Hirdetés
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
Megjött a Darevie. Cycling jersey 2024 cool verzió.
Le a kalappal csájniz elött. Ez a mez ki*ott kényelmes cucc. Nekem nagyon bejön. Végül csak sima (ázsiai) XL vettem belőle, ez EU nál L méret (185cm 81 kg vagyok). Nagyon finoman simul az anyag, sehol nem korlátoz, nem fog csapkodni. Szellős anyagnak látom, hasonló mint a santini nyárija de attól "krémesebb"(ám az "hidegebb érzet"). Hónaljban sem vág , nyaknál is jó...(eddig ez sok aero meznél probléma volt neves márkáknál...). Hátsó zsebei jól pozícionáltak, nem magas. Teljesen kellemeset csalódtam. Ha tekerésnél is marad a véleményem veszek más színt is belőle. 11k ért ..bagó.Majd kivancsi leszek mennyire lesz tartós mennyire fog nyúlni a mosástól.
-
ZavaBalazs
őstag
én forzákat vettem, ugyanilyen magas vagyok, csak belesebb 7-8 kilóval, az M-esben is szoktam tekerni, de az L-es nekem azért egy fokkal jobb (gyíkvállamra az M-es jobban illik, az nem zavar, ha tapad, viszont azon kicsit magasabbra esnek a zsebek, menet közben nehezebben talál bele a kezem). most gyorsan kipróbáltam, farmer fölé felvéve kivillan a has - nem emlékszem, hogy a múltkori nagy kantárosgatya-háborúban te melyik oldalon álltál, de ehhez a szabáshoz lehet, hogy nem árt az az extra 5 centi anyag
szellőző anyag képről látszik, ami ilyen méhkaptár mintázatú, az mind ilyen lesz szerintem, nem csak a forzák, pl: [link] [link] [link]
vagy úgy is mondhatjuk, hogy ami drágáról van olcsóra leárazva, az valószínűleg mind ilyen lesz -
avl
senior tag
válasz
ZavaBalazs #328217 üzenetére
köszi
nincs nekik is - nem csak szin szerint - sok modelljük, különbözö anyagokkal ?
azaz: melyik modell az, aminek a háta szinte nincs is anyagból van ?a 185-186, 70-72kg -hez melyik meretet ?
-
Lajmund
őstag
válasz
lsebestyen #328208 üzenetére
Alirol veszed ezeket vagy a saját webshopjukbol?
-
ZavaBalazs
őstag
erre továbbra is tudom ajánlani a doltcinit (már ha még van belőle, én szerintem eléggé készlet vége áron csíptem el ezt a forza kollekciót, kb 70% kedvezménnyel?), az egész háta mesh anyagú. a képet azóta lelőtte a szolgáltató, itt van újra feltöltve.
#328203lsebestyen: nekem az ykyw ázsia XL/EU L bővebb meg lobogósabb, mint a darevie 2XL (ha valakit érdekel az ykyw, szóljon
)
-
Csápájev
őstag
válasz
Hasaggymeg #328211 üzenetére
Arra kérlek,hogy maximum egy sisak legyen rajtad!
-
Friczy
senior tag
válasz
vakablak93 #328195 üzenetére
Rohloff és Pinion közti különbségek: súlyelosztás. Rohloff esetén a hátsó keréken jóval több súly van, Pinionnál ugyanaz középtájon van, utóbbit általában sokkal jobbnak tartják.
Kerékcsere. Pinionnál egyszerű, Rohloffnál először le kell szedni a bowdenezést (ez ugyan egyszerű, de figyelni kell rá), a visszarakásnál meg nem csak a féktárcsára kell figyelni, hanem a fix rész megfelelő illesztésére is, ez együtt már kicsit nehézkesebb (van vele tapasztalatom). -
-
ZolkoW
őstag
válasz
lsebestyen #328203 üzenetére
köszi, srácok, ezen már el tudok indulni (meg a kemalocét sem engedem el)
-
parandroid
félisten
válasz
MC Pite #328204 üzenetére
OK, de lányoknál a 26-27,5 meg akár sokáig elég is lehet, szóval gyakorlatilag a következő lépcső már jóval tovább fog tartani. Meg ha megvannak az ismeretségek az utánpótlás szcénában, akkor eladni is kisebb bukóval lehet a jól karbantartott, értelmesen használt, minőségi cumókat, pont mert minimális a kínálat belőle.
p
-
Toobee
veterán
válasz
lsebestyen #328203 üzenetére
Majd valami hosszúkat vennék én is vékonyat ilyen 15-18 fok borult, szeles időre, meg "normál" vastagságot is, ha kicsit hidegebb lenne az idő. Racefit szabásra vágyom. Dekás Racer Light 2 S méretben kiváló, de nem szeretnék 25 ezret adni érte. Ez tényleg, mint egy hártya, olyan vékony. Melegebb verzióban meg ott a Racer 2, de szintén 25k. Tudom, ma már ez nem számít soknak egy hosszú mezért, de nekem már fájdalomküszöb feletti, főleg, hogy kuponozva 9k környékére hozhato a Darevie. Topikgazdánk esetleg nem akar még pár képet betenni róla?
-
avl
senior tag
válasz
lsebestyen #328203 üzenetére
engem olyan erdekelne nem sokkal dragabban, aminek háta sokkal szellözösebb, mint a Kemaloce SJ018 modellé, nalam nem "vi"- link: [link]
-
avl
senior tag
válasz
lsebestyen #328203 üzenetére
wow,
nekem (185-186, 70-72kg, nyápic) a Kemaloce rövidujjú(!!) L-es méret abszolut nem lobog, feszül meglehetösen, 2szer is vettem mindegyik ilyenugyanakkor a hosszu ujju belöle
az bövebb kicsit, nyápicság miatt mellrészen laza, az ujhossza kicsit rövid,elöl-hatul (kantaros naci nelkül is ;-) hosszban a rövid es hosszu ujju is jo
vagy össze-vissza készülnek a méretek (ezért írod, hogy Neked lobog, mert ahogy emlekszem cm es kg nem nagyon mas), vagy mas szabast/méretet rendeltél vagy ??
-
MC Pite
veterán
válasz
parandroid #328196 üzenetére
Lelkesedéssel szerencsére nincs gond
. Várni akartam még a 24essel jövő évig, hogy meglássuk szeret-e még tekerni, meg marad-e a terepes vonal, de úgy tűnik rákapott, azért hoztam előrébb (meg hogy ne megint a méretsáv második felénél kezdje el használni
).
Viszont ha úgy folytatja, ahogy a többi Gerecsés
akkor 12-13 éves korára gyorsabb lesz mint én, akkor következőleg már valóban jobban lehet nyitni a tárcát, mert ez a Scott megáll kb 125-130ból majd, de kövinek több mint a duplájáról indul egy normális 26/27,5 pl Beany Blaster 26/27,5 vagy hasonló (baromi ritkán látok használtan gyerekméretben normális bringákat, buycycleon is felnőttméretek vannak, szal 26os Salzra kell szervezni a willhabenezést).
-
vakablak93
őstag
válasz
pbors #328197 üzenetére
Ez esetben akkor már inkább a hajtásárakat tekintve mennék el inkább Rohloffra. A tárcsák jóval olcsóbbnak tűnnek rá
Az egyenes futást maguk a vázak kialakítása adja meg, aztán persze ha a egy defekt után nem megfelelően tenném vissza a kereket hát...
A Pinion és a Rohloff gyári oldalain ki vannak gyűjtögetve a kerékpárok a külömböző kategóriákban, végigmentem rajtuk.
Vannak amik simán nem tetszettek, de a nicolai-t pl. simán drágának találtam.
Sajnos ez van a keretem nem végtelen, pontosabban nem akarom az egekbe tolni.
Ami a szállítási időket illeti, a Raketenél nem tudom mi a szitu, náluk ez régóta futó bringa már.
A Schindelhauernél viszont ez egy komplett új típus lesz, októberben dobják piacra egyáltalán.Mondjuk magam is egy hasonló kis manufaktúránál dolgozom csak más témában, nekünk is hasonló szállítási időink vannak, szal' nem lepődtem meg az ajánlaton túlzottan
-
ZolkoW
őstag
ha már brand....
kéne nekem 1-2 mez, mert kopnak, meg idegesít, hogy van jópár, ami hiába passzos, de rövid. pedig nem vagok egy langaléta a 180cm/76..80 kilómmal. Most inkább 80.
A decában próbáltam volna, de Fehérváron olyan készlet volt, hogy nem volt kedvem próbálni sem azok közül, de egyébként is, ha nem változtattak a szabásukon, akkor azok pont olyanok, hogy ami passzol körméretben, abból kábé kilóg a köldököm.
(Van régi hosszú ujjúm tőlük, azokat szeretem, szóval nem tudom, miért szabták el azóta)
Nna: minden érdekel, viszont akkor sem veszek jelentősen 10eHUF fölött mezt, ha szűzlányok sodorták a combjukon a fonalat hozzá, mert.... csak.
Úgyhogy szívesen vennék itthon, de így kicsi az esély. De majd csekkolom a mérettáblázatot a decánál is, hervis kedvezményes nap is lesz mindjárt, onnan való a kedvenc futónadrágom, szóval nem riadok el még az áruházaktól sem!
De ha van bevált kínai (ha jól emlékszem, a Kemaloce pont ilyen, tőlük nincs mezem, de van 3-4 másik kínai, mindre jellemző a fenti elszabott méretezés), mondhatnátok, vicces minta előny, de felőlem aztán sima egyszínű is lehet, fekete kizárva.
Még valami?Asszem, ennyi, köszi.
-
MPowerPH
félisten
válasz
dom1n0 #328106 üzenetére
Na, az nem èn vagyok, aki a brandet megfizeti. Már a montis kerékszettnél látszott ez, és igazam lett. Az 1350EUR -s kerékszett körbepisilte a túlárazott márkás szetteket.
Btw, a Felt mindenképpen megmarad. Remélem megvetem a lábam ott, ahol most vagyok, és jó lesz munkábajárós bringának. De 500 -at már nem költenék kerékre. Kb. az most a bringa ára a Zipp -ek nélkül.
-
Ringman
félisten
Müsing Specter 29" Carbon Frame - kiló alatti xc váz, m-es méret, geóhoz nem értek, 425 eur.
-
pbors
csendes tag
válasz
vakablak93 #328195 üzenetére
Valamennyire azért kopnak ezek is, de olyan 10-30k km élettartamot mondanak. De hogy csak 10k legyen, ahhoz állítólag nagyon kell igyekezni.
Elvileg nincs különbség.
Gyakorlatban a szíj egy dologra érzékeny, ha nem egyenesen fut. Én ezért is ragaszkodtam az átütős tengelyhez, a sima gyorszáras kicsit macerásabb ilyen szempontból.Mindegyik jól néz ki, nade október??? Jesszus!
Nekem most telt le a beígért 45 nap vége, úgyhogy rákérdeztem, elvileg két héten belül érkezik a váz, akkor összerakják, és szállítják. Nekem már ez is elég fájdalmas, dehát ezek kis manufaktúrák a nagyokhoz képest.
BTW, Nicolai-t nézted? -
vakablak93
őstag
válasz
pbors #328185 üzenetére
Én manuális váltós autóktól rosszul vagyok. Az is erőfeszítés, hogy észben tartsam a kuplung meglétét
Az egész dolog azért került nálam is elő, mert végre egy megbízható hajtást akarok. A szíjjtárcsáknak szerintem nem kéne kopniuk, persze lehet hülyeséget gondolok.
Etekintetben nem látok a Rohloff és Pinion között külömbséget.
Nyilván az csábító a pinionnál hogy egy komplett rendszer mindenképp.
De szerintem a végén, elsősorban kiegészítők és a bringák kialakítása valamint ára alapján fogok dönteni.
Ami maradt a listán az mind tettszik.
A következő napokban majd megszülöm valahogy, amint az utolsó ajánlat is beérkezik.
Aztán jöhet a fájdalmas várakozás, ugyanis egyiket se kapnám meg szeptember / október előtt
-
pbors
csendes tag
válasz
agaron #328191 üzenetére
És vannak dolgok, amik nem (sokat) változnak.
Két ilyesmi Hamax-unk volt, baromi sokat használtuk, volt vele kisebb esés is, abszolút elégedettek voltunk vele.
Az egyik adaptere női vázas bringán volt, piszok jól ki volt találva, simán elmentek az adapter alatt vagy fölött a bowdenek.
Ha jó állapotú, hajrá, nem fogod megbánni. -
pbors
csendes tag
válasz
stickermajom #328186 üzenetére
És jól is tetted!
Posztumusz irigységet érzek. Amikor nálunk kellett a 20”-os bicaj, az egyetlen alternatíva az akkor 80kHUF (250-300EUR) Cube volt.
Ezen legalább nem volt sárnehéz és használhatatlan villa.
Volt viszont alsópolcos Shimano markolatváltó (kuka, és akkor már a hátsó agy is ment vele, meg a sor), nagyon szar V-fék (kuka, jött helyette Avid), meg valami csoda külsők akkora bütykökkel, hogy szerintem a DH versenyzők használtak kb olyat.
Mire jó lett, ráment még egyszer a bicaj ára, és ez volt az egyetlen méret, amit nem tudtak örökölni egymástól. Ugyanakkor viszont el tudtunk menni velük Ausztriába egy hétre túrázni, meg úgy általában is szerették használni. -
agaron
tag
válasz
pbors #328189 üzenetére
Az utanfutonal helyben pl egy csaj haromkereku bico utan kototte, eloszor hatul volt neki 2 ules, most utanfuto az ikreknek. Ez arra jo opcionak tunik, hogy haztol oviig elmegy vele, viszont en egy kisebb turahoz sem eroltetem annyira.
Vegul most amit kineztunk, es van is kozelben egy szinte uj elado, az a Hamax Caress, van hozza adapter (es official szerelos video alapjan talan jo lehet az enyemhez is), illetve ha megsem, van hozza rugos adapter csomagtartohoz. FB marketplace-en talaltam messze egy rugosat, viszont elegge jo velemennyel voltak rola, szoval ha mast nem, akkor marad az. Ja es a vazhoz is van olyan rud (nem tudom mi a pontos neve), ami fentebb tudja emelni, ha alacsony lenne. Nem olcso, cserebe draga, de ha mukodik, akkor boldog leszek (foleg hogy egyre nagyobb a nyomas felesegemtol is), es ezen pont nem akarok sporolni, legyen biztonsagos es jo a gyereknek.
-
f_sanyee
senior tag
válasz
BéHGT #328177 üzenetére
A Regard geoja eléggé hasonlít a Cube Nuroad-ra, nem lepne meg ha egy átcimkézett váz lenne. A Cues-t szívesen kipróbálnám, biztos jobb mint a régi Aceram. A Rival AXS minimum egy kategóriával feljebb van, ráadásul elektromos. Amúgy jó bringának tünik, bár szállítással, áfával 600e környéke, ennyiért van már választék.
-
pbors
csendes tag
válasz
Speedy007 #328187 üzenetére
Erről az első ülésről beszéltem egyébként. Ez sajna akkoriban még nem volt, de tuti kipróbáltam volna. És úgy tűnik már női vázakon is működik, cserébe nem olcsó.
Az utánfutóra nem azt mondtam hogy ördögtől való, csak hogy óvatosan.
És hát igen, nálunk ez 15 éve volt téma, utána már a trail gator jött. Látszik hogy van itt fejlődés, és ez azért örömteli.
Én egy kipróbálást mindenkinek javasolnék.
Meg számomra ez volna az egyik valid use case az ebike-hoz. -
dom1n0
őstag
válasz
stickermajom #328186 üzenetére
Outin ciki a szeles kormany!!!44 Tok mamil
-
Speedy007
őstag
válasz
pbors #328178 üzenetére
Egy gyerek esetén nem lehet érezni a súlyt annyira bár személy függő ez is. Inkább szembe szél esetén működik úgy mint a fékező ernyő. Nézegettem a az előre szerelhetőket is ott leginkább mély és női vázas kerékpárok szerepeltek a reklám fotókon de ezek esetek többségében ordas nagy kamu így nem kísérletezgettem vele. Gyerekülést abból a szempontból nem szeretem ha a gyerek hátul hirtelen jobbra balra dől vagy folyamatosan egy irányba mert ő nem oldalra hanem előre akar nézni emiatt eltud rántani kerékpárral együtt is. Nekünk "spéci" dekás van gyerek utánfutó van erősített kerekekkel emiatt mókolt kerék rögzítési pontokkal. Mivel gyárilag pocsék minőségű kerekeket adnak hozzá így ha jól vannak beállitva az agyak és zsírozva is akkor szépen szalad. Bár való igaz két gyerekkel és némi csomaggal ami hátra férbe meglehet érezni a súlyt. De a párom is aki jóval gyengébb fizikumú simán tudja húzni így annyira nem lehet még se nehéz.
Fékek nem szeretik az efféle használatot főleg a tárcsafék 160-s rotor és MT-s szériás 2 dugattyús fékek. Nálam 180-s van ICE Tech-s SM-RT70 fémes betétekkel Deore M6100-s fék szettel ez jobban tolerálja az efféle használatot itt az Északi közepén hegységben.
-
stickermajom
addikt
válasz
MC Pite #328180 üzenetére
Nincs ezzel gond, én is megvettem a 600 dolláros Prevelot a 4. szülinapjára tavaly.
Normális súlyban van, rendes fékek vannak rajta és szélesebb a kormány rajta mint pár outin itt a topikban.Kölyök imádja, napi használatban van, gyakorolja a különböző akadályokat és már jönne velem a hegyre. Nyárra kap FF bukót és protektorokat, aztán lehet gurulgatni apával a zöld pályákon.
-
pbors
csendes tag
válasz
vakablak93 #328181 üzenetére
Na igen, ezért nem volt sosem kontrás bringája a gyerekeimnek.
Nekem az automatás autó volt hasonló élmény, amikor lendületből kinyomtam a kuplungot… helyett a féket.
Amúgy tény, nem egy hatalmas kuriózum a Rohloff tárcsa, és az is igaz, hogy sosem volt még bajom tárcsával, de sok terv van ahova szeretnék eljutni bringázni, és a faluszéli boltban jó ha standard dolgok vannak. (Erre püffneki, Magura van a bringán, amihez vastagabb tárcsa kell, de azért egy vadiúj Shimano még épp határon van)
A Pinion-t meg elfogadom megbízhatónak. A szíj, vagy akár plusz a “lánckerekek” meg nem nehezek és sok hely sem kell nekik, azt lehet vinni. -
MC Pite
veterán
válasz
parandroid #328152 üzenetére
Jut eszembe, mióta jár edzésre, van 1-2 új dolog amivel előállt Kisszivem (amivel megolvasztotta haverom szívét is
)
-Az új bringára nem kell neki csengő (de lesz rajta egy kicsi bilincsszerű)
-Az új bringára nem kell neki kitámasztó sem
-Kell neki nyeregtáska (mondjuk a pótbelsőnek amúgy is kéne valami kicsi)Ééés bringáskesztyűben nyomja az ökölpacsit a többi tökalsónak meg nagyoknak
Esett egy rendeset szombaton, tiszta lila a bal szeme alatt, egy vízmosáson dobta el lefelé. Szemcsin, bukón, váltókaron is van némi karc. Volt egy pár másodperc sírdogálás azt mondják, aztán nyomta tovább. Kérdeztem menjünk-e a következőre, vagy még nem akar menni, mondta hogy jóhogy akar!
Úgyhogy valószínű jó sáros lesz minden.
Én jobban örültem volna ha csak jövőre kezdi el, de be van zsongva. És mivel a kistesó miatt úgy érzi hogy háttérbe van kissé szorítva, néha engednünk kell neki is (másik szerelme a kori, görkori, élvezi a mozgástés hogy hugom csak vele foglalkozik mikor viszi görkorizni). -
vakablak93
őstag
válasz
pbors #328179 üzenetére
Na akkor kíváncsi leszek rá.
Az a baj, annyira megszoktam a kontrát, hogy néha az országútin is reflexből beletaposok a fékbe, aztán csak nézek, hogy nem történik semmi
Egyébként körbenéztem alkatrész szintjén könnyű beszerezni a 4 furatos tárcsákat a Rohloffhoz, ha mást nem is, de legalább ez nem lenne gond.
-
MC Pite
veterán
válasz
mauimagic #328163 üzenetére
Ok, de ez is kicsi, ami meg jó 2,4hez, annyiba kerül mint a tpu.
3500+1500 a 2,4-es butil: [link]parandroid: Ezért nem a Woom 5 Off (600€ wilhabenen) vagy a Beany Blaster XC (9kg-s montik) lettek, hanem százasért ez a 10/11kg-s Scott. ,
Plusz a 127/28T hajtómű szerintem nem luxus rá hanem inkább szükséglet az ő méreteivel (9600Ft volt). A lánc rozsdás rajta, 4ért rendeltem egy szivárványszínűt (quick linkkel). Betéteket, csavarokat megtalarítottam, markolatot harmadjára mosom, kefélem, ez volt az utolsó kör, félig tiszta lett.
Gumiból a 2,35ös 590grammos Rocket Ronból egy pár lenne kb 50 ezezrért(ezt faláltam ami tubeless, de ennyiért magamnak se veszek gumit), szal a meglévő Boostereknél első/hátsó felcserélése lesz, meg valami mellé/bele.
Pótbelsőm viszont nincs 24es.5000Ft-ért vagy egy darab belevaló butilt veszek, vagy TPU-ból egy párat, vagy szelepet meg szalagot (kb 5000 az is aliról).
Ha nem megy a biztonság rovására a súlycsökkentés és nem drága, akkor persze az se hátrány, ez is a tpu mellett szól - bár mióta utánaolvastam, meg használom egy ideje, nem fűlik a fogam annyira a butilhoz - kb ezressel olcsóbb de minden téren szarabb általános méretekben.
Ezek ismeretében is túltolásnak tűnik anyagilag?
Az ok, hogy sok energiát és időt fordítok rá, de némi utánajárást meg (részben közös) szerelést megérdemel a kis szaros, addig se egyéb marhaságokat keresgélek, meg jól elvagyunk a szerelés, beállítással (persze főlént játszik közben, de érdekli, közös program ez is).pbors: Nincs olyanom sajna. Ha meg venni kell, akkor megvenném a 48/62-540 24"es belsőt, de nem biztos hogy jó lesz a gyakorlatban.
-
pbors
csendes tag
válasz
vakablak93 #328175 üzenetére
Hát ezekhez képest nekem egy bármilyen tárcsafék tuti megváltás lenne.
-
pbors
csendes tag
válasz
Speedy007 #328173 üzenetére
Azért az utánfutóval óvatosan. Baromi nehéz húzni. Bár erősödni jól lehet tőle.
A gyerekülés nekünk anno 10+ éve sokkal inkább bevált.
Ami akkor még nem létezett, az az a fajta ülés, amit a vázra raksz magad elé, és a gyerek a kormányt fogja. Nyilván ez női vázzal nem opció. -
BéHGT
senior tag
Üdv!
Radon Regard Al 7.0 kezdő Gravelnek mennyire lehet jó? Mit tud ez a Shimano Cues?
illetve ugyan ez lenne a kérdés outinak R1 Rival AXS - ezt a párom nézi. -
Toobee
veterán
dekás bicajvásárlók: 9-12-e között app -10% kedvezmény lesz.
-
vakablak93
őstag
válasz
pbors #328131 üzenetére
Na ezt nem is tudtam hogy a Falkenjagd meg a Rennstahl ugyanaz.
De jó tudni.
Mondjuk közben őket ejtettem, kiegészítők kapcsán szuper ugyan, de valamivel drágább lenne mint a Rakete Randonneur.
Na meg campagnolo fékváltókart se akarok, országútin se sikerült megszeretni....Második helyen van a Schindelhauer Pinionnal, ez leginkább az ára miatt.
Valóban nem tűnik mindenesnek, inkább tisztán sportgépnek.
Még teljesen ki is eshet ha nem lesz megoldás az agydinamós világításra.
De ennek kapcsán még várok a válaszra.De eggyenlőre nekem a számomra minden téren passzoló kiegészítőkkel a Rakete Randonneur vezet. Kaptam egy ajánlatot, amit okénak érzek, csak megvárom az utolsót.
Még a színek kapcsán is kérhetek akármit aminek van RAL kódja.
Nálam a lehető legkeskenyebb gumi használata a szempont ebben is a Rakete a nyerő.A fékek kapcsán... Hát őszint eleszek ez nekem teljesen új téma, az eddigig kis városimon konkrétan kontraféket használtam.
Országútikon meg patkófékeket.De azért remélem hogy, ennyiért tán csak kapok valami értelmeset.
Remélem, nem ez lesz az a pont amivel megszivatom magamat. -
Speedy007
őstag
válasz
agaron #328161 üzenetére
Nincsen mit, bár nem tudom hogy mennyi idős a gyerkőc de lehet venni előre is gyerek ülést is azt esetleg megnézhetnéd arról sok információm nincsen. Mivel tervezni nem tudtam vele mert nekem napi használós a kerékpár női vázas így könnyebb használni azon ilyenek nehézkes a használata. Másik opció de ez zsebbe nyúlós eléggé mert normálisat újonnan nem lehet kapni 100.000ft alatt csak használtan körül gyerek kerékpáros utánfutó. Több féle vonó szemes rögzítési lehetőséggel van de az elterjedtebb hogy a hátsó kerékhez kell rögzíteni a vonószemet.
-
zsocy
őstag
válasz
Csápájev #328168 üzenetére
Ez nagyon jó ár érte, amikor a gravelt kerestem majdnem ilyen Basso Terát vettem én is, az talán még szebb volt élénk arany narancsos színben. Ránéztem és éreztem hogy kell.
De, és nekem itt jött a de. Van benne egy furcsa rugózás a hátsó láncvillában, én ezért nem mertem belevágni, nem voltam biztos hogy elbírja a súlyom terepen ez a.megoldás.
Ti legyetek bátorak, én nem mertem az lenni. Nagy múltú olasz manufaktúra terméke, olyan mintha vennél egy Maseratit
Azzal is minden szép és jó amíg nem kell szervizelni -
Csápájev
őstag
válasz
parandroid #328166 üzenetére
Ezek meg
-
Csápájev
őstag
válasz
ZavaBalazs #328164 üzenetére
Hát de mondom nem vagyok ezekkel képben.
Egy Caprine-om van. Ami, mint tudjuk veri az összes márkát -
mauimagic
senior tag
-
Csápájev
őstag
válasz
ZavaBalazs #328159 üzenetére
Köszi. Maga a márka ismeretlen nekem. Ez kb cube szint?
Illetve tök laikusként meg mernétek venni? 😂 -
agaron
tag
válasz
Speedy007 #328156 üzenetére
Na igen, es egyre nehezebb ez a tema most, ahogy asom bele magam. Mondjuk felesemnek van csomagtartoja, es most szembejott, hogy oda van rugos megoldas (sokan emlitettek azt, hogy az adapteres "rugozas" miatt a kicsi gerincenek jobb, mint a csomagtartos, viszont ha ott is van utescsillapitas, az meg jo lehet, foleg, hogy kis hazank nem a jo utakrol ismert, legalabbis a kornyekemen tuti), ha nincs mas, akkor marad az. De koszi a kepeket, mert igy legalabb mar jobban latom, hogyan kepzeljek el felszerelve egy adaptert pl.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
Csápájev #328157 üzenetére
amikor én nézelődtem, láttam egy ilyet 550-ért (mondjuk az szebb állapotú volt), szóval ez valószínűleg elég jó ár érte, veddmegveddmeg
szerk.: itt van, megvan még
a te hirdetésed gazdája pont írta a használt bringás csoportokban a napokban, hogy kiszór egy rakat bringát olcsón (gondolom kell a hely?), szóval lehet ez is egy ennek áldozatul esett bicó -
Csápájev
őstag
-
Csápájev
őstag
Erről a Basso bringáról mi a véleményetek? Ránézésre nagyon bejövős.
-
Speedy007
őstag
válasz
agaron #328146 üzenetére
Hasonló dillemában vagyok én is az asszony kerékpárjánál. Mivel a vázra szerelhető gyereküléseknél a lényeg az hogy az adapter minnél magasabban legyen közel a nyereghez mert így ki tud rugózni rossz úton az ülés és nem ér bele a kerékbe. Csomagtartósat nem szeretem mert egyes váz geomatria és csomagtartók és ülések esetén "hátizsákként" utazik a gyerek közel az ember hátához igaz ez meg van a vázra szerelhetó gyerekülés esetén is [kép] . Asszony kerékpárjánál egy használaton kívüli fék bowden vezető rész akadályozza a konzol felszerelését így egyeztetnem kell a szervízzel hogy le lehet e vágni esztétikusan és lesz e valami hatása a vázra [kép] [kép] . Mert a Polisport konzolja emiatt nem fér fel a vázra neki . Mivel felszerelni felbírom ennek ellenére [kép] is csak az a gond hogy emiatt nem lesz "középen" a súly pont kissé balra tér ki az ülés [kép]
-
pbors
csendes tag
válasz
parandroid #328152 üzenetére
És akkor még az ütőről nem is beszéltél. Az fogyóeszköz.
-
parandroid
félisten
válasz
MC Pite #328150 üzenetére
Nem ötlet, csak megjegyzés: tök szép tőled, hogy a gyereknek is megpróbálsz olyan bicajt adni, ami a te igényeidnek megfelelne, de ad1) neki nem biztos, higy ez annyira fontos, és ad2) ez pontosan annyiba fog neked kerülni, mint a saját bicajod, ha legalább olyan jóra akarod megcsinálni. De az is lehet, hogy a méret miatt még többe…
p
Ps: Egy ismerősöm fia hokizik jégkorongozik, és nem kispályán, nem akarjátok tudni, mibe kerül egy profi karbon (!) korcsolya… -
flash-
veterán
válasz
Csápájev #327882 üzenetére
"Lassan szerintem megpróbálom a Bubát lenyomni.
Háztól ez kb 132km lesz.
Ilyen utak előtt pl mit reggeliztek?
Illetve van valami konkrétan bevált sókapszula,elektrolit por, magnézium stb ,amit ajánlanátok? Pl magnéziumból egyek előző nap is már többet?
Kicsit izgulok,mert sokan írják, hogy nehéz, sok emelkedővel."Igazából ezt neked kell kitapasztalni. ottoni(lakóhelyed körüli) edzések előtt próbálkozz, és ami beválik, ami ad energiát de nem löki meg a vércukrod. én reggelire ilyenkor 50-80g teljes kiörlésű zabbal indítok, [link] esetleg karikákra vágott banánt beledarabolom, 30-32g fehérje porral készült turmixxal összekeverve aztán ennyi, elég egyszerű,de nem is kell bonyolítani. ez nálam 2 órás alapozásra tart ki kábé, felette már kell útközben is enni inni valami szénhidrátosat mert egyrészt elfogy az energia meg leesik leeshet a vércukor(ezt is lehet edzetni mindig egyre többet mész mindenféle kalóriabevitel nélkül akkor a szervezetet lehet erre edzetni valamennyire de ez testösszetételtől,genetikától edzettségtől is függ). ezt neked kell kitapasztalni hogy egy ilyen reggeli meddig tart ki de egy 132km bubára nyilván nem elég ennyi kalória és ha intenzivebb terhelést kap a szervezet akkor a szénhidrátot is jobban kell menet közben pótolni.. ezt megint csak ki kellene tapasztalnod hogy különböző intenzitású és hosszúságú edzéseknél mi az ami kell. én vinnék szénhidrátos italport zabszeleteket-energia szeleteket, szendvicseket. az ilyen italporban van elektrolit így külön ha nincs kánikula nem hiszem hogy kellene pótolni. magnézium bevitelnél pedig a rendszeres mindennapi szedés a fontos, edzés közbeni bevitel nem oszt nem szoroz. érdemes feliratni háziorvossal úgy olcsóbb és gyógyszertárit kapsz ami nyilván mindig jobban ellenőrzött mint a webáruházas.
az hogy nehéz az relativ, ha rendszeresen tekersz,és szoktál menni rendszeresen hetente többször ilyenkor szinteket is (tekerésenként legalább pár száz méter szintemelkedéssel) akkor nem aggódnék, nyilván ilyen buba túrán nem vo2max-on kell ilyenkor megtekerni a dombokat figyelembe véve a menetidőt,nehézséget,tartalékolsz,eszel,pihensz, mennie kell.ha máskor mentél már 6-8 órás túrát akkor nem aggódnék, de ha eddig csak 1-2 órát tekertél akkor lehet először jó lenne párszor menni hosszabbakat is egyre jobban növelve a menetidőt. -
MC Pite
veterán
Srácok,
60-507 (24x2,4") külsős kismonti, hetente járja az erdőt.
Nincs most pótbelsőm, venni kell valamit (butil is ritka ekkorában, és így is 920 grammot teke rkerekenként külső+belső)a, TPU belső, sajna ridenow nincs a méretben, másodmárka játszhat (Cydy)
b, nekifutok tubelesseítésnek, de nem csak a kerék nem ready, a külső is 30 TPI-s, és gyanítom nem nagyon tartja levegőt
c, veszek drágáért butilt, esetleg löttyöt (inkább tejet, később keményedik ki) töltök kicsit a belsőbe.Egyéb ötlet?
-
agaron
tag
Sziasztok!
Egyelore csak elkezdtem utanajarni, de eljott az ido, hogy gyerekulest kell venni. Mivel valtakozo, ki megy majd a gyerekkel, ezert is az adapteres megoldason gondolkozok. Na most az elso akadaly ami szembejott az a bowden kerdes, amit par helyen emlitenek, hogy gond lehet, de hirtelen nem talaltam olyat, ahol leirjak, mikor van jo es nem jo helyen a bowden.
Adott egy Kellys Cliff 30 2015-os, es egy CTM Maxima 3.0 (2018 koruli model valahogy). A CTM-nel oldalt fut a bowden, ott talan jobban elfer emiatt az adapter (videoban lattam ilyesmi vazra szerelt adapter), viszont Kellys-en az elso valto bowden pont a cso hatuljan fut (kep lent), emiatt szkeptikus vagyok kisse. Nyilvan opcio lenne bemenni egy boltba, viszont ahol elek annyira kozel nincs bolt, ahol nezek gyerekulest. Masodik opcio, hogy rendelek egyet es visszakuldom hogyha nem mukodik a dolog, de hatha valaki profi a temaban es ki tud oktatni, hogy jo lehet-e ez vagy sem
Elore is koszi!
-
Khelben
nagyúr
válasz
RobexX10 #328143 üzenetére
Sokan panaszkodnak az üléscső rögzítésére illetve a kerekek instant kuka, minden eső után újra kell kenni a csapágyakat (ugyanilyen kerékszettem volt, mintha direkt folyna bele a víz, rémes). Cuesről tudsz teszteket olvasni neten. Ja és nekem azt mondták a boltban, hogy majd május végén kezdik gyártani, június előtt ne is reménykedjek benne. Pedig olyan boltot hívtam, ahol a weboldaluk szerint raktáron volt
(ez februárban volt, lehet hogy azóta már elérhető). Amúgy a váz klasszikus endurance. Ha jó méretet veszel, kényelmes lesz akár egész napos túrákon is.
-
RobexX10
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek a 2025-ös Cube NUROAD
PRO bringáról?
Nagyrészt aszfaltos utakon használnám aminek a minősége a jótól messze vanTerep csak ritkán az is jobb minőségű murvás vagy földút.
-
Toobee
veterán
-
dom1n0
őstag
válasz
lsebestyen #328107 üzenetére
Kérhetek egy linket erre a ZTTO-ra? Köszi.
-
mauimagic
senior tag
válasz
lsebestyen #328114 üzenetére
Hát egy próbát megérhet, csak bennem mindig ott lenne a félsz, hogy majd egyszer elkezd ereszteni.
Fűtésrendszereknél is van roppantógyűrűs kötés, 2-3 bar, elvileg azt sem illik többször használni, gyakorlatban mindenki lesz.rja.
Klímatechnikában a peremes kötés is hasonló, réz perem, ráadásul az deformálódik is meghúzva. 40bar körüli nyomás (gáz), 0-60 fok üzemi hőmérséklet. Ha jó a régi perem, akkor használja mindenki, nincs szivárgás, pedig a 40 bar kicsit más kategória, mint a bringa fékrendszere...Természetesen csak érdekességnek írtam le, semmilyen felelősséget nem vállalok...
-
-
pbors
csendes tag
válasz
vakablak93 #327822 üzenetére
Hi,
Na, azért annyira nem lőttem mellé, mert a Rennstahl meg a Falkenjagd az ugyanaz a cég.
A Schindelauer az tényleg szép, de nekem inkább kicsit szobornak is tűnik, mint mindennapos használatú ütöm-vágom cuccnak.
Van akinek meg a TRP Hywire nem jött be, azért hekkelte meg a GRX-et. Na ilyenkor örülök, hogy tökre nem akarok koskormányt.Rakete: nincs a TRP Spyre-al tapasztalat, de talán ez az egyetlen mechanikus tárcsa ami mindkét betétet mozgatja, szóval ha valami, akkor ez jó lehet
A Rennstahl-ból van Pinion-os verzió is, és még olcsóbb is. Azon eleve a Hywire van ha jól láttam. Meg ebbe belemegy az 50 széles gumi is, ha szempont.
Értelek, és igazad van. Mindig az apróságokkal van a legtöbb bosszantó szívás. Én pont ezért mentem a Pinion felé, mert ott a középrész kivételével tud minden standard lenni, így az egyéb helyekre sokkal több kész megoldást lehet találni. A Rohloff-tól elriasztott, az a négy lyukas féktárcsa, meg hogy nincs igazi átütőtengely, nomeg az elektromos váltás +600EUR...
-
Toobee
veterán
válasz
stickermajom #328129 üzenetére
Évek alatt azért összejön + egyszer belenyúltam egy rossz tejszériába, amivel bármit csináltam, spriccelt. Cserébe nem is tömített, csak mindenhova feltapadt a külvilágban. Fólia alá bement, ruhámat tönkretette, stb.
-
vhunor
őstag
válasz
arcitec #328016 üzenetére
Én a legutóbbi Mátra Ringen 250 gr szénhidrátot toltam be 2,5 liter folyadékkal, és épp, hogy elég volt. Egy sima kétórás edző körön is megeszek minimum 60-80 grammot (Dobogókő + Pilistető kör).
Volt már pár eléhezésem, semmihez nem fogható, és egy pillanat alatt megborulsz tőle.
-
varsam
őstag
sziasztok,
vettem új gumikat a bringára, de a francnak sem akarnak a helyükre menni. Belsővel szerelném (keveset használnám a tubelesshez a bringát), de valahogy nem akar rendesen kipattanni a külső a felnire, egyik kerék sem. A szelep előtt-után kijön, de máshol nem, és összevissza áll a gumi, plusz ugye üt is.
Mit tudok ezzel kezdeni? Adtam neki kis szappanos vizet, hátha az segít, de nem.Itt látszik, hogy kint van a vonal a szelepnél, aztán szépen besüllyed és ott is marad. Hiába fújom akár 5 bárra is, nem jön ki. Ötlet, tanács?
-
Toobee
veterán
válasz
fulton #328125 üzenetére
Nekem is ez a bajom vele: maga a cucc szuperül működik, de a gumi már kikopott. Egyszer már szét kellett szednem, azt hittem kuka, de ki tudtam takarítani a beleszáradt tejet belőle. Úgy lehet kikopott fejjel még használni, hogy a presta magát ujjal benyomod, amikor ráengeded, akkor meg tudja mérni.
-
fulton
addikt
válasz
Blackhole13 #328120 üzenetére
Schwalbe airmax pro. Jó, de idővel elnyalódik a gumis fej es nem vehető/pótolható külön.
Helyette egy nyomásmérős pumpa / vagy mellé.
-
Toobee
veterán
válasz
lsebestyen #328123 üzenetére
Pont a napokban gondolkodtam el, hogy rendelek ezekből. Sajnos közvetlen ide nem szállítanak, így köztes országot be kell iktatni.
Outrider szenzor -
lsebestyen
addikt
válasz
Blackhole13 #328122 üzenetére
Nagyon nem vagyok otthon a nyomásizében, hétvégén a gravel versenyre is úgy mentem el, hogy rá sem néztem, csak két nappal azelőtt felpumpáltam, de azt hiszem @fultonnak van valami speckó műszere ami elég pontos. Ilyen minimális eltérések figyelésére szerintem már be kell szerezni egy jó célműszert.
-
Blackhole13
senior tag
válasz
lsebestyen #328121 üzenetére
Pont hogy hardtail. Néha nagyon jónak érzem, néha meg zavaróan pattog a hátulja.
Kézi pumpán nincs nyomásmérő, szóval van, hogy érzésre fújom, de pár hetente kompresszorral azért ellenőrzöm. -
lsebestyen
addikt
válasz
Blackhole13 #328120 üzenetére
4-5PSI-nél én már többet adnék arra, hogy mit érzek, szemben a kalkulátorral. Ez gondolom valami fully lehet, ha ilyen minimális PSI érték számít.
-
Blackhole13
senior tag
Maxxisnak van guminyomás kalkulátora csak én nem találom?
Megnéztem most pár oldalt, de simán szórnak 4-5 PSI-t. -
Toobee
veterán
válasz
lsebestyen #328117 üzenetére
Én is mindig bringával járok, ha irodából dolgozom. Nekem nem ér annyit az autós kamukomfort, meg jól is esik az a 2x20 perc. Reggel nyomtam egy aktív recoveryt, aztán bejöttem így már 70 perc tekerés megvan mára, akármilyen szar is az idő. Van egy ilyen esőruhám, nálam volt, de nem kellett felvenni. Hasonló, csak arra triple8 van szitázva. Azért nem hosszút vettem, mert nem kifejezetten commuterkedésre szántam, hanem montizni, de szuper erre is. Ha hosszabb időt kéne mennem esőben, akkor azért néznék hosszú gatyát, hogy a zokni ne kezdje el felvenni a vizet.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Toobee #328116 üzenetére
Tegnap berendeltem az SKS speedrockert, miután hétfőn és kedden is eláztam melójárat alatt.
Meg akkor már lánc, fékbetétek, tubeless cuccok...drága hobbi ez.
Bár azt hozzátenném, hogy naponta 1 órát megspórolok azzal, hogy nem BKV-val járok és még nyomorognom sem kell a 4-6-on.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz
Hasaggymeg #328113 üzenetére
Én kérdeztem, de közben sikerült már szereznem. Köszönöm!
-
lsebestyen
addikt
válasz
Friczy #328109 üzenetére
Nem tudod a tüskét kiszedni, ha a roppantógyűrű normálisan a helyén volt. Tehát le kell vágni picit a csőből (tüske hossznyit), aztán új roppantógyűrű + tüske.
#328113Hasaggymeg: pont te jutottál eszembe, múltkor mondtad, hogy te simán visszatetted és mégsem ereszt. Hát egy próbát megérhet, csak bennem mindig ott lenne a félsz, hogy majd egyszer elkezd ereszteni. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
dom1n0 #328112 üzenetére
Nekem is van 2 tüske+2 roppantó gyűrű a fiókban, de eddig (talán már) 2x (is) bontottam és tettem vissza ugyanazt...ezt se vedd tanácsnak.
Valaki kérdezte...korábban, hogy kaphat-e valakitől 2 db Shimano sor/féktárcsarögzítő (belső) CL anyát és hát...igen, nekem van, oda is adom, természetesen ingyé. (Dunakeszi).
-
itouchfan
senior tag
válasz
ZavaBalazs #328110 üzenetére
Köszi, ez biztató, a bringa meg gyönyörű
-
Friczy
senior tag
válasz
dom1n0 #328108 üzenetére
Tudtommal a nagykönyv szerint a roppantógyűrű egyszer használatos, vagyis ha kivetted, azt már nem teheted vissza, tüske ki, új roppantógyűrű, tüske vissza (vagy az is új?), és úgy.
Mindenesetre én bontottam már meg és tettem vissza (nem fékváltókarnál, hanem a fék oldalán), és azóta is működik, nem ereszt, stb. De ezt ne vedd tanácsnak
Egy légtelenítés és utántöltés szerintem mindenképpen kell. -
dom1n0
őstag
válasz
lsebestyen #328107 üzenetére
Na örülök hogy pont ilyen téma pörög, nekem is lenne egy kérdésem:
Kölöknek ugye letört a jobbos fvkarból maga a kar, nagyon úgy tűnik nem lehet alkatrészként javítani, cserés (egyébként a vicc, hogy működik prímán az eredeti, csak a fogása hagy kivánnivalót maga után, végül mondtam cseréljük a biztonság kedvéért...).
Itt ha jól gondolom bovdent, hidraulikacsövet kihúzom, újba bedugom, és done? Vagy légteleníteni, kicsit áttölteni a shimanos folyadékot illene mindenképpen?
-
dom1n0
őstag
válasz
MPowerPH #328103 üzenetére
Persze, meg kell fizetni a "brandet", kérdés valóban jobb-e rosszabb-e. Nekem pl. az Elitewheelsek nagyon pozitív csalodás volt, igényes jó anyag, kicsit nehezek voltak ugyan, de azért rendben voltak.
Igazából az a 18-as belső szélesség ami engem elgondolkoztatna egy 30-as gumival, nálad ugye 25-ös megy fel, a gyakorlatban jó kérdés mennyi jelentősége lenne ennek.
Próbálj utánaolvasni, aztán ha jókat írnak bevállalósnak kell lenni.
Addig amíg be nem vállik, azért a Zipp-et ne add el szerintem... -
itouchfan
senior tag
Retro outi projekt: olyan gépeken, amiken még a vázcsövön van a váltó, mennyire bonyolult fekvaltosra átalakítani és mi kell hozzá fkv-n kívül?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AX-370 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 580 8GB Zalman S3 EVGA 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest