Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #68502 üzenetére
Nemelyik gyarto tesz oda direkt, hogy a kipufogoban levo paralecsapodas/kondenzviz konnyebben kiuruljon es ne rohassza a kipufogocsovet a benne megallo viz.
#nincsbennetarcsi
-
Dave567
addikt
válasz FollowTheORI #67956 üzenetére
Köszönöm.
Biztos vagyok benne, hogy kell rá költeni.
De szerintem ez mindegy használt járműnél így van.
Én ezt az évjárattól túl olcsónak találom ezzel a felszereltséggel.
Nála öregebbet is találtam már, sokkal többért. -
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #67558 üzenetére
Jah az apolasrol nem is beszelve, meg a kenyessegerol. Nekem sem kene.
#nincsbennetarcsi
-
Kukipapa_rr
tag
válasz FollowTheORI #66805 üzenetére
+ BigBlackDog: nincs más fizikai zár rajta. Átolvastam a kézikönyvet, ennek nyílnia kéne.
Az egyik fórumon egy amerikai hölgy járt így egy 2013-as Accord-dal, videót is készített, az enyém is ilyesmi, de kattanni sem kattan a zár.
Valahol azt olvastam, hogy meghibásodott, az illetőnek cserélnie kellett (ő nem zárta ki magát, még időben észrevette).
Vannak videók, hogy egy dróttal kinyitják, más azt javasolta, hogy felemelve el lehet érni a tápcsatlakozókat, adsz neki, amíg kinyitod stb., egyik sem olyan megoldás, amit szívesen megtennék. Azért is kérdezem, van-e valakinek tapasztalata, megbízhatóak-e az ezzel foglalkozó vállalkozások (az egyiknél arccal vállalja magát a vállalkozó, ahhoz van a legtöbb bizodalmam).
Innen kezdve adott a feladat: mindenki ellenőrizze, vészhelyzetben kinyílik-e a fizikai kulccsal is a kocsija. Sosem gondoltam volna, hogy ez egyszer probléma lehet.
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #66678 üzenetére
Ez nem az a faszi, aki a Fifth Gearben volt műsvez?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #66126 üzenetére
De pont telen kell kemenyebbre fujni es nyaron kevesbe kemenyre hidegen.
Pl mikor volt ez a -7 fok most, kialltam a kb 16 fokos garazsbol es be is jelzett a tpms mert a hideg miatt leesett a gumiban a nyomas. Mentem is a kutra fujni, es az eloirt 2.4 helyett 2.6 bar ment bele. Hazafele nem is volt gond pedig akkor is hideg vt kint a garazsban meg meleg.#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #66122 üzenetére
De ennek pont az a lényege, hogy a külső hőmérsékletnek megfelelően mindig optimális a nyomás. És akkor még nem beszéltünk külön az autó terhelésétől (súlyban és tempóban egyaránt). Amúgy is a te metódusod csak akkor lenne valid, ha a gumi nem vesztené folyamatosan a nyomását. De ugye veszíti, mert ha nem így lenne akkor elég lenne 1x felfújni amikor felrakod a felnire és kész.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #66119 üzenetére
Igazából mindig a külső hőfokhoz kell(ene) igazítani a guminyomást, mert a gázok térfogata változik a hőmérsékletük függvényében (ezért szoktak tiszta nitrogént használni a versenysportban, mert annak a térfogata/sűrűsége viszonylag állandó, szemben a körlevegőével).
Egyébként ha maximalista vki: a guminyomás értéket a gyártó általában pincehőfokra adja meg (tehát olyan kb 16 fokos hőmérsékletre). Ettől eltérő hőfok estén +/-6 fokonként +/-0,1 bar diffivel szokás számolni. Mivel ugye a gázok tárfogata nő ha a hőmérsékletük is nő, ezért melegben alacsonyabb nyomásértékre kell állítani, mint hideg esetén. Pl ha a gyár 2,2 bar-t ír (ez +16 fokra vonatkozik) akkor +22 foknál 2,1 bar kell bele, míg +10 foknál meg már 2,3 bar.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #66113 üzenetére
A műszaki dolgokat még megérné rendbe tenni, de a kasztnit már nem túl rentábilis. Ha nem lenne ennyi rozsda, akkor megmenteném, de így elengedném inkább.
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #65866 üzenetére
Igen, ki kell őket húzni, különben nem tudod eltávolítani a váltót.
-
veterán
válasz FollowTheORI #65705 üzenetére
Pedig az ufo nem boyraceres és szerintem az előtte lévő generációk voltak túl kommerszek. Unalmasak. Azóta végre mertek formákat kreálni és nem a Golf-Focus-Astra vonalat követni.
De persze ízlésekről, kinézetről kár diskurálni, nagyon erősen szubjektív ez az egész. -
Ispy
veterán
válasz FollowTheORI #65705 üzenetére
A honda szalonba mondta az értékesítés vezetője, hogy ja, 5 év és nem lesz már sima benzines. Jazz, crv már elektromos, a többi is az lesz. Amit leszarnék, csak hát az árak már így is az egekben, nem lesz ez így jó.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
veterán
válasz FollowTheORI #65696 üzenetére
Akkor ezt tisztáztuk.
-
veterán
válasz FollowTheORI #65694 üzenetére
Akkor meg külön ki kell kötniük, ha maszkot kell használni autóban. Jól gondolom? Ha nem említik meg külön, akkor nem kell. Márpedig ilyen nincs rendeletben. A személyszállításra használt taxik más tészták. Illetve még olyat olvastam valahol, hogy ha nem családtagoddal vagy egy autóban, ott ajánlott viselni maszkot, de kötelezőnek ezt sem olvastam.
-
veterán
válasz FollowTheORI #65690 üzenetére
Köszönöm. Nyugodt vagyok és olvastam, hogy csak ingatlan esetében lehet magánterület, az autó meg ingóság és így az is közterület, de megerősítést akartam.
-
veterán
válasz FollowTheORI #65634 üzenetére
De legalább nem romlik, mindig ugyanúgy megy vissza.
Mondjuk nekem visszamegy a sofőr oldali is, a legvégén kell egy kicsit segíteni neki, de ez 4 éve ilyen, nem zavaró az ufóban. -
MPowerPH
félisten
válasz FollowTheORI #65634 üzenetére
En mostam anno az ovet meg az E92 -ben, ott ugye egy kar adta oda, es egy ido utan mindig lecsuszott rola. Mosas utan befujtam olyan spray -el, amit ingekre szoktak fujni vasalas elott talan?! Kemenyit vagy mit csinal. De hasznalt.
Don't Tread On Me
-
flegga92
senior tag
válasz FollowTheORI #65406 üzenetére
Elvileg ha van érvényes német műszaki, akkor nem kötelező itthon műszaki vizsgát csinálni, csak egy szemle van ami kb annyi, hogy megnézik, hogy tényleg arról az autóról van e szó.
-
tustam
friss újonc
válasz FollowTheORI #65371 üzenetére
Ki fogom próbálni a kollégám i30-asát. Új Kia Ceedet vezzettem még a múlt éven, sajnos már nem emlékszem milyen volt. Az új Toyota Corolla Sedan tetszik még. Nehéz menet lesz a döntés, az biztos. Ha az újak sem sokkal jobbak, akkor megveszem a civicet.
#Ispy
Ha 8 eljárnék vele, az jó lenne, a Vectrám 9,5 evett.#rothfb
Fain kis autó, nekem bejött a Civic, talán egy picit hátul lehetne tágasabb. -
Biqci
aktív tag
válasz FollowTheORI #65344 üzenetére
A szűrők rendben, már én is gondoltam rá. De ez a téma már felvetődött többször és másoknak is hasonló a tapasztalat. De ez ilyen
Szerencsére nem nekem kell vele együtt élnem"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz FollowTheORI #65342 üzenetére
Így igaz
Vagy délre költözni"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #65267 üzenetére
Aki mindent összefirkál festékfilccel?
(Majd otthon megnézem én is a videót.) -
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #65250 üzenetére
és (#65251) rothfb:
Csak enyhe jobb kanyarokban hallottam, amikor pont arra a csapágyra terhel rá, ami kapott egyszer egy jókora hőkezelést a beszorult fék miatt, ezért gondoltam, hogy az.
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #65187 üzenetére
Nem mindegy hogy a kis kínaiak vagy az NSA lopja el az adataidat? Kár ezen parázni.
-
veterán
válasz FollowTheORI #65187 üzenetére
Engem az androidos sem hagy cserben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #64775 üzenetére
Az egyik informatikusnak az irodahazunkban egy leghuteses 911-ese van, o is 10W60-as olajat hasznal.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz FollowTheORI #64559 üzenetére
Kb. 192e van benne, egy kicsit csipegeti, 1000km/1,5dl.
Shade45: köszi, megnézem
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Dan-szan
senior tag
válasz FollowTheORI #64303 üzenetére
A kézifék nekem is itt motoszkál az agyamban, úgy rémlik mikor rálépek a fékpedálra megszűnik a nyikorgás. De nem vagyok biztos benne.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
veterán
válasz FollowTheORI #64292 üzenetére
Ízlésekről kár beszélni, a kocsim már annyi dícséretet kapott, hogy milyen jól néz ki, hogy már Dunát tudnék rekeszteni vele. Nekem is nagyon bejön. De a 9-es generáció már nem annyira. A 7-es se, az úgy néz ki mint egy busz. Szerintem. A 10-es megint vagány. Kicsit túltolták, de pont ezért különleges, nem egy tucatautó. Szóval ízlésekről nincs értelme vitázni.
-
Ispy
veterán
válasz FollowTheORI #64275 üzenetére
Ha nincsen a hybrid címke, akkor 2 misivel olcsóbb, ez már előrevetíti, hogy az összes honda előbb-utóbb hybrid lesz +2 misiért.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
-
őstag
válasz FollowTheORI #64221 üzenetére
Igazából az a vicces hogy a kicsik drágulnak, de pl. a rav4 kínálati ára annyira nem ment fel annyira arányaiban. Csak az meg városban azért nagy lesz... Pedig az a 2,5-es hibrid nagyon jónak tűnik (erő is lenne meg megbízhatóság...).
-
akaido
addikt
válasz FollowTheORI #63493 üzenetére
Lesznek azok is.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
Bazi_Joe
csendes tag
válasz FollowTheORI #63406 üzenetére
THX
-
Bazi_Joe
csendes tag
válasz FollowTheORI #63404 üzenetére
Szia.
Köszönöm az infót.
Még megkérdezném hogy a kormányszervó olajra van valami speckó előírás, vagy mehet bele az általános atf olaj. -
KrAt
veterán
válasz FollowTheORI #63396 üzenetére
Szerintem az oldalirányú terhelésre érzékenyebb egy ballonosabb gumi, mint egy peres, nem?
Qru: hosszanti nyomvályúnál nem éreztem még, M0-M1M7-en bejöttem dolgozni, majd pénteken lesz egy nagyobb városi köröm, akkor meglátjuk. Úthibák jobban kijönnek, de ott is inkább azt mondom, mintha jobban érezném, mi van alattam..
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #63232 üzenetére
De a Jazzen van annyira távol a tükör a "kocsányon", hogy egyáltalán nem lenne rá szükség.
Egyébként remélem, hogy megszünteti, vagy legalább enyhíti az üveg mocorgását. Sajnos a GD-kben elfáradnak tizenéves korukra a kis műanyag biszbaszok, amik alul fogják az üveglapot, emiatt menet közben, ha nincs teljesen fel- vagy lehúzva, zörög minden úthibán.
-
j.bravo
addikt
válasz FollowTheORI #62915 üzenetére
Na ja, minden csak pénz kérdése, végülis; a telifény is nemcsak kerámia, hanem egy rendes wax előtt is kell egy rendes polír, különben a fakóságot konzerválom. Mostanában kissé elhanyagoltam, de sokáig sokat olvastam az autóápolás topikot Illetve meglátjuk mit lehet elérni polírral. Pár hónap múlva kerül rá sor szerintem.
Tudom hogy a Jazzt nem a szépségéért szeretjük, de azért csak legyen jó ránézni/beleülni.[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
footy
addikt
válasz FollowTheORI #62790 üzenetére
Az se igazán... max ha full elektromos résszel el tudsz vele ingázni... mert ha ki be kapcsolgatod rövid időre a robbanó motort akkor ugyanott vagy.
Szerintem akkor szólj a Toyotának hogy eltolták a hibrideket
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #62790 üzenetére
Manapsag egy rakat hibrid tudja a par km-es tavot full elektromosan, en elso sorban erre gondoltam.
-
sugarforce
addikt
válasz FollowTheORI #62692 üzenetére
Altalanossagban a gyors toltes miatt hamarabb degradalodik egy akkumulator, ez teny. Az mas kerdes, hogy az az jdotartam amennyi ido alatt ez kiutkozik, mar ugyis csereerett.
Pl telefonoknal is ez van, csak kicsiben. -
dgyuri0123
nagyúr
válasz FollowTheORI #62694 üzenetére
Szerintem is hibrid az élhető megoldás. És valóban jó lenne, ha többet bírna akkuról, de egyszer tálán eljön az is.
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz FollowTheORI #62687 üzenetére
Nem az otthontöltéssel van baj. Bár kivárni egy borzalom, ha kicsit is igyekezne az ember valahová. Nem azzal van baj, hogy éjszaka feltöltöd, mert akkor tényleeg nem gond a töltési idő, de amikor egy kisebb vidéki út után is órákat kell/ene töltőn lenni az autónak, te meg mennél ezerrel, na az azért durva tízmilliókért. Ráadásul feláras a 220V-os kiépítés.
"csak a zene van"
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz FollowTheORI #62684 üzenetére
Ahogy gondolod. Haveromnak egy Teslás mondta, hogyha nem akar hamar meghalni, akkor ne nagyon használjon gyorstöltőt. Vagy melyik része baromság?
"csak a zene van"
-
veterán
válasz FollowTheORI #62671 üzenetére
Akkor azt tudnia kell. Leérsz, töltöd. Visszaút után megint töltöd. Mi a gond? Felteszed tölteni, mint egy telefont.
-
veterán
válasz FollowTheORI #62668 üzenetére
Hány km a rokonokig az út?
-
veterán
válasz FollowTheORI #62664 üzenetére
Városi használatra találták ki (Urban EV Concept). Ahhoz elég a 300 km alatti hatótáv is. Bőven.
Az más kérdés, hogy nem a magyarnak lesz arra pénze, hogy ennyibe kerülő külön városi autót tartson. Pedig városban szerintem igenis van létjogosultsága az elektromos autónak. Iszonyú olcsó az üzemeltetése és szinte semmi nem tud elromlani rajta, tehát atom megbízható is lehet. Megy is, ha kell. Szóval jó kis kocsi lehet. De ennyiért max a nyugatnak lesz jó.[ Szerkesztve ]
-
hhenry
őstag
válasz FollowTheORI #62526 üzenetére
Van aki magyarul a-val mondja?
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #62526 üzenetére
Magyarosan nem dzsessz lenne?
-
tboldi
nagyúr
válasz FollowTheORI #62339 üzenetére
Nem ismerem ezeket a 7gen Civic-eket, de van egy sanda gyanúm, hogy ezekben már nincs gyújtáselosztó, vagy mindegyik gyertyának megvan a saját trafója, vagy pedig parazita, vagyis 2-2 trafó jut a 4 hengerre.
De amúgy én is a nem megfelelő töltésre gondolnék, hiszen a zsír új aksival egy hétig tünetmentes volt.
-
bazsby
újonc
válasz FollowTheORI #62341 üzenetére
van erre valami konkrét szer? vagy WD40?
-
bazsby
újonc
válasz FollowTheORI #62339 üzenetére
Gyertyák nyáron lettek cserélve. 18 évesek voltak a gyáriak
Most Bosch van benne (tudom NGK kellett volna)
Attól folyamatosan indítóznia kellene nem? Ha nincs is szikra
Az önindítózás szakad meg, az a furcsa
Valóban párás időben egyszer már korábban is volt ilyen. Mit javasolsz hol pucolgassam meg a csatlakozásokat?
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz FollowTheORI #62331 üzenetére
Hona Hungary : "Igen, Az 1980-as évek végétől már ez a rendszer van a Honda Civicben."
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #62327 üzenetére
Ha azt nézzük, hoy Euro5 dízel sem mehet már pesten szmogriadó esetén... Valóban nincs olyan messze a teljes tiltás. Bár a benzineseket válhetően később éri el a vég mint a dízelt.
#nincsbennetarcsi
-
Aladdin
aktív tag
válasz FollowTheORI #62327 üzenetére
E10 petrol is cleared for use in all European models with electronic control fuel injection system (HONDA PGM-FI)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FollowTheORI #62323 üzenetére
Pont ezért filózok ezen. Vajon előbb tiltják ki az euro 4-et mint sem elérje a veterán kort avagy sem...
#nincsbennetarcsi
-
Drughi
addikt
válasz FollowTheORI #61823 üzenetére
Utaztam benne és a mindenapokra is kevés. Egy babakocsi és máris tele van.
Egy balatoni nyaralásra esélytelen ha gyerek(ek) is vannak.Xiaomi 14T
-
Saccco
nagyúr
válasz FollowTheORI #61823 üzenetére
Octavia
Amúgy a Jazz csomagtartója egyáltalán nem kicsi.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
boogie84
veterán
válasz FollowTheORI #61530 üzenetére
Szerinted csúnya, szerintem sportos. És k.va jól néz ki!
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
félisten
válasz FollowTheORI #61516 üzenetére
Köszi szépen
Már megérte kitakarítani..megismertem új részeit. -
lazac_
tag
válasz FollowTheORI #61516 üzenetére
Bizony, ez a top tether rögzítőpontja gyereküléshez, én direkt ilyen 3 ponton rögzíthető ülést kerestem a Citybe a lurkónak, mikor megláttam a kezelésiben, hogy van benne ilyen.
Jazzben is van 3. rögzítőpont, de csak mint opció, alapból csak egy csavarmenet van a tetőnél.
-
dugynok
senior tag
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #61494 üzenetére
Figy, nincs kedvem leírni újra amit már előttem szépen összeszedek, a PH-s kolega írásából talán lejön mire gondolok: [link] [link]
Illetve ilyen szépen, én nem tudnám ezt kifejteni neked.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #61489 üzenetére
Pont ezaz, hogy a mi klímánknál melegek vannak inkább (télen is már)...
Annyit mondok, hogy nézz meg egy 0w és egy 10w olajat 0 fokon. Nem kell -20 legyen, elég a 0 fok. Teljesen más sűrűségű. A szivattyúzhatóságának hála, mire körbeér a motorban a 10w az lesz vagy fél perc, a 0w20 pár másodpercével szemben.
Innentől kezdve mindenki eldöntheti magának, hogy mit rak a motorjába.
Azt is vedd figyelembe, nem új motor.
Teljesen mindegy, 500e km után is 0w20-at raknék bele, ez a km függvényében hideg oldali viszkozitás emelés egy világi f@szság, amit a begyöpösödött autószerelők vallanak a mai napig. Pont azzal teszi tönkre az ember a motort, ha elkezd bele ilyen olajakat önteni. A motor a kopás nagy részét hidegjárat alatt szenvedi el, így itt kéne legjobban védeni a motort.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #61486 üzenetére
Gyárilag is 0-20-al jött, nem látom okát és értelmét emelni a hideg oldali viszkozitást. A hangja is szebb 0w20-al, hidegen, rövidtávon meg főleg profitál belőle a motor.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Liftor Active fekete, szövet + háló ÚJ BONTATLAN
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest