-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ha cserélek, minden kell. A civicben van aftermarket fejegység, bluetooth-al, mindenfaszommal, de napsütésben pl. alig látom a kijelzőt, a mirroring nem megy. Digitklíma van benne, de csak 1 zónás. Nem kombi, de jobb lenne, mert jobban is tetszik, többet tudok bele pakolni (pl. hétvégi balatoni túráknál, síelés, stb) és a lámpája egy vicc. Nem automata, de sok dolgot tudonék még mondani, és nem, nem elég az, hogy nagyobb motor van benne. Ha ennyire száncsi, szálj le a hetes buszról és mutasd meg a frankót, mert megmondani mindenki tud, de cselekedni egyelőre csak keveseknek sikerült...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
dnelb
veterán
válasz raczger #72450 üzenetére
Ez téged mit zavar ennyire? Ez már nem az első posztod a témában, ez egy stílus, neked nem tetszik, ennyi, lépj tovább. A baj azzal van hogy az ilyen kocsikat büntetik, nem a 20 éves szakadt szarokat aminek a fél alja már kivan szakadva, meg ömlik belőle az olaj. Mellesleg biztos nem így közlekedik az úton, ez tuti nem static ültetés, hanem air. Ez csak a pénzlehúzásról szól, bepapírozni egy airt meg egy nagy felnit 300k-s tétel és 2 hónap legalább, mert szándékosan szétvan bonyolítva hogy inkább ne csinálják meg az emberek, és lehessen büntetni. Az meg különösen az alja az egésznek, hogy sokan csak találkozó erejéig rakják fel a nagy felnit és teszik le a porba, ezek a köcsögök meg direkt kijárnak a találkozókra büntetgetni ... szánalom
Mit csodálkozik, ha tudja, hogy szabálytalan az autója és megbüntetik érte? Tényleg ennyire nehéz értelmezni/felfogni a szabályokat?
még jó hogy nem ő írta a posztot[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #72451 üzenetére
A minden kellhez tobb ido es/vagy tobb penz kene, lathatoan. Inkabb akkor maradsz a civicben, ha tizet nem lephetsz elore, akkor otot sem akarsz, amire lenne lehetoseg, inkabb maradsz egy olyanban, amiben mindent utalsz, ertem
Nana, a kulonbseg az, hogy en nem jarok ide sirni, hogy szar a hetes busz egyszer nem irtam. Sot, az ugyben sem, hogy mit kene venni, egyaltalan nem irtam azt sem - kivetel egy, a multkori egyetlen kifakadasom - hogy akarok barmit venni, nem kertem tanacsot sem, hogy mit kene
Aki folyton itt rugozik rajta honapokon at, azt er korbeallni, es kirohogni, sorryka[ Szerkesztve ]
-
bbubby00
őstag
válasz raczger #72450 üzenetére
Hát, én is bűnöző vagyok, kemény a pályafutóművem mint a beton, a gyárinál nagyobb komplett fékrendszerem, alacsonyabb hasmagasságom, merevítők tömkelege...hát ez bicskanyitogató!
Viszont a hungárián 40el kerülgetem a vályúkat, így gyorshajtani esélyem sincs a szar részeken, sőt nem is szoktam, mert szétráz teljesen.
Ezek nem mindennapos családi verdák, általában csak krúzolni szoktak nyugisan.
Ha pedig jó az útminőség, akkor a szériánál jobban fekszi az utat! Itthon van inkább csak bajban a jónép, mert egyre romlottabb az infrastruktúra.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz raczger #72450 üzenetére
A linkelt bejegyzéstől, autótól teljesen függetlenül, " alacsony hasmagasság, kemény futómű" Ez miért is rossz, ha jól van csinálva? most nem arra gondolok, hogy miért büntetik meg, ez egyértelmű. Én is tudom, hogy akármikor elvehetnék a forgalmim, de hidd el, hogy egy autót százszor jobbá lehet tenni, mint azt a gyárban tudják. Ott mondjuk 10 millió emberre kell tervezni az autót 10sok' különféle országba.
Visszatérve a linkre, ott már tényleg elment a geometria, azt nem díjazom én sem én is a vezetés híve vagyok nem a mutogatásé.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szőröscica #72455 üzenetére
De, sokkal többet eszik városban egy ilyen szörny, tudom, volt 2 napig 540i a kezeim között. 12l alsó hangon, és akkor még nem nyomtam 2 kövéret a hangja miatt. Plusz belül ez az a bmw, amitől elfog a hányinger
Vili: oké megyek mert még a végén halálra röhögitek magatokat rajtam, cső...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
Mindenki nyugodjon le a 'csába;
a DSG durrogtatja a kiput. -
raczger
őstag
Az autó, stílus tetszik, de ez nem közútra való, nem biztonságos ezekkel közlekedni.
Folyamatosan össze-vissza tuningolt autókat kell kerülnöm az utakon, hol az egyik okádja a fekete kormot, a másik úgy le van ültetve, hogy az összes úthibánál lelassít, a harmadikra pedig kell a nagy felni, de gumi nem telik rá ezért a havas úton előttem áll keresztbe. Na meg a kályhacső a kipufogó végén, a lényeg, hogy még csúnyább legyen az autó hangja de cserébe hangos is.
Félreértés ne essék, nem vagyok a tuning ellen, csak külön kellene tudni választani a dolgokat. Ha egy autót úgy sikerül csak feltuningolni, hogy azt nem engednék ki közúti forgalomra, akkor zárt pályán mész vele és trélerrel szállítod. A versenyautókat is pont így viszik ki a pályára.
(#72457) bbubby00: Nem bűnöző, csak szabálysértő
"Ha pedig jó az útminőség, akkor a szériánál jobban fekszi az utat! Itthon van inkább csak bajban a jónép, mert egyre romlottabb az infrastruktúra."
Több mint biztos, hogy így van, de ahogy te is írtad, nincs mindenhol tükörsima aszfalt. Jó úton viszont bármilyen megfelelő műszaki állapotú autó az aszfalton fog maradni (természetesen ha nem gyorshajt).(#72458) bitpork: nem is értem miért nem teszel 22-es felnit és még 2 turbót Teddybe
(#72459) tomiii.: A linkelt bejegyzésben nézd meg azt az alacsony hasmagasságot, szerinted ahhoz milyen kemény és rövid utú rugók kellenek? Nagyon, az már versenypályára is több mint valószínű túlzás lenne. Pattogni fog az autó, pattogáskor kevesebbszer érinti a gumi a földet, azaz tapadást vesztesz. Ha ez kanyarban van, akkor sz*pás.
Általánosságban az ültetéssel és a futómű keményítéssel sincs bajom, de sajnos sokan túlzásba viszik (ahogy fent említettem).
A kerékdőlést pedig szerintem nem kell magyarázni. Nem láttam még olyan versenyautót, ahova ekkora kerékdőlés kellene.(#72461) focvis: Meg is van? Grat!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
dnelb
veterán
válasz raczger #72462 üzenetére
nem közútra való
találkozón volt, parkolt.. nem tudjuk hogy jutott oda, lehet tréler, lehet felemelte air-el gyári magasságraFélreértés ne essék, nem vagyok a tuning ellen, csak külön kellene tudni választani a dolgokat.
még jó hogy erre te sem vagy képes, egy profin megcsinált stance kocsit hasonlítgatsz smoke and charmos hülyegyerekekhez, a 20 éves kormolós golfjaikkal .. .a kanyargós pattogásos rész is full hülyeség, ezekkel senki se fog gyorsan menni, azt élvezik ha karcol az alja, meg feszes az egész..
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
"találkozón volt, parkolt.."
Ugyan nem szerepel, ezért 100%-ra nem tudni, de szerinted hogyan került oda az autó? A leírás alapján arra következtetek, hogy a találkozóról elindulva volt az ellenőrzés."még jó hogy erre te sem vagy képes, egy profin megcsinált stance kocsit hasonlítgatsz smoke and charmos hülyegyerekekhez, a 20 éves kormolós golfjaikkal .. ."
Attól, hogy a stílus más (és tény, hogy egy kormolós dízelnél nincs idegesítőbb), egyik sem kaphatna műszakit, ezért veszem egy lapra."a kanyargós pattogásos rész is full hülyeség, ezekkel senki se fog gyorsan menni, azt élvezik ha karcol az alja, meg feszes az egész.."
Sajnos láttam már aki ilyennek tolja ki a szemét, kanyarban is.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Integrale
veterán
válasz raczger #72450 üzenetére
Teljesen egyetértek!
Az Alfa alatt volt gyári ültetés amikor megérkezett Svájcból, első dolog az volt, hogy alá a normál futómű, mert használhatatlanná vált közúton, pattogott, csapkodta a fejem a fejtámlát, és minden lófasz előtt le kellett lassítani.
A helyi hülyegyerekeken csak röhögök, amikor 10-zel mennek, mert leér, felüt, sajnálják. Vagy csinálja meg állíthatóra, találkozón szikráztassa, de közúton tudja használni rendesen, ne legyen forgalmi akadály, sem pedig balesetveszélyes.Azt feltételezni, hogy ezek a tuning motyók jobb állapotúak, mint a 20 éves autók, ismerve a hazai mentalitást, elég vicces. Azért mert törődik az autóval, még nem lesz jó állapotú, mert a félretett pénzből 18" és "mélyláda" lesz, nem pedig új/jó gumik, fékek, lakatolás, karbantartás.
"Bad reklám is reklám too"
-
tomiii.
aktív tag
válasz raczger #72462 üzenetére
Ezzel kezdtem, hogy a linkelt képtől eltekintve írom a gondolataimat, írtam is, hogy az közútra már nekem is sok. A gyáritól nekem is több a kerékdőlésem, egyszerűen kell az a plusz neki, persze nem ennyi, bár a játszósomhoz képest elbújhat a mazda.
-
Snoop-y
veterán
válasz bbubby00 #72457 üzenetére
A baj inkabb azokkal van akik ugy gondoljak ultetes = jobb uttartas. Ez sokszor kurvara nem igaz sajnos.
Nem tul konnyu beallitani egy futomuvet ugy hogy jobb eredmenyeket erjel el a gyarinal ha elteres van a gyari magassag es kemenysegtol barmilyen iranyban. Plane ha meg dolesszoget is modositasz.
A tuning vegett szokott ott erni (99,999%) hogy megveszik a cuccot aztan jol be van hajitva a kocsi ala.
Tisztelet a kivetelnek.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
veterán
Köszönöm, Srácok!
-
Kornel
veterán
Tsebacsi:
Megmondom neked a frankot.
Rakd fel a civicet a hahu-ra, 2,5-be elviszik, mert FL utáni kevés km-es, ki kell glancolni.
Közben hogy ne ess két szék közé, rendelj egy újat szalonban, hogy mire elmegy, legyen mivel járni, max. ha kiesik 2 hét, addig bérelsz valami szakadt olcsó autót, vagy ott a BKV, én is kibírtam.És hogy mi kell neked:
Opel Astra K kombi, 1.4T 150ps, szerintem minden igényének megfelelne, és mégse dízel
Focvis: grat, na ez már autó, az előző kitérő nem kellett volna..
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #72469 üzenetére
Én pl imént beszéltem 23 percet a lengéscsillapítós emberemmel, hogy mik az elvárások.mit-hogy kéne nem az első beszélgetés volt és ennyi után lesz az első próba darab, ami valójában lehet, hogy egy szar lesz, én pl a Brit túraautó-bajnokságban futott Sierrák gyári rugó/lengéscsillapító beállításaiból indultam ki, az itteni körülménykehez igazítva. ha nem jött be, akkor újra elölről az egész. . És a hátsó futóművön még nem is gondolkodtam....
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #72478 üzenetére
Vagy i30 kombi 1.4DCT. az mi az? 1.4 T-GDI-re gondolsz?
mikoljan: ja az nálam kimaradt, mert automatát nem néztem
jól írtad:
Duplakuplungos sebességváltó (DCT)
Az újonnan kifejlesztett hétfokozatú DCT sebességváltó
optimális üzemanyag-hatékonyságával extra lendületet
ad az összdinamikához. A fogaskerekek közötti váltás
rendkívül gyors, könnyed és élvezetes.
Kétféle vezetési mód választható: normál és sport.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Snoop-y #72486 üzenetére
Mondjuk kisebb kaliberbe tudom milyen érzés ez, azaz veszek egy új/használt patika ájfónt, akkor vigyázok rá, tokozom, fóliázom...De ha meg leejtem 1x, vagy esetleg olyat veszek ami már nem volt hibátlan, annál mert lesz@rom a tokot fóliát, meg nem is vigyázok úgy rá...
[ Szerkesztve ]
-
válasz raczger #72462 üzenetére
Haggyadmán, eladtam alóla a 19-s felniket 2 csiga nem lesz, de megpróbálom kideríteni h van-e mókolva most a szoft rajta. Vagy csak annyira becsapós az érzés, hogy fantáziálok
(#72481) joamilestoné : tessék, szótá?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-v-
addikt
válasz B-L-A-C-K #72489 üzenetére
Mondjuk igy belegondolva, magyarazzatok mar el, a vigyazni kell ra mit jelent egy autonal ha nem kell akkor direkt rabaszom az ajtot a falra kiszallaskor, meg lepadkazom a felnit? Ilyet ha "nem vigyazok" ra se csinalok, ha csak ugy siman hasznalom, nem kulonosebben szenved allagromlast, vagy mi az, amire kulonos figyelmet kell forditani, kulonben osszebaszodik
-
Snoop-y
veterán
válasz B-L-A-C-K #72489 üzenetére
Azert egy kocsira lehet ugy vigyazni hogy hasznalod is. Egy golf GTi messze van attol a kategoriatol amit egesz nap suvickolni kell egy futott/hutott garazsban.
Nekem egy iszonyatosan jo allapotu STI-m volt. Sokan a fel vesejuket odaadtak volna erte. En is vigyaztam ra de azert eladni mert tul szep es nem merek vele menni ugy ahogy akarok hat nem tudom. Nekem ez kicsit betegesen hangzik Meg most komolyan mit fog vele csinalni amit a masikkal nem mert megtenni?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Snoop-y #72493 üzenetére
Egy fórumozót mutass innen, aki nem beteg valamilyen szinten.
[vilike] Szerintem arra gondol, hogy sehol nem meri othagyni, mert összebarmolják. Velem is volt ilyen, de már kinőttem belőle. Amióta megszületett a fiam, nem az autó a legfontosabb, használati tárgy, majd veszünk másikat, vagy megcsinálom ha nagyon összetörik.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer