-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz brumi1024 #28146 üzenetére
Élőben ez sokkal brutálisabb ...
(#28150) gooool
A tűz csodákra képes ... ismerős kipróbálta és működik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
-
Sokáig a BMW elég régimódi műszeregységeket csinált, lásd E39. Ez nem azt jelenti, hogy csúnya, nekem pl. bejön. Viszont az F10 óta nagyon eltalálták ezt, amit brumi is linkelt lejjebb, de csak az analógot.
A digitális az wtf? Még a Comfort mód az oké, de mi az a sport mód óra? Gusztustalan.
A w221-es óra van még nálam az elégjó kategóriában.
Digitálisban nekem az új Passaté tetszik, az Audié egyáltalán nem, azt a számozás nélküli órát nem tudom hova tenni, a térkép jól néz ki középen, de ennyi. A Jaguar XJ-é jobban bejön. [link]
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
Ezzel azért vitáznék. Ugyan mitől lenne jobb a másik? Azért mert 2x annyit fizetsz érte, max a tévhit ami téged vezet. Az ilyen
sztem százszor jobbmértékegységet nem ismerem. Ha másképp színezik a külső műanyagházat, attól nem lesz jobb az akksi, és az ólom ugyanolyan abban is. Márkán belül egy helyen is készül, ugyanazzal a technikával. Pl. egy Bosch fekete, vagy kék fedelű akksi.
1,4B-hez miért kellene minél nagyobb indítóáramú??
Speeedfire Amúgy indokolatlanul nagy a motortért ehhez a kis motorhoz.
Nyilván ez volt a legkisebb motor, amivel terveztek, de a tiédben legalább nincs bezsúfolva minden. -
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #28149 üzenetére
Nincs kék, nappal hófehér, éjjel a régebbi BMW-khez hasonlóan borostyánságra a teljes műszerfalvilágítás. A faceliftelt verzión alul van egy szürke illetve este narancssárga diszkrét háttér. Kikapcsolt állapotban pedig semmi nem látszik, egészen addig, amíg a sofőr be nem ült a balegyre, akkor szépen kivilágosodnak a számok.
A kékkel egyetértek, az nekem sem kedvencem.
(#28151) w333 és (#28154) aero.: aero.-val kell egyetértenem, nekem nagyon nem jött be a digitális, nem is kértük ezt az extrát anno. Most se venném, és a VW/Audi féle sokkal ügyesebb is.
Amúgy az Audi-féle digitálisnak van mindenféle módja, ott azért meg lehet találni a tetszőt.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Not today... [link]
Give them hell Ukraine!
-
prannk
őstag
Ha a turbó szórja az olajat a kipufogó oldalon akkor mi a gond? Mi lehet vele kezdeni? Lehet még hazsnálni így a kocsit?
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
-
nagyúr
Hehehe még régen történt, nyaraltunk a balatonon, kocsival bementünk siófokra bulizni. Korán odaértünk, még kellett fizetnem a parkolásért. Mire visszaértem a kocsihoz az automatától, már vagy 5 német fiatal támasztotta a Puntot és pofáztak, cigiztek... Nekem valahogy sosem jutott eszembe más kocsijára tehénkedni, főleg ismeretlenére nem...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tomiii.
aktív tag
Ma kb 6 fos fiat váltót szedtünk szét a helyi szerelőnél, mindegyik tropa volt, az is, ami egyébként jó volt, de a belseje....
Viszont a nap csúcspontja az volt, mikor a múltkor linkelt offroad 1.9 TDI Samurai-on kellett olajat cserélni, úgyhogy nem volt olajleeresztő csavarja. (útbon volt a merevhídnak, kivágták, behegesztették) Szóval olajgomba ki, adapter be, motort addig járatni míg ki nem dolgozza az olaj nagy részét, aztán olajszűrő le, megint járatni a motort, míg ott is köp ki belőle... A szerelőnél ott volt egyik haverom is, aki szerelőnek tanul, mondta is neki, hogy itt jól figyeljen, mert ilyeneket iskolában nem tanítanak.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #28172 üzenetére
Ducato volt mind, régi ducato. Föld-Hold távolság párszor biztos bennük van. Volt 2004-es avensis, aminek még sosem volt baja, olajcsere volt neki. Volt audi 2004 A6 3.0tdi, futómű itt már ráköltögetős. Meg régebbi alfa 166 volt még, az most megy kpm vizsgára(behozott autó) az is fasza volt. Újabbak most nem voltak, amik a te kiszemeltjeid. Jah meg mk3-as mondeo, azzal néha van 1-2 apróság, de olcsó árszintből volt véve.(bár, "nem érdekel engem, mondjad mi kell, aztán veszem is" mentalitással, szóval majd csak alakul)
[ Szerkesztve ]
-
Lefoschom a lábamat! Csak nem a két ügyeletes pernahajder akar SUVozni? Még a végin megalapítjuk a tatásan vezetők klubját
MOD:
Csak nehogy a honvédség bejelentkezzen érte. Én már fontolom hogy milyen választ küldjek mekkora brokit rajzolva rá. Merthogy előbb gyújtom fel mint hogy odaadjam. Ja. Meg tankoljak is neki teli. Aha. Meg rakjak bele pótkereket ami gyárilag nem van benne. Persze. Szüzet ne csináljak a jó édes anyádból, paraszt?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #28185 üzenetére
Nincs gyerek, nincs probléma A kocsit nem adom: lehet fura, de ha olyan a helyzet, akkor én akarok vele menekülni, nem adom hogy más tegye. Komolyan azt hiszi bárki h a kompenzáció egy akármilyen államtól fedezi majd azt amit a jóérzésű baka megkekszuál az autódon? Soha.
MOD
(#28188) tomiii. : mondom h inkább felgyújtom és a tecsőn generálok belőle bevételt Különben tényleg sokan nem állnak sorba érte. Viszont átlag naponta 37 ember nézi meg. Szóval az igénnyel nincs baj, csak nincs péze meg golyói a kívánósabbjának.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #28185 üzenetére
Azon azért jót mosolyogtam, hogy ilyen aszfalt terepjárókat is "besoroznak" ami már egy bakháton is felakad...
"„Az én autómat aztán vihetik, a telekre sem megy ki” – mesélte egyik olvasónk, aki a múlt héten kapott levelet arról, hogy lajstromba vette a honvédség cége terepjáróját. Land Roverét szívből utálja, továbbá szerinte csak a Tesco és a laktanya között használhatnák: „Azért vettem egy 15 éves Lada Nivát, mert ez csak a nevében terepjáró.”" - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz Kornel #28177 üzenetére
Mind a ketto jo motor. Olaszorszagban ugy hallottam ottaniaktol, hogy a 210 lovason modositottak valami bizbaszt ami a 200-on problemas volt. Valami csatlakozorol van szo a motorterben, ami kontakt hibas lehet, es hibat kuld a computernek, akksisaru le- vissza es jo, de csak ideiglenes a javitas, a csatlakozot kell megregulazni.
"Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz bitpork #28181 üzenetére
Hasonló véleményen vagyok, igaz nekem annyira nem jönnek be a terepjárók, de a kukim nem kéne nekik, még a kocsi is? Vegyen sajátot a honvédség, vagy adják el azt a pár stadiont a megszállóknak, mi addig elhúzunk messze
Munez: Az a JTDM az kéne, az jóféle, tojomle hogy orrnehéz, megy az mint a disznó
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
mmcc02
tag
Apropó váltóáttételek: pályázok a legrövidebb vátó címére. Renault Kangoo 1.9D (65LE @ 4500 rpm).
Fordulatszámmérő nincs, de kb. 150 km/h a végsebessége, tehát kb. 100 km/h @ 3000 rpm. A hangja ezt tökéletesen alátámasztja, 130-nál füldugó használata ajánlott!* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Kornel
veterán
válasz #94529552 #28197 üzenetére
Eleg sokat olvasgattam a temaban a napokban.
Sot, tulajokkal is beszeltem, koztuk oszintekkel is.
Ha az olaj 10-15k-nkent le van cserelve, akkor a motornak es a turbonak nincs baja.
Par apro cseplo tipushiba van, nem veszesek.
Ezen kivul ami huzos, az a belso feltengely kehely? nem birja a terhelest, kikopik, felujitas 100k, de az jo is lesz utana.
Mast nincs, ha kimeltek.
Amugy meg tetszik.
Ettol meg a honda is tetszik, meglatjuk...