- Kína miatt izzad a német robotipar
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- DIGI kábel TV
- Béta iOS-t használók topikja
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #184320 üzenetére
Jó de 20 éve még kicsit mások voltak a motorok. Pl nem volt általános a direkt befecsi. Egy korszerű motorba megérheti a prémium (bár a 150k km-enkénti diózás olcsóbb szvsz mint a prémium nyál felára). De egy olyan öreg szögegyszerűbe min pl az enyém tök felesleges sztem. EGR-t meg úgy sem árt időnként kipucolni vagy legalább kikormolni rendszeresen. Amúgy nekem most így áll a fajtánkénti fogyi (persze E10-ből még elég kevés adatom van de viszonyításnak megteszi):
E10
8.21 l/100km 3.221 km and 265 l
SuperPlus gasoline8.35 l/100km 8.254 km and 690 l
Super gasoline8.44 l/100km 20.016 km and 1.689 l
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi