Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
Topikgazda
Az ügynökségi fotós azzal dolgozik, amit az ügynökségtől kap, az ügynökségnek meg az van a polcon, amire leszerződik a gyártóval, egy AFP, AP, Getty, Reuters és a többiek hatalmas flottákat lízingelnek. A Sony pedig az egyéb médiajelenlétei miatt és mert cégcsoport szinten jóval nagyobb, mint a Canon és a Nikon, sokkal előnyösebb alkukat tud kötni.
A Sony meg ma már tart ott, hogy van mit beadni egy ilyen lízingelt flottába. Az sem utolsó, hogy legyen megfelelő Pro (!) szervizhálózat mögötte és a tartósság is a helyén legyen, mert hiába egy jobb ajánlat, ha az ügynökség azt mondja, hogy ezeknek a kritériumnak nem felel meg, hiszen ha a terepen fingik ki a kánikulától a gép vagy nem bírja a port, fagyot és a többi bántalmazást, akkor megette a fene az egészet. Meghibásodások meg így is előfordulhatnak (akár felhasználói hibából is), ekkor meg legyen emberi közelségben a pro szerviz.
Három gyártó alkalmas ma erre:
Canon Professional Services (CPS)
Nikon Professional Services (NPS)
Sony Imaging Pro Support (SIPS)Ezek meg egy nagyobb eseményre (pl: olimpia) ki is települnek, így helyben van cseregép, alkatrész, gyors tisztítás, stb. Ebben a Sony még nem tart ott, mint a két másik, de szépen építgetik ki ők is egy pár éve már (nagyon helyesen). A Sony felfogta, hogy a két fő konkurensének nem pro vázait is azért veszi sok amatőr, mert látja a profik kezében a márkát, a profik szívéhez (meg az ügynökségekhez) vezető út pedig többek között ezen keresztül is vezet.