- Aliexpress tapasztalatok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
- Mikrotik routerek
- OpenMediaVault
- Nagy botrányt okoz az EU kiberbiztonsági terve
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Többiek látom nem tétlenkednek.
A Ford is elcsábítaná a VW-tulajdonosokat 2015.10.07 09:30
Nem csak a Fiat , de a Ford is kedvezményeket ad azoknak, akik lecserélik Volkswagenjüket, de míg a Fiat akciója csak Olaszországban érvényes, a Ford Németországban, Franciaországban, Olaszországban, Spanyolországban és Nagy-Britanniában is 750-1750 eurós kedvezményt ad azoknak, akik lecserélik Volkswagenjüket.
-
Declare
őstag
Haborogsz, meg höbörögsz, de azt se tudod miert
amugy az add blu technologiat nem csak az usaban kell beepiteni? Ott nem felel meg az elöirasoknak, az euban nincs gond, csak roszabb az ertek, mint reklamoztak nem?
[link] a legfrisebb cikk szerint, ha jol latom, lesz aki egesz jol fog jarni ezzel a botrannyal
[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #18462 üzenetére
Skodásként (LoL, K-EU márka, de mégis) egyetértek... Nehéz a többi márka között válogatni, mert vagy ócsószemétből van összetákolva vagy drága az alkatrész/szervizelés. Talán egy 7éves garival érkező Kia Carens?
#18471: Jah, ennél aztán nagyon sokra megy az ember az 1700EUR "kedvezménnyel"
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-v-
addikt
De, mindenre Belső minőségre konszern jobb egy ideje, meg volt 1-2 izgisebb motor, de amúgy unalmas szürke német forma, 0 vezetési élmény, átlagos minőség .. ez a totál szürke semmilyen dasauto feeling.
Most az új golf és octavia tetszik, amúgy soha semmilyen konszernes autó nem érte még el az ingerküszöbömet .. -
Declare
őstag
válasz t72killer #18472 üzenetére
irigyellek, hogy Neked az 1750 euro pont semmit nem jelent
(#18473) [rvilike] en youtube teszteket amikor nezegettem a golf 7 röl, pont azt dicsertek, hogy vezetesi elmeny teren hatarozottan jobb az elödnel. Ha csak egy szürke "dasauto0vezetesielmennyel" lenne, akkor ez nem hangzott volna el szerintem.
Klassz a golf7 ha nem azzal a fekete zongoralakkal van burkolva az egesz közepkonzol, meg minden GTD / GTE mar jöhetne is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #18466 üzenetére
Azt még nem tudják ők sem (vagy csak nem mondják), hogy itt az EU-ban kell-e vagy sem. Egyelőre azt nyilatkozták, hogy a nem scr-s modelleknél elég lehet egy szoftverfrissítés. Az scr-eskbe meg kb dupla annyi lötyi kell ami azt jelenti hogy 2x olyan gyakran kell pótolni.
USA-ban a szigorúbb normák miatt viszont tuti kell scr-t utólag beszerelni.
Amúgy a probléma csak a 2009-es modellévtől gyártott 2.0 tdi-kre él (egészen a 2014-es modellévig). Tehát aki 2008 vége előtti 2.0 tdi-vel gurul azokat nem hívják vissza (mert nem kell).
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz Declare #18475 üzenetére
Mondom hogy a 7es golf tetszik de szerintem egyébként a faceliftelt focust még mindig jobb vezetni.
Persze csak tippelek, meg tesztek alapján.(#18474) focvis: miért lenne ciki, worldwide modell lett már belőle mindenhol nyomják, na meg szerintem mondjuk egy '67-es mustang se ciki épp
[ Szerkesztve ]
-
válasz Declare #18475 üzenetére
Ha a Mustang kategóriájában gondolkoznék (=presztízsautó olyanoknak, akinek a 12millás vételárnál lényegesen vastagabb a tárcájuk), valszleg nem lenne tétel. Persze egy új Skoda Octaviánál jól jönne 10% kedvezmény Igazából egy extrakedvezményes VW/Skoda EUR6-os becserélős upgrade is jöhetne az akciók közé.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
fi:zi'k
nagyúr
Kellene nekem autóba üléshuzat.Tudtok vmi bevált darabot ajánlani?
Illetve most az Aldiban éppen aktuális. Erről esetleg van tapasztalat?96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
-
Declare
őstag
válasz t72killer #18481 üzenetére
10% kedvezmenyt megkapsz kb mindenhol, ezt pont multkr beszeltük. Elvileg ennek a csereakcionak akkor van ertelme, ha ezen felül jar bonuszkent
A masik meg, hogy szerintem ezt a mustangot is jocskan veszik olyanok, akiknek nem hogy vastagabb, de vekonyabb a tarcajuk, azoknak szamit, meg azoknak is akik öneröböl szedtek össze a vastagabb penztarcajukat...nem veletlen vastag az a tarca akinek nem szamit az vagy ölebepottyant tarcabol gazdalkodik, vagy nem ford-ot nezeget.... szvsz...na de ez csak ilyenk blablabla
(#18474) focvis nekem akkor is nemet auto porsche ez a lambo/ferrari nekem ilyen nagyon magamutogatas feelingü
-
SzlobiG
félisten
Itt tudjátok ellenőrizni, hogy érintett-e az autó.
Este megnézem, hogy a céges 1.6-os skodáink is érintettek-e.
-
válasz SzlobiG #18486 üzenetére
Az enyém az (1ZX 1.6tdi), kíváncsi vagyok, mit sütnek ki rá. Érdekes kérdés az értékcsökkenés - USA-ban ez komoly, sztem EU-ban nem lesz számottevő.
"Kedves Ügyfelünk!
Sajnálattal közöljük, hogy a kérdéses szoftver az Ön autójába is feltelepítésre került. Elnézést kérünk a kialakult helyzetért és mindent megteszünk annak érdekében, hogy azt minél hamarabb orvosoljuk. Fontos azonban tudnia, hogy az Ön járműve teljesen biztonságos és üzemképes!
Továbbá szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy a Volkswagen Csoport és a ŠKODA intenzíven dolgozik a műszaki megoldáson. Vállaljuk a teljes felelősséget és fedezzük a szükséges intézkedések összes költségét.
Részletes információért kérjük, látogasson el az Ön által kiválasztott bármelyik ŠKODA márkakereskedésbe vagy hívja a ŠKODA ügyfélszolgálatot.
Ha a fent leírt alternatívákkal bármi nehézsége támadna, kérjük, adja meg alábbi adatait és örömmel továbbítjuk azokat az illetékes ügyfélszolgálatunk részére.
Köszönjük a megértésüket!"
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
tresh
addikt
Jó persze kinek mi. Mondjuk nekem VAG terén mindig ez a sorrend volt Seat=Skoda>>VW >> Audi. Az Audin kívül az anyaghasználat tényleg hagy némi kívánnivalót maga után (persze most alap modellekről beszélünk) és ebben a ford se remekel. De azért pl a4/a6 quattro-t nem mondanám extra dolognak az autó alatt és azért az a futómű/ hajtás nagyobb élményt tud adni mint pl egy frontos mondeo, vagy fóka. Ha meg valaki szeretne kis visszajelzést,élményt,teljesítményt mind két márkából(csoportból) megtalálja a megfelelőt árban pedig ott már nem lesz különbség vagy csak minimális. Fordnál ugye az ST széria , VW GTi , Skoda RS, SEAT Cupra , Audi S/RS ( jó ez más pénztárca kategória). Persze ez is csak az én véleményem, ültem vezetem már sok autót és pl anyám G5-jétől is hányok olyan kopogós fos műanyag az egész és jellemtelen, de ez alól nem kivétel nálam a fóka,mondeo se. (új mondeo más tészta azt befogadja a májam csak még nem sikerült kipróbálnom )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz t72killer #18489 üzenetére
Akkor bizony te csúnyán... Míg a 2.0-ások megússzák egy sima szoftver cserével addig az 1,6-osok:
"...illetve a szervizek utólagosan beépítik majd a nitrogén-oxid kibocsátását szabályozó, AdBlue (karbamidoldatos) rendszert is. Emellett szükség lesz még a befecskendező fúvókák cseréjére is.
Ez autónként közel 300 eurónyi (93 700 forint) költséget jelent a Volkswagennek az 1.6-os motorok esetén."#nincsbennetarcsi
-
Az Adblue extramacerát és költséget jelent a tulajnak (igaz, nem sokat) + bonyolítja a téli használatot ha jól tudom. Ezt valamilyen módon kompenzálniuk kell majd. A fő kérdés, hogy a német ügyfelek sérelmezik-e a dolgot?
Amúgy ha már az új 1.6-os dízeleket adblue-zzák, akkor a füstgyár tuningolt/katalizátor nélküli járgányokat is elővehetnék igazán. Nemrég volt egy 1000km-es utam és nem egy ilyet láttam (ill olyan kocsit, aminek a kipufogója fölött füstlerakódás volt - no, az én dízelemen annak nyoma sincs...)
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
válasz t72killer #18493 üzenetére
Szerintem simán bele kellene alkudni legalább 5 évnyi csert, ugye ez 5 alkalom.
Injektor csere is kell, ez mondjuk egy nem előnytelen dolog.De még mindig nem értem. Egy 105 lovas dízelnek nem bírták megcsinálni a kibocsátás kereten belül tartását, pl. a Renault meg meg tudja csinálni egy 1.6-os, 130 lovassal is? Vagy az Opel?
Vagy csak túl sokba került volna és az egyszerű utat választották.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz t72killer #18493 üzenetére
Most akciósan 89 Ft + áfa-ért tankolható litere (kannás kiszerelésben jóval drágább, 500-3000 Ft / literes ár körül szóródik), az elégetett gázolaj 4-6%-át kéri AdBlue-ból. Lehet számolgatni mennyi az annyi. Plusz ugye utántöltögetés macerája, ráadásul -11 fok alatt megfagy tehát télen nem tarthatod a csomiban egy kannában csak úgy, hogy majd öntesz bele ha kifogy (bár jelzi jó előre a bc, ha fogytán a cucc).
Azokat nem csesztetik, mert nincs hozzá fűződő jelentős érdek. Elhiheted, hogy ez a vw botrány sem a környezetvédelemről szól...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-