-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #201997 üzenetére
Igen, ha jol remlik a HSD-t sem lehet vontatni.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz BigBlackDog #201998 üzenetére
A trélerre legalább felfér egy nagyobb dízel aggregátor is.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
BigBlackDog
veterán
válasz MasterMark #201994 üzenetére
Akkor nincs mese, valakinek trailerrel (is) kell jönnie, ha nem lenne elég powerbank.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #201996 üzenetére
Na úgy értettem, hogy típusfüggő, igen. Ahol nem szinkron motor van azt szabad vontatni. Ezek szerint a Tesláé szinkron.
-
MasterMark
titán
válasz stickermajom #201995 üzenetére
Mármint van amelyik teslát lehet van amelyiket nem? Mert szerintem egyiket se lehet. Nem autó, hanem típusfüggő inkább.
Switch Tax
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #201994 üzenetére
Van amelyiket szabad, autófüggő.
-
MasterMark
titán
válasz stickermajom #201993 üzenetére
Nem szabad vontatni, mert a villanymotort ha visszafelől forgatod akkor áramot generál, amit nem fog tudni hova tenni.
Switch Tax
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #201987 üzenetére
Mindenki hozzon powerbankot
-
nagyúr
válasz 6030D #201976 üzenetére
A hazai pályákon nem száguldozom már, Németországban meg sajnos ritkán járok.
focvis: Még nem próbáltam, de van egy tippem: nem lép.
Tsebacsi: Egyszer mentem csak hosszú távot ezzel az autóval (Miskolc-Bp-Miskolc), 150 tempomat, fullra töltött akkuval indultam, pályán csak benzin, városban csak villany, így alakult a fogyasztás:
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
6030D
őstag
válasz Tsebacsi #201982 üzenetére
Köszönöm a lehetőséget, próbálok élni vele. Neked meg mutatok egy 1,5 turbót, ami csak benzinnel megy (se víz, se olaj).
Ha jól olvasgattam, Sóstón szokott lenni a treffen, én pont ott leszek júli 9-12, jó lenne, ha akkor lenne.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gabesz87
veterán
válasz Tsebacsi #201982 üzenetére
Múltkor én is meglepődtem a GTE-vel. Hétvégén Jászberényben voltunk, főúton, nem pályán. Egyik meglepi a fogyasztás volt (4,6), a másik a gyorsulás. Megelőztem 3 autót, talán nem nyomtam padlóig a gázt, de az autó meglehetősen agresszívan, dühösen szinte húzta el befelé az orrát. Durva mire képes ez a kis 1.4 TSI is azért.
hupsz, még az előző HSZ-t szerkeszthettem volna sorry
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
válasz Doki16 #201973 üzenetére
Passat GTE tulajként ezt megerősítem! Nem vagyok száguldozós fajta, így 140-él nem is megyek gyorsabban, sőt, mióta a Passat megvan, nem is sietek, és 130-135-re lövöm a tempomatot, és egyáltalán nem hangos! Azt hiszem az enyémben is van ilyen akusztikai üvegezés. GTE módban max az enyhe mesterséges brummogás zavaró, de már ezt is megszoktam. Legalább jól megy ilyenkor. Pihenőből pályára felhajtva úgy visszagyorsul szempillantás alatt, hogy csak na.
-
stickermajom
addikt
Valamelyik sokagyúnak sikerült ma itt elütnie a táblát egy 40x40x25cmes felmart résznél, aztán mint aki jól végezte a dolgát otthagyni az út mellett. Az ilyenkor nem fordul meg a fejükben, hogy másnak komoly kára származhat ebből? Összeszereltem és visszaraktam elé, de szerintem 1-2 óra múlva megint eltalálja valami agyhalott.
-
nagyúr
válasz 6030D #201971 üzenetére
Csatlakozom a többiekhez, illetve egyszer ha lesz topiktali és tudunk menni a pluginekkel, nagyon szívesen megmutatjuk őket neked!
Öregemnek Mercijei voltak az elmúlt 15 évben (2db ), eddig azt hittem azok viszik a prímet, bár a Focust is dícsérte csendességben, de a BMW az más kávéház.
Sajnos Passathoz nem volt szerencsém, de nem hiszem, hogy sokkal zajosabb lenne, az is német utazóautó.
Plusz H. Ezredes elmondása szerint eme 530e olyan szinten jól és hálásan tuningolható, hogy a számomra már így is "letépi a fejem sport módban" leszakítja mindenem IS lehet.
Cserébe eljárok városban csendben nyugalomban, pályán majd tesztelem, de szerintem 7-8l körül fog enni, ami egy ekkora dögtől nekem több mint OK.
És akkor még nem ültünk a többi prémiumnak nevezett gyártó autóiban.
Plusz a friss G30-ból már van 545e a hathengeres benyással. (ez egy távlati tervem lesz, én már látom )#201981ziyan: El kéne már terjednie annak a rohadt fúziós erőműnek
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
aktív tag
válasz bitpork #201958 üzenetére
Nagyon komoly fejlesztések kellenek ahhoz, hogy a gyorstöltés széles közben is elérhető legyen, ezért én egyelőre nem hiszek a tisztán elektromos autókban.
Gondoljunk csak egy autópályán lévő benzinkútra. Néhány éve Olaszországba mentem, jó hosszú sor volt a benzinkúton, pedig ezek még mind klasszikus benzines autók voltak, nagy hatótávval, max. 5 perces tankolással, fizetéssel. Ha ugyanezt a kapacitást akarjuk elektromos autóknak nyújtani, akkor legalább mondjuk ötször annyi töltő kell, mint kút, legyen mondjuk 5*6=30. Ehhez már 30x255=7650 kW áramra van szükség, és ez csak egy benzinkút. 260 ilyen benzinkút teljesen leterhelve többet fogyasztana, mint Paks teljes kapacitása. Magyarországon most kb. 2000 benzinkút van, ha ez mind elektromossá alakulna, akkor országosan alig 13%-os kapacitás elfogyasztaná azt.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Stylewars_kp #201966 üzenetére
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Kickass #201977 üzenetére
Szoftverfrissitest, uj feature-ok hozzaadasat el tudnam kepzelni. Kell az uj udvozlo lampa animacio (lasd Audi), ugyesebb savtarto? Fizetsz, es kapod az OTA frissitest. Szimpatikusabb lenne, mint a konstrukcios hibak miatti ido elotti csere, avagy "ne nekem kelljen fizetni a javitast".
rbalint88: Es ez mar teljesiti is a hazat lehet belole kapni szempontot is.
Doki: Meg lehet csinalni, de kerdes megeri-e - abbol az arbol lehet kapni (megkockaztatom a modositottnal is) jobb hangu, elmenyautozasra alkalmasabb autot is, persze az nem lesz hibrid. Egyetertek, ez kicsit fabol vaskarika.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz rbalint88 #201965 üzenetére
En inkabb azon gondolkozom/aggodom, hogy a viszonylag egyszeru muszaki felepitesu (egy belsoegesuhiz kepest) villanyosokba milyen aknakat, hibalehetosegeket fognak tenni, hogy cserelni kelljen.
Ezt a kerdest mar en is szerettem volna feltenni ebben a topikban (is), hogy ugye senki nem olyan naiv, hogy azt gondolja az autogyartok lemondanak a par evenkenti flotta/maganvasarlas kitolasaval a tobbletprofitrol. Ha ennyire megbizhato(bb) technika miert is cserelne barki (a zold szempontokat ne is emlitsuk, minel tovabb hasznalnak egy autot anal kisebb az okologiai labnyoma) 3-4-5 ev utan, ha csak nem lehetetlenitik el a hasznalatot pl kotelezo(en elmarado) szoftverfrissitesekkel vagy 'lebutitott' akkutechnologiaval...
-
6030D
őstag
válasz bulikavagyok #201974 üzenetére
140km/h-ig az eddigi leghalkabb autóm
Autópálya, nem autóút.
De köszönöm a választ.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz bulikavagyok #201974 üzenetére
A legfontosabb autópályás kérdés, milyent lép kilóhatvanról?
-
nagyúr
válasz 6030D #201971 üzenetére
"...kérdés, hogy a 2 literes benzin milyen a pályán?" - 140km/h-ig az eddigi leghalkabb autóm a 330e - pedig volt már Lexusom is! Szélzaj/motorzaj alig van, csak a 19-es kerekek "zajosak" valamennyire. Gondolom ebben jelentősen közrejátszik az akusztikus üvegezés, illetve az alacsony cw érték is (0,23). Szval a durrogó kipufogón kívül valószínűleg minden kritériumodnak megfelelne egy ilyen autó.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
Doki16
addikt
válasz 6030D #201971 üzenetére
Próbáltam a realitások talaján maradni és 10 milla alatt nézelődni. Egyébként meglepődnél, hogy mennyire nem hangos pályán a Passat. Nyilván van nála is csendesebb, de mindent a helyén kell kezelni.
(#201972) brumi1024: Meg lehet írni az 1,4-et is úgy már a GTE-ben. Van pár vadállat akik csináltak már ilyet a nemzetközi csoportban. Mindamellett jó nagy baromságnak tartom, hogy vesz egy csendes hibridet valaki amiből kiüti a hibrid módot és jó hangossá teszi.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
őstag
válasz Doki16 #201969 üzenetére
Mivel egyikben sem ültem, ezért csak tippelek, de a VW-ek a pályatempós csendességben fognak elveszni. A benzinbömbi lehet, hogy jó, új ára is egy negyed ház (+extrák), kérdés, hogy a 2 literes benzin milyen a pályán. Van egy tippem, hogy ott a csendességhez kell a nagy ccm az alacsony fordulathoz.
2 millával többért már van 545e, abban már 3 literes motor van.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
őstag
Azon gondolkodtam, hogy nekem az ideális autó olyan lenne, hogy városban csendben gurul (villany), a környéken rohangálva keveset eszik (hibrid), de ha szeretném (sport gomb), akkor megy, de durrogjon vissza (benzin-hibrid), viszont pályatempónál (++) alapból csend legyen. Na most szerintem jelenleg ez az a kategória, amiért házat (se) vennék.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Stylewars_kp #201966 üzenetére
Látszik h nem olvastad a véleményem ebben a kérdésben
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #201963 üzenetére
Mivel a politikai akarat nagyon az EV iranyba tolja a szekeret, eleg hamar el fog terjedni. En szubvenciok nelkul is vennek villanyost, mert pl felesegem autohasznalati szokasaira az a legjobb, de alapvetoen a technologiasemlegesseg hive vagyok, de sokszor, sokat, gyorsan, messzire menni meg mindig a dizel a legjobb (az megint mas kerdes, hogy kell-e annyit autozni mindenkinek). Jon fel a villany ebben is, de most meg van nala jobb ebben. Aztan mivel olyan a politikai kornyezet, hogy gyakorlatilag a dizelmotorok fejleszteset mindenki abbahagyta, ezert konnyen lehet, hogy par even, evtizeden belul a villany ebben is jobb lesz.
En inkabb azon gondolkozom/aggodom, hogy a viszonylag egyszeru muszaki felepitesu (egy belsoegesuhiz kepest) villanyosokba milyen aknakat, hibalehetosegeket fognak tenni, hogy cserelni kelljen. -
AMD Power
titán
Parkolási igazolvánnyal van e valakinek tapasztalata? Ugye ott csak az adott személlyel együtt "érvényes" a kártya. Bár ezt nem tudom mennyire tudják ellenőrizni ha nincs ott az aki miatt kaptam a kártyát!?
Lásd most raktam ki stb....
[ Szerkesztve ]
-
válasz lazac_ #201960 üzenetére
Sajna privacy error miatt nem tudtam megnyitni.
Lehet, hogy megelőzte a korát... (még nem elég elterjedt azért az e-autózás, illetve nem tudom mennyi idő egy akku-ki-be folyamat. A régi telefonok jutottak eszembe: hátlap le, akku ki, akku vissza)Majd meglátjuk, hogy az "akkukút", ahol lehet 250kW-tal tölteni, azok mennyire terjednek el, s milyen hamar.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #201956 üzenetére
Nagyon szívesen, mindig és máskor is
Minden hibridet szeretek. A villanyautózást is a helyén kezelem. A Te autód egy zseniális luxus PHEV. Egy olyan tanktól a 6-7 liter nagyon szuper. Kollégámnak a Jazz eszik ennyit országúton
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #201959 üzenetére
Nem csodálkozok, ha azt nézem, hogy mennyi "furcsaságot" olvastam az indexes Swift/Vitara topikban az elmúlt években.
-
lazac_
tag
-
stickermajom
addikt
Japppppán technika ide vagy oda, édesanyám Swiftje eddig egy hisztis
picskisautónak tűnik. Pár hete az öv csipogója akadt be és sípolt 20km-en keresztül hiába csatolta újra és állította le az autót, tegnap pedig az olajlámpa villant ki. Bezzeg a régivel 20 év alatt nem volt ennyi gond.[ Szerkesztve ]
-
-
Szoszo94
őstag
válasz szabonagyur #201916 üzenetére
Ez tetszett, bár telefonról nehézkes volt minden nyomot alaposan megnézni. Öt perc alatt végeztem vele, egyedül egy dologra nem emlékeztem (spoiler:
életkor).Stylewars_kp: +1
Reggie0: A SH IT 001 még működhet, gondolkozok rajta Egyediben pedig a SHITBOX is oké lesz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz 3L1T3 #201911 üzenetére
Sok év traktorozás után elfogadtam hogy lépni kell a zöldség felé - még ha nem is tetszésem szerinti. Most van motorizált zöldségem és regeltem több villanyautós csoportba. Kb egy hónapig bírtam. Ha kérdeztem akkor félbébifókagyilkos voltam (ugye hibrid) és minden létező gúny tárgya lettem de érdemi segítséget csak itt kaptam Doki16-tól (ezúton is köszönöm szépen neki!).
És én is betenném a zsíros seggem egy tisztán villanyba ha nem lennének olyan akadályok mint amit kibeszéltetek Kiszával. Tetszenek nagyon az e-tronok.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Dluinet #201953 üzenetére
Nem követem a témát alapvetően, de ez örvendetes. Kérdés, hogy mennyire fejlődik ez a technika, és meddig fogja bírni ezt egy akku.
Én örülnék neki, ha a másodlagos szennyezés sem szökne az egekbe. "A jelent az unokáinktól kaptuk ajándékba" mottóval a fejemben...B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz cappa72 #201951 üzenetére
Már most meghaladta az akkutechnológia.
Most fognak kijönni az 5-10 perc alatt 10%-ről 80%-ra tölthető autók. (persze elsőnek csak flagship változatokban)
Azok mellett már nem lesz értelme a cserélgetésnek.
Városi olcsó cirkálókban marad a preferált otthoni lassú töltés, később is.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Az lektromos autózásról mindig az jut eszembe, hogy az akku.. az akku meddig bírja km-ben kifejezve: hatótáv kérdés.
Majd ez a hatótáv kérdés mindig átcsap a feltöltési kérdésbe: mennyi ideig tart a tankolás?
Itt azért vannak dolgok, ami a fosszilis üzemanyag felé dönti a mérleget.Na és itt jön az érzés, hogy "vissza a vadnyugathoz"...
Hogy hogy is jön ez ide?Valahogy úgy, hogy régebben a vadnyugat nagy távjait úgy oldották meg, hogy lovakkal közlekedvén voltak lócsere állomások.
Miért nem lehet autóakku-pakk csereállomások?
Erre még nem gondolt senki?
Pedig tökjó' lenne.
Persze ehhez egységesen, globálisan kellene gondolkodni...
Csak úgy hangosan gondolkodom... néha... néha gondolkodom is.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz 6030D #201928 üzenetére
Na igen. De igazából kamion mögött nem is tudom, hogy biztonságos-e szélárnyékban utazni (90-nel autópályán), vagy inkább élvezzem a vezetést, és mindegy, hogy 9 vagy 10 litert fogyaszt a batár családi...
Ettől függetlenül azért igyekszem odafigyelni, hogy ne toljam ki a szemét, és azért legyen egy értékelhető fogyasztás (eddig 2x volt 9 felett).
Meg hát ha 90-nel megyek kamion szélárnyékban 250km-t, akkor 1 órával tovább tart az út. Gyerekeim lelőnének
Azért ők is szeretik, ha megyek, és meg is bíznak bennem (ami azért jólesik).B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
-
MasterMark
titán
válasz Stylewars_kp #201935 üzenetére
Mármint hol előződ meg? Amikor a kamiont előzik 120 körül, akkor neked is vissza kell lassítani. Vagy nem voltál még magyar autópályán?
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #201938 üzenetére
Ja, ertem mire gondolsz. Egy masik frekin kevesbe faraszto lehet a hang.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Stylewars_kp #201935 üzenetére
Kompetensebb autóval lehet, hogy én is így csinálnám. Na, meg tempomatom sincs.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Stylewars_kp
őstag
-
6030D
őstag
válasz MasterMark #201918 üzenetére
[link]
Általánosságban elmondható, hogy a vártnak megfelelő eredmények születtek, azaz minél közelebb halad a személygépkocsi a teherautóhoz, annál kevesebb lesz a légellenállása, s így a fogyasztása is. Ezen felül minél nagyobb a haladási sebesség, annál több üzemanyagot lehet megspórolni a szélárnyékban autózással. Míg 50 kilométer per óra haladási sebességnél 10 méter követési távolság felett már nem csökken számottevően a megtakarítható üzemanyag-mennyiség (10 méteres távolságnál is alig 0,3 liter száz kilométerenként), addig nagyobb, 90 kilométer per óra haladási sebesség esetén az elérhető üzemanyag-megtakarítás már 30 méter követési távolságnál is jelentős, 1 l/100km feletti megtakarítás várható.(#201929) MasterMark : nekem a 30 méter a meglepő, az ugye azt jelenti, hogy a kamion meg az autó közé befér még két kamion. Azért nem sokan hagynak olyan követési távolságot, kb sehol.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
fant0mi
őstag
Ja, valamiről nem is beszéltünk az új rendszámok kapcsán.
A betűtípus a német minta lesz (FE-Schrift)? -
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #201923 üzenetére
En utoljara akkor ragadtam be kamion moge amikor a Passatban beadta a kulcsot az egr es veszmodban kellett hazajonnom Mohacsrol. Nem volt egy nagy elmeny… Ezt meghagyom a sporolos villanyosoknak.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
válasz MunezXBK #201887 üzenetére
Szívesen megyek én is 160-nal, de általában az azt jelenti, hogy folyamatosan bejön valaki elém, le kell fékezni. Figyelni kell, hogy ki csorog át másik sávból úgy, hogy észre sem veszi, hogy ott egyébként forgalom van. Vannak akik az utolsó pillanatban jönnek rá, hogy előzne, és berakja magát függetlenül hogy jön-e valaki.
Ja meg figyelni kell magam mögé, hogy jön-e mégvalaki gyorsabb, elengedni.Meg ilyenkor nem lehet tempomatot használni, mert félpercenként bele kell lépni a fékbe.
Ellenben 110-zel külső sávban tök nyugis, néha előzni kell kamiont akkor figyelni kell, de egyébként semmi nem történik.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #201918 üzenetére
Van az több is. Országúti kerékpárosoknál is kimutatták, hogy egy 50 méterre haladó motor is fejt ki érzékelhető szívóhatást. Autópályán a pillanatnyi fogyasztásban is látható csökkenés 40-50 méternél. Utóbbi nyilván nem tudományos vizsgálat, csak pár kör unalmas M6 tapasztalata.
-
kisza25
félisten
válasz 3L1T3 #201911 üzenetére
Semmi bajom nincs a villanyos autókkal és autósokkal, csak én vennék egy teslat biztos, hogy ugyanúgy használnám, mint a normál autót, eddig hajtástól, lóerőtől fügetlenül minden autómat ugyanúgy használtam. Az én felhasználásom mellett nem kellene vele spórolni, max egy évben egyszer, de feleslege lenne a 490 lóerő, kb 200-250 ló mindenre elég lenne. Nekem pl. méretben meg minden másban elég lenne egy full elektromos niro, vagy kona
stickermajom: tudnék egy nagycsomó autót amit szívesebben birtokolnék, de nem akartam feleslegesen sok pénzt költeni autóra, ha úgy álltam volna hozzá, hogy egyszer élünk, elhozom a helyi szalonból a giulia qv-t[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #201915 üzenetére
Hagyd, nagyon jó a villany, de sajnos még nem erre van állva a világ nagy része. Egyelőre nem lehet mindenki Norvégia.
Életem legjobb döntése és legjobb autója eddig a BMW, ma is ámultam milyen halkan suhan 120-nál.
Városban meg a még csendesebb haladás...
Ment előttem reggel egy régi ültetett golf, cuki volt meg minden de bántóan hangos volt. Imádom a csendet, de szuper hogy amikor akarom van egy kis motorhang.
És ha kamion mögött vitorlázol mi van?! Semmi, nem pöfögsz ki semmit, legalább ezzel teszel kicsit a környezetért.
Persze hogy védi magát és a döntését az ember, a villany jelenleg még nem annyira reális, hanem inkább elvi, szívbeli döntés.[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szabonagyur
félisten
Off, de érdekes egy kezdeményezés, próbáljátok ki. Nyomozd ki, mi történt ennél a vasúti balesetnél!
Kis szünet úgyis kell
Semmi közöm hozzá, szóval nem reklám
-
3L1T3
addikt
válasz stickermajom #201913 üzenetére
Igaza van, több csoportnak is a tagja vagyok és egy idő után minden villanyautós elkezd kapálózni és harciasan kiállni , h mi vagyunk a jók mindenki hülye …
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
ngaba
aktív tag
válasz pècsimunkás #201905 üzenetére
Egyébként pont ez a "baj" a rendszeres gyorshajtással, hogy hozzászoksz, és akkor kínszenvedés lassabban menni. Tehát ahogy öregszik az ember, egyre gyorsabban vezet(ne) + az autókban is egyre kevésbé tűnik fel a sebesség.
Eladó 1.4 T-Jet Fiat Bravo: https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_t-jet_active-21401982
-
3L1T3
addikt
válasz bitpork #201910 üzenetére
Akkor szóljatok mert nem akarok olyan lenni! 😅
Úgy gondolom tisztán látom az előnyeit és a hibáit is. De lépten nyomon belefutok olyan véleményekbe h nem csak az autó hajtása a gond de az is hogy ilyet használ valaki. Az i3 nem de a Tesla már váltott ki az utakon érdekes pillanatot emberből. Már néztem végig ahogy parkolóban leköpi valki. Szerencsére a Sentry felvette … 🙄😅
[ Szerkesztve ]
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
válasz kisza25 #201908 üzenetére
Engedd el - nem akarom megbántani phórumtársunkat de tipizálható jeleit mutatja a dodgem komplexusnak. És 3L1T3 ezt kérlek tényleg ne vedd magadra. Nem ismerjük egymást de amit most írtál az a villanyos
csoportokechochamberek alaptételei amikor előjön a villany hibája.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #201876 üzenetére
A rugalmasság, német pálya és alacsony fordulathoz kell az erős autó pályára
Igen megy a tipo is 140- et pályán, 3800- as fordulaton, a trabit nem akarod tudni milyen 140- nél
A menetszél bevág az ajtó kéderen keresztül
Ha sokat pályáznéka akkor valami nyomatékos dieselt választanék[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz 3L1T3 #201873 üzenetére
Látom nem érted, hagyjuk is, látom magadra veszed...
Pont azt írtam amit te:
Lehet olyan helyre ahol nem tud tolteni és vagy oda akar érni vagy haza. Nem mind1 hogy 110 vagy 130 20% több a fogyasztás 110 es 130 kozott. ott az 500 ló de minek , amikor folyton spórolni kell...
Amúgy szerintem nem csak a teslába felesleges 400-500 ló, kb az összes utcaiba
Csak nekem vicces, hogy 500 ló és két kamion között vitorlázik, hogy haza érjen, na mindegy is...
A személyeskedést meg hagyjad pls[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #201904 üzenetére
És a műszaki is a lámpák és a fékek megnézéséből áll. Viszont csak 25-tel mehet nem? A mezőgazdasági vontató az ami felette van, de az már száguldhat és fekete rendszámos.
-
kátú
őstag
válasz kisza25 #201865 üzenetére
Ez a 110 valahogy egy olyan fos sebesség, mentem már egyhuzamban 500km et, 11 liter az átlag így a Lexusnak, 130-140 el meg 11.5, fél liter az nem nagy ár azért, hogy jelentősen jobban haladjak. Viszont de ha csak 90 et megyek, tehát nem pálya, így is mentem hosszú távot, és 9.7 az átlaga úgy persze 160-170 között már jelentős a többlet, ott már jó 13-14 a fogyasztás is. És ki lennék borulva, ha amiatt kéne figyelnem ezt, hogy tudok e tölteni egy tankolás 5 perc, és én nem szoktam hosszabb pihenőt tartani.
Snoop-y
szerintem már a 150 lovas autókat is rendszámozzuk pirosra, de a 200 asok is lehetnek azok, minden ami nem éri el 5s alatt a 100 at, az piros rendszám. (A lekinek semegy ) csak a 800 lóerő[ Szerkesztve ]
It still works!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Akciófigyelő: Februári Honor ajánlatok
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Nők, nőügyek (18+)
- Jogász topic
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest