- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
6030D
Ármester
válasz molnarpeter #199858 üzenetére
Akkor még nem volt dottó. Lovaskocsit akartak intézni, de egyrészt utálom a lovakat, másrészt inkább vettünk még egy hordó Bitburgert.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz Integrale #199848 üzenetére
Első sorban talán az a baj velük, hogy változó a minőség (nagyon).
Valamikor régen rendeltem tőlük méretpontos szövetet, a koptató a szőnyegen rossz helyen volt, nem a lábam-sarkam alatt.Aztán jó 2 éve szintén tőlük rendeltem szövet szőnyeg + gumiszőnyeg + csomagtértálcát.
A gumiszőnyegről nincs képem, de az is jó, illetve a szövet + tálca is jó.Magyarán néha sikerül jót gyártaniuk, néha nem...nyilván ez így nem jó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mondjuk 140- nél 3750- et forog 6.ban
Ma voltam köztes olaj cserén 3eKm-nél, 24 eFt volt olaj+szűrő+csavar, FIAT Siófok márkaszervizben, de mindent is megnéztek, leszedték a kerekeket, ellenőrizték a fékeket, olvastak hibakódot... több, mint 60 percet dolgoztak az autón (üveg fal van végig láttam) közben odajött mindkét tulaj dumálni. Korrektek nagyon.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
Vezettem muter Swiftjét ma egy hosszabb etapon, tényleg nagyon patent kisautó. Az S/S észrevétlenül teszi a dolgát, az extra elektromos Nm érezhetően fürgébbé teszi. Az automata fényszóró érzékenyebb mint az enyém, alagútban azonnal kapcsol, nálam mostanában gondolkodik kicsit. Lehet ráférne az Astrára egy kalibrálás, majd mondom az éves szervizen. Városi fogyasztásra 4,9-et ír.
Alapállásban a radaros vészfék asszisztens viszont eléggé gyenge idegzetű, 4 km város alatt négyszer becsipogott, pedig semmi extra nem történt, csak haladtam a BP-n megszokott stílusban. Szerencsére a fékbe nem állt bele, bár egyszer valami marhára kerregett. Biztos állítható, nem akartam elnyomkodni. Belül nagy csoda nincs, van egy kellemetlen új autó szaga így fél év után is.
Kár, hogy ennyire felment az ára, 3-3,5 körül nagyon jó lenne agglo harcosnak. -
a gyenge motor és kis nyomaték rövid váltóval van kompenzálva, így lehet a 0-100 11,5s
viszont így legalább használható, az opel insignia 1,8 140 lóval érzetre nem megy jobban, mert nehezebb és hosszabb a váltó, jól rémlik az is 11,5s a 0-100
stickermajom: ilyen euro árfolyam mellett már elfeledhetjük a 3-3,5M Ft új autókat
egy fiat 500 4M Ft, meg egy i10, i20 már 4,5M Ft, ha nem akarsz lemondani a klímáról...
amúgy az 500-ak még mindig kis égszerdobozok belül, nem csoda, hogy a csajok halnak értük[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz stickermajom #199866 üzenetére
Nem tudom, mennyiért mennek használtan, de egy 1-3 éves 1.0 BoosterJet? Az még jobban szedi a pacskert, és hasonló fogyival elvan.
Kár, hogy elkaszálták a szigorúbb normák miatt...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Gyors tapasztalatok.
Még mindig nem tudom mi hogy működik pontosan. Az asszisztensek hektikusak, van hogy szépen vezeti az autót a sávban, van hogy kacsázik. Viszont az adaptív tempomat jó cucc a körforgalmakkal tűzdelt ring roadokon, szépen fékez. Autópályán itt haszontalan, mert összevissza lassítanak-gyorsítanak. Állóra is tud vajon veszfékezést (gondolom ez lenne az ilyen balesetmegelőzők lényege)? Mert fékezés közben, 30 körül kiírta, hogy akkor most fékezni kéne és bimbammolt ezerrel. Volt már, hogy autópályán az ameletti szervizút 15-ös korlátozását akarta felvenni. Mindegy, lehet ezek nélkül élni. A lámpa viszont nagyon durva, tisztán látszik ahogy maszkol, te meg csak mész a fényárban. Első launch control tapasztalat: aztakurva. Másodjára szintén ...
A fogyasztás bement 10 alá. Munkába menet 8.6 (27km).
Kijelző szerint a víz 1.5 km alatt 90, motorolajnak kb 5-6km kell a 90-hez, a váltó olaj olyan 25km után lesz 50 felett. 6-12 fokos külső hőmérsékletnél. A váltó nagyon pöpec, tetszik az olajos verzió, iszonyat gyors és észrevehetetlen, kivéve a kickdown-t, ott megb@sz[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz stickermajom #199866 üzenetére
Mesélte ismerős is a tavalyi S-Cross-nál, hogy mit bimbammol az autó, mit bimbammol az autó, belenéz a tükörbe, hát a holttérből jött ki egy autó.
(#199876) bulikavagyok:
*4 betű 3 szám kombináció!Lesz lehetőség, főleg a H-t is felhasználja az ember.
-
Magnum_
nagyúr
válasz bulikavagyok #199876 üzenetére
Nem tudom, volt-e mar tema, ha igen, lemaradtam, elnezest, de hogyhogy meguntad 2 het alatt a 330e-t?
I humbly and respectfully decline™
-
Pontosítanék annyit, hogy érkeztünk egy körforgalomhoz és haver fékezett előttem, a Golf is elkezdte, majd haver megállt, nekem meg nem növelte a fékerőt, hanem kiírta, hogy fékezzek. Mikor kamion ment előttem nyugiban, akkor megállt majd elindult. Csak probálgattam mondjuk, kíváncsi vagyok mit tud. Az autó ezen része izgat a legkevésbé.
Kormányfűtés jó cucc.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #199876 üzenetére
Jó lesz, de jobb lett volna, ha terület alapú, mint az összes többi országé körülöttünk kb.
De nem baj, mi ebben IS mások vagyunk...
Meg az osztrák rendszer se rossz, hogy nem autóra, hanem emberre van a rendszám.
Nembaj, majd talán 20 év múlva...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Snoop-y
veterán
válasz aero. #199879 üzenetére
Mert fékezés közben, 30 körül kiírta, hogy akkor most fékezni kéne és bimbammolt ezerrel.
Az a forward collision warning. Ha minden igaz azt is tudod allitani a menuben mennyire legyen erzekeny (Jeep-ben legalabbis 3 allas van).
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
-
-
veterán
válasz tboldi #199872 üzenetére
Kb. 2 éve írtam egy szösszenet összehasonlítást a Suzuki (Swift) 1.0 Boosterjet / turbó és a Suzuki (Ignis) 1.2 Dualjet / szívó vezetési élményéről.
Az 1.2 szívót jobb vezetni, idézem magam:"Ma mentem tesztkört egy egyéves Swift 1.0 turbó SHVS-sel; nem érzem, hogy sokkal erősebb lenne az 1.2-es Ignisnél; cserébe vibrál a 3 henger és varrógép hangja van, kevésbé akar ugrani.
Részemről egyértelműen az 1.2 dualjetet választanám." -
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz aero. #199883 üzenetére
Nem volt félátfedésben? Mert ha nem biztos a dolgában akkor ír ki ilyet (tiéd legyen a felelősség ha bumm van). Nekem most olyat csinált, hogy félátfedésben volt az autó meg a villamos előttem és csak a villamos indult de már akkor beröffentette a motort. Nem gáz, mert úgyis indult aztán a kocsi sor is.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest