- Aliexpress tapasztalatok
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz dimanche #431 üzenetére
minek pörögjön a boxerben a 2,8hdi 4000 felett? ez nem versenyautó, hanem teherautó. aki 5000-ig akarja huzatni a dízelt, az üljön be egy 307-be 2.0hdi motorral, és tolja neki.
pont ezen vagyok kiakadva, hogy nem a magas fordulatszámot kellene eröltetni, meg a teljesítméynt, hanem a brutál nyomatékot alacsony fordulatszámon.
utánaolvastam az új 2.8hdi motornak:
''Hengertérfogat: 2798 cm3
Maximális teljesítmény: 107 kW (146 LE) 3600 percenkénti fordulatszám mellett,.
(Elődjétől, a 127LE 2.8 HDi motortól a változtatható turbó és a speciális befecskendezési paraméterek különböztetik meg. A motorhoz 5 fokozatú sebességváltó tartozik.)''
magyarul nem csináltak semmit. chiptuning.
mindenesetre megnézném azt a 310nm-t 1500-n. na majd elmegyek kipróbálom...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Azonnali notebookos kérdések órája
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Autós topik
- MG4 menetpróba
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...