Új hozzászólás Aktív témák

  • raczger

    őstag

    válasz Jaffa75 #71636 üzenetére

    Mert az a földi halandó aki berakja (most ezt nem a videóra értem, hanem általánosságban), aztán biztosan képes megmondani, hogy amit oda betákol, azzal biztonságosabb és stabilabb lesz az autó.

    Itthon a "tuning" nagy része baromi igénytelen és még csak nem is növeli a biztonságot. Az a sok fossá ültetett autó a kemény futóművel az hol lenne biztonságosabb közútra? Pattog, mint a pöttyös labda, kanyarban vereti a kormolós tdi-vel, belemegy egy kátyúba, elpattog a fenéne az autó eleje/hátulja, aztán megpuszilja az árkot/villanyoszlopot.

    Másik kedvencem az, amikor a csillió mm széles felnire rátesznek egy trabantra való szélességű gumit. Na az is eléggé rontja az autó menettulajdonságait.

    Szerintem teljesen jó az, hogy műbizonylathoz kötik az átalakításokat, a probléma az, hogy messze nem ellenőrzik annyira, mint kéne. És nem csak az átalakításokat, hanem általánosságban az autók műszaki állapotát.

    Kormoló dízelek, kályhacső kipufogó helyére, gyárinál 3 collal nagyobb/szélesebb felni, porig ültetett, keményített futómű, halogén helyére kókány led/xenon izzók. Még mindig nem a szabályokkal van a gond, hanem a gondolkodásmóddal itthon.

    www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

Új hozzászólás Aktív témák