Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lazarus2206

    csendes tag

    válasz ferob #13004 üzenetére

    Erről az írásmódról beszéltem, gúnyos, lenézős "direkt hibásat vettem" , jókat derülök rajtad, így gerincsérvvel az ágyat nyomva, köszi :) + Kitalálsz dolgokat... Márkazservizes fia, és a szerviz kifogásolja mit írsz...? Ezt nemigazán értem, hiszen nemtudom honnan írsz. De ha így jobb, hogy ezt hiszed, legyen.
    Ha nem tűnt volna fel, pont ezt írtam előbb, ha hibás, garanciális, javítsák, és most pont ez történik...
    Pár hete Nekem is javítottak egy Sony TV-met, kijöttek, elvitték, 4 nap múlva visszahozták. Tudomásul vettem, bár nincs más szórakozásom nagyon a laptopon kívül, azt meg sokszor fárasztó tartani, mivel ülni, mozogni alig tudok. Ezért írtam az elején, hogy irigylem a problémádat. Sok sikert!

Új hozzászólás Aktív témák