-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz barnam_ #89039 üzenetére
Vedd meg!
Ez simán jó - ha valaki 3 milláért akar kocsit venni, vegyen egy ilyet inkább, tegyen félre 1 milliót lakatolásra és és gumi/műanyag alkatrészek cseréjére, a maradékot meg tankolja bele.
Ezek még igazi finom túraautók, nem ilyen jól megfújt csattogó kétliteres dízelek.
Szabin vagyok ma, de be kellene mennem az Örshöz a XVII-ből. Erősen gondolkozom, hogy inkább Viliwagenezek, mint hogy autóba üljek.
[ Szerkesztve ]
-
hacki87
senior tag
-
BigBlackDog
veterán
válasz focvis #89048 üzenetére
Fostos, nedves, latyakos, legalábbis a XI. kerben. 5 percenként mostam a szélvédőt. Alíz utcából kikanyarodva a Hengermalom útra a nyúlmókusok vagy 2-3 másodpercig köpesztették a gumit az aszfalton, valószínűleg az árnyékban szépen ráfagyott a nedvesség a burkolatra. Pedig nem is adtam nagy gáz(olaj fröccsö)t, becsszó!
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #89039 üzenetére
Ha ezt 3 héttel korábban linkeled, akkor csillagot tolnék, nem pedig Volvókával járnék. (Vicc volt, nehogy komolyan vedd! )
Tegnap érdeklődtem állófűtéssel kapcsolatban márkaszervizben. Alvázszám alapján is kell kályhának lennie benne, ami elvileg 6 fok alatt automatikusan besegít a fűtésbe. 50e huf a szoftverfrissítés + 0.7 óra munkadíj (8e Huf/óra). Viszont, ha a kályha belét is cserélni kell, akkor az 150e Huftól indul. Szerintük már 10 évesen biztos vagy nem működik, vagy füstölnie kéne. Füstölni nem füstöl, és indítás után nem is hallom, hogy valami hangja lenne, illetve elől a kályha kipufogójánál sem érzek semmit meleget jönni. Meg elvileg leállítás után is még pár percig kéne hallanom a ventilátorját, amíg kiszellőztet. De ezt sem hallom. Szóval gondolom nem működik. Szerviztörténetben a 2009-es szerviznél "állófűtés bélés", 2013-as szerviznél pedig "állófűtés bélés" és "égéstér ventilátor" szerepel a listán.
Ennek ellenére 1-2 perc helyben járatás és 1 km megtétele után már langyos levegőt fújt, 3-4 km-el indulás után meg kifejezetten meleg jön a légrostélyokból. Viszont a vízhőfok mérőnek kell egy 10-15 km, míg a hajnali -5-0 fokban beáll konstans értékre. Jól gondolom, hogy számolhatok az állófűtés kályhájának is a javításával?(#89055) tomcsi23: No igen, ez új dolog, az "elpattog a hátulja" kifejezést meg kezdem elfelejteni már.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz BigBlackDog #89053 üzenetére
a nyúlmókusok
Hát igen, új fogalom a Civic után....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #89054 üzenetére
Keress egy Volvo specialistát, ne cseréltessenek veled újra mindent, hátha csak valami apróság a baja.
"Bad reklám is reklám too"
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #89045 üzenetére
Nekem egész hamar eléri a 80 fokot, utána még kell egy kis idő, hogy üzem meleg legyen.
Érdekes, hogy az 5W-40-es olajjal lassabban melegszik be, mint a 10W-40-el. (most a 10w-t raktam bele, jólvanazúgy alapon)A szolid kinézet legnagyobb motor nekem is szimpatkus kombó Ezért is tetszik pl. a W124-ből is az E420, mert azon nincsenek karosszéria szélesítések.
(#89050) Tsebacsi: az szerintem is hányadék, de akkor divat volt. Nem tudok nem egy Swift belsőre gondolni, mikor meglátom ezeket az Avantgarde Merciket.
(#89051) joamilestoné: 690-ért magyar papírokkal elgondolkoznék rajta, de 1 misit nekem nem ér meg.
Az átírás kb. 160 ezer, a biztosítás viszont vicc a motorhoz képest, kb. 60 ezer jött ki nekem.
Amúgy alapvetően egyetértek a gondolatmeneteddel.(#89054) BigBlackDog: Én ajánlottam neked ezt is, meg egy E430 4Matic-ot is... de nem érdekelt Ehelyett vetél egy dízelt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #89034 üzenetére
De ha rükiben megyek akkor végülis farmotor hátsókerék hajtású...
mod:
Jorus: A H4 is hamar bemelegszik legalább van amikor előny, hogy sz@r a hatásfoka.
focvis: Áá, még most sem. Kormi úgy néz ki mint egy disznó pedig nem rég volt mosva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Ciccuka
veterán
Oroszországban (ahol gyakran -40fok is van), hogy oldják meg, hogy a motor előbb elérje az üzemi hőfokot?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
nagyúr
válasz Ciccuka #89063 üzenetére
Sehogy. A legjobb az, ha haladsz az autóval, az álló helyzetben félórát járatás és a nagygázzal haladok csak öli a motort.
Vagy van beépített állófűtésed, vagy fűtött garázsod... Anno tüzet is raktak egyes autók alá de ezt nem javaslomMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #89058 üzenetére
"Érdekes, hogy az 5W-40-es olajjal lassabban melegszik be, mint a 10W-40-el. "
Nincs ebben semmi érdekes, azért van, mert az 5W jobban hűti a motort mint a 10W, ezért nehezebben is melegszik be. Az olajpumpád fix szállításra képest az igaz de maga az olaj ha hígabb akkor egységnyi idő alatt többet tud a pumpa áttolni magán (és az egész motoron).
#nincsbennetarcsi
-
hacki87
senior tag
-
hacki87
senior tag
válasz Motion_Blur #89071 üzenetére
Sose lesz lemerve ha igy haladnak xD
-
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #89062 üzenetére
Ez olyan csúnya, hogy már szép
Legalább senki sem akarja majd ellopni (én a típusjelzést is leszedném a csomagtartóról)(#89068) Qru: Igen, én is azt olvastam, hogy a szintetikus olaj jobban hűt, mint a félig szintetikus.
Ez egy nagyobb terhelésnek kitett motornál biztos hasznos, de az én esetemben csak tovább fázok. -
válasz lorcsi #89046 üzenetére
Ausztria októbertől téligumi +hóláncnak kell lennie az autóban az tuti, 10évet kint dolgoztam, mondjuk ez megvan már minden környező országban jó vagy, mondjuk Ausztriában az sem árt, ha fel is tudod tenni a hóláncot, mert ott van, hogy szakaszokra kirakják, hogy kell, de eddig csak mellékúton láttam ilyet
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz barnam_ #89073 üzenetére
Nem csak a szintetikussága miatt, hanem mert a viszkozitása is más. Kisebb az áramlási ellenállása a hígabb 5W-nek mint a vastagabb 10W-nek, így kisebb belső ellenállást kell legyűrnie a motornak, tehát jobban veszi a fordulatot is és kevesebb ló/nyúlmókus veszik el. Persze ezek nüansznyi különbségek...
mod:
kisza25: Nem csak november 1-től? Bakker én még simán mentem hólánc nélkül októberben ausztriába...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
-
-
Richard!
addikt
Ma délelőtt lőttem, faszállítás mesterfokon
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #89089 üzenetére
Voltál már az új csomópontnál?
-
molnarpeter
nagyúr
[link] Győr Tesla supercharger
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #89091 üzenetére
Don't know, még nem jártam arra.
-
Richard!
addikt
válasz tboldi #89090 üzenetére
Voltam, de remélem nem csak ennyi új aszfaltot kapott...azt a majd 1 km-es szakaszt (Tesco-tól kifelé) újra lehetne húzni. Amúgy nem rossz, elmegy. Egész jó.
Az autópályalehajtót nem figyeltem, pedig most jöttem el ott harmadszorra. 🙈
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
őstag
válasz hülyegyerek #89091 üzenetére
Igen, az M1 le- és felhajtó is használható már.
"Less but better" - Dieter Rams
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #89096 üzenetére
Kinyírtad a topicot.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
veterán
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Készül a Galaxy S24 FE
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Azonnali informatikai kérdések órája
- 20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
- Videó stream letöltése
- Ukrajnai háború
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- További aktív témák...