- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- CentOS Linux
- Synology NAS
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Sweet.tv - internetes TV
- Facebook és Messenger
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MC Pite #183148 üzenetére
Nem nagyon vannak ilyen adatok fent, pont azért, mert az adalékok a sava borsa az egésznek.
Egyébként arról sincs hivatalos adat sehol, hogy az A98-as benzin forrása mi, az, hogy adalék nélküli MOL 100 csak urban legend, utoljára tavaly hozták őket szóba pl. a PKN Orlennel, amire annyi volt a válasz, hogy több partnertől is vásárolnak üzemanyagot, akiknek mindegyike a regionális piacon jól ismert, nemzetközi márkát képvisel, de további infót a szerződéseik miatt nem adhatnak ki.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #183156 üzenetére
Biztosító is tudja, hogy mi kell az idegrendszernek.
Nézegettem a minap az SSS-eket (gen3), nagyon elszálltak az áraik. Anno, amikor a Twingot vetteem, akkor ilyen 2 milliótól már voltak, most a toronymagasan legolcsóbb 2,4 millió, műszerfalon 130k-s futással, de inkább 2,6-2,8 millió, aztán a gen4 jön 4,9 millától, de az olyan ronda, hogy még nekem is határeset.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz CactuS #183161 üzenetére
Amikor már kétségbeestem a Volvo általános alkalmatlanságától a csapatásra (egyenes vonalú gyorsításra alkalmas, ellenben kanyarodásra, cikázásra nem), elkezdtem figyelni a Suzuki Sportokat. Nekem tetszik a 4. generáció (is), élőben sokkal jobb az a szín, kár volt csesztetni fotosoppal. Sajnos ennyiért adják őket, a tavaszi lezáráskor volt lejjebb.
Azért a Golfnak jobban örülök.De miért is cserélnéd a Twingo RS-t SSS-re?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #183162 üzenetére
Fiatalabb, talán 5 ajtós, kb. ennyi az érvem ellene. Hátránya, hogy az alól ki kell venni a gyári kipufogót, mert a japánok valami idióta ötlettől vezérelve halkra csinálták. Illetve tény, hogy ennyire nem lesz nyers, mint a twingo. Bár jelenleg nem lenne rá + 1-2-x millióm, szóval tárgytalan.
Aztán lehet kéne egy csipsz a Twingora és utána tényleg nem akarnám eladni, 150-160 lóra felhúzzák a legtöbb helyen gond nélkül, állítólag tartós is még úgyis a technika.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #183167 üzenetére
Twingonak alapból van még hangja, főleg, hogy az egyik lamella valószínleg elpattant a dobban és hidegen így röfög a legtöbbször - mondtam a szerelő srácnak, hogy azt esetleg nem tudja megcsinálni, hogy mindig ilyen hangja legyen? Mert azt imádnám, de nemet mondott.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #183174 üzenetére
Jah ez nem olyan foscsi mint a Skoda motorja. De jó hogy említed, be kell méretnem a Skordé hűtővizét, mert 1 év alatt kb 6 dl vizet kellett már rátöltenem... Nem tudom most hol áll a fagypontja de a héten már lesznek fagyos hajnalok.
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
van tarcsi, szerencsére
múltkor olvastam egy cikket a márkahűségről
Találd ki, melyik típus az első -
brumi1024
veterán
Jaja, direkt nem lancos volt keresve, az a G6-ban egyszer eleg volt. Egyebkent kellemes, pihenteto, jol fogyaszt, palyan csendesebb is mint a Mini es azzal ellentetben nem "koveteli" a dinamikus haladast. A feken lepodtem meg egyedul, a Mini most kapott upgrade-elt beteteket es folyadekot, mar hozzaszoktam es meglepodtem, amikor a Golf palyatemporol nem az elejen harap majd meg jobban fog reakcio volt, hanem a harap majd enyhul. De ezen kis tarcsak vannak, alap betetekkel.
-
MC Pite
veterán
Bő egy ezressel fentebb a nyomatékcsúcs mint a kisebbik motornál?
Érdekes hogy milyen sokáig tolta sok japán gyártó, hogy a töltetcsere optimuma a sztratoszférában legyen, amit néha még hosszú váltóval agyon is csaptak.Ehhez képest jó váltóáttételezéssel kis (1.2-1.6) szarosok (nyilván nem 150km/h felett és 5 személlyel) meg egész vidáman pörögnek és akarnak menni. (Utána meg átülök a Mazda hatosba, 1.8-2.0-2.3, oszt érzésre alig akar menni.)
Fura volt, mikor haverom 1.6 NB fl-je lakotton kívül enyhe emelkedőn nem tudott a Picassomtól ellépni százig (nem gyorsultunk tovább), holott mindkettő sima 1,6 16V, csak bő két mázsával nehezebb a Pikacsu (ok, vitaminkúra meg picit könnyített töltetcsere volt, de az százig sokat nem számít).Most meg már kezdem nem bánni, hogy asszonynak végül nem DS3 lett (bár az a gyöngyházfehér LED-es Xenonos változat elég baba volt), mert tök jól szórakozok a 208al, és erősnek tűnik 90ig, és szeretem a hangját meg a kis kormánykát .
brumi1024: Múltkor 17es Kugával mentem, életbe nem volt még ennyire meg az érzés, mikor az elején fog nagyjából jól, majd utána hiába nyomom egyre jobban, szinte csökken a fékerő. Ebben részben a fékerőelosztó is ludas, mert a hátsó tárcsa az tiszta redva, túl későn/gyengén fékezett. De 4 fővel 2t környékén nem szerettem ezt az érzést.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #183181 üzenetére
Igen ez forgatni kell, a 2.0i 196Nm@3200-nál ez meg 230 Nm@4400-nál (bár van ahol 226Nm-t írnak rá). Ha belepiszkálnának a változó szelepvezérlésbe akkor ez azért lentebb hozható. De a váltó elég rövid szóval legalább azzal nem csapták agyon a dolgot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #183189 üzenetére
Jah meg is dupláznád vele egy 2007-es passat értékét.
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
válasz stickermajom #183193 üzenetére
Ez jó volt
-
nagyúr
válasz oliwire #183191 üzenetére
Nekem autóvillamosságis haver szerelte be, semmi sem látszik a vezetékekből, végig a kárpit alatt megy minden, és persze nem a szivargyújtóba kell dugdosni, illetve annyiból volt összetettebb a dolog, hogy van benne parkolómód, és hátsó kamera is.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tboldi
nagyúr
válasz oliwire #183196 üzenetére
Gondolom, hardwire kittel kötötték be a biztosítéktáblába.
Én egyébként a burkolat alatt kettéosztottam a szivargyújtót (15 A helyett most 2x7,5 A), a rejtett csatlakozóba van dugva egy USB töltő, abba meg a két kamera (70mai Pro elöl, 70mai 1S hátul). Minden kábel el van rejtve a műanyagok és a kárpitok alatt, és az eredeti szivargyújtó is megmaradt. Itt is a hardwire kit lenne az igazi, de az én megoldásomhoz volt mindenem itthon.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #183197 üzenetére
A szivargyújtó csak akkor jó, ha állandóan feszültség alatt van, mert egyébként sok értelme nincs. Pontosabban csak akkor ha csak menetközben akarod használni a kamerát. Én egy Viofo A129 Pro dualt-t vettem, természetesen egy hardwire kittel együtt, de nem köthetem a szivargyújtóra, mert az autó rendszere lekapcsolja a feszt leállás után cc. 30 perc után. Így a mozgásvezérlés nem működne ha "lepihen" a kocsi.
#183198oliwire: a hardwire kitt erre hivatott.[ Szerkesztve ]
Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz oliwire #183198 üzenetére
A hardwire kit elvégzi a transzformálást. Kvázi olyan, mint egy USB-s szivargyújtótöltő, csak vezetékek lógnak belőle. 3 szála van, egy állandó* és egy kapcsolt 12 V, valamint egy föld. A másik végén meg micro vagy mini USB-s kábel a kamerának megfelelően.
* Ez teszi lehetővé a parkolómódot.
(#183199) simonjoe: Nekem csak menet közben kell, a parkolóban rendszerint csak rányitják az ajtót, azt meg úgy sem látja sem az első, sem a hátsó. Nyilván ha fontos lenne számomra a parkolómód, akkor én sem így kötöttem volna be.
Amúgy a Jazz egyből lekapcsolja a szivargyújtót, ha 0 állásba kerül a kulcs.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen