- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz runner 125 #31951 üzenetére
Igen váltok, ugyan semmi bajom a Sustinával de régóta kiakarom már próbálni a híres 300v-t, továbbá mint korábban is írtam sustinát mindegyik csipegeti (legalábbis ep3 userek szerint), és állításuk szerint motullal nincs ez a jelenség, hát majd rálesek és mindenképp beszámolok, mert hát nagyon nem volt olcsó a sima olajakhoz képest.
Tegnap hoztam el őket, jövő hó elején kerül a motorba10 ezer alatt az 5dl tényleg semmi
____
más:nem értem ezt a toyo proxes mizériát, h miért divat fikázni, még hatásos ellenérvet nem hallottam róla csak fikázást, egy biztos kurva jól tapad utcán, és hideg közegben is meglepően jó, továbbá esőben is frenetikus. Az ára meg nevetségesen jó. Oké 1.4-re én sem vennék ilyen sportosat, csak amivel szeretném csapatni.
Nekem volt vti-n és CTR-en is, vti-n hihetetlen jó volt, ha megint lenne vtim biztos olyat vennék rá. CTR-en 205 méretben nem volt vele tapadásom, de a mostani 215-ös AD08R-el sincs igazán elsőm, meg néha másodikom sem, és hármasban is megcsikkantja még nyáron is.
T1R hátránya egyedül amit gyűlöltem hogy szerette gyűjtögetni a kavicsokat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest