-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dJ Peer
aktív tag
Durva, hogy a német használtautón 250.000 alatt nem találni Golf4-et. A magyaroknál meg 160ezresek vannak.
Megérné egy ilyet behozni, ha van kint rokon, aki behozná? -
hát nekem a passatban most óra szerint (ezt azért kell hangsúlyoznom, mert lehet h visszatekerték) most van 322k km, és semmi baja. Illetve nem 10 sec hanem mondjuk 30 sec alatt kezd el hideget fújni. Már ha a kinti levegő nem 40+ fokos amint az mostanság gyakori.
21 óra előtt értem le a nyaralóhoz, és klímával, 110 tempomat, 2 ember csomagok, jött ki a fogyi 7,8ra úgy hogy előtte 140km Szerbia(Rösze poroszkálással klímával), meg Szeged város 50km klímával.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
stangli
senior tag
-
-
orvil
tag
válasz bitpork #16485 üzenetére
azert szemetezem le, mert nalam szemet kategoria, ez egyszeru.
lehet az emberek 90%-a el van ajulva az audi jeltol, meg minoseg, meg vw csoport, meg ez meg az, en nem. sokat mozgok szervizben hobbibol (baratom a tulaj) ha barmit hoznak vw csoportbol mar kopkod, es igaza is van.
ezeket a diesel csodakat mar nem is emlitem, v6 2.5 tdi mikor pont a hasonlo cipoben jaro urak behozzak a 3. hullamos autojukat, es csodat varnak.3. hullam:
1. tulaj ceges-privat, lenyeg hogy volt love, volt szerelem, es azt kapta, amiert fizetett. o legendakat tudna meselni az autorol.
2. tulaj 3-4 evesen megvette, mar nem garis, elso alap dolgok mar jonnek is elo, ha ceges szettiport szar volt (superB, passat, A6) akkor jonnek az elso meglepetesek is egyben
3. 7-8 evesen kerul hozzad, mar szet van karcolva a lakk, futomu kuka, mar evekkel ezelott fel kellett volna ujitani, folyik az olaj laikus altal megallapithatatlan forrasokbol, mar nem valt egyatalan finoman, de mivel eddig kezivaltost hajtottunk, eszre sem vesszuk, aztan jonnek a nagy problemak, adagolo, csucsok, valto neha szervizallasba rakja magat, tele a tarolo hibauzikkel, a gumik meg kuka mind. na ez volt az a pillanat, mikor betoltak a kereskedesbe, mert mar 1 fillert sem akartak ra kolteni, majd jon valaki, aki almot kerget, uh, ez legrugos, uh, ez gazdasagos, uh, ez kombi, uh, igy, ugy ....a lenyeg, hogy ha van idod, anyagi hattered, es tenyleg lelkes vagy, go, alkudj pofatlanul, a hibakat mar tudod, aztan amit lealkudtal abbol helyre is lehet hozni ezeket, majd imadkozni, hogy ne legyen a valtoval, a motorrral meg a legrugoval, kompresszoral, zsakokkal gond.
lehet, igy elsore rohadeknak tunik a fenti jellemzes, kis gondokozassal atlathato az ervelesem.
arra azert felhivnam a figyelmedet, hogy a "nekem is ilyen motor van a kocsimban, ertek hozza, nem lesz baj" hozzaallast felejts el hamar, ez audi, nem vw, hiaba hasonlo, nem az, lehet imadni, szeretni, de mikor felkerul az emelore, akkor lehet nezni, hogy hoppa, ez a lengokar olyan vastag, mint a ropi, hopp, ez a futomu alkatresz a masik xy autoban 2x ilyen vastag/strapabiro, stbraadasul a legrugo nem jatek, foleg nem ilyen koru autonal, az folyamatos hibaforras.
csendben megjegyzem, hogy nem azert irok, mert szeretek kotekedni, vagy ilyesmi, csak szeretnem felhivni a figyelmed, hogy azert ezzel a tipussal ovatosan.
nezz meg sokat, jo sokat, ido mint a tenger, sok penzt lehet megsporolni, hidd el.
meg valami, nem vagyok diesel ellenes, otthon pl egy 96'os 1.8 td escortot hajtok, 400ezer km-el, motorja a vilagorokseg resze lesz, de az meg motor volt
-
orvil
tag
ennek a kocsinak nem volt gazdaja, kb a banki visszavett roncsok vannak ilyen allapotban a leirtak alapjan.
olajfolyas, legrugo KO, kopott gumik, stb?
akkor szerinted a gazdi megadott intervallumonkent futott olajt cserelni, plusz nem hajtotta 1-2ben padlon? ezek a motorok erzekeny joszagok, es meg van korulotte egy kasztni is millionyi hibalehetoseggel.na, ezert jar itt a magyar hasznaltauto piac, ahol jar, mert nem kocsikat arulnak, hanem almokat.
egy jotanacs minden autovasarlonak:
allapotott vesztek, nem evjaratot meg kilometert, foleg nem szint!
aki nem igy vasarol hasznaltautot, az magara vessen (foleg hitelre)!!
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
Nah látod, ha nem vagy szűkszavú, rögtön árnyaltabb a dolog.
Az általad felsoroltakra figyelek. A pohu szerint a km óra nem volt basztatva, de az autó előéletét ellenőrizve kiderült h németben volt üzembe helyezve és használva 1 év és 50k km-ig. A kereskedő megadta a tulaj számát. Tehát nincs eltünedezés.
Az alkatrész valóban nem olcsó, de én szeretem a kocsimat,és mindent megkap ami telik. Ebben az is benne van néha h a fizetésig várnia kell, de ha csere akkor csere. A vwben most is minden alkatrész audi. Semmi meglepetés nincs ha egy 1xű szilent 18-20k. Elmondhatom h az elmúlt 6 évben volt alkalmam a legtöbb hibához. De pölö a triptronic nem kért semmit az olajon és szűrőn kívül. Ezen túl nagyon kímélően vezetem. Okot nem adok a meghibásodásra, még ha meg is történik, nem kell rögtön farkast kiáltani.Most értem vissza a személyes tapizásból.
Az összes látható helyen lévő csavar még az eredeti festéssel van, bontatlanul. Az alján valóban látszik olaj folyás, de az is h a környezetvédelmi tálca fele hiányzik ami egy alsó felütésre vall. Ebben az esetben az olaj könnyen jöhet egy dekli elmozdulásból.
Mentem a motorkocsival 8km-t. Visszaállítottuk a helyére -fehér murvára- és több mint egy órán át próbálgattam az elektromos bizgentyűket. Ez idő alatt egy csepp olaj nem hullott belőle. A kocsi nem nyiszog, nem rozsdás és csak felületi karcok vannak a fényezetlen lökösön.
A klíma érdekes: anyósülés felől hűt, középen langyos és a vezető felől meleg. Sztem nem kompresszor, de a kereskedő hétfőn viszi kivizsgáltatni.
A váltó, lévén nekem is tiptronic van, messze szebben teszi a dolgát mint a passatban: nincs benne semmi nyersség.
A motor felső régiója csont száraz és poros.
Ha az adagoló és a csúcsok olyan állapotban vannak mint a 13 éves passatomban, akkor az örök élet plusz egy nap nekem: csak shell vépóver megy bele, és szervizelve van rendesen.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Pár kép, a kérdéses részekről. A többit nem fotóztam , mert a hirdetésben lévő képek igazak: a kocsi rendes állapotban van.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Kérek 1 kis segítséget.
Audiba milyen állófűtés szok lenni? Valaki képet légyszíves! Mert kerestem a motortérben de nem ismertem fel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
1F2X5
csendes tag
válasz bitpork #16516 üzenetére
A légcsatornákban vannak érzékelők. Porsche-nel meg kell kerni őket hogy dugják rá a kompjutert és rá kell nézni hàny fokos levegőt jelez. Gyanítom, hogy rossz.
Nekem hasonló volt csak fordítva. 70c-s levegőt érzett és az az oldal egy idő után lefagyott és szinte semmi levegő nem jött. Neked meg lehet, hogy túl hideget érez
28-ig külföldön vagyok. Ritkán/nem leszek net közelben.
-
-
Kettőt, és itt a hirdető lett szimpatikus, amikor az első telefonos beszélgetés alkalmával elmondta a hibákat. 1-2 apróság kivételével mindent előre elmondott. Nekem ez elég hogy előre tudjak tervezni, és max nem azonnal adom el a passatot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
Yushchenko
őstag
Szerintetek most, hogy kiderült nem igazán fogja megérni gázozni, ki fog gázos kocsit venni? Még kis km-rel is? Megéri majd kivetetni és úgy eladni(a lukakat látni fogja a vevő, meg az új forgalmit is)?
-
aero.
veterán
válasz Yushchenko #16536 üzenetére
Gázosat fognak venni, inkább betetetni kevesebben.
-
Kornel
veterán
válasz Yushchenko #16536 üzenetére
Nekem még mindig erősen esélyes, hogy benzines kocsit veszek, és megy bele az LPG. Kombikat nézek, amibe gond nélkül bemegy a 100+ literes tartály, és még marad is csomagtér. 8 literes fogyasztással számolva 1250 km-re elég a tartály, nekem elég havi 2x megtankolni, amit meg tudok oldani egy 70 km-es kitérővel, amikor hazafele megyünk.
Kint jelenleg 0,7 euro literje, tehát 205 Ft-al számolva 20.500 Ft-ba kerül az 1250 km, amihez még hozzáadom a "felesleges" utat SK-ig, 6 liter gáz ára 1200 Ft, tehát összeköltségem 21.700 Ft lesz. Mindez 410 Ft-os benzinnel és 7 literes fogyasztással számolva 12,5*7*410=35.875 Ft. Egy tankolással nyerek 14.000 Ft-ot. És legalább nem az általam befizetett jövedéki adóból és áfából tartja el a sok ingyenélőt a mi unortodox kormányunk. Meg középtávú terv úgyis Németország, ott is hasznát veszem majd az LPG-s autónak.Tudja valaki, hogy mekkora a maximális betehető tartály egy személyautóba?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Új versenyzők tűntek fel, bár eddig nagyon ellene voltam a francia autóknak.
Megane 1,4
Megane 1,6
Valakinek van ezekkel tapasztalata? Nekem elég lenne az 1,4 is, inkább a fogyasztás a lényeg. Mennyit fogyasztanak ezek? Mennyire megbízhatóak? Szervizköltségei milyenek? -
Szplöttyy
senior tag
Srácok, ültem ma egy haverom Citroen Bx-ébe, otthon vagyok francia vonalon, de ez engem is meglepett. Egy Citroen Bx GTI 16V Soupapes volt, ebből van elvileg 150 meg 180lovas, katalizátor függő, ebbe elvileg van, tehát ha minden igaz a gyengébb, de kitudja.Ugyan ilyen volt. Szürreális élmény. Az számomra már nem újdonság, hogy hajózik, szintezget, körforgalomban olyan érzés, mintha már rég 2keréken a felborulás határán mennénk, de az hogy egy Bx így menjen, az hihetetlen. 3adikban azt hiszem 160fölé kúszik, váltásoknál 5-10centit ül a hátulja, stb. Hihetetlen jó. Minden embernek ülnie kéne egy régi hidrós citroenbe, legalább egyszer!
Smoke & Torque
-
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ASUS notebook topic
- Betiltja a közösségi médiát a 16 év alattiaknak Ausztrália
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- PlayStation 5
- Ubuntu Linux
- Gumi és felni topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Revolut
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest