Új hozzászólás Aktív témák

  • Szoszo94

    őstag

    válasz molnarpeter #171429 üzenetére

    Nem feltétlen így van már az újabb autóknál. Géppel kell cserélni, hogy rendesen át legyen járatva a folyadék mindenhol. Azzal tudják kapcsolgatni az ABS kockát is, külön átnyomatni a köröket, meg ha jól rémlik először vákumot csinálnak a rendszerben (így a gép azt is ki tudja jelezni, ha valahol ereszt a fékrendszered), majd a vákum szívja be a folyadékot és így levegős sem lesz. Infók az Audi gyárból :DDD
    Értelemszerűen régebbi autóknál elég a csere és légtelenítés manuálisan, B4 paszulyban a féknyereg felújítása után én is feltöltöttem, pumpáltam és légtelenítettem. :K

    Fogyi: nekem most egész magas lett, de volt is benne haladás, osztrák hegyekben szerpentinezés, ésatöbbi. :) 11,75L/100km

    Szombaton Fertőszentmiklóson fogok találkozni innen valakivel? Kipróbálom ezt a drag műfajt is, a gumik úgyis utolsó szezonosak, ott le lehet legálisan égetni :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

Új hozzászólás Aktív témák