- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OpenMediaVault
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Malwarebytes Anti-Malware
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
EU4 az a V.9: 04? Az euro2 akkor. Ezek a köradagolós 90 és 110 lovasok (esetleg a legelső PD-k), ezeken vákuumos EGR szelep van nincs túlbonyolítva max 20 ezer lehet az egész csövekkel együtt és könnyű kiszerelni. Ennyit azért ki tudok fizetni ha tönkremegy , valószínű kelleni is fog, mert ezen TDI-k fele már le van lemezzel burkolva vagy maga a szelep lett kiakasztva zárt állásba.
Állítólag a műszakin úgy mennek át, hogy annyira semmit nem érnek ezek a korai EGR szelepek, nélküle is megvan a normán belüli érték (bár szerintem ehhez szükséges a jó állapotú motor is ami nem porlaszt szanaszét meg nincs eltűnve a kompresszió). Visszajelzője meg nincs így nincs lámpa se a műszerfalon. Swiftbe is van amúgy, de az már villanyos.Egy ferdehátú Golf 3 a 110 lovassal elég szépet lépne már. Bár kevés az ilyen motoros, mindegyik 90 lovas inkább. Ellenben az 1Z-n kívül ott a kettőstömegű, bár amennyit nálam menni fog ha vételnél nem zörög akkor nálam se fog már. 110 lovas meg változó geós, bár elvileg pucolás után működnie kell, mert az is full mechanikus.
[ Szerkesztve ]