-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az 50 lityós Civiccel se mertem sokkal többet menni, 45-46 liter körül van a max amit beletankolok. Az átlag tudod mennyi szokott lenni, max 500km
(#74050) lenko: Alig várjuk mikor veszi itt meg valaki joamilestoné-n kívül a szívecsücskeatommegbízhatószuperjóárasítottmégismegymintarakétaéstermeliazüzemanyagot BMW-jét, de semmi, síri csend és felesleges linkek sorozata...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #73987 üzenetére
Még egész jól megúszod, pont beszéltem haverral hétvégén nekik az X1 20xD térdelt le. Vezérműláncot kell cserélni, márkaszerviz 800k-s ajánlatot mondott rá, most egyezkedik hogy gariban cseréljék már ki...
i-sti: Az nem para , még ha 1-2 hónapot áll az sem gáz.
sky11: Gyárilag van a tiédben turbo timer, de azért rendes tőled, hogy járatod még pár percig gyepálás után.
EQMontoya: Wagon fix 120-nál kér 7,5-öt. 0,30-as alaktényező, 1,4t üres tömeg és awd plusz a váltóáttételezésem is rövidke. Az szvsz elég jó.
De a Superb 1,8tsi pl városban többet kért mint Wagon 1 literrel. Pedig az 6 gangos és fwd...Szóval a turbós részterhelésen jól eszik de ha meghajtod akkor zabál.
szabonagyur: Azt vágod, hogy te is szabálytalanul előztél? Sort nem szabad előzni ugyanis...
mod:
Tsebacsi: Kormi lazán elszalad 1200-1300 km-t ha kell. A wagon eszik de még azzal is elmész 700-800 km-t. Ezekbe a tömegcsökkentés miatt kerül ilyen kicsi tank, mert a súlymérésnél 90%-ig töltött tankkal mérnek. Sok márka ezért felár nélkül adja extraként a nagyobb tankot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
N47? az akorul van, ja. Ezert nem erdemes kello tipusismeret nelkul bmwzni .. nem mintha ha az van, attol ezek a szamok kisebbek lennenek csak a meglepetes lesz kevesebb, mert tudod ennyi, meg nem varod meg, amig leterdel, elore megcsinalsz mindent, amit kell.
Az otosben csak egy generator lesz, az barmilyen idosebb gepben megeshet - tenyleg inkabb az a fura, nem szolt rola idoben.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Magnum_ #74057 üzenetére
Nem szakadt el (még). Vészmódba rakta magát a gép ezért betolta a márkaszervizben ahol közölték vele, hogy lánccsere és 800k-t tessék előkészíteni. Most egyezkedik, hogy gariban cseréljék vagy legalább legyen árleszállítás (ha jól rémlik múlt tavasszal járt le róla a gari).
mod:
Vili: 2011-es üzembehelyezéses de 2010-es gyártású és 2016 tavaszáig volt garis.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-v-
addikt
Akkor az meg a szar, ja. Tuti nem cserelik gariban, termeszetesen sose ismertek el a hibat max. kap valami kedvezmenyt, ja ...
Saint: folosleges rugozni rajta, van annyi szar az autoiparban ... de ez olyan mint a tsi, tudod, hogy a szar a lanc, meg kormolodasra figyelni kell, aztan utana az is egy jo motor. A beleulsz es csak hasznalod azt hasznaltan eleg keves gep tudja mar, annak is a joresze a szogegyszeru de annyit is nyujt fajta ...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Én sem. Nálunk is mit kap egy-egy verda... És akkor panaszkodik a kolléga, hogy ez a szar HF-es lett 100k km után. Jah talán nem kéne minden reggel a full hideg tsi-nek elrúgni mikor elindul a telepről. A 30k-s olajcsere periódusról nem is beszélve...
mod:
Vili: Jaj... Érted tegyük fel, hogy kap 50% kedvezményt még akkor is 400k-ról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Sosem értettem ezeket az embereket. Nekem csak 1x kellett hidegen kiforgatni a civic-et egy idióta miatt, de akkor is szentségeltem, hogy a motor ennek most nagyon nem örült...
2 véglet van, az ilyen a saját autóját se kíméli, vagy azt babusgatja a legjobban, erre meg szarik, mert a cégé... Bár ez meg mármár kettősség, én a tesztautót se gyilkolom azonnal tiltásig...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #74066 üzenetére
Jó, de az a sajátod, a cégesnek meg mind1...(a cégest én sem gyilkolom, de nyilván többször megyek úgy, ahogy nem lehetne vele, mint az enyémmel, mert azzal 0x. )
Én reggelente 2e-s fordulatnál elváltok max. 1/3 gáz mellett. továbbá az első lámpáig (kb. 500m) nem is rakom 3as nál feljebb, mert 99%, hogy piros a lámpa, ill ha már látom messziről, hogy zöld tartom a 40-et 3asban, mert szabályosn úgy sem érnék oda. Utána pedig 60 4-be szintén 2e-s forulaton tartva, még fel nem megyek a 6-osra, ott pedig Bp. tábla után 100-al megyek ~2700-as fordulon.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Nem, én a céges dolgokat sem leszarom címén használom, mert:
1. visszaüt, ha nem hülye a főnök, leverheti rajtam, hogy nem vigyázok a felszerelésre
2. Egy autó ráadásul nem 2 forint, mint egy toll vagy egy csavarhúzó
3. Alapvető emberi jellem szerintem, hogy ami nem az enyém, azt nem teszem tönkre...Vigyázol rá, érthető, mert szükséged van rá, nem is Te vagy a rossz példa.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Zizmand
aktív tag
Most nézegettem H7-es izzókat, Osram Silverstart 2.0-t néztem ki, van aki használt ilyet, van vele tapasztalata?
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #74068 üzenetére
Nálunk csak kiküldetésre van céges autó, szóval legalább 5-10ember használja aktívan.
Nem foglalkozik vele az ügyvezető sem túlzottan.
A mostani egyik új ocatvia 1.6 CR 20e km-el zabálja az olajat. 1200km-es út alatt fél litert rá kell tölteni.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
lenko
aktív tag
Nálunk is most lesz az első csere 30e-nél.
Annyi, hogy szinte kizárólag hosszú utakra van használva pályán, az talán vmit javít a dolgon, de hiába, mert van aki párszáz méter után az autóútra kikanyarodva padlózza a dízelt, viszont cserébe hamarabb bemelegszik.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
és Saint: Hülyék ellen nincs orvosság látom, igaz ezt a saját cégnél is tapasztaltam, de valahogy én mindig jóra/jobbra számítok.
A 30k-s periódus tényleg durva, nem is tudom, ha eljutok a Fordig, mit mondok majd nekik a szervizben, mikor olajcserére viszem évente...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Magnum_ #74079 üzenetére
Amúgy vicces, nézegettem a bemutatóteremben az ST és RS modellt (sóhajt), és még egy izzócserét se tudnék csinálni. Oké, Xenon lesz, de egy helyzetjelző vagy index is kínszenvedés lenne, ott tekeredik valami fém keresztmerevítő szerűség.
Ha nem nyitom ki, az ablakmosót sem tudom utántölteniMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #74078 üzenetére
De miert, miben van meg fix olajcsere periodus Ami ilyen max. 30k-s, az mind rugalmas, nezegeti az auto mi van, aztan ha nyomogatod neki, meg sok a hideginditas, ugyanugy elkuld 15-nel vagy meg kevesebbnel olajcserere... a ford tuti, ott amugy nem is 30 csak a 20 a teteje eleve.
[ Szerkesztve ]
-
adalbert1
veterán
Ezek után gondolom a flottamenedzser nem igazán fog BMW-t választani céges autónak, nem? A helyükben én még írnék egy levelet a BMW-nek is, hogy eddig x évente ennyi autót vettünk náluk, de ezentúl inkább valamelyik konkurensnél vásárolunk (gondolom sok hatása nem lenne a dolognak, de legalább tudnák, hogy annyival kevesebb új autót adnak el majd mikor ezek már csereérettek lennének).
Mindenesetre egy ilyen értékű autónál ez szerintem a vicc kategória, még a legolcsóbb Dacia-nak is ciki lenne, ha ez megtörténik, nem hogy egy 5-8-szor annyiba kerülő gépnek.
-
válasz adalbert1 #74084 üzenetére
Mi az összefüggés az autó ára és szervizköltségei között? Ha csak nem az, hogy egy prémium autót vastag ceruzával szervizelnek. Amíg az autó által nyújtott komfort és menetdinamikai szolgáltatások kívánatossá teszik és eladják, addig ezzel minden az adott típust vevőnek számolnia kell.
Egy bentley-t v rolls-t sem csak megvenni drága, hanem szervizelni is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz adalbert1 #74084 üzenetére
Flottakezelő nem hülye, pont ezért adja/adta el a gari lejárta előtt. Mikor a srác megvette volt még rá fél év gari (pont ezért mert beleugrani). Ehhez képest több mint egy évvel a gari lejárta után hullott ki az első csontváz... ha innen nézem még túl is lett teljesített a BMW.
Sajnos a prémium márkáknak nem csak az vételára prémium hanem a szervizköltsége is.
Kérdezd meg itt Bögre fórumtársat mennyit kellett volna rálocsolnia az IS250-re. Pedig az még csak nem is egy sz@r/összetett konstrukció, egy sima 2,5-ös szívóbenzin... de inkább eladta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
A családi vállalkozásban voltak Sprinterek ès egy Atego . 12-14 èvig használtuk őket , sosem kellet semmilyen fődarabot , vagy drága alkatrèszt cserèlni , amivel riogatnak a használt dízeleknèl , mert vigyázzunk rájuk . Figyeltünk a bemelegítèsre ès a leállítására is mindig .
Most is igyekszem odafigyelni . Lehet 5 èvig lesz még az autó , lehet 15 èvig . Vigyázok rá , próbálom megelőzni a problèmákat ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
Kornel
veterán
válasz pècsimunkás #74087 üzenetére
A régi ategok lehet jók voltak, nézz meg egy újat.
Tudnék mesélni, volt dolgom párral.
Transit ugyanez. -
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #74090 üzenetére
Elégedett vele, tudod ide csak a panaszosok járnak.
Nincs szerelem így használati tárgyként kezeli (ettől még nem üti-vágja de nem is simogatja mint Saint). Nem robbant fel és annyit eszik mint Kormi. Kell ennél több?Mondjuk az ABT chipre laza 386k-s árajánlatot kapott szóval egyelőre az jegelve van.
mod:
EQMontoya: Végig prögettük a ct200h piacot, tesztkör is volt meg minden ami kell. Vagy csillió km volt bennük vagy törve voltak vagy mind a kettő. Plusz ő azért elég sokat pályázik oda meg sovány a ct200h.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szilva01
őstag
válasz Tsebacsi #74068 üzenetére
Velem pont fordítva van. Ha valami nem az enyém, arra vigyázok, mint a szemem fényére, Ne én b*sszam el. Ha valami az enyém, annak azért kicsit többet adok, úgyis "csak" az én károm lesz belőle, Egyébként a hétvégén kint voltam a Hungaroringen, DTM hétvége volt. Egyrészt az 1.2 automata Corsa-val 1.1 literrel kevesebb fogyasztást produkáltam ~170 kilóméteren, mint azelőző tankolással a többiek ~200 kilóméteren, másrészt beültem egy audi a5 coupé-ba, És ekkora csalódás életemben nem ért még... Mintha egy konzervdobozban ültem volna a szardíniák közt, mindkét térdemhez és könyökömhöh hozzáért valami, ha rendesen fogtam a kormányt, (Az ülést beállítottam magamnak), valamint az első szélvédő is kicsi volt, lefelé kellett néznem, hogy kilássak rajta. Arról nem is mondok semmit, hogy az A oszlop mindent kitakart ami a bal oldalamon volt. Pedig csak 185 centi vagyok. Akivel voltam, kb. 187 centi magas, csak azért ült be, mert nem hitte el amit mondok, Úgy szállt ki, hogy "b*sszameg, ez ténylek kicsi"...
-
-
válasz szőröscica #73992 üzenetére
Ennek programozni kell mar az akkucseret nem? E92-nel ugy van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Autós topik
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Gitáros topic
- További aktív témák...