-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #88332 üzenetére
Alapból azzal kellett volna venni, megvolt a lehetőséged rá. Én használtnál nem tudtam kivárni, hogy legyen komfortüléses, ezért utólag építettem be, de elég nagy szívás volt. És még így is vihetem majd bőröshöz, mert nyikorog és szerintem szar az ülőlapom, az utasoldali sokkal keményebb.
Csak nagyon gáz napokra leadni az autót úgy, hogy nincs másik.
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
mekker
őstag
válasz Ciccuka #88359 üzenetére
Érdemes megnézni az új Ignis NCAP-jét, és ugyanezt nagyobb biztonsági felszereltséggel. Elég komoly különbségek vannak a pontozásban, pedig szerkezetileg ugyanaz a két változat. Érthető, nyilván így ösztönzik a gyártókat, hogy csússzon le alapfelszereltségbe minden assist kütyü.
Ezután nem meglepő, hogy leszerepelt.[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
szőröscica
addikt
Automata veszfekrendszer meg tpms helyett a klimat kellene kotelezove tenni szerintem. Mit gondoltok?
-
-
válasz szőröscica #88362 üzenetére
Az nem biztonsági rendszer, ráadásul drága, így nem lehetne villantani olcsó autót, ha valakinek nincsen rá szüksége minek fizesen érte. Sógornőm pl. ki nem állhatja a klímát, ha van sem használja+ van olyan ország ahova kb felesleges, meg vannak olyan felhasználású autók is.
Én nekem az első dolog amit megnézek, mikor autót veszek, de nem vagyunk egyformák[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz kisza25 #88365 üzenetére
Nem láttam még élőben i20-at, ebben az ajtó könyöklő része kemény műanyag (mint a Kia Rioban) vagy pedig puha? A képekről csak az látszik, hogy ott nincsen plusz szivacsozás.
Árlistában látok olyan tételt is, hogy "Prémium Ajtóbetét", ez mi a francot takarhat?Én mondjuk ezt nézem meg az elsők között egy autónál az állítható deréktámasz mellett.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
válasz pit stop #88363 üzenetére
Dolgoznak az utodjan, de a Puntonal egyebkent is jobb "brand" az 500, abbol a modellcsaladbol rengeteget adnak el, mindegyik az elso a sajat kategoriajaban. A punto utod allitolag 5 ajtos foldszintes 500 lesz.
(Az Opel is ugyan azt arulja, a Corsa egy atcsomagolt GP).
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
pit stop
addikt
válasz Integrale #88368 üzenetére
Na azt nem tudtam, hogy Corsa-val azonos - azt hittem az már valami újabb.
Azért hittem, hogy nem nagyon törik magukat, mert TC-n, mindig ezen sírnak, hogy bezzeg Dél-Amerikában jönnek új típusok, de itt még jele sincs, hogy lesz Punto utód.
500 jó brand, és nyugaton tudom, hogy menő, csak ha ez a retro vonal náluk is bele áll a földbe, akkor gyakorlatilag nincs másuk, csak egy török szedán.(#88364) footy : Alfa a prémium és abból lehet keresni valóban, csak nem úgy fut fel, ahogy szerették volna. A gazdaságos termeléshez viszont kell egy minimum méret, ami Fiat-tól lenne meg a gyártási tömeg miatt - és így ezt is elvesztik.
(#88369) Qru: Haverom az elődjét kapta szűk 2 éve cégesnek full extrával. Mentünk vele Balatonra, hát még úgy sem kéne, és ezen az új sem változtat sokat
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
BigBlackDog
veterán
Gyors kérdés; ha az sokA autótól már fel is hívnak, nemcsak SMS-el próbálkoznak, az mit jelent? Sőt, meglepetésemre még vasárnapi napon a város túlsó oldalán lévő agglomerációba is hajlandóak lennének eljönni megnézni a kocsit. Gyanús ez nekem, de nagyon. Érdemes velük foglalkozni, vagy felesleges időhúzás?
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #88371 üzenetére
kérdezz rá előre, hogy mennyi a max péz,a mit adnának érte, mert ha 500k-val kevesebb, akkor ne húzzák az idődet.
vagyis úgy fogalmaznék, hogy ha azt megadják érte, amennyiért hirdeted, akkor szánsz rájuk időt.
(mert amúgy meg ha virítják a lóvét és te is le tudod jelenteni, hogy eladtad, akkor mindenki pénze ugyanannyit ér, nem? )I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz pit stop #88370 üzenetére
A most futo Corsa csak egy facelift, de valoszinuleg vezetest tamogato extrabol mar tobb kerult bele, igy tobb csillagot kapna.
Az Alfanak is uj modellek kellenenek. Giulietta jovore cserelodik, es jon egy C szegmensbe szant SUV is, MiTo megy a kukaba, azzal a ket uj modellel kellett volna kezdeni, mert a legmozgalmasabb/keresettebb szegmens az a C.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz szőröscica #88357 üzenetére
"megvolt a lehetőséged rá." Ez így jól hangzik, amolyan lebaszós, de: Nem választható extra, még Titaniumhoz sem. Sőt, titaniumhoz pl. nem választható az erősebb 1.5 benzines. Ha ilyen ülést akar a paraszt, vegyen ST-t. ST pedig csak dízelben van automatával. Ennyike
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #88376 üzenetére
nézd, alapvetően én sem bánom, ha az agyonkímélt autómat olyan veszi meg, aki értékeli azt. Tesónak nem adom el, tudjuk miért.
de normális, számomra hátrányos kikötést nem tartalmazó szerződéssel, annyiért, amennyit kérek érte, viheti az AAA is.
Így állnék hozzá.
Aztán persze rögtön lejelenteni, hogy eladtam.I humbly and respectfully decline™
-
j.bravo
addikt
válasz Ciccuka #88359 üzenetére
Amikor kijött a Grande Punto, az akkori kritériumok alapján 5 csillagot kapott. Nyilván nem lett rosszabb (bár akár költségcsökkenthettek is, de ennyit nem hiszem)
Gyanítom hogy a mostani rendszerben, bármely autó (akár Volvo vagy bármely 5 csillagos), ha nem lennének benne az elektronikus balesetmegelőző fiszfaszok, ugyanúgy elvérezne...Whatever.
-
nagyúr
válasz szőröscica #88379 üzenetére
Én is így tudtam. De most vagy az új típus érkezése miatt, vagy egyéb okokból már ilyen kötöttek. Nekem az a legfurább, hogy dízelhez adnak Powershiftet, benyáshoz nem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
-
nagyúr
válasz szőröscica #88384 üzenetére
Nem is váltotta meg vele a Ford a világot Én is örültem valahol, hogy az enyémhez is hagyományos van. Az opelhez is az lett volna.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #88371 üzenetére
A Golfnál hívtak engem is, de nem ők vitték el az autót.
(#88384) joamilestoné: Van az a hely, ahol örülök, hogy nem vált finomat az automata, pl a V10-es M5 (E60). Van abban valami megragadó, hogy az állórajtok után minden fokozatot műszerfal/kormánylefejeléssel köszöntesz.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #88384 üzenetére
Jah, Getrag duplakuplungos van a dizelekhez(200le alatt) 2010 ota. En ezt fujom mar regota, a bolygomuves finomsagahoz nem er fel semmilyen duplakuplungos. Szerintem az egesz elgondolas egy zsakutca.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Szerintem az egesz elgondolas egy zsakutca.
Pár százalékkal kevesebb veszteség, mint egy hagyományos automatánál, az 1-2 gramm CO2, 1-2 tizedmásodperc 0-100-on, és kész, erről szól ma az autóipari fejlesztések zöme.
Lehet, hogy ettől még a mindennapokban sokkal szarabb lesz használni, de papíron minden kurvajó.Same rules apply!
-
mekker
őstag
válasz pit stop #88363 üzenetére
Talán jövőre jön az Argo/Chronos európai piacra - új platform, új motorok. De tényleg vicc, hogy ennyire kiüresedett ez a szegmens.
Kb. havonta jön valami az előzőnek teljesen ellentmondó hír a gyártóról. Ezek után nem tudom eldönteni, hogy most tulajdonképpen ez a Marchionne hülye-e, vagy valami zseni.Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
brumi1024
veterán
-
őstag
válasz kisza25 #88386 üzenetére
A hideg kiráz tőle, ennél olcsóbb műanyagot ez a cégcsoport nem is találhatna, mert az már a beszerelés előtt degradálódna. Ránézésre fáj a könyököm.. A Rio és a Stonic is ilyen, 15 cm2 puha műanyag vagy szivacs kellene csupán, de nem..
Apám Riojában nem létezik olyan üléspozíció, aminél 10 perc után nem fáj a derekam, nulla támasztása van azon a részen az ülésnek.De legalább van rájuk 5 vagy 7 év garancia.. ma elmegyek egy Hyundai szalonba, megnézem belülről az i30-at.
"Less but better" - Dieter Rams
-
válasz EQMontoya #88387 üzenetére
3gurigától indul, nézd meg nyugodtan a konkurenciát, pl. Suzuki vitara, swift, fabia, rio...vitara 3,8m től indul ott minden kemény, a műszerfal is, az ebben puha
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz xEon1337 #88395 üzenetére
Nekem volt kia ceed(2011,5évig), i30(2013,1évig), i20(2015,3hónapja) és 400-500 km után sincsen baja a hátamnak/derekamnak pedig 18év vendéglátás után sokat fáj. Sőt ha elfekszem a hátam/derekam 20-30 km után elmúlik a fájdalom az autóban(i20). A skoda fabia(2006, 5évig)/golf4 (2003,2éve) 5-10km után fáj a hátam (178cm vagyok, 90kg)
Amúgy attól, hogy egy autó 30cm rövidebb, 5cm keskenyebb(i30 vs i20) nem lesz 1,5m-el olcsóbb előállítani, valahol meg kell spórolni és annyi minden alap, hogy sok helyen nem lehet (abs, menetstabilizátor TPMS, 6légzsák, szervókormány, elektromos ablak/tükör...)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Bővíti a ROG Ally garanciáját az ASUS
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- További aktív témák...