Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Qru #163406 üzenetére

    EU4 az a V.9: 04? Az euro2 akkor. Ezek a köradagolós 90 és 110 lovasok (esetleg a legelső PD-k), ezeken vákuumos EGR szelep van nincs túlbonyolítva max 20 ezer lehet az egész csövekkel együtt és könnyű kiszerelni. Ennyit azért ki tudok fizetni ha tönkremegy :D , valószínű kelleni is fog, mert ezen TDI-k fele már le van lemezzel burkolva vagy maga a szelep lett kiakasztva zárt állásba.
    Állítólag a műszakin úgy mennek át, hogy annyira semmit nem érnek ezek a korai EGR szelepek, nélküle is megvan a normán belüli érték (bár szerintem ehhez szükséges a jó állapotú motor is ami nem porlaszt szanaszét meg nincs eltűnve a kompresszió). Visszajelzője meg nincs így nincs lámpa se a műszerfalon. Swiftbe is van amúgy, de az már villanyos.

    Egy ferdehátú Golf 3 a 110 lovassal elég szépet lépne már. Bár kevés az ilyen motoros, mindegyik 90 lovas inkább. Ellenben az 1Z-n kívül ott a kettőstömegű, bár amennyit nálam menni fog ha vételnél nem zörög akkor nálam se fog már. 110 lovas meg változó geós, bár elvileg pucolás után működnie kell, mert az is full mechanikus.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák