Új hozzászólás Aktív témák

  • ngaba

    aktív tag

    válasz Qru #181837 üzenetére

    A lóerő korlátozást én is hülyeségnek tartom, az erőtartalék kezdőknek is tud segíteni (pl. előzésnél, amit nehezebben mérnek fel jól a kezdők). OK, Porsche 911 nem 17 évesnek való, de ezt így nehéz jól szabályozni.

    Ha már a szabályozásnál tartunk, akkor alapvetően két utat látok járhatónak: Sokkal liberálisabb és kevesebb szabály, főúton 100-110 simán, 30-as táblát csak indokolt esetben kirakni, összességében kevesebb tábla és biszbasz, de azt viszont kőkeményen betartatni: Nem +10 az alap, vagy a büntetéshatár. (Az is baromság, hogy a vattaúj Setra busz csak 70-nel mehet lakott területen kívül, autóúton csak 80-nal. Akadály lesz belőle, mint a kamionból. Pályán is alapból 80, de le lehet vizsgáztatni 100-ra.)

    A másik (ha jól tudom, a német KRESZ ezt követi), még megengedőbb szabályozás, felnőttnek tekintve a közlekedőket, több egyenrangú kereszteződés / szituáció, kevésbé ellenőrizve, viszont balesetnél nagyon elővesznek. Mert én nonszensznek tartom, hogy lassan többet van az ember szeme a km-órán, mint az úton, ha szabályos akar lenni. Meg a rendőrök a trafizáson kívül nem sok mindent csinálnak, és nem a sebességtúllépés a fő gond szvsz. Erre még szerintem nem érett meg a társadalom, de ezt valahol el lehez kezdeni fokozatosan.

    A műszaki állapot szigorúbb ellenőrzéséről sok szó esett itt is, azt népszerűségféltés miatt nem merik szvsz.

Új hozzászólás Aktív témák