Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8
senior tag
válasz jookomak #65198 üzenetére
Valamiért olcsó, legyen pénzed félrerakva szervízre, ha nincs akkor én vagy olcsóbbat néznék pl előző generációból a gyártás vége felé (2007-2008) vagy gyűjtenék még egy kicsit drágábbra.
Ülés alapján így a távolból azt mondanám legalább dupla ennyi mérföld van benne. De háromszor ennyi mérfölddel is lehet abszolút jó vétel ha rendben van.52.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. MC Platinum bankkártya 2+ évig ingyen. K&H vagy Erste számlanyitáshoz 50.000Ft. Raiffeisen kisvállalati ajánlókód. Revolut regisztrációhoz 8.500Ft, Curve 8.000Ft! Privát üzenetben küldöm
-
Czimby
addikt
válasz jookomak #65198 üzenetére
Vannak még csodák, de az ülés és ajtókárpit állapotából én is dupla ekkora futásra saccolnék. Viszont az is még csak fele-harmada, az autó várható életének.
A korrózión kívül a kettőstömegű lendkerék/kuplung állapotára figyelj, leállításkor ránt-e, ha ha kicsit rajtatartod a lábad a pedálon üti-e.
Meg a szokásos dolgok, könnyen induljon hidegen/melegen ne kormoljon jobban a szokásosnál, kék füstöt meg végképp ne eregessen.
Lehetőleg hideg legyen a motor amikor mentek megnézni, ha be van melegítve az már gyanús lehet.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Biqci
aktív tag
válasz jookomak #65198 üzenetére
Bár nekem is 2,2-es dízel van, csak egy pár dolgot tudok mondani, mert a lényeg úgyis csak műhelyben, műszeres diagnosztika után tudható meg. Kívülről érdemes rozsdát keresni főleg az elől, a küszöbön. Az első kerekek behordják a dzsuvát a műanyag kerék burkolat mögé a küszöbbe, ott megtelepszik és ha nincs kitakarítva, meg tud indulni. Kasztnit meg tudod nézni, a hézagok jók-e, nem sérültek a nyúlványok, stb. Az ilyen általános dolgok. Mivel kézi váltó, a kettős tömegű érdekes, nem hangos beindításkor és leállításkor. Menet közben kb 2000-től már jól meg kell indulnia, akkorra épül fel a turbó nyomás. De a legbiztosabb elvinni egy szakértőhöz, mert ez a futásteljesítmény több mint gyanús...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz jookomak #65198 üzenetére
A motor és a váltó szépen jár, a kocsi könnyen indul... nem folyik az olaj a motortérben sehol (kocsi alatt sincs "folt")... és a kasztni nem rohad sehol (főleg kerékjárati ívek, hátul pl, vagy a küszöbök alul (alánézve)), kipufogó nincs szétrohadva, féktárcsák nincsennek szétrohadva meg a futómű részei, stb...
A többit már csak alapos szervízátnézéssel tudod ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest