- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- SkyShowtime
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Synology NAS
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- YouTube
- Aliexpress tapasztalatok
- Béta iOS-t használók topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
emitter
őstag
Sziasztok,
milyen márkát/típust ajánlanátok az alábbi igényekre?
- kb. 200-300 (350) ezer Ft árkategóriában
- városban fogyasztás (max 7 l)
- megbízható, alacsony fenntartási költség, jó alkatrész-ellátottság
- kényelmes utastér, nagy csomagtér (5 főre kell, ennyi felnőtt és egyheti cucc jól elférjen)
- ne legyen túl régi típus, inkább '94-95 utániak jönnek szóbaköszi előre is!
-
Gebriel
veterán
Ha nem megy a klímának a ventilátora az mennyire gáz? Tehet valami kárt?
Fontos!! Köszi előre is. -
emitter
őstag
válasz csiben1 #15503 üzenetére
tudom, de ki lehet fogni 1-1 megkíméltet, inkább csak az lenne a kérdésem, hogy milyen típusokat ajánlotok? Pl. Citroen Xantia '97, Volvo V40 és S40, Mazda 323, Lancer '94-96, Carisma '96-99, Golf kombi, Astra kombi - ezek közül melyik az, ami a leginkább megbízható (amennyiben találok egy nem leharcolt darabot)?
-
nesa
veterán
válasz chungee #15502 üzenetére
Szerintem amig nemlesz heti 2 olyan hir hogy a km ora tekergeto valalkozas fentartot a foteren megkoveztek az atvert emberek, majd ezutan 35 evet kapott itt nemlesz valtozas.
Most kepzeld el megjelennenk olyan 3-4-5 eves kocsik amiket ugy hirdetnek hogy 4-5-600k futottak...
#15504) Gebriel
Orszaguton 90 korul autozva talan jo lehet de varosi dugoba nemkene eroltetni, egyre fosabb kocsikat csinalnak valamelyiknek meg a 120as menetszel se eleg meg 2 ventinek fullon is forogni kell megne forrjon a cucc,a klima huto is hasonloan alulmeretezett.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Gebriel #15504 üzenetére
Télen nem lenne gond, mert be se kapcsolna, de most baj van. Valószínű ez a sima hűtőventi is, szóval most ebben a melegben nagyon ne menj vele semerre...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Alvin_ti4200
félisten
1,5 misi körül valami 10 évnél nem öregebb sportosan elegáns autó benzin motorral létezik idehaza (nyilván nem 200+ ezer km-rel venném meg, mert legalább 3 évig használnám)? 90%-ban városi-elővárosi közlekedésre kéne, nagy ritkán vidék, egy évben egyszer talán külföld. Felszereltség nem kell, hogy magas legyen, klíma alap.
Amiket eddig néztem:
- Peugeot 406 Coupe 3.0 V6 (fogyasztás határeset...vezettem kettőt is (1999 V6, 2003 V6), annyira nem jött át a feeling (váltó kóválygós, kuplung olyan, mintha csak a végén fogna és egy damillal kapcsolódna a főtengelyhez) de lehet, adok egy harmadik esélyt, a listából az egyik leginkább életképes megoldásnak látom, viszont a kínálat nagyon halovány, behozni nagyon drága lenne a motor miatt, 2 literesből meg ritka a fiatal)
- Mazda RX-8 (fogyasztás már nagyon nem gyere be plusz a wankel motor törődést igényel, alkatrészek lassan jönnek be az országba a specialista Rolandhoz, jó eséllyel az ilyen árban megkaphatókra elég sokat kell költeni már)
- Hyundai Coupe (nagyon nem tetszik, se kívül, se belül, így kiesett)
- Audi TT Coupe / Roadster (ezüsttől eltérő színben még pofásnak is mondanám, de jó eséllyel ami 2 millió alatt van, annak ha nem is nagyon, de véres a torka, ami itt normális állapotú lehet, az már 12-14 éves...meg aztán ezeket lopják/feltörik, mint a szemét nem? 1.8 turbó motorról sok jót olvastam, még több rosszat)
- Mercedes C Coupe (bizonyos színben csinos, bár szerintem egy 20-es évei végén járó embernek túl öreges (nem?). Bár a ráncfelvarrás előtti belső elég lehangoló, bézs színben nagyon szép tud lenni. A benzin motorok elég sokat fogyasztanak, de a dízelek, amiket később az A Mercibe is tettek elég kényesek (meg coupe-ba kerregő mocit?..nemá)
- BMW 3-as sorozat Coupe-i (alapvetően tetszenek, de félek, hogy nagyon gyorsan elvinnék a seggem alól plusz azért vannak a listán szebb autók és a ma már korosabbnak számító bömösök amúgy sem passzolnak az én stílusomhoz)
- Opel Astra H GTC (a 6 évesek éppen hogy, de már megkaphatók, a sima ötajtós változatot vezettem 1.6-os szívó benzinnel, elég kelletlen, de valsz megbízható motor, a kuplung egész puha, a váltóhoz elég erős kéz kell, kétujjal abszolút nem kapcsolható. Belső tér minősége nagyon lehangoló, színes betétekkel (főleg narancs, gyárilag) már vállalható).
Lenne esetleg valakinek még ötlete típusokra? Fontos, hogy alapvetően a kezdetektől fogva 3 ajtós sportautónak/coupe-nak készült négykerekűt keresek, tehát a három ajtós Renault Megane és a Citroen C4 Coupe, stb. nem alternatíva.
[ Szerkesztve ]
-
t1
addikt
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
Swift Sport
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
Mercedes W140 Coupe Egyik követelményednek sem felel meg, de ennél elegánsabb és egyben sportosabb autó nincs. Esetleg egy W124 Coupe vagy egy CLS.
Smoke & Torque
-
Zewa
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
Pár apróság:
Rx-8 -t ne! Wankel motor elég hamar fel tud rakni egy óriási szopórollerre.
Astra GTC? 1,2T+105lójjerő? Az elég soványka, nem?
1.8T jó kis motor. Egy karban tartott TT jó vétel lehet szerintem.Ezzel a formával mi a baj? Szerintem gyönyörű.
BMW kedvelő vagyok így én tuti ezt választanám. 1.8Is-től 30i-ig..Stift sport? Élvezetes kis autó de nem kópé.
Szplöttyy: Értéktelen én a jót de hogy ebben a W140-re miért izgul ma már bárki is azt nem értem..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Alvin_ti4200
félisten
Lehet, kicsit túloztam, természetesen én is nagyon szépnek tartom a 3xxCi-t, csak tényleg para ebben az országban, ki és mit művelt vele korábban, egyik sem első tulajos autó már RX8-at már korábban eldöntöttem, hogy nem veszek, a GTC viszont szerintem csak mostanában kapható 1,2-es turbó motorral, a korábbiak 1.4, 1.6, 1.8, 1.3 CDTI, 1.7CDTI meg talán 1.9 CDTI. W140-et inkább hagyjuk szerintem is, a Swift Sport meg ahogy mondod, nem kupé Amúgy az eleganciát én a kupé formára értettem, szerintem az kölcsönös ez kis ízlést a sportos vonalak mellé Egyébként a Bömös kupé már nagyon drága, 2-2.5M
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #15516 üzenetére
Há' me mé? Ehhun vannak-e. Nehéz kifogni a jót.
Valami ilyesmi?GTC a józan ész szerint biztos jó választás de hát asse' kópé. Kívül-belül steril... Amolyan semmilyen. Persze egy OPC más lenne.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
giigz
veterán
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
Én tuti, h a 3-as kupé BMW-t venném.
-
megema
őstag
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
Nekem is nagy álmom egy 3xxCi, de szintén tartanék tőle, hogy ellopják. Ha választanom kéne, hogy mire cseréljem le a 406 szedánomat, akkor a 406 V6 coupe lenne a nyertes. A kuplungot-váltót meg lehet szokni, de ha mégse jön be, akkor még mindig vehetsz automatát. Igaz, az még ritkább, de a fórumon most pont eladó lesz egy. Ha jól rémlik te is láttad.
Mondjuk észérvek, illetve pénzhiány miatt maradok a 2 literes szedánomnál. A motor nagyon strapabíró és megbítható, nem igazán van olyan alkatrész, ami drága lenne hozzá, és egész korrektül viszi a kasznit. Persze egy V6 más... Az is megbízható, csak a kopó dolgok árának nem árt utánanézni. Vezérlés és kuplungcsere pl. nem olcsó játék. Mondjuk meglepően jól fogyaszt normálisan használva, és a gázt is bírja.
Esetleg Volvo C70 kupé? T5? Unokatesóm nemrég vett egyet, ami 240-ről 270 lóerőre van chippelve. Nagyon komoly gép. Csak a fogyasztás nem az erőssége. Ésszel használva 12-t eszik...
[ Szerkesztve ]
-
-
Balupapa
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz runner 125 #15523 üzenetére
Ahogy Balupapa mondja, ez nem az autó hiábja. Egy Loriser W140-es Mercedes, igenis a mai napig egy kultúrált, igényes autó. Ahogyan egy W124 kópé is az. Egy W126 meg főleg. Sajnálatos hogy a vásárlói kör, khm... Nem valami igényes az autókra. Pedig tényleg semmihez sem fogható egy W140ben ülni, vagy vezetni.
Smoke & Torque
-
footy
addikt
válasz Alvin_ti4200 #15509 üzenetére
A helyedben en ezt vennem Mazda6. Esetleg az Opelt, a tobbit pedig jo messzire elkerulni.
-
ati012
senior tag
Érdekelne hogy ezen 3 autó közül melyik a legjobb, és melyik motorral:
Ford Mondeo, Ford Scorpio, Opel Omega B? -
-
-
Rick4
félisten
válasz ati012 #15531 üzenetére
Az A omega is egy jó kocsi volt anno, abból egy egyx megkíméltebb példány az 1.8-as motorral barátságosan fogyaszt, unokatesómnak volt, ő 7 liter alatt járt vele, igaz nem ütötte... A Mondeo viszont a 2000 előttieknél valahogy mind rozsdaboglya lett...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
TaaT
veterán
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz runner 125 #15537 üzenetére
Mennyibe kerül egy ilyen bicaj, ha nem vagyok indiszkrét? 200 körülre saccolom Nagyon tetszik és lassan szükség lesz egy kétkerekűre is, mert egészségügyileg nem túl nyerő, hogy mindig mindenhova autóval járok...ezeket amúgy építeni kell/érdemes vagy készen is megvásárolhatók (hol?)? A kérdés áll TaaT-nak is
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz ati012 #15527 üzenetére
Korai (1994-es) B MV6 Omegánk volt. Imádtunk közlekedni vele, de a korai évjárat miatt voltak vele gondok. Főleg elektromos, amit sikerült kb. 6 éves korára megcsináltatni... Újonnan vettük, 200 ezer km ment bele 11 év alatt. Volt gumicső lyukadás hegyre felfelé Ausztriában, aztán később hűtőlyukadás is asszem. A végén kipurcant az automata váltó, szervizüzemmódba került. Eladás előtt rendbe lett rakva, de már 17-18-at evett Budapesten, úgy ahogy most a V6 TDI 4motion Passat nem megy 12.5 fölé.
-
TaaT
veterán
-
Szplöttyy
senior tag
Vajon mennyi élet lehet egy ~200ezer km-t futott kisdízelbe? Vételi szándékom nincsen, de rendszeresen böngészem a hahu-t mindig nézelődök minenféle kategóriában, stb. És nagyon sok relatíve jó áron kínált Fiesta 1.4TDCi van, például, amibe tudtommal a PSA motor van, de az egy két 60-90ezerre tekert-től eltekintve 150-250ezer km van mindbe. 1.5DCi fronton picit jobb a helyzet, vagy csak több az óratekerés. Vagy nem volt annyi sötétkék cégautó Abból kiindulva hogy mostanában nem egy benzines motor, sem bír 200ezer km-nél többet, vajon mennyi élet lehet még egy 1.4-1.5ös kis TD-be?
Smoke & Torque
-
Balupapa
senior tag
válasz Szplöttyy #15545 üzenetére
180k
cold start reggeli indítás, sima üzemanyaggal.egyébként anno énis végigjártam a Clio 2 1.5dci meg fiesta tdci vonalat mikor döntöttem
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Szplöttyy
senior tag
Opel féle Ecotec motorokkal van főleg tapasztalatom, a többi márkánál erős az óratekergetés gyanúja. Pl 99' 1.6VTi ~145ezer km az órájában, és azért igencsak füstölget, stb.
Azt hogy nem bírják, nem úgy értem, hogy darabokra hullik, csak érezhetően nem megy már úgy, a hangja se olyan, többet is eszik, szóval érezni rajta, hogy el van használódva.
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Filmvilág
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Milyen egeret válasszak?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- További aktív témák...