-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz Runner_fxr #15047 üzenetére
Amire neked kell (nem baj ha picit többet kajol, nem csapatós, krúzolgatós-kényelmes-autómata), annak sokkal jobban passzolna egy nagyobb motor. Valami V6, pl. Ott már van erő is, tudsz rendesen menni, nem kell szétpörgetni... csak nyomod, az autómata meg teszi a dolgát.
Miért ilyen zsebmocikkal nézed az autókat?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
-
AMD Power
titán
Ezt a hatásvadász sza* egy címet. Ez az Origo is kezd nagyon gázos lenni.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #15056 üzenetére
Nem tudom ezt a hozzaallast megerteni...söt kifejezetten idegesit. Miert kell szetb.ni azert mert nem az enyem?
Na jo persze vannak a total fogalmatlan, autohoz erzeketlenek is van olyan kollegam most is, aki a sajat 2,5ös a6 avantjat ugy hajtja, hogy valtas, fordulat leesik 1000 ala, padlo, elkezd hörögni szegeny, 1500 körül rant a turbo, akkor valtas, fordulat 1000 ala, padlo........ja hogy amugy az 5 eves kocsija 2 hetente szervizbe all. Mondjuk öt ez nem zavarja, "ez normalis egy ilyen öreg autonal mar" mekkora best buy vetel lesz ez is ha valaki megveszi majd
Vagy ez a zsir uj allroad itt a parkoloban, ami januari, de hogy naponta 2x padlogazzal megindul vele a csoka innen az alap....ez is egy "megkimelt, garazsbantartott, keves km-el" talal majd gazdatVannak akiknek nem esik le, hogy a gazpedal az egy fokozatmentes dolog, nem csak vegallasai leteznek
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
Péntek b -2Ft d -3Ft csökken. Lassan már a kertet is üzemanyaggal fogom fellocsolni, annyira occsóó
nem kötelező megadni
-
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #15063 üzenetére
Pl pont az opel-nel volt elcseszve a kettöstömegü resz. Az 1.7 cdti H astra 6 sebesseges valtoval kb 140-150k km ig birja es csere/valtofelujitas. Ezt nagyon sok helyen irjak. Ha raadasul valami vad ember kezeli+varos, akkor szvsz annyit sem bir ki.
30k olajcsere, sz.r minösegü üzemanyag, atlagos "lesz.rom az auto vigyen el A-B be tulaj" 140k km alatt azert sokmindent le tud amortizalni szvsz plane ha TDI/TSI a motor, marpedig az elmult par evbe ezek jönnek.
(#15065) AMD Power de az a durva, hogy ez nem egyedi eset. Ha valaki ezeknek nem olvasgat utanna/csetel utanna a neten, nem fogja tudni. Kreszen nem oktatjak, autovasarlasnal nem mondjak el. Nyilvan van sok lesz.rom tipusu ember is, de van egy csomo, akinek fogalma sincs ezekröl, hogy dizelt nem tapossuk hidegen, autopalyan padlogazzal tolom, utanna nem lövöm le a pihenöbe kiallva egy pisire satufekkel, olajat nem 30k km utan cserelem, a kettöstömegü miatt 800 as fordulaton nem taposom padlogazzal "hisz ez dizel, megy ez" felkialtassal.........es hosszu meg a lista. En se tudnam, ha nem neztem volna utanna.
Hasznalt auto 1-2 evesen 40-60k km ig ami egesz jo vetel lehet. Utanna föleg turbos (benzin/dizel) az bazi nagy riziko, komoly atvizsgalas, utannajaras, de meg ugy sem eletbiztositas.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #15063 üzenetére
Hát meg 10 év alatt elöregszik sok minden ... ok, hogy kilométerben nem olyan sok, ennek ellenére mondjuk egy vízpumpa, kartergázcső etc. simán lehet. Magyar utak miatt ahogy mondod kerékcsapágy, szilent, stabrúd stb. problémák ... főtengely, szelepfedél etc. tömítések, tipikusan ezek a tömítés dolgok azért elöregszenek egy idő után ... kipuf meg egyéb dolgok szét tudnak rohadni, azért ha 10 évig utcán áll valami ..
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Gyárilag fóliázott üveggel rendelkező autónál (2004-es Zafira Elegance) kell valami "papír", igazolás a fóliázás ténye miatt? Forgalmiba be kell legyen jegyezve valami extra emiatt?[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #15076 üzenetére
Ha gyári a sötétítés akkor nem, mert eleve úgy kapott típusengedélyt az adott modell.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #15079 üzenetére
Persze, ha valóban gyári a sötétítés nem köt bele a rendőr. Az utólagos fólia miatt szoktak csak "arénázni".
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
Na megvettem kicsi suzihoz cuccokat.
Mann filter olajszűrő lett,jako légszűrő meg 5w30 eneos full szintetikus olaj.
Tescoba láttam levan akciózva total 4200 ért 10w40 fel szintetikus de mondom nem sporolok rajta,kiszolgál rendesen . Ez 8700 volt olajwebshopba.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Rivaul
addikt
válasz roberto211 #15081 üzenetére
Nem igazán spórolás. Teljesen korrekt lett volna a total is. Mennyi van a szuziba? Jó lesz bele az az 5/30-as?
EQMontoyaCsatlakozom a 140ekm és 10 év alatt sok rom autó táborhoz. Akkor nincs baj azokkal a gépekkel ha figyel rá valamennyire a tulaj. Egyébként az ilyen korú és futású hazai gépek már fél nyomorékok.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
roberto211
őstag
válasz Rivaul #15082 üzenetére
Tudom h korrekt lett volna meg jó a totál is , de egyrészt fel szintetikus volt,másrészt eneosrol jobbakat hallok.
Ami meg hasonló totalba mint a mostani eneos az kb ugyanannyi így maradt az eneos.Nem tudom mennyi van benne (atfordul ugye az óra. ). 200k km biztos de 12000km alatt deci olajat nem evett a nívó szerint. Pedig tiltaspartyztam párszor Jó lesz bele sztem 5w30.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #15081 üzenetére
5w30 1.0-s suzukiba? Nem nyúltál kicsit mellé? Nekünk az 1.3-asban már 5 éve 10w40 eneos van, tökéletes de még az opelbe is 5w40-et raktam.
tboy93: 1.0-s suzuki motornak nem mindegy de komolyan? Engem nem zavar csak nem értem a miértjét. 70K km óta megy az 1.3-unk 10w40-el, semmi baja, nem is raknék bele mást.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz EQMontoya #15075 üzenetére
Nekem is 14 éves és nem rég értem el vele a 140e km. Semmi baja. Ok én az első tulajtól vettem. A motorhoz sem kellett még sohasem hozzányúlni stb.... Kompresszió, minden tökéletes rajta. De az is tény ,hogy az első tulaja , imádta. 35-40 srác volt akitől vettem. Mikor elhoztam tőle az autót tavaly kb 3x elmondta ,hogy vigyázzak rá nagyon stb.....
Rivaul Sajnos a 10+ autók 70% szerintem egy roncs itthon nálunk. A sok primkó miatt.
MunezXBK: Nem gondoltam volna ,hogy ennyire gázos szegény.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #15081 üzenetére
-
Rivaul
addikt
válasz roberto211 #15084 üzenetére
Jobbat hallasz mert most az az aktuális nyál verde Jó olaj, semmi bajom nincs vele nem azt mondom. A total q7000 shop-ból is jóval olcsóbb és ugyan azt tudja pont mint az eneos. A sima classic meg szerintem semmivel se rosszabb a mi átlagautóinkba. Te pénzed engem nem zavar, csak érdeklődtem. Ha ettől jobban érzed magad egy picit akkor már megérte megvenni
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
válasz Declare #15055 üzenetére
Nem, itt is egy ember használja.
Csak ugye valaki így, valaki úgy.A 30k km-es olajcserére meg nem tudok mit mondani...céges, garanciális, így kell hordani szervizre.
Eddig segédszíj görgő halt le, hűtővíz szintjének jeladója makkant meg, meg valami turbo nyomásproblémák voltak vagy 2x a páromén 110k km alatt.
Amúgy nagyrészben pályán vannak használva, hosszabb távokra.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Declare
őstag
Persze. Nalunk is van olyan csaladtag, aki kepes 0 ra amortizalni atlag 2-3 ev alatt zsir uj mitsu/nissan terepjarokat pedig azert azoknak sem annyi van megirva....
Egyedül meg regen az 1.4 es H astraval nem birt aztan 400k+ km utan egy öz sietett a segitsegere. Azota mondom, hogy annal lomhabb autoval en meg nem talalkoztam, de minden respect, mert tönkre nem ment es a balesetben is szepen vizsgazott.
Amugy ezek a problemak nem annyira veszesek, de nyilvan nem ezt varja az ember, ha uj autoval halad 110k km-t....
-
Skillet
addikt
a 30-ezres olajcsere gondolatától is kiver a víz.
nálam félévente vagy max 7e kilométerenként van motorolaj cserélve. hajtáslánc olajak 2 évente.
motorolaj: ami -furcsamód- nekem eddig nagyon bevált, az a mannol 0w40.
nálam, ha nem túl faja az olaj, azonnal lehet hallani a hidrotőkék hangjából. csattog veszettül.
vagy eleinte még nem csattog, de hamarabb (kevesebb km megtétele után) kezd el fáradni (szintén csattog), mint más olajok. eneosból, a sustinán kívül nekem nem vált be a többi.
castrol nem volt jó. a motul jó. most meg manno 5w40 van benne. az is egész jó, főleg az árához képest.
persze ezek személyes tapasztalatok, az én autómnál. lehet másnál az általam lefikázott olajok is jól teljesítenek. de pl 10w40 esélytelen teljesen. csattog vele a moci, mint a traktor. min 5w40. 10w40-et amúgy én nem tennék semmibe.
szerintem az ezres szuziba is mehet 5w30-as 5w40-es olaj. de én simán locsolnám bármelyikbe a 0w40-est.
ha új autót vennék, biztosan a kötelező szervizek között is cserélnék olajat itthon. nem hagynám, hogy szerencsétlen 30 ezret menjen a szurokkal. sőt, van rá esély, hogy kötelező szervizre sem vinném az autót. voltam márkaszervizben szerelő-tanonc. rengeteg cuccot kispórolnak a szerelők a vasakból :S nagyon gáz ami ott zajlik.Runner_fxr: nem tudom. nem gondoltam kimondottan valamelyik típusra, csak amiket írtál, ahhoz jobban passzolna egy nagyobb motor.
a 15-20 szerintem azért erős. az enyém sem eszik annyit.SKACOK! szombaton mi újság a jónéppel? ti jöttök esetleg a RED SUN FEST-re?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #15091 üzenetére
ezen nekem is megakadt a szemem de mostanság volt sok "utánna" is, az is idegtépő. sajnos én is rohamot kapok az ilyen dolgoktól. ha kritikát kapok a helysírásomra, nem megyek falnak, nem támadok vissza... legközelebb jobban figyelek. sajnos nekem a "j" és "ly" ami nagy mumusom. próbálok rá figyelni.
no, meg nem kezdem a mondatokat nagybetűvel.... de az csak lustaság.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #15096 üzenetére
9 ezrenként cserélek olajat total-al minden autómba. 130-200ekm-ig hajtott gépeim vannak általában de motor terén soha egyikkel se volt problémám hála az égnek. Szerintem ha az olajcserére, megfelelő olajra és a hidegen nem taposásra odafigyel az ember akkor az már elég egy motor hosszú élettartalmához. A többi pedig mind ráadás erre
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Környezetvédelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Renault, Dacia topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- További aktív témák...
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- noblechairs alkatrészek azonnal készletről EPIC, ICON, HERO, LEGEND