- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
-
SpeedR
őstag
Tartósságáról nincs infóm, de az olajat és a benzint azt zabálja. Mindemellett elég nyomatékszegény is, ezért turbós autóból átülve mindenképp csalódást okozna. Ha lenne otto motorral, akkor jó kis autó lehetne, mert egyébként jó kis autó, de wankellal én inkább kihagynám.
[ Szerkesztve ]
-
capulet75
addikt
Pályán a 7, városan a 10l a lélektani határ. Azt már olvastam hogy a WV V6D eszeget szépen ha tolod neki. A megbízhatóság viszont mindenképp dicséretes. Felszereltségnél az alap biztonsági cuccokon kivűl max a klima ami mindenképp kell, nagy bundás kutyám van, nem akarom hogy melegben szenvedjen. Nem gond az automata sem, szerintem asszonykám is sokat fog vezetni, neki meg indenképp előnyösebb lenne.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
mokus1
addikt
Ő sem kiméli ne féltsd. Nem az a típusú ember aki nem szeret kicsit keresztbe csúszni. Mikor mellette ültem elégszer mutatta hogy is működik ez a móka.De soha nem volt még 10 literes fogyija.Szóval bárhogy is nézed ez a 14 liter nagyon sok. Úgy tudom elképzelni ha tényleg a Te családod Fittipaldi és ha rendesen megforgatod azt a dízel motort és kurva későn váltasz.Azért ez csak egy dízel autó szóval lendületesen 3000 körül váltva is bőven 10 liter alatt járkál az a C-osztály ezért lepődtem meg azon a 14en.
-
-
Xero
nagyúr
Nem egészen egyenlő a szellőztető rendszerrel!
A manuális klíma ugyan úgy gáz segítségével egy külön hőcserélővel hűti az utastérbe jutó vagy az ott lévő levegőt és nem egy az egyben engedi be a menetszelet, vagy simán kavarja egy ventilátorral.
Az automata klíma ezen felül (mint általában az otthoni klímák) képes egy megadott hőmérsékleten tartani a levegőt, és magától szabályozza a ventilátor intenzitását és a levegő forrását is bizonyos modelleknél.Nekem egy egyszerű manuális klímám van, de szinte állandóan járatom. Nyáron a hűtésben segít, télen a páramentesítésben. Nyáron általában belső keringtetésen leghidegebb fokozaton 2/4-3/4-es ventilátor sebesség mellett, míg hidegebb időben kintről befújt levegővel 1/4 és 3/4 között.
Ha garázsból indulok jellemzően fél percen belül már hideg levegőt fúj, viszont, ha kint állt a napon huzamosabb időben 30+-ban, akkor bizony kell neki jócskán idő, hogy magához térjen.Legyen az bármilyen kocsi, bármilyen távokon én ma már nem vennék klíma nélkül autót. Ne legyen benne inkább semmi más extra csak ez.
-
zoo8800
veterán
esetleg...
én speciel nagykerben vásárolok, de nekik is jó áraik vannak.rip and tear, until it is done
-
Typhoon47
őstag
hehe nyugi, ez csak a szokásos szopatás. ilyet gond nélkül megtehetnek, örülj hogy csak ennyit kaptál, fantáziatlan zsernyák volt. és még mindig sokkal jobban jártál, mikor engem(+ pár havert) megbasztak hajnali 1-kor 5000 ft-al b.almádin mert átmentünk egy zebrán mikor piros volt a lámpa. úgy, hogy nem vehettem ki a személyimet az onnan 13,5 méterre lévő kocsimból és ezért kellett hajnali 1-tól hajnali 2-ig a sünörsön tartózkodnom. szal igen, fogd fel úgy ,hogy jól jártál : )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
-
spirit007
senior tag
Nem a műszakinál sorolták rossz kategóriába, hanem a forgalmiban van rosszul -ők meg az alapján dolgoznak.
Minden esetre a legolcsóbb ha megvárod a köv. műszakit és akkor kérsz egy igazoló lapot amin rajta van a 4-es kat.
Elmész az okmányirodába és díjmentesen megoldják a cserét + kiadják a matricát 380Ft -ért.
(ha most akarsz mindenáron kéket akkor 7-8 ezerbe lesz az igazoló lap a szerviztől ...) -
megema
őstag
Egy görgő tört el (a tartója is elhajlott picit), és ettől szakadt el a hosszbordás szíj. Mivel az előző (első) tulajtól nem sikerült elkérni a számlát/cserélt alkatrészek listáját anno, és jelenleg elfoglalt, így a vezérműszíj és tartozékai is cserélődnek. Úgy néz ki, hogy 300 ezerben megáll a dolog gyári alkatrészekből. Az egész orrát le kellett bontani, hogy hozzá lehessen férni...
-
hobizoli
nagyúr
Ez a baj ezekkel a modern autokkla hogy ez a vezerles dolog egy agyhalal, aztan dizel leven ott vannak meg a dizelinjektorok, turbo, lendkerek stb dolgok raadaskeppen szinten elore beepitve szopni, meg fizetni. Megveszed es onkent beallsz vele egy penzszivattyunak.
több drón kell ;P
-
-
soldi3r
veterán
a legdrágább motor ilyen téren, az annyira nem rossz ár, itt 260 körül mozog, mert érdemes mindent cserélni a környéken, ugyanis szopás kategóriájú meló
(#2462) hobizoli, el kell keserítselek, nekem is volt ugyanarra a blokkra épülő motorom, és piszokjó, persze nem a legolcsóbbat kell megvenni
a hűtőtartálynál egyébként egy 30ft-os tömítés szokot elmenni, de ez egy 15-20 éves hűtőnek nem igazán róható fel (az enyém 21 évesen még eredeti hűtővel ment)
m40-re pl 30ból vízpumpával együtt megvolt az skf-gates komplett vezérlésem
400.000km-t kényelmesen elmennek azok a motorok, 1 generállal (az kb 200-250k)
én 300.000-nél nem töltöttem utána olajat, pedig gázzal ment, úgyhogy abba nem került benya
V8-ról annyit, hogy (garantált) 300.000+-nál még olajfolyás sem volt az e39 540i alatt
de volt m54 sorhat is, e39 525i, talán az volt a legjobb autó
ebből tudok arra következtetni, hogy nem mindegy milyen állapotú autót vesz az ember(#2467) megema, valami 6000 körül van literje és talán 3 liter váltótól függetlenül, vezérléshez képest nem tétel
E30 (oo=[][]=oo)
-
mexicanraven
aktív tag
Omegákat sajnos nem ismerem! Egy kollegának Németben van német Omegája, asszem B2, a mocit nem tudom, imádja, Vectra után. De talán nagy benzines, és nem MV6. Állítólag a 2.2-es motor jó nagyon, a 2.5 dízel az 5xx BMW motor, és az MV6 3.2-ese (tudom, előzőek 3.0 literesek voltak) szintén tartós.
Amitől tartunk: hátsókerék. Vizes pályán, kombi 5-össel volt szalagkorlátnak csapódás. Bár a B2-esekben gondolom van kitörés/pörgésgátló...
Szóval, dízelről lenne szó, úh 2.5.
A Superb: tesóm kollegájának 1.9 PDTDI van, manuál váltó, kétzónás klíma, és borzasztó jól eszik, pályán 180-as tempóval úgy jön hazafelé, mint a sínautó.
Ezeken felül, valami bestbuy német dízel a 2-2.5m-s kategóriában van-e? Mert Octaviát, Superb-t, Opeleket ennyiért ki lehet fogni, ahogy láthatjuk.Ui: ne feledjük, h a 4motion az 4 kerekes! Tehát szerintem nem volt nehéz megszeretni vezetni!
when the sun shines, we'll shine together
-
Dare2Live
nagyúr
"de semmi sem indokolta az eddigi folyamatos emeléseket... Oké, a forint árfolyama nem túl jó, de nem arányos a drágulás."
Már mért nem? Ponthogy jól adja magát. Forint gyengült ~15%ot egy hó alatt [link] Brent gyengült ~5%ot kb ki is jön a hónapban történt 10%os áremelkedés.
Amúgy imádom amikor Europában/MOon a WTIre hivatkoznak és nem Brentre.
Javaslom mindenki tankolljon a héten szerda 1tól 5ftal olcsobba benzin, de ahogy a forint mozog jövő héten megent emelés lesz. [link]
Ez van a viktor/matolcsy féle "ortodox" gazdaságpolitikának már a kutya se hisz.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Nem igen értem mit akarsz evvel mondani, no meg plt is hozhatnál.
Az alap, hogy meghatározó a forint ereje a dollárral! szemben és az olaj ára. Második lépcsőnél jön be a MOL. MOon piaci ár van, MOL nem igen tud elszakadni a mediteran... áraktól elvégre NYon ott az OMV Schwechati finomítója, délen... A MOL marginja ebben a helyzetben ~6-7% körül jár emlékeim szerint (adó nélkül azaz literenként ~9-12Ft) ami relatíve magas de ez annak köszönhető, hogy sok pénzt költött és költ a Százhalombattai finomitóra és így a kénes "keserű" Urali olajat finomítja és nem a könnyebben finomÍtható Brent félét. Erre az árra jön rá az adó ami kb az ár 60+%a. Ez ugye a jövőben tovább emelkedik és kb ~5% lehet a kisker árrés. Kisker oldalon is piaci ár van, ha vhol túl drága mész a másik kúthoz.
Szóval nehezen elékpzelhető az, hogy nem követi vki a piaci árakat, hisz akkor a kutak nem a MOLtól vásárolnak, hanem OMVtől. Kutaknál szintén akkor odébbmész egy mésik kúthoz. Vámok... nem torzítják ezt EU van. Persze a finomítói marzsok mozognak attól függően, hogy mekkora a kereslet/kínálat... de az alap a piac.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rick4
félisten
Na de ezt mondom, melléjön egy tiptronik felújítás 500-ért, adagoló, alu lengőkar, ez az, máris ott van 1.5 milla. Ennyiből két Punto-t veszek, vagy egyet, meg mellé 4 alkatrészautót. Vagy lehet nekem csak az számít élménynek, hogy elvisz A-ból B-be, és nem fizetem a szervizbe a kocsi árát még 2 év alatt? Nem vagyunk egyformák, én nem örülnék ilyen szervizszámláknak.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Dare2Live
nagyúr
"Ezek szerint a Mol nincs monopól helyzetben? Tehát az OMW-től is vesznek a kutak, vagy csak ott lenne a lehetőség?"
Sopron környékén sokszor még a MOL kutakon is Schwechati(OMV) benzin van. A logisztikai költségek meghatározóak amikor literenként 6-12Fts hasznonról beszélünk. Az OMVs/magánkutak nem azért vásárolnak MOLtól mert X hanem mert olcsobban tudja adni mint más.
Első bekezdéseddel "az xyztől hallottam aki hallotta vhol"al nem tudok mit kezdeni. A jelenlegi egy hónapon belüli változások a 400Fts üzemanyag elsődleges okozója szvsz az inkompetens Orbán kormány. És még nincs is vége jön a 27%os áfa, dizeleknél a jövedéki adó emelése.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Rick4
félisten
Na igen, ha újonnan vettétek, akkor tudva mennyit futott, már csak az iszonyat értékvesztéssel kell megbarátkozni, és azt érezheted, hogy van egy kocsid amit élmény vezetni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
soldi3r
veterán
mekkora parasztvakítás a hirdetés szövege
kíváncsi lennék ezt a szerkezetet a jard hogy díjazná, valószínűleg 5 számjeggyel
egyszer ellopták sógorom rendszámát, engedéllyel autózott úgy, de 3 nap alatt 10-nél többször állította meg rendőr[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
-
-
NTonee
veterán
Az a sz@rosbödön dolog valóban túlzó volt, de leírtam, hogy mit értettem ez alatt.
Példaként állhatna itt az én autóm is. Fél évente kiveri a fényszóró izzókat, lassan raktárkészletet kellene felvásárolnom. 3 szerelő sem bírt rájönni, hogy mitől nem éri el az motor az üzemi hőfokot, mikor látszólag minden rendben működik. És senki nem tudott még rájönni, hogy mi franc kerepel jobb oldalt elől stabil fordulatszám mellett. Ezek ráadásul mind olyan dolgok, amikre a márkaszerviz sem tudott mit mondani.
Folyamatos szívás van ezek miatt, de ettől még nem hullik szét, és nem nyeli a pénzt, csak baromi idegesítő. Ettől eltekintve 250e+ km van a renault motorban megbontatlanul, és rendesen teszi a dolgát. -
nagyúr
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen