- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #89309696 #144088 üzenetére
Nem a nyári vs télire írtam a rosszabb csúszást, hanem a 4 évszakos vs télire. Az átmeneti időben a 4 évszakos jobb, mint a téli abroncs. És sajnos az utóbbi években elég kevésszer van igazán tél, inkább csak ilyen semmilyen idő, elég nagy hőmérséklet ingadozással. És szó nincs arról, hogy Schumachernek kéne lenni hozzá. Messze nem megyek már annyit, mint mondjuk 3-4 évvel ezelőtt, mert más lett a munkaköröm, de azért csak sikerült 7 számjegyűt összeautóznom, javarészt idehaza és láttam elég sok mindent. De ahogy írtam, nem térítek meg senkit, csak remélem, hogy sosem lesz igazam - vagy igazunk - abban, hogy pont az a pár méter hiányzik a boldogsághoz.
bitpork: Millió és egy helyzet van, amikor számít az abroncs, bármennyire is defenzíven vezetsz. Ha ezt nem érted meg, vagy nem fogod fel fél millával a lábadban, akkor nem is igazán értem, hogy miről beszélünk. Sehol nem gyilkosoztalak le, fusd át újra a hozzászólást...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Mobil flották
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gyúrósok ide!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Le Mans Ultimate
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Friss traileren a Commandos Origins
- További aktív témák...