- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- ASUS routerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Milyen routert?
- DIGI kábel TV
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
[link] meglőtte kicsit az R8-at
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #171895 üzenetére
De lehet, NT Ceramic széria Skyfol-tól. Nem sötétít, cserében hővédős. Eléggé körbejártam már a témát, ezt az egy fóliát találtam ami legálisan feltehető a legtöbb autóra. Igen, a színezettek többségére is, az enyémre is ezt akarták felrakni, de mivel én sötétítést is akarok, így nem kértem. Majd lesz sötétítés műbizonylat nélkül, okosba'
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Ma annak örömére, hogy meg lesz csinálva a honda bódéja, mentem vele egy karikát, 1 hónap állás után is pöc-röf, amúgy gyári akksi 14! évig bírta benne, az a gázreakció, az a váltó, sín autó futómű, imádom
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
nagyúr
Most tankoltam tele a Bömöst, kemény 18l ment bele így 4 nap alatt, ebben volt kis hülyülés, szokásos ingázást, kavargás a városban az Urakhoz. Összesen árammal együtt lehetett vagy 10k HUF. Visszafogott normál használattal még kevesebb lenne. A Focust ilyen használatban szintén tankoltam volna 16k-ért (namegazolaj )
PHEV-et kell venni!!!
Megint utolsó este adott valami újat: Eddig nem volt kint a navi a középső kijelzőn térképpel, csak szövegesen kis táblákkal. Most valahogy az is odavarázsolódott... Csak hogy még jobban fájjon, hogy le kell adni holnap.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #171905 üzenetére
Nálunk 11 évet bírt a WagonR-ben a gyári Delphi, de a teszkós Exide is túlteljesítette már az elvárásainkat, jelenleg 5 éves.
Amúgy a Honda-féle váltót én is nagyon szeretem, bár az új Civic-é már kevésbé mechanikus érzetű sajnos. Az új Jazz meg csak CVT-vel kapható.
-
Doki16
addikt
válasz Tsebacsi #171906 üzenetére
Nekünk nagyon adja egyelőre a PHEV. Apu ahogy jár a Passattal hibátlan. Melóba oda vissza elektromosan 30km simán megvan és hétvégente hosszabb útra benzin. Hibridben 4,1 volt neki múltkor egy Dunaújváros-Siófok-Dunaújváros táv. Most, hogy ilyen brutál módon drága lett az utcai töltés a PHEV újból életképes lett, de min egy sima hibrid is már nagyon jó választás. Pályáztam többet is már a Golf-al és min 135 amivel megyek, néha belekarcol a 200-ba és így adta a múltkor klímával 3 személlyel az 5,2-t.
Csoportban is többen már-már szerelmesek a kocsijukba
Most jelenleg a GTE és a V60 D6 jó választás lehet. Vagy az Outlander ha valaki kínozni akarja magátA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz BigBlackDog #171862 üzenetére
Ach so. Az ovvonal amugy nagyon bejovos itt nekem. Az a baj, hogy vagany a Tesla belseje, meg meno, de nem ez a luxus igazi merceje, eddig ezt hozta a Merci.
-
nagyúr
válasz parandroid #171911 üzenetére
378km Ebből azt hiszem több mint 200km volt villanyos.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #171915 üzenetére
Az benzinből 4,7 + a villany. Ha csak a 178 benzines km-t számolom, akkor 10+. Gondolom, a benzinmotorról töltés tett be neki, de ez így nem túl impozáns.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #171916 üzenetére
Persze, sokszor volt arról töltés, ez egy teszt volt. Normális használat mellett ez jóval alacsonyabb lenne.
Plusz a Fóka ilyen felhasználás mellett 400 km alatt 40 litert evett volna, nem 18-at
Amúgy az autó nem hülye, tartós 120-nál benzint használ hybrid módban, és tölti amikor lehetősége van rá.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
grizlisandor
addikt
MOL kutakon megjelentek újfajat önkiszolgáló töltőoszlopok, ahol a fizetést is lehet intézni kártyával, így a shopba nem kell bemenni fizetni.
Viszont ezeknél jelenleg nem lehet a MOL partnerkártya kedvezményt érvényesíteni, és így multipontot se ad, illetve az OTP Kedvezményprogram jóváírás se működik.
Tehát aki ezeket szokta használni, az rendes töltőoszlopnál tankoljon, a shopban fizetés miatt, így az összes kedvezményt tudja érvényesíteni.Phórumtárs említte egy másik topikban. (forrás)
-
brumi1024
veterán
válasz grizlisandor #171929 üzenetére
-
őstag
A héten és ma megnéztem két új modellt: Honda Jazz Hybrid 2020 - Toyota Yaris Hybrid 2020
Nem lesz részletes beszámoló, mivel egyelőre nem vezettem őket, de mindkettő nagyon jól sikerült gép lett, persze a két autó méretéből adódóan nem teljesen egy kategória.
A Hondából parádés a kilátás, nagyon letisztult a műszerfal, minden olyan japánosan precíz, finom, szerintem nagy siker lesz, bár az árával elszálltak, de ha a műszaki tartalmat is hozzávesszük, akkor részben érthető. Szüleimnek következő autó gyanánt ajánlani fogom a Crosstar modellt a magasabb üléspozícióval, nekem személy szerint a sima verzió jön be a “teli” orrával, az emelt modell kissé esetlennek tűnik.
A Toyota ezzel szemben sokkal bunkerszerűbb, amire még rátett a fekete tetőkárpit is. Az elmúlt 2-3 napban Magyarországon körbemutogatott modellben van tetőablak, ami azért jelentősen javít a térérzeten, főleg, hogy hatalmas a felülete, de én személy szerint a merevebb kaszni miatt mellőzném. Behúzott rolóval szinte már félelmetes bent ülni.
Belül értelemszerűen kisebb a hely, sőt, eléggé passzentos, de 181/75-ös “átlagember” lévén elfértem (még magam mögött is volt 1 centi a térdemnél), emellett végre uniszex, sőt, talán mondhatni férfias is a belső dizájn az elődhöz képest. A csomagtartó persze kicsi, de a hátsó üléseket lehajtva két ember számára simán élhető, mondjuk egy ~15 centis lépcső keletkezik ilyenkor.A Honda 4 hengeres (109 LE), a Toyota csak 3 (116 LE), mindkettő ~1.500 ccm, előbbi a fullos (nem Crosstar) “Executive” felszereltséggel 8,2M, utóbbi a “Premier Edition” kivitelben 7,5M, a belépő szint mindkét esetben ~1 millióval olcsóbb. Eléggé felmentek az árak 2020-ra, emellett ezek a márkák nem arról híresek, hogy túl sokat engednének az árból.
De hogy egy Yarisban is már szélvédőre vetített HUD van, az azért valami. :)
"Less but better" - Dieter Rams
-
BigBlackDog
veterán
Ahogy számítottam rá, az 1.0 TSi is igényel némi utántöltést. 15-16e km körülig még nem tapasztaltam fogyást. Viszont ma, induláskor (17669 km) már negyed szinten volt csak az olaj és 17865 kilométernél elkezdett sírni, hogy kéri az utánpótlást. Minimum alatt volt egy kicsivel. Fél litert kapott, a nívó feléig felment. Gyárilag sem volt tele, nagyjából háromnegyedig volt töltve. Szóval 10-15e kilométeres ciklussal bőven jó lenne (rajtam múlna, ennél tovább úgysem engedném).
Kíváncsi vagyok, hogy mennyi ideig elég ez a fél liter, de ajánlom, hogy ossza be a következő olajcseréig, mert nem örülök ennek a habzsi-dőzsi életmódnak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171935 üzenetére
Mikor lesz csere? 30e ?
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz BigBlackDog #171935 üzenetére
Nem egészen világos, de 17669 km-nél negyeden volt, majd 17865-nél minimum alatt? Ez azt jelenti, hogy kb 200kilométer alatt elfogyasztott negyed nívó ( 2dl?) olajat?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Zoli-bácsi #171938 üzenetére
Igen. 15-16e kilométernél néztem még, de akkor háromnegyeden volt (átvételnél is leellenőriztem, ugyanitt volt akkor is). Aztán napokban néztem rá, akkor már negyednél volt. Ma reggeli ellenőrzésnél is kb. ott láttam. ~200 km után lement minimum alá, feltöltöttem félig meleg motor mellett. Azóta jöttem vele ~170 kilométert, nagyrészt pályán és kihűlt motornál háromnegyed körül van az olajszint.
Mágus valami olyasmit mondott még, ha jól rémlik, hogy ha elfárad az olaj és onnantól kezdve elkezd rohamosan csökkenni a szint. Ha után van töltve, akkor a friss olaj miatt megint egy darabig elvan. Ugyanez volt a Leonnál is (amit Polo előtt használtam), annál is 1-2e kilométer alatt eltűnt 5-8 dl olaj. Előtte semmi, utána semmi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #171934 üzenetére
Igen kifutott már az Auris, ez egy raktáron maradt darab. Most ezekből jót lehet alkudni. Kolléga most vett így egy Mazda 6-ot pl. Nem magad konfigolod össze cserébe engednek belőle egy szépet.
BBD: BC mit ír a szervizmenüben? Vagy nem rugalmas perióduson vagytok? Nálunk már lehozta 26,5k-ra 30k-ról az olajcserét.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #171939 üzenetére
Na lehet ez volt nálam is? Majd holnap megnézem ezt a fost, hogy mi a helyzet olaj szinten. A BMW-be bezzeg még benzin se kellene
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Csabroncka
addikt
Szerintem ezek az LL olajok nem bírnak ennyit, nagyjából olyan 15e környékén megdöglenek. A spórolás és a környezetvédelmi normák jegyében próbálják kitolni a cserét. Azt mondjuk nem értem, hogy jobb-e autót cserélni környezetvédelmi szempontból és az olajevés hosszútávon a katalizátornak sem jó, de biztos van valami nyomós érv a 30e csere mellett is.
"in medias res"
-
#89309696
törölt tag
válasz Csabroncka #171942 üzenetére
A 30 ezer egyetlen esetben működik, ha pár hónap alatt belemegy. Nem az 1 év vagy 2 év időtartamra vetítve, úgy nem bírja ki, csak amíg friss.
A dinamikus számláló is csak a hidegindítások számát nézi, nem igazán foglalkozik vele, hogy pontosan hogyan is van használva a kocsi ezért abba se lehet bízni, de egy fokkal jobb a papírra írt 30 ezernél. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Csabroncka #171942 üzenetére
Ne sajnáld, flottás autó. A sajátomon fix 10k a csereciklus.
A flottások miatt van, nekik nem mindegy mekkora az üzemeltetési költség az viszont marhára nem szempont, hogy a harmadik vagy a negyedik vevőnél kotlik meg a kocsi. A gyártónak is abból van bevétel ha új autót tud eladni, így nem érdekük a tartós autó gyártása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
ja, az Audin is 30k-s periódusokat tartottak (de akkor legalább megvolt a csere), pedig 2004-es autó. Hyundai is 30k-s periódussal indult, aztán rájöttek, hogy 15k lesz a megfelelő mondjuk saját autón úgy vagyok vele, hogy évente cserélek, 20k-nál többet úgyse megyek vele és mindegyik jó olajat kap. a Castrol jó, ugye?
-
rbalint88
addikt
2 éves volt az autó, amikor a Hyundai rájött, hogy a 30k nem lesz megfelelő ennek a motornak, úgyhogy átcsapták 15k-ra. mondjuk az enyém szerencsétlen példány, fasz volt az első felhasználó és asszem 60k-nál volt cserélve az olaj először ahhoz képest alig eszi az olajat egy 15k-s periódus alatt 1 literrel kell frissíteni kb.
-
attól, hogy flottás én még ugyanúgy sajnálom
Ibiza eddig még nem nagyon evett az olajból, pont tegnap néztem, sajnos most nem tudom ott mérni, ahol feltöltöttem, mert a ház ki van adva, de úgy tűnik annyi van benne, mint amennyit bele raktam, jó kb 3ekm ment bele eddig[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
-
válasz AMD Power #171949 üzenetére
Mondjuk én a kia ceed-et 2011-ben vettem itthon és 15ekm volt a szervizelőírás. Az i30-ra is egyből mondták, hogy 15/1 év, ne 30ekm vigyem és a 2015-ös i20-ra meg 20ekm volt, ha jól emlékszem
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,