Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- XPEnology
- Ásványbotrány: Kongó választ és bizonyítékot vár az Apple-től
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- ASUS RT-AC68U
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
iPhone-t használók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
válasz B-L-A-C-K #161831 üzenetére
Szerintem is igaz a nagy része annak amit mond.
Videózás szempontjából (én teljesen laikus vagyok ebben a témában) én úgy értelmeztem amit mondott, hogy a Final Cut 10-es a legjobb vágóprogram, és egészen Amerika előttig az is volt, a frissítések viszont olyan problémákat hoztak, amik használhatatlanná tették a programot. Ezért döbbent rá csak most.
Ami számomra furcsa, hogy a X-en olyan dolgokat tapasztal, amiket az én 5 éves konstrukciójú 2 éves 5S-em nem produkál 11.4-en. Pedig a levelező nekem borzasztó fontos, hogy megfelelően működjön. Újraindítgatni sem kell, maximum 1,5-2 havonta. Nem tudom, hogy Ő erre gondolt-e, de ha abból indulok ki, hogy a droidosomat 5-6 naponta kellett resetelni, akkor ez még mindig teljesen normális szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz B-L-A-C-K #161831 üzenetére
Már sokadjára sír emiatt. Kissé unalmas. Ha ilyen jellegű problémái vannak, akkor már rég megtehette volna, hogy „átképzi” magát egy másik platformra. Bár szerintem ez a szöveg is csak „duma-duma”. Szerintem már maga se tudja, hogy miért veszi az Apple cuccokat, de veszi, mert megszokta...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák