- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Vismajor01 #245849 üzenetére
Mondjuk ezen a kepen a felfestes se segit, az is biztos...
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
forceberg
veterán
Ha tehetem, én is a külsőben megyek egyenest. A külsőben még elmegyek 3-ban, a belsőben a kisebb ív miatt már 2-est kapcsolok. A belsőből sem kell kisorolni, az megy egyenest is tovább.
Ha hátrébb mész a képen, jelölve van, hogy honnan merre mehetsz:
[link]-----------------
Ez épült szerintem később. Itt már vasgolyók vannak, mert a korábbiaknál a betongolyók összevissza törtek, mivel egy nyerges egy sávban el sem fér rendesen. De a vasgolyókon ott a visszajelzés, fényes az összes, azaz rendszeresen rájuk mennek. Egyszerűen félelmetes a kreténség, aki tervezte és aki jóvá is hagyta...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz molnarpeter #245853 üzenetére
Remeljuk mindenki koveti a peldajukat.
Mar csak az kene, hogy valaki azt tervezze, hogy a zongoralakk hasznalatat szunteti meg ugy egyaltalan jelleggel."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #245853 üzenetére
Na elkezdtek meghallani a userek visszajelzeseit?!
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz tasiadam #245865 üzenetére
Nemtom, mekkora egy átlagos hulla térfogata, de ha megvan, el kell osztani vele az 1323 litert, és meg is kapjuk az eredményt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán