- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
- A japán cégek közel fele nem akar AI-t
- Musk felháborodott, elköltözteti a SpaceX-et és az X-et
- A földön ragadtak a repülők, mert leállt a Microsoft felhője
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- MinDig TV
- Proxmox VE
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Valamerre el kell mozdulniuk, mert az elektromos autók szervizelésén a hagyományoshoz képest óriási kiesés lesz.
A merci (vagy a bmw, nem emlékszem pontosan) már meg is kezdte az előfizetéses ülésfűtéssel. -
Mint egy falat kenyér... nekem alapvetően szimpatikus az Android Auto / Apple Carplay irány, ahol a telefonon van minden és annak a képét tükrözzük. A francnak hiányzik még egy ökoszisztéma, amit menedzselni kell...
-
Foglalt név
addikt
Amikor majd az út közepén leáll az autó és még a fűtést is lekapcsolja, mert nem fizetted be a havi díjat.
Remélem nem lesz olyan balga a többség, hogy igába hajtja a fejét. Egy darabig úgy voltam vele, hogy hadd menjenek a birkák a vágóhídra, de sajnos mindenki torkán le lesz tolva utána. -
Feketelaszlo
senior tag
Szerintem ez elsősorban nem end-usereknek fog szólni, hanem flottakezelőknek. Pl. ha a rendőrség fel akarja okosítani a járőrautókat valami spéci izraeli kémszoftverrel akkor ez a felület tud frissítési platformként szolgálni. De persze biztos lesznek rá kommerszebb alkalmazások is, mint Spotify, Candy Crush vagy akváriumos képernyővédő.
-
cucka
addikt
Egyébként jó lett volna elolvasni az eredeti hírt mielőtt cikket írtok belőle.
Az autóban futó beágyazott szoftverek készítőit fogja összehozni ezek vásárlóival (autógyárakkal és autóipari beszállítókkal).
Szóval ez nem a végfelhasználóknak szánt app store, a vevő az autógyár lesz, ő fog előfizetni a szoftverre, amit itt vesz.
-
válasz
Feketelaszlo #4 üzenetére
#4 és #5: igen, hát azért ez így már más...
Azért kíváncsi leszek hol fog majd tartani 5-6 év múlva az autóipar, mire nekem újra esedékes lesz a csere... most még örülök, hogy vannak fizikai gombjaim, nincsenek előfizetéses funkciók és az autó nagyjából azt csinálja, amit szeretnék... -
Gargouille
őstag
"Valamerre el kell mozdulniuk, mert az elektromos autók szervizelésén a hagyományoshoz képest óriási kiesés lesz.
"
Biztos vagy ebben? Mert nekem úgy tűnik, hogy a gyártók bolondok lennének lemondani ezekről a bevételekről. Például: Villanyautós nonszensz: 4,3 millióért javítaná meg a márkaszerviz az elromlott Volkswagen e-Golfot
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
válasz
Gargouille #7 üzenetére
Találtál egy cikket a neten ami erről szól. Kettős tömegűt milyen gyakran kell cserélni és mennyi autón? Nah ezt szorozd össze és akkor csak egy drága alkatrészről beszéltünk.
-
paatrick
őstag
BMW akarta bevezetni de úgy elküldték őket a p...ba hogy már vissza is vonták
Autógyártók néha fordítva ülnek fel arra a bizonyos lóra és meg akarják mondani a vásárlónak hogy mi kell neki. Ez történik most a fizikai gombokkal is. Eddig mind azt mondták hogy a felhasználók "kérték" a nagyobb digitalizációt, mostanra meg hogy minden szakmai újságíró meg épeszű ember lefikázta hogy egy tableten állítgassam a hőmérsékletet hirtelen azt mondják hogy "meghallgattuk az emberek véleményét és visszarakjuk a gombokat".
Ugyanígy van/lesz az összes havidíjas rendszerrel ami "létfontosságú". Ha a BWM meg a Merci csak havidíjért ad akkor a vásárló vesz inkább Audit, Genesist, Lexust stb. BMW, Merci eladása csökken azt egyből sírnak, a többi gyártó meg örül hogy elcsaklizott vevőt a konkurenciától és igazából neki semmit nem kellett ezért tenni.
Ott van Amerikában a Lucid elektromos autó gyártó, abszolút prémiumba pozicionálta magát csakhát az a helyzet hogy nem vesznek eleget belőle és most inkább csökkentették az autóik árát csak vegyék már meg.
Ezen a piacon mindig a vásárló az úr. És akkor az elkövetkező kínai dömpingről még nem is szóltunk.
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
bytesizelife
tag
Ráadásul egy autó életciklusa 20 év, senki nem fog annyi ideig fejleszteni arra a platformra, vagy akár csak a boltot üzemeltetni. Az ilyen alkalmazásboltok az autó 6-8 éves korára döglöttek lesznek. A tükrözés a jó irány, mégpedig úgy, hogy nem buzerálnak bele az interfészbe minden évben, hanem hosszabb időre befagyasztják. (Az se baj, ha visszafelé kompatibilis marad a Carplay/AAuto.)
-
opr
veterán
"Az SDVerse egyelőre éves előfizetési díjas modellel kezd."Eeeees itt el is astak az egeszet.Biztos azert nem elofizeteses alapon mukodik az osszes tobbi online app-aruhaz, mert hulyek.Szerk: Most olvastam el cucka #5 hsz-et: Jah, igy mar mas. Igy mar van ertelme. Koszi az infot!
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
bambano
titán
"Az autóban futó beágyazott szoftverek készítőit fogja összehozni ezek vásárlóival": ezt aligha, vagy ha mégis, akkor még nagyobb ökörség az egész, mint elsőre tűnt.
Ha vesz az autógyár egy blokkolásgátlót vagy ecu-t, akkor a gyártójától fogja megvenni a firmware-t is, mert kitől mástól venné. A mercedes egy bosch injektorhoz nem fog stellantis firmware-t venni, mert fogalmuk sincs egymás termékeinek a programozásáról.Következésképp az a néhány autóipari konszern, ami közeljövőben megmarad, ismeri a saját beszállítóit, nekik semmi szükségük erre a cuccra. De semmi baj, ha a gm megint eléget egy rakás pénzt marhaságokra, majd megint kimentik őket.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz
bytesizelife #10 üzenetére
Mondjuk az is kérdés, hogy egy 20 éves autón az akkori telefonokkal menni fog-e normálisan az Android auto...
-
392mhz
kezdő
a GM eddig is lefelé száguldott, ezután meg csak a lejtő lesz meredekebb, pár év múlva talán kirúgják az agytrösztöt, aki ezt (is): [link] kitalálta.
-
ha3flt
tag
Mi a szükséglet vagy költségcsökkentés és mi a mesterséges keresletgenerálás egy autó fedélzeti számítógépénél? A vezetéshez szükséges elektronika nagy részét is Androiddal akarják kiváltani? Vagy ez a sok izé hosszabb távon már mind az önvezető autóhoz készül? (Ami ki tudja, mennyire lesz használható.)
Ebben azért eléggé hajlok a merev álláspontra (...), hogy nekem elég egy sebességmérő meg a szokásos pár visszajelzés, és a többi csak káros és figyelemelvonó lehet, teljesen mindegy, hogy mennyit segít az autó egy hívásban vagy üzenetküldésben. Vagy legalább ne működjön, amíg meg nem állok...
A nagyon komoly biztonsági problémákról meg a frissítésekről, az előfizetéses funkciókról és (szoftveres) mesterséges élettartam-csökkentésről nem is beszélve, hogy egy idő után gyakorlatilag használhatatlan lehet autó, ahogy sok más eszközzel is történik a világban.
Mostanában leginkább a bizalom hiányzik a gyártókkal szemben - egyfelől. Másfelől meg a tömegek úgyis mindent meg(v)esznek.
[ Szerkesztve ]
-
-
Foglalt név
addikt
válasz
Janika--1982 #19 üzenetére
Honnan? Van pár gyártó és vagy megveszed a sz*rját, vagy nem. Ha a VW-t bármennyire is érdekelte volna a kritika, akkor a Golf ráncfelvarrása visszaadja a klimagombokat legalább. Megtörtént? Nem.
-
paatrick
őstag
válasz
Foglalt név #20 üzenetére
Amik ma kijönnek autók azokat 2-5 éve tervezték meg. Ha a VW lekötött előre 300 ezer érintőpanelt a Golfra akkor azt be kell rakja valahova, addig nem fognak áttervezni semmit.
[ Szerkesztve ]
6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯
-
Foglalt név
addikt
Ezt mondom én is. Vinnyoghat mindenki, hogy majd a pénzével szavaz. Addig nem lesz friss kenyér, míg el nem fogy a tegnapi. Ahogy a bányászláz után sem jönnek új VGA-k. Ha meg valahol beesik egy jó üzlet régi gagyi kamerára, akkor egy GT-R vagy egy 6-os mazda is 90-es évek VHS szalag minőségével fog tolatni. Gondolom nem azért, mert a célközönség szerette volna.
Új hozzászólás Aktív témák
it Autós, szoftveres piacteret rak össze egy közös projektben a GM, a Magna és a Wipro.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Opel topik
- Gyengék az EV-eladások, van, ahol vészhelyzetet hirdettek
- EAFC 24
- A japán cégek közel fele nem akar AI-t
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Musk felháborodott, elköltözteti a SpaceX-et és az X-et
- Milyen notebookot vegyek?
- Kerékpársportok
- További aktív témák...
- Microsoft licencek KIVÉTELES ÁRON AZONNAL - UTALÁSSAL IS AUTOMATIKUS KÉZBESÍTÉS - Windows és Office
- Canva Pro előfizetés - 1 éves
- Windows, Office licencek a legolcsóbban, egyenesen a Microsoft-tól - 2990 Ft-tól!
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Company of Heroes 3 Premium Edition JÁTÉK NÉLKÜL! Kódok felhasználva! Fémdoboz + gyüjtői kiegészítők
- Office(full dobozos) Retro -25db floppy lemezen
- ACKIÓS ÁR!! TÖRZSVÁSÁRLÓI PROGRAM, GARANCIA, Win 7,8,10,11, Kaspersky, AVAST,Office 16-19-21 ONLINE
- Black Myth Wukong Nvidia kódot vennék
- Bundle maradékok - Steam
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen