Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz mgB0Cl #54899 üzenetére
Két hátsó gátló csere munkadíjjal 40k HUF. Új gátlókkal! Nekem is be volt rohadva a csavar, van ám flex is a világon Lakatos munka lehet 20e, lehet 300e is, azt meg kell nézni rendesen, több helyről ajánlatot kell kérni. Simán lehet, hogy nem éri meg megcsinálni annyira fos már.
[ Szerkesztve ]
-
mgB0Cl
újonc
Sziasztok!
Ismerősöm vizsgára felkészíttetni vitte volna 1998-as, öt ajtós Honda Civic 1.4iS-ét, de a szervizben azt mondták neki, hogy nem fog átmenni a vizsgán az autó, csak, ha rákölt kb. 200 ezret. Ez összemérhető az autó értékével, amit amúgy mindenképp el akar adni, mert vett már valami egyterűt a családnak...
A szervizvezető ajánlott érte ötvenezret, amit ő kvázi elfogadott, de az adásvétel még nem zajlott le. A kérdés, hogy ez lehet-e reális, vagy teljesen biztos, hogy át akarják vágni (szerintem az utóbbi). Tudom, hogy ezt csak úgy lehetne meghatározni, ha látja az ember az autót, de hátha tud mondani valaki okosat ezek alapján:
- 112 ezer kilométerrel vette tíz éve, most 180 ezer van benne, nyugodt ember, gyerekei is vannak meg minden, nem hajtotta szét.
- Soha nem volt vele semmi gond. Vezettem az autót én is, "jó autó" benyomását kelti, bár nem tudom, ez mennyire megfogható dolog... Most is azt mondták a szervizben, hogy a lengéscsillapítókon és a rohadáson kívül nincs baj semmivel.
- Elég ritka, és szerintem szép, barnás színe van, pár kis horpadással az ajtók fölött, a tetején (viharban ráesett egy nagy faág).
- Van benne klíma meg elektromos ablak elöl, prímán működik minden.
- Már korábban is mondták neki egy másik szervizben, hogy nagyon rohad az alja, és hogy a hátsó lengéscsillapítókat, szilenteket cserélni kell, de ők nem vállalják, mert a csavarok annyira be vannak rohadva vagy mi.
- A fickó kb. 160 ezerre hozta ki a lengéscsillapítós történetet, és szerinte erre jön még a lakatosmunka.Mivel már rábólintott az üzletre, nem az a kérdés, hogy megköttetik-e, inkább csak az, hogy igazolódik-e itt, általatok a gyanúm, hogy azért ezt jobban körül kellett volna járni, tehát mondhatok-e neki egy naugyét a végén. Pláne, hogy ez a Honda tényleg egy jó autó, amit meg vett helyette, azt hagyjuk... (De nyilván kell a hely a család miatt.)
Mondjuk azt is hozzá kell tenni a korrektség jegyében, hogy szeretne CASCÓ-t kötni az új autóra, meg átvezetni rá a 10-es kötelező bonusát a Hondáról, és hát amit a csökkentett kötelezővel plusz a nagy kötelező bónusz miatt szintén olcsóbb CASCÓ-val megtakarít, az már összesen évi 40-50 ezer forint. És addig ugye nem akarja megkötni a CASCÓ-t, amíg nincs eladva a Honda, átvezetve a B10, és emiatt eléggé lecsökkentve a CASCO díja... (Tehát szeretné gyorsan eladni a Hondát.)
Összegezve a kérdés, hogy ez az ötvenezer nagyságrendileg stimmelhet-e, vagy biztosan pofátlanul alacsony.
-
Hondacco
csendes tag
válasz Czimby #54897 üzenetére
Mikor olajat kerestem a kocsihoz,a kérdésemre ezt a választ kaptam. Bár 0W20-as olaj tölthető a motorba a gyári előírások szerint, szerintem jobban járna egy 5W30-as olajjal - ami szintén megfelel a gyári előírásoknak. Az Eneos olajok közül a Sustina 5W30 például megfelelő és üzemanyag-takarékos is.
Üdv,
Olajdoki
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
Köszönöm az olajjal kapcsolatos hasznos információkat az uraknak!
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
pözsó
csendes tag
Segítséget kérnék.
Milyen protokollon lehet beszélni az OBD csatlakozón, egy 2002 Honda civic 1,6cm3, 88kW? -
i-sti
senior tag
-
Czimby
addikt
7gen benzinesbe Accordba milyen ACEA besorolású olajat érdemes rakni?
Milyen HTHS viszkozítás az ajánlott?
A gyártó által előírt API SL-t már kb minden olaj teljesíti az nem gond.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
i-sti
senior tag
GE Jazznak hol lehet megnézni a gyári alufelniket.
Most 185/55/16 van rajta, de kurvára ráz. Nagyon sokat elvesz a komfortból.
Téli gumi acél felnin van. 175/65/15.
Nagyon hajlok arra, hogy lecseréljem a nyárit is 15-re.
Audival a 225/55/16 egy élmeny, hogy a gumi mennyire felfogja a kisebb egyenetlenségeket.Novum Forum Siculorum
-
honda23
aktív tag
Hazudnak. Tipukus nepper baklövés. Azért nem nézheted meg az autót, mert a hibákat tűntetik el. Csak véletlenül meghirdették.
Néztem így már meg accordot, jazzt. Ne menjek ma. Két nap múlva. De mentem. Meg jöttem is gyorsan.
A legtöbb az anyját eladná egy szál cigiért.
Csak ne legyen igazam.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Peter.70
addikt
-
agabe
addikt
hupsz itt elfelejtettem, hogy ha Svájcból jön akkor jön rá vám meg áfa
Úgy akkor már nem olan nagyon jó az ár, mert ha német határon is vámolják (ott érdemes a 20% áfa miatt) a végén akkor is 3,6 millaq körül lenne amire névre lenne írva itthon.
Jobb ár mint a hasonló itthoni hirdetések, de csak épphogy kb 200ezerrel max, annyit meg nem biztos, hogy megér a sok herce-hurca. -
flegga92
senior tag
-
Quqesz
nagyúr
válasz BigBlackDog #54871 üzenetére
Nem hiszem, mert volt egy cikk az új CX5-ről a totalcaron és 9 hónap alatt nem lenne rajta ennyi felületi rozsda. Nekem Fiat volt galvanizálva, 2 év alatt a felrepedezett festék alatti rétegen egy rozsdafolt sem volt!(belémjöttek hátulról és annak az öröksége volt a hátsó ajtón). Pedig szívügyem a mazda...meg most már a honda is 😀
[ Szerkesztve ]
Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #54871 üzenetére
Na, azok is lehazudják már a csillagot az égről
-
-
Vezu
csendes tag
Uhh, micsoda történet, kutyából nem lesz szalonna. Utálom az ilyen sunyi fasz kereskedéseket. Ha egyszer trükköztek, máskor is fognak. Ettől függetlenül persze árulhatnak jó autókat is.
Tegnap felhívtam egyébként a kereskedést, legkorábban pénteken tudnák megmutatni az autót... Fura volt, amikor megkérdeztem, hanyadik tulajdonosai az autónak zavarodott választ adott. Elsőre azt mondta harmadik tulajodonsai, majd pár perc múlva javította, hogy a második... Persze utána egyből említette, hogy a kollégája hozta be az autót, aki nyaralni van, ezért nem tudja pontosan.
A független átvizsgálást Ő hozta szóba, mondta kezdjünk ott Pénteken... Ebből azonnal gondoltam, hogy van valami bejáratott szakijuk, aki igazolja, hogy minden fasza.
Szeretnék egy ilyen típust (automata váltóval, napfénytetővel, bőr ülésekkel egyszerűen imádnám), de nem minden áron.
Árral kapcsolatban: Többen írtátok, hogy túl árazott, mennyi lenne a reális?[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
Ja te a 2.4-esre irtad, hogy draga.
Szerintem is az, de a kereskedovel is ovatos lennek amint leirtam.Amugy a 2.4 es 2.0 kozott nem csak a 0-100 gyorsulas a kulonbseg. Az is szamit hogy indul meg 120-130-nal ha kell egy elozes autopalyan, vagy mas helyzetben es ott a 2.4-es elonye kijon akar automata akar kezi valtos.
Nekem sincs bajom a kezi valtossal, de automata kenyelmesebb azert foleg varosban totymorgesnel.Az 1millaval olcsobb arat nem lattam hirdetesekben. Dizel olcsobb, de automata miatt nincs nagy kulonbseg, sot sokan inabb olyat keresnek. Accord inkabb kenyelmes utazokocsi nekem erzesre nem veretesre valo. Sokkal nyugodtabban kozlekedek ebben mint egy also-kozep meretu kocsiban.
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
válasz honda23 #54862 üzenetére
Jojo, de ki lehet fogni jobbakat is...elegge a felso arsavba tartozik az a type-s hirdetes.
Van 8 gen Type S alig dragabban nemsokara itthon, es ha igaz 120ezernel is kevesebb km-el:https://www.facebook.com/marketplace/item/225527931608285/
Ha nem nyilik meg itt a kep rola:
Amire meg hivatkozik hirdtes:
https://www.tutti.ch/de/vi/bern/fahrzeuge/autos/honda-accord-2-4-type-s/21140179A fekete resz remelhetoleg folia, es akkor egyszeru szeppe tenni.
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
Menetdinamikáját tekintve NEM összekeverendő a 2.0-ás benzines Accordokkal!
2.4 automata minden csak nem fürge. Kb 1 millával olcsóbban is mennek.
A 2.4 manuált írják 7.9re, a 2.0 manuált 9.6ra.
A valóság teljesen más. 2.4 manuál 8 felett kicsivel, 2.0 manuál 8.9, a 2.4 automata meg még ennél is rosszabb...2.5 milláért vicc.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
félisten
válasz yodamester10 #54859 üzenetére
Szloven autopalyan hegyesebb reszen azert tud enni 140-150 kozott foleg, hogy tele volt hulyekkel akiket jobbnak lattam elkerulni
-
agabe
addikt
Nem ilyesztegetesbol, de ismerem a kereskedest. Nagyon szimpik az eladok az igaz ( ha jol tudom ket srac ), de adtak mar el ugy autot (nem honda), hogy a chek engine a vasarlast koveto par oraban kigyulladt, es valszeg katalizatorhibas volt a kocsi. Visszavenni persze nem voltak hajlandok, es gyari alkatresz helyett gagyi univerzalisat akartak felajanlani az uj tulajnak (mint tudjuk azok semmit nem ernek). A kocsi asszem olajat is csipegette (emiatt lehetett a katalizator problema), de ebbol mondjuk csak a katalizatort tudhattak, mert kulfodrol behozott autoik vannak es nem tudnak semmit roluk, de azert az akkusarut pl. lehuzztak az ominozus kocsinal, hogy a hibajel ne latszodjon a vasarlaskor, es nem jeleztek a vevonek a tudott hibat valamint a fekek (tarcsak is kukak voltak) a hutoradiator cserejenek szuksegesseget sem.
A kocsi belseje es kulso allapota amugy rendben volt teljesen, csak a motorikus es egyeb problemakat tartottak titokban. Szakszervizben egybol megmondtak (vasarlas utan) milyen bajok vannak...csak oda vasarlas elott nem lehetett elvinni ellentetben a hirdetesben szereplo “szerelővel, hozzáértővel nyugodtan átvizsgáltatható, márkaszervizben, vagy akármilyen független autószerelő műhelyben átnézethető” szoveggel.
Ha viszel oda valakit azzal megnezheted (felemelni nem tudjak), es valami hozzajuk kozeli szervizt ajanlottak mint atvizsgalasi lehetoseget (na persze az tuti fuggetlen ) , de ezen felul masrol nem lehetett szo.Eleg sokat tudok az ugyrol, mert tesomek jartak igy utana meg kiderult a kocsirol az olajcsipegetes is, es elvoltak ugyan vele, de nem ert annyit a kocsi mint amennyiert arultak es tudtak ezt a kereskedesnel (legalabbis reszben) is pont emiatt szedegettek le pl. a kabelsarut az akkurol.
Nem mellesleg a kocsinak vegig vezetett szervizkonyve volt, csak az utolso ket ev volt ures, mert (elvileg) az alatt allt mivel a kilometer majdnem ugyanannyi volt mint az utolso ket evvel korabbi szerviznel, de ezt sem lehet tudni.Az accord amit linkeltel a kepek alapjan elegge rendben van, es valoban magas felszereltsegu, es lehet valos a futasteljesitmeny is, lehet rendben az egesz kocsi, de szerintem akkor is tul van arazava, es a fentiek miatt naluk hozzaerto teljes atvizsgalasa nelkul nem vennek semmit.
Van olyan specializalodott ceg ( Gor-Car ) aki helyszinre kimegy, es meg a kocsit is megemelik alulrol is megnezik, elegge jol atvizsgaljak amirol egy vizsgalati jegyzokonyvet is atadnak.
Nem tudom Godollore mennyiert szallnak ki, de kb 30ezer koruli osszegert kaphatsz egy reszletes atvizsgalast, csak asszem valamivel elore kell idopontot egyeztetni (nem tudnak masnapra menni), mert van melojuk eleg.(#54855) Qru :
Az nem draga kicsit ? fele ennyi km-el meg elmenne, de 200ezer folott mar inkabb ne legyen 2millanal tobb az ara. Tudom allapotot veszunk, de pont a 2.4-es motor az ami ha addig nem is de a kor es a futasteljesitmeny elorehaladtaval kezdheti enni az olajat. Lehet az barhogy karbantartva azert 200ezer km futasnal mar mindenkeppen kopnak az alkatreszek, es ami picit gyengebb tervezesu annal elojohet az a hiba ami a rosszul karbantartottnal 100ezernel is kevesebb km alatt. Igaz szamit mennyi volt ebbol palya mennyi varos...de ezek azok amik kb. sosem fognak kiderulni,[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz szabonagyur #54857 üzenetére
Húztál valami trélert
-
félisten
Új rekord, 11,4/L 100-n a Cityvel
-
kacsaesokos
tag
Srácok!
Egy gyors véleményt kérhetnék?[link]képek, dokumentumok alapján jónak tűnik
Azt látom, hogy korábban újrafényezték hátul, természetesen alá nézünk majd szervizbe.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Hondacco #54846 üzenetére
Időnként ugyan célszerű meghajtani/kikormolni, mert képesek az autók ellustulni, de semmi baja nem lesz a szeleprugóknak, ha nem teszed. És ez minden autóra érvényes márkától, típustól és motortól (benzin vagy dízel) függetlenül, nem csak a VTEC-ekre.
A szeleprugók nem tudnak letapadni, sőt, olajban fürdenek. Inkább a túl magas ford. szám a káros rájuk nézve, illetve az ezzel járó folyamatos összenyomás és alakvisszanyerés, de ettől sem kell félni, mert úgy is le van szabályozva.
Arról nem is beszélve, hogy mindenki komplett idiótának néz, ha folyamatosan 3-4k felett mész a városban.
szerk.: Vagy járj Ducatival, azokban nincs szeleprugó.
szerk. 2: Ebből a szempontból a kétütemű benzinmotorok sem rosszak.
[ Szerkesztve ]
-
Hondacco
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek,ha tartósan 3000 és 4000 közötti vagy még alacsonyabb fordulaton használom a kocsit,akkor a szelep rúgok károsodhatnak (letapadhatnak)?Az autó egy 7.gen.2.0 benzines Accord. Egyik ismerősöm mondta,hogy a VTEC,I-VTEC rendszerű kocsikat néha meg kell hajtani.Köszi. -
-
Vezu
csendes tag
válasz BigBlackDog #54834 üzenetére
Köszi a tanácsokat srácok! Tudom, állapotot veszünk nem kilométert, de azért na.. Elmegyek a héten megnézem, szerencsére elég közel van. Meglátom, hogy mutat napfényben és milyen a kereskedő hozzáállása egy független átvizsgálásra.
Ezeknél a motoroknál a vezérlés cserére van előírás, mikor esedékes? -
BigBlackDog
veterán
Mikor eladtam az UFOt, volt egy érdeklődő, aki megtekintette. Vele beszélgettünk kicsit és ha jól rémlik, kért ki szerviztörténetet egy másik, külföldről behozott Civicről a márkaszerviztől. És meg is kapta. Viszont mintha az rémlene, hogy a külföldi Honda márkaszervizzel (ahol volt a jármű szervizelve) kommunikált e-mailben ez ügyben.
(#54833) tboy93: Én is a jó állapot híve vagyok, de a valós futás is fontos szerintem. Ha másért nem akkor csak azért, hogy tisztában legyek a cserék esedékességével. Mondjuk vezérlésnél, vízpumpánál nem árt tudni, hogy mikor volt legutóbb cserélve és mikor kell legközelebb. Persze, biztosra is lehet menni és ismeretlen előélet esetén mindent lehet cserélni megvételt követően.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha külföldről jött akkor nem hiszem. Őszintén, tegyél magasról a km-re, menj el nézd meg, ha tetszik akkor vidd el egy átvizsgálásra vagy vigyél magaddal olyat aki ért hozzá és ha rendben van hozd el, attól függetlenül hogy 100-at vagy 300-at mutat az óra.
Szombaton voltam kint a fővárosi autópiacon körbenézni. Volt egy 2003-as benzines 2.0 accord kombi. Ránéztünk és úgy látszott már rajta, hogy fárad az autó, de még tartotta magát. Beltérben is egyedül a sofőr ülés szivacsa volt kicsit kiülve, málló kárpit sehol. Mondja a tulaj, hogy vezetett szervizkönyves. Mondom akkor muta. Egy azaz 1db pecsét volt benne, 2004-ből, 76.000km-nél. Belerántottak egy év alatt 76k km-t. Akkor a következő 14 évben még mennyi kerülhetett bele? 500.000? 1 millió? A motor úgy járt mintha új lett volna Ezért is mondom, a km nem fontos, ha vigyáztak rá akkor nagyon sokáig jó lesz még.
-
nagyúr
-
Vezu
csendes tag
válasz BigBlackDog #54828 üzenetére
Képekről nekem jó kiállású autónak tűnik, fényezés is szép. Neked mi nem tetszik rajta?
Az ár - évjárat kapcsolaton sokat gondolkodok, ~2,5 m-ből már lehetne fiatalabb gépet is kapni, jól felszerelt kivitelben, de a kevesett futott Accordok elég jól tartják az árukat. A megtett kilométerek száma pedig valóban bizalommal tölt el, ha tényleg annyi. Ha lesz a vásárlásból valami, előtte egy független szervizbe szeretném elvinni.
Egy 2007-es G astrából ülnék át, ami fiatabb, mint ez, de minőségben, komfortban és teljesítményben mégis jelentős a különbség. A bőr üléseket, napfénytetőt az automata váltóval eltudom képzelni magunknak. Olyan 4-5 évre terveznék vele.
A linket köszönöm, átnézem. -
BigBlackDog
veterán
Nem tetszik képek alapján. Viszont elég durva árat elkérnek egy ilyen 13 éves Accordért. A futása eléggé átlag alatti, ha valós, akkor megnyugtató. Ha jól látom, a gumik lassan 4 évesek lesznek, a következő 1(-2) évben számolnék ezeknek a cseréjével is.
Itt néhány típushiba fel van sorolva (generációk szerinti bontásban), ezeket leellenőrizném a kiszemelt példányon (a szokásos dolgok mellett).
[ Szerkesztve ]
-
Vezu
csendes tag
sziasztok,
régóta nézegetem már a Honda Accordokat, és végre találtam egy jónak tűnőt. Ha minden jól megy, a héten megnézem és lehet elhoznám. 2.4-es benzines automata váltós modell, 2005-ös évjárat 113000 km. A szerviz könyv alapján németből behozott, ami picit zavar mintha nem lenne végig vezetve. Mire kell figyelni ezeknél a típusoknál? Van valamilyen jellemzően kiszűrhető típus hiba?
köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
TaylorPro
addikt
Hétfőn műszakizik a Műszer. A helyzetjelzőket elől, és a rendszámtábla izzókat ledről vissza kell cserélnem gyárira és ennyi. Le egyeztettem velük, nem szeretem a potyaköröket. Remélem nem lesz baja.
[ Szerkesztve ]
Pixel 9 Wintergreen 256
-
zolynet
veterán
válasz tboy93 #54816 üzenetére
Accordhoz is nézegettem .... és nem csak a síelés miatt.
Nem swapolok, elég az ilyen fajta költekezésből. Kell egy erős öszvér.
És ha 200k rá egy tetőbox sínnel akkor meg kell venni és éves szinten 2-3-4x fel kell rakni, az meg nekem belefér.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
(#54814) martillo
Nem egy kényelmes megoldás(#54815) zolynet
Inkább a kombi + motor swap? -
nagyúr
válasz zolynet #54812 üzenetére
Kvázi ugyan abban a helyzetben vagyunk, nekem is egy gyerkőcöm van. A 7gen sedan civic csomagtartója literre ugyan annyi mint az accord sedané és a nyílás is olyan. Múltkor 4 napra lementünk a Balatonra, az anyós ülés plafonig, az összes lábtér tele pakolva, csomi fullon, még a kalaptartón is cuccok voltak
-
zolynet
veterán
-
ChiliChili
tag
válasz dany27 #54782 üzenetére
Gyakorlatilag ugyanez történt velem októberben, az egy 2007-es Civic volt, első tulajdonosa voltam. Ilyen esetben a biztosító, kárkori értéket kell térítsen, tehát pontosan meg kell határozni, hogy a baleset napján mi volt az értéke a sérülésmentes járműnek. A használtautó.hu jó irányadó és ne engedjetek, nem a ti hibátokból történt, mindenképpen jár nektek a sérülésmentes autó reális értéke.
Hasonló volt a javítási ajánlat is, márkaszervízben azt mondták, ez már nem lesz az az autó, ami előtte volt, gazdasági totálkár lett az ítélet, eladást javasoltak. Több helyről is kértem tanácsot és mindenhol azt javasolták, ne javíttassam, mert később még sokkal többe kerülhet. Kitartás és keressetek biztosítási ügyekben jártas jogi tanácsadót, megéri azt a 10-20 000 Ft-ot! -
Dan-szan
senior tag
, még nem mértem, de az én adataim nem lesznek mérvadóak,ugyanis városban megyek keveset-sokszor. Majd ha már eléggé megismerem az autót,és kiigazodom mindenen (lásd gyerekzár ) akkor jöhet a mérés is.
tboy93 : köszönöm, tudom nekem is az 1.8-t mondták,de mint fent is írtam városban nekem elég a kistesó.
Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- War Thunder - MMO Combat Game
- PlayStation 3
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Asszociációs játék. :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Delta Force (2024)
- Képregény topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- 3in1 Babakocsi eladó
- Felújított Herman Miller Aeron Classic B méret prémium gurulós irodai szék
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- Remek áron vadonatúj brutális elektromos roller Quickwheel EXPLORER - 5600 watt, számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest