Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    tboldi: Száram nincs. Köszi a linket!

    Qru Mert rossz csatornát néztek szerintem. Nem a 10-15 ló a lényeg. Akkor is csippeltetnék egy átlag euró 5-6-os autót, ha 0 lóerővel lenne több a csúcsteljesítmény. Plusz nagy ccm is élénkebben indul meg ha nincs agyonszűrve a gázpedál/agyonkorlátozva a lambda.

    A lényeg, hogy a töltetcsere ami átmegy a motoron, azt át is engedje, és ez a nyomaték növekedés és jobb gázreakció, elevenebb felpörgés végig megvan. Nekem mindegyik autómnál egy ezressel korábban elérhető volt a gyári nyomatékmaximum. Pikacsun a forgatott dob is érezhetően/mérhetően hozott, még városba poroszkálásnál is kevésbé kellett nyomni a pedált pl enyhe emelkedőn (és a kicsit hosszú váltó végre pont jó lett, ezzel együtt a fogyi is csökkent pár decit).
    Ok, a 73 lovas C3nál alapból nem hozott sokat (dob maradt), itt klímázva elevenedett meg (korlátozás károsanyag miatt) kezelés után.

    Szóval a szívó csipsz kb visszabowdenesíti a fojtószelepet, annak hátrányai nélkül.
    +12 (névlegeshez 14) ló megért nekem méréssel 90et a Meganenál (kb fele mérés nélkül)?
    Csúcsteljesítményt nézve nem. De hogy egy ötödik hengert kaptam virtuálisan, az igen.
    A chippelt 1.6 16V pikacsum előtt egy 1.8 16V pikacsum volt, attól chip+dob (kb egyszerre csináltattam) után simán jobban ment(utána is mentem 1.8al meg gyári 1.6-al is), plusz bő egy literrel kevesebbet evett. Pedig 10 lovat se hozott csúcson, ellenben 2200-2300on volt kb ilyan mint előtte 3300-3400-on.
    Alapon nyilván gyengébb volt, és bő fél literrel evett csak kevesebbet.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák