-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcds
őstag
válasz #94529552 #28157 üzenetére
El vagy tévedve. A 70ah-s Exide excell 20 eFt. Egyszerű tapasztalat: A jász akku ugyanazt a dízelmotort lassabban is tekerte és hamarabb is lemerült. Az élettartamról inkább nem mondok semmit, mert úgyis rávágnád, hogy neked van egy 8 éves jász akkud és kutya baja. Az indítóáram meg kurvára fontos bármilyen akkunál, mivel a belső ellenállással összefügg. És amelyiknek kisebb a belső ellenállása, ugyanolyan áramnál kisebb a feszültségesés. Attól még, hogy két akksi ugyanolyan elven működik, lehet különbség minőségben...
Na de mindenki azt vesz amit akar...[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ha már akksi akkor az Alphaline-ról mik a tapasztalatok/vélemények?
#nincsbennetarcsi
-
#94529552
törölt tag
válasz tomiii. #28201 üzenetére
3F? Ezt a PH-s fórumokon tanultam. Nem mondom, hogy egyetértek vele, de nem zörög a haraszt. Nem árt óvatosnak lenni.
xcds Miket összehordasz itt? Nem mondtam, hogy Jászakkut vegyen, csak volt egy felsorolás, Bosch,Varta, stb, aminek a része volt. Egy 15-20 éves 1.4B-nek hatalmas indítóáram igénye van szerinted, akkor hagyjuk. Nem is vitáznék egy szagértővel, de ez az Exide-os elfogultság olyan, mint a Suzuki Swift reklám.
-
kaszaking
tag
a VEDA kamerarendszer indulásáról van valami infó hogy mikor mérnek élesben?
-
freelanced
addikt
Hello!
Adott egy 98' 1.0 Benzin Seat Ibiza. Ennél a modellnél melyik sebességből mikor érdemes felváltani? Melyik lenne egészséges? Diesel autón tanultam vezetni ráadásul az egy újabb modell, gondolom eltér a kettő.
Illetve a másik kérdésem az lenne, hogy fordulatszámmérőt utólag szoktak beszerelni? Mert ebben egy óra van a helyén.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
zack
nagyúr
-
zack
nagyúr
válasz Skillet #28214 üzenetére
Pedig szorosan ott voltam mögötte, ki akartam belőle csikarni egy dinamikus gázadást, de esélytelen volt. De azért elvártam volna, hogy lehúzódik, mert gyorsabb autó van mögötte.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #28115 üzenetére
Megvan a nyertesünk -gondolom- a benzinesek, legalacsonyabb km/h állás 3000-es fordulaton versenyünkre:
Integrale Alfa 145 1.4 TS 103le/124nm
3000-es fordulatnál a legnagyobb (5.?) fokozatban 87km/h.
Úgy tűnik esélye nem volt senkinek. Persze pár traktor tulaj megpróbált beférni...
De szemfülesek voltak a fórumtársakA 2. és 3. hely... passz, kié is?
Elvileg tomiii. a 3.
3000-nél 96km/h típust majd mesél nekünk
Gooool a 2.
Renault Laguna RXE 2.0S 16V 3000-nél óra szerint 95km/h[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #28220 üzenetére
Folyamat szoftvert frissítenek, azért van ennyi teszt.
-
-v-
addikt
válasz focvis #28123 üzenetére
Nem tudok még, több nap mint kolbász
A fiatnak az 1.4-es turbója jó motorka, nem olvastam vele semmi gondot, a juliskában is jók Csak nekem állatira nem tetszik a karakterisztikája
Nem rossz a fiat, nincs annak a bravonak semmi baja, jó a futóműve ahogy olvasom nem sportos, de jól néz ki, és jó az ár érték aránya mert mindenki azt hiszi jajjafúújFiat aztán elég olcsón mennek, közben meg elég jó motor van benne meg rendben van az autó.[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #28224 üzenetére
én már semmit sem értek. akkora a paletta, hogy -mint újabb nagy ötlet- már egy X5 bmw hallatán sem lepődnék meg
hmmmm. lesznek itt még verziók messze még a vége(#28212) focvis
zsigeri vonzódás a japókhoz? akkor mi ez az iszonyat szórás?
követted te az eseményeket? mondjuk nem is lehet követni, de legalább megpróbáltad?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz focvis #28226 üzenetére
még egy apróság
26508-as hsz
itt még az első mondat: Honda lesz, vege, nincs mas, az tetszik.
most meg a "Miert a honda?" kérdésre válaszolgatunk éééérteeeed?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz gooool #28231 üzenetére
nincs osztott második hely. te vagy a 2. ott van a hsz-ben... nem? deee, most néztem meg, ott van az!
ilyen a magyar. akkor is reklamál, ha egy döntés őt hozza ki jó szituációra(#28233) gooool
a digót gyakorlatilag lehetetlen lett volna lenyomni. missönimpászibó. 85 körül 3ezernél? maradjunk annyiban, hogy ne is akarjuk leverni. így is már sírhat a szánk a fostos kis rövid váltóáttételünk miatt, nem kell ennél is rövidebb. kb olyan, mintha valaki rövidebb répát akarna. ne máááár[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #28226 üzenetére
road presence... na az a hondának nem sok van. még az accordnak se, tapasztalat. mintha arról menne a vita, hogy X5 vagy ML Merci legyen de a reggelem már fel van dobva, köszi!
újraértékesíthetőségben egyet értünk, de meg is fizeted ennek a felárát gazdagon, megbízhatóság a fiatnál se dráma*, szóval ezen se nagyon feszülnék, főleg Kornélka hozzáállása mellett. és akkor jön megint a road presence és visítva nevetek*plusz 2,5 évnyi toyotázás és toyota fórum olvasgatás után azt tudom mondani, hogy a japán megbízhatóság bőven túl van értékelve.
-
-
veterán
válasz rbalint88 #28235 üzenetére
Örülök, hogy megcsináltam a napod!
Road presence: az én szemeben egy UFO-civiknek a neutrálishoz képest van némi, egy bravó esetén max. arra gondolok, hogy szegényemberezsetudjamitvett. (szubjektív)
@(#28228) Skillet: persze, hogy követem, a legjobb megoldást keresi! Ahogy lengéscsillapító esetén is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kaszaking #28206 üzenetére
Nincs. Az optimista becslések szerint hetek a pesszimistábbak szerint hónapok mire élesben megy a rendszer. De lesz hivatalos bejelentés, szóval ha megy már tudni fogsz róla.
Pumma: Köszi, most ebben gondolkozom vagy Yuasa-ban. Esetleg Exide prémium...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz focvis #28237 üzenetére
Ismerosi koromben sokan csajos autonak tartjak az ufo civicet, ferfi no vegyesen. Haveromnak az ex baratnoje azt mondta, hogy megkerdojelezne az iranyultsagat, ha egy ilyen autoban latna. Es ez csak egy pelda.
Nekem speciel tetszik, de ebbol kiindulva nem gondolnam, hogy a Civic tekintelyesebb ilyen teren.
A szegeny ember azt se tudja mit vett, kicsit eros annak fenyeben, hogy van egy olyan szempont is, hogy ar ertek arany, a Bravo ebben jo, mellesleg jol is nez ki, de ugye kinek mi.
Ugy mondod ezt a Civic dolgot, mintha annak nem lennenek koztudott hibai.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #28236 üzenetére
Alapvetően létezik, csak a helyén kell kezelni.
Bőven van japán autó a családban, és senki nem futott még bele nagyobb költekezésbe.Viszont típusismeret itt is kell, van 1-2 érzékenyebb konstrukció (Mazda 2.3, Toyota 2.0 benzin (1AZ-FSE), meg van 1-2 kifejezetten balul sikerült (pl. Toyota 2.2 d-cat), de szinte az összre elmondható, hogy:
-Nem nagyon vannak elektromos problémák.
-Futóműre nem költöd el a gatyádat, még a bonyolultabbakra sem (Pl. IS200, MX-5, stb).
-Nem hullanak szét a váltók. (Persze van itt is kivétel, pl. a Galantban lévő (talán francia) fos)
-Igazából a japókon kívül pörgős és tartós motorokat max mutatóba csinálnak.Az viszont tény, hogy a Japánon kívüli gyártás bizony nem mindig olyan, mint az otthoni, és néhány európai konstrukcióval házasítás nem sikerült feltétlenül jól.
Same rules apply!
-
Speeedfire
nagyúr
Tetőkárpit ragasztáshoz mit ajánlanátok? Lehetőleg erről az oldalról.
Nyilván ha itt esetleg nincs, akkor máshonnan.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz EQMontoya #28241 üzenetére
Arra gondoltál már hogy a német "mindhibásfoschszar" szemlélet csak a nagy számokból adódik? Hog sokkal több van belőle a piacon és emiatt több is amibe belefutnak az emberek?
Az meg hogy egy szívó vagy egy kuttya közönséges injektoros pörgősségét hasonlítjuk bármihez ami technológiailag nagyságrendekkel bonyolultabb megint érdekes kérdés.
Szerintem hit kérdése csak. Nem egy német autóst lehet hozni a legrettentőbb taligával gond nélküli futással. Pont ahogy japót is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #28244 üzenetére
Szó se róla, németeknél is vannak tartós konstrukciók, pl. Malac Passat, Octavia 1.9 tdi, stb.
Viszont a VW ilyen szempontból jó példa, hogy az alap benzinesek igazából elég vackok tudnak lenni, a régi 1.4 és 1.6 csak szimplán nem ment, de legalább sokat evett (Golf4 éra), a TSI-vel meg bőven voltak kezdeti problémák. Fura, hogy a sokkal bonyolultabb és érzékenyebb dízelek sikerültek tartósabbra és jobbra.
A Franciákról meg ugye bőven van legenda a rengeteg elektromos gondról, hirtelen nem induló autókról (Anyámnak volt egy közel új Megane-ja, tudnék mesélni), és kevés híresen jól sikerült konstrukció van. (Állítólag a Picasso pl. pont egy üdítő kivétel)A pörgős motorokat arra értettem, hogy a japók csináltak simán 6.5-8 közé elforgó motorokat nagy szériában. (MX-5 1.8, Honda 1.5 v-tec, 1.6 vti), amik kibírtak mindent, ez másnak nem nagyon ment.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
stickermajom
addikt
Na elvileg kész az autó. Lengőkarok cserélve, más nem kottyan, nem mozdul. Két napig rángatta a szaki. Futómű beállítva. Ha továbbra is remeg a kormány 100 fölött, ad valaki kölcsön egy kis benzint, hogy felgyújtsam az egészet a 'csába? Még azt se tudok leszívni belőle, mert olajjal mén.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #28244 üzenetére
Azért egy avensis, corolla páros pl szinte bármelyik másik autónál, köztük az Isten Vagnál is megbízhatóbbak.
off the record, mivel egy eset nem eset, de pont két hete volt. Haverék családi béka corollájukon 380 ezer km után cserélték le a gyári kuplungot, de azt csak azért, mert nem volt mit szerelni és unatkoztak.
nem kell magadra venni.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz EQMontoya #28245 üzenetére
Kihagytad, hogy már anno csináltak a japánok olyan konstrukciókat, amik 200le felett voltak mindenféle csigás megoldás nélkül. Vagy pl az erősen túlméretezett blokkok.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz EQMontoya #28245 üzenetére
tudom hogy nem vagyok elég tájékozott, de nem nagyon emlékszem más gyártóktól VVT motorokra. Az meg hogy sokat pörög...nekem pl iszonyatosan nem számít. menjen csak alapjárat közelében 300-zal Mármint nyúlmókussal
A megbízhatóság mellett nekem a kicsi fogyasztás és a "nem megy" irreleváns dolgok. Persze jobb lenne ha mindent eccerre tunna meg mg olyan könnyű is lenne mint pl egy kuvik, de ha nem akkor se nem van baj, csak ne rohaggyon le. És azért elég sok autó eleget tesz ennek mindkét oldalon.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #28245 üzenetére
Biztos vagy te abban a sokkal bonyolultabb és érzékenyebb TDI-ben? Én annyira nem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab