-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Rákeresve a topicban sajnos nem túl sok infót találtam az 1994-2001 szériás Hyundai Accent csodákról 1.5 GLS motorral szerelve. Valakinek esetleg van tapasztalata róla? Megbízhatóság/Olcsó fenntarthatóság szempontok érdekelnének, bár nem egy tömegautó úgy látom.[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
válasz bitpork #166902 üzenetére
abban viszont tényleg igaza van sok embernek, hogy nem szabad erőn felül autót venni
de én azt mondom hogyha városból is ki akar menni vele az ember érdemes legalább 700-900 ezer ft ot összespórolni, mert az ördög sajnos nem alszik, és azért egy ilyen autóban már sokkal jobbak az esélyek mint egy 300 ezres suzukiban vagy 3-as golfban
ezek a nagyon régiek max pizzafutárnak elmennek vidéki városban, bár meggyőződésem hogy hosszútávon olcsóbb egy fiatalabb
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
vzsryl
nagyúr
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #166905 üzenetére
A magasabb kamatot aláírom, de ez az alapkamattal együtt mozgó kamatszint nagy kib@szás és szerintem sok estben visszafogja a hitelezést, mert aki lazán be tudja vállalni az is mesze elkerüli!
"in medias res"
-
őstag
válasz bitpork #166904 üzenetére
rég volt ilyen
(#166905) molnarpeter
most annyira nem merültem bele a feltételekbe, de ami nagyjából jellemző, hogy 30% körüli kezdő és ezek már nem is hitelek, ahol nehéz visszavenni, hanem lízing, ahol a finanszírozó a tulaj...tehát azért annyira nem lehet nagy a kockázatbár valószínű, hogy jól kiszámolták és nem ok nélkül van ez így
de szerintem akkor is játszik az a faktor, hogy egy cég kiröhögne egy iylen ajánlatot, a magánszemély pedig inkább azt nézi, hogy neki kell az a szép autó....
cégnek kb tökmind1, hogy fiat, ford vagy micsoda, csak a célnak megfeleljenezért van a transitnak pl 50 ezer km-es/ 2év olajcsere periódusa
így több pénzt be tud szedni a gyártó a kocsiért, mert összköltségben 4-5 évre vetítve ugyanazt hozza mint egy olcsóbb pl. fiat, amit évente kell vinni szervizre vagy 20 ezrenkéntcryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166910 üzenetére
Golf 4, Bora, Leon, Toledo 2, Octavia, A3 galvanizált karosszéria. Első sárvédő teteje és az utastér felőli alsó része ha nem rohad, évente tisztítva nem is lesz baja sokáig. Ugyanott a küszöb eleje is meg tud indulni, le kell venni a dobbetétet, és megnézni az egészet alatta (egyben a felső szivacsot kidobni). Csomagtérajtó szokott még rohadni, bontottan elkapkodják, szintén meg kell nézni (üveg sarkainál, rendszám pilács és nyitógomb tájékán), ha pici baja van, hamar konzerválni. Minél későbbi darab, egyes részleteiben annál jobbak a dolgok általánosságban. Kombi hátsó ablaktörlő béna konstrukció, arra 20-30 ezret érdemes alkudni (csomagtérajtó zárnyelv, ablaktörlő motor, munkadíj), de sokan ledugózzák.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz molnarpeter #166913 üzenetére
Köszönöm a választ.
Más: Kereskedésekben érdemes/szabad bízni vagy jobb, ha magánszemélytől keres az ember? Régen nagy presztízse volt a kereskedéseknek, mostanság sokan riogatnak, hogy ott nyomnak át a leginkább.
-
őstag
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
mikor volt nagy presztizse a kereskedéseknek?????
cryptot minden termékemért elfogadom
-
#94529552
törölt tag
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
Igen, ott az átverés szinte garantált. A legjobb lenne magánszemélytől vásárolni kéz alól, és ismert autót, már ha nagy ritkán van ilyen lehetőség. Csak ne éppen a hahuról, mert ott a kereskedők is hirdetnek, mint magánzó, ilyen-olyan okokból, például a felelősség és adóelkerülés, de az előre aláírt adásvételi használata se kizárt(ami csalásnak számít). Hivatalos márkekereskedések is jobb helynek számítanak, de mindenütt résen kell lenni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #166914 üzenetére
Mindenhol van minden, kereskedő kintről az olcsót hozza be, magánszemély meg nagy költés előtt adja el a kocsit... Nade ugyanígy papa féltett, 43 ezret futott patika G Astrája is kerülhet beszámításra neppernél, vagy örökölhetik családban. Nézz sokat, olcsót és drágát, fapadot és fullosat, aztán majd kialakul a típushoz való érzéked
-
-
stickermajom
addikt
válasz Csabroncka #166899 üzenetére
Minden kereskedésben kínálnak fix forint alapú lízinget, más kérdés, hogy a vásárló kéri-e, vagy 1-1,5% "kamatkedvezményért" inkább rizikózik.
-
Csabroncka
addikt
válasz molnarpeter #166837 üzenetére
Még amiben gondolkodom a Corollán kívül, az az Insignia
Nekem a Corolla megbízhatóságban szerintem oké, de jóval puritánabb, mint az Insignia (utóbbi 140 lóerős szívó benzinnel is elérhető. Itt talán tudtok nekem pár dologban tanácsot adni:
összeg: 3.000.000 - 3.400.000 huf
kor: = vagy < 5 évKm <80. ezer
autó (ezt beszéltük korábban) családnak, egyterűt nem akarok, faék szívó benzines motor 1.6-1.8 (nem elsősorban a teljesítmény és a csilli-villi a lényeg, hanem a megbízhatóság)
A fenti összehasonlításban tartósságban és ár/érték tartásban a Corolla vagy az Insignia az oké (vagy mindegy - nekem az Opelról jó véleményem van), ezzel részben a célom az, hogy 5 év múlva az autó a mostani vételárának a felét legalább érje.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
Első generációs Insigniát szívó benzinnel szerintem ne! Sárnehéz autó hírében áll tudomásom szerint és úgy az 1.8-as benzinnel fogyasztani is fog, meg menni sem legalább.
-
rbalint88
addikt
válasz Csabroncka #166923 üzenetére
hát az insignia a 160 lovas dízelel se raketta, pedig ott még nyomaték is van, a 140 lovas szívó 1.8 az maga lehet a pokol... nem kell fosni a turbótól. vegyél 1.6T-t vagy 2.0T-t, az halad is és fogyasztáson kívül nem magasabb a fenntartási költsége, cserébe sokkal komfortosabb lesz egy országúti előzés.
ha ennyire a megbízhatóság a cél, akkor inkább corollát vegyél. -
hacki87
senior tag
válasz molnarpeter #166933 üzenetére
A tömítést is cserélni kell 80 100ezer km között állítólag
-
g@bo
nagyúr
-
-
hacki87
senior tag
válasz molnarpeter #166935 üzenetére
Amikor az Opel Gyulaiba szétszedték akkor megnézték a csapágyakat is és nem találtak problémát. Aztán kiderül, de remélem nem fog. De a csapágy cserén is gondolkodom csak kell egy kis pénz mag.
-
válasz Stylewars_kp #166941 üzenetére
Na de zabál? 5,5 v 8,5?! Nevetséges. Ezért tartunk itt minden szinten.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz bitpork #166942 üzenetére
A vasaló Swift egy kicsi könnyű modern autó relatív kicsi motorral és igen, mellbevágóan sok az a nyolc liter feletti városi fogyasztás. Viszonyításképpen a Fiesta mk5 ST eszik 10-11 liter között városban a maga két literes 150lovas motorjával normálisan közlekedve nem finomkodva. Ha odafigyelsz és hamar felváltogatsz 10liter alatt eljársz vele Budapesten is.
mod: Jajj, ez az Ezért tartunk itt... duma annyira egy elcsépelt üres bullshit.
[ Szerkesztve ]
-
Azt kellene megérteni, hogy az autó nem termeli a nyálat, hanem viszi. Addig amíg mindenki a babyfókákra fogja hogy nem költ az autójára rendesen mert jajdesokat eszik, addig teli lesz romhalmazzal az út. Ennek te is megiszod a levét. A downsizing miatt menj panaszkodni a gyártókhoz és politikusokhoz, akik törvénnyel akarják a fizikát megbszni - a ki meg elhiszi...hagyjuk inkább.
Bár már elfogadtam, hogy szellemileg nem mindenki képes autótulajdonossá válni azért nehéz a ténnyel szembesülni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz bitpork #166946 üzenetére
Szokás szerint már megint félremagyarázod a dolgot. Szerinted nem sok a 8.5liter egy szög egyszerű 1.3-as kisautótól? Ne vicceljünk már. Egyik másik középkategóriás benzines is elvan kilenc literrel városban (pl. Vectra C 1.8).
"mindenki a babyfókákra fogja hogy nem költ az autójára rendesen mert jajdesokat eszik, addig teli lesz romhalmazzal az út."
Ja, hogy te a tévedhetetlen látnoki képességeiddel megállapítottad, hogy biztos szart se költött a kocsira csak használta és azért fogyaszt annyit. Értem. Jár a keksz...
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
jajmá
multheten a FB-s digoautocsoportban sirta el magat vki, hogy nagyon sokat eszik az autoja
vegulis a huszonsokadik postra kibokte, hogy neki a 6.3 az sok varosban, mert masok azt mondjak csak 5.5-t eszik nekik
ja, "azt mondjak"ezeket mindig birtam
kb mint ex munkatars, akinek a 1.4iS 6gen kuvikja az 6-nal tobbet nem tudott enni telen se, "akárhogy nyomom neki", es 8.8 volt ra agyari adat meg ki sem ment Bp-rol velede ha mentunk vhova, akkor a 7-t zabalo 1.9TD Tipo-mmal menjünk, mert abba olcsobb a gazolaj
es ha vkinek 6 felett evett az akarmilye atlagban, na o azt mar eladta volna, meg szerelovel at kell nezetni, mert az "rengeteg"
több drón kell ;P