Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz HoaryFox #133735 üzenetére

    - Vectra B: rohad és elég csiga az 1,6-os motorral de olcsó a fenttartása

    - Astra G: az 1,6-os hajlamos enni az olajat rohadás itt is lehet (sárvédő ív, tanksapkánál) cserébe elég jól mozog. Ha találsz megkímélt 1,4-est az is jó hisz' csak 10 lóval gyengébb de pl a váltó áttétel is azonos.

    - Passat B5/B5.5: az 1,6-os motornál felvágod az ereid olyan lassú lesz. Amúgy nem rohad (ha nem volt törve). Az 1,8T jól megy de az költségesebb és elég kevés nem lerugott példány van belőle.

    - Octavia: Ugyanaz mint a Passat, picit olcsóbbak az alkatrészek hozzá cserébe sprődebb gép

    - BMW 3er (E36): Necces bizony, engedd el szépen.

    - A4: Ennyiért csak leharcoltat kapsz, az 1,6-os zabálja az olajat és nem megy. Rohadás itt is elő-elő fordul a sárvédőíveknél. Típus hiba a gyújtótrafók elhullása.

    - Galant: Az egyik legszebb japó sedan a Legacy (mk4) mellett. Nem drága a fenttartása, az 1,6-os motorral is egész élhető de nagyon szeret rohadni erre oda kell figyelned

    - Pug 306: Annyira egyszerű technika amit még a franciák se tudtak elszúrni. Alkatrész nem drága, annyira nem rohadós mint a korabeli japánok és ebből az 1,4-es is már élhető teljesítményt ad. Elkó gondok se jellemzőek rá (leginkább mert nincs benne elektronika :D) de azért megőrülő központizárral itt is számolni kell.

    - Seat Toledo: Kb félúton van az sprőd de olcsó Skoda és a nem sprőd de drágább Passat között. 1,6-os motorra ez se az országutak királya de A-ból B-be elvisz.

    - Avensis: Az 1,6-os is már élhető de 1,8/2.0 már egész kis rakéta. Szeret rohadni ez is mint az összes kortárs japó gép. Az alkatrészek se drágák hozzá és nagyon megbízható.

    +1: Ford Focus: Ha tetszik vedd fel a listára, már az 1,6-os is elég korrektül gurul. Kiváló futómű, nem drága alkatrészek. Rozsdára figyelj, mert ez is szeret rohadni.

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák