Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    Szóval akkor néhány szó a piros 850 T5R automata kombiról Barents metálkék S60 D5 manuál szedánról. ;]

    2007-es példány, 175e km-el és az első tulajdonostól került hozzám. 185 paci, 400 nyúlmókus, 1,5 tonna üresen. Szedi a lábait eléggé és pályatempónál korrektül lassítja a féke (a Civicnél 80-90 felett azért már érezhető volt, hogy a fék lehetne hatásosabb is). Futóműve csendes és kellemesen ringatózik a "hajó". Az egész kocsinak eléggé nyugtató hatása van, utóbbi egy hétben többször is sikeresen tötymörögtem jóval az aktuális sebességlimit alatt. Pályán csendes, hatodikban 2500-at forog GPS szerinti 130 km/h tempó mellett. Ezen kívül a szokásos Volvós közhelyek illenek rá. :)
    Felszereltségi szint ugyan csak Kinetic a gyári matrica szerint, de rendeléskor be lett ikszelve az ülésfűtés, a tempomat, a félbőr, vajszínű belső, a elektromos állítású, memóriás vezetőülés és tükrök, tolatóradar és a xenon fényszóró is többek között.

    Ma visszaülve a Civicbe a következő dolgok tűntek fel;
    - A Civicben a padló közelebb van az ülés ülőlapjához, emiatt inkább feküdni kénytelen az ember.
    - A Civic váltójához nagyobb határozottság kell, nem mozog olyan lágyan, viszont jól érezhetően klattyanik be megfelelő fokozatba.
    - A Volvo után a Civic kuplungja kifejezetten lineárisnak és könnyebben benyomhatónak tűnt, a Volvónál a fogáspontját sokkal könnyebben meg lehet találni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák