Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
demars
addikt
válasz tboldi #53496 üzenetére
Cégnél nem tudom megnyitni a linkeket, de a nevek alapján jók lesznek. A dugókulcs készletet sikerült megsasolnom, jól néz ki.
Múltkor vettem én is krokodil emelőt, nyomaték kulcsot, meg hozzá krowa fejeket. Lidliben meg volt akciós bak párban, azt onnan húztuk be.
Ez az elektromos ütvecsavarozó jó dolog, én is extolt néztem a szerszamkell ről Remélem nem a kisebbiket veszed! Kell a tartalék erő ám!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
TaylorPro
addikt
Jövőhét pénteken viszem ózonos klímatisztításra. Érdemes átnézetnem gáz és olaj ügyileg? Novemberben vettem, a klíma előéletéről semmit nem tudok.
Köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Pixel 9 Wintergreen 256
-
tboldi
nagyúr
Megrendeltem az otthoni szereléshez szükséges szerszámokat. Lesz egy dugókulcskészlet a lincos.hu-ról és egy krokodil, egy pár tartóbak, egy kisebb és egy nagyobb nyomatékkulcs, egy olajszűrő leszedő, egy fékdugattyú visszanyomó és egy elektromos ütvecsavarozó a szerszamkell.hu-ról.
Kicsivel több, mint 150k lesz az egész, igyekeztem nem a leggagyibbakat kiválasztani, de azért árban sem akartam nagyon elrugaszkodni.Ja, meg a korábban linkelt tömítéseket is megrendeltem.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #53490 üzenetére
Mivel a kompresszornak kell az olaj a kenés miatt, érdemes kétévente cseréltetni. Nem horror összeg, de legalább tudja az ember, hogy jó benne a cucc.
Egyébként amit leszívnak gázt, azt leszámolják, tehát ha nem ereszt a rendszer nem vészes a töltés.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
veterán
válasz TaylorPro #53490 üzenetére
Civic-be nem volt így muszáj kategória.
Accordba meg amióta behoztam (2016) nem volt ránézve. Tartottam attól ha kevés benne a gáz akkor erőlködik a klímakompresszor, de nem, kijavított a szaki. Azt mondta akkor erőlködik ha nincs olaj a kompresszornál, egy esetleges hűtőcsere miatt pl. Accordba 100g volt az 525g gyári adathoz képest, sok nem volt benne.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
klímatöltés + ózonos tisztítás ✔
Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #53486 üzenetére
Összeszedtem a tömítéseket: szelepfedél, EGR-csatorna, szívósor.
-
-
i-sti
senior tag
Mit kell meghallani a motoron, hogy itt az ideje egy szelephézag korrigálásnak?
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Nem talál az én kicsi Jazzembe.
Nekem az utasfelől is 2 kis záró "anya" van, ennek csak a sofőr oldalon van.
Ebből 2 dologra jutottam, ha van Fit-re, eredeti gumiszőnyeg, ami 80%-ban találna is az én Jazzembe, akkor kell lenni Jazzre is. Második dolog, hogy még mindig nem találtam meg azokat.
Illetve találtam sárvédőket, azok viszont kompatibilisek Fit-Jazz között.
ebay-amazon van, de mind USÁból, drága a szállítás ideNovum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #53480 üzenetére
Pontosan.
-
flegga92
senior tag
válasz BigBlackDog #53454 üzenetére
Szerintem ott lehet a baj, hogy az autósok 80%-át nem érdekli milyen olaj van a kocsijában sőt ebből még elég nagy része azt sem tudja mikor kell olajat cserélni, rosszabb esetben azt sem tudja, hogy kell-e egyáltalán olajat cserélni.
Másik, hogy a legtöbb szerelő (tisztelet a kivételnek) még a Lada, F Astra és társaiból indul ki. Az olaj fogyasztást pedig azzal próbálják kiküszöbölni, hogy vastagabb olajat tesznek bele, természetesen ezzel több kárt okoznak a motorban. Pl kollégámnak a 2008-as Mazda 6 van, szerelője 10W40-et akart bele tenni, mert már 200e km van benne, olajat pedig nem eszi... Holott hétköznap kismama járatban van az autó, hétvége kivételével hidegen jár. Minimum egy 5W-s olaj kellene bele.
Magamról is tudom, hogy hétköznap ugyan ezt csinálom, főleg télen. Már az 5W és a 0W között is érezhető különbség van, könnyebben indul, szebben jár.
Ja és az enyém is eszi az olajat. 5W30-as Eneosból 10e. km alatt 6-7 decit evett, most jó áron jutottam hozzá a Honda 0W30-as olajhoz és az ment bele. 5000 km mentem vele csere óta, a nívó felénél van az olajszint. Szóval kevesebbet is fogyaszt belőle.
A 7G FB csopiban sokan járnak 0W20-al 0 olajfogyasztással, akik inkább panaszkodnak a fogyásra azok akik 10W40-et használnak már jó ideje. -
BlacKSouL
addikt
Hátsó fékdugattyú porvédő gumigyűrűt cserélt már valaki? Mindenképp szét kell szedni hozzá a dugattyút, vagyis le kell engedni a fékfolyadékot? Anélkül nem lehet cserélni?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
fityesz9
tag
Sziasztok ismét!
Köszönöm a sok jó tanácsot itt a fórumban. Kedd óta új családtag van egy 2009-es Civic 1.8 Sport. Még barátkozunk, szokom a 14 éves Renault után. Gyönyörű, erős, kezes. Még kap egy kis szépítgetést, nyári gumi, alufelni. Tényleg a segítségetekkel nyugodtabb volt a keresés.
Egy kérdésem van, minden rendben votl vételnél, nagyszerű állapotban van. Tempomat nem működik, nem létszükséglet, ezért is vettem így, mérlegelve volt, de azért olyan vagyok, hogy szuperájon minden, nyáron ha időm engedi, meg akarom javíttatni. Szerintetek egyértelműen márkaszervíz és ott megoldják. Vagy nézzek utána a környéken nem Honda szervízekben. Esetleg találkoztatok ilyen problémával? A kapcsolót nem reagál semmit a benyomásra, ahogy olvastam, valószínűleg a kapcsoló mechanikus hibája. Ötletek?
Illetve, ha megkapja a felnit, csinálok róla képeket a fórumba, ha lehet.
Garrus, am I your dirty little secret?
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #53449 üzenetére
Bírt annyit? Akkor az szuper. Jó, ha 26km-t bír.
Nekem most előre stoptech tárcsa sárga ebc betéttel, hátra ate szett megy.
Ferodom bírt egy évet, üt, ráz. Hullámos.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
Ezt ismeri valaki? Vagy használ ilyet?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BlacKSouL
addikt
Két dologra hívnám fel a figyelmet. Az egyik ismétlés a másik új jótanács.
Aki teheti, kerékcsere alkalmával ellenőrizze a fékbetétek állapotát, az se baj ha 3 db csavar kitekerésével leveszi a nyerget és megnézi őket alaposabban. Akkor rájöhet, hogy hiába teszi be a bármilyen fékszettet, ha a téli retek összeveri ott a környéket, akkor bizony szépen meg tud szorulni. A betétvezető lemezeket meg kell pucolni fémtisztára. Úgy bele tud állni a betét sarka, mint a cövek. A betét sarkait is ellenőrizni kell, mert hiába van szép sárgára festve, ha egy kis helyen is megpattan, alatta úgy fog rozsdálni mintha muszáj lenne. Ezt is fémtisztára lereszelni, majd mindkettőt vékonyan megzsírozni. Sajnos zsírzás nélkül azonnal összerozsdál, zsírzással viszont egy idő után összegyűjti a koszt, és azért. Jó megoldás nincs, rendszeresen karban kell tartani.A másik, hogy aki festett tárcsát rakat fel, annak bárki bármit mond, 100-150 km után igenis ki kell vennie a betéteket, lekaparni róla a rajta összegyűlt tárcsafestéket, és úgy visszarakni. Ugyanis ennek hiányában a betét élénél összegyűlő, valamint a középső vágatban beszoruló festékcsomó megég, üvegkeménységűre keményedik, és mivel keményebb mint a betétanyag, feltartja a betétet, nem fog rendesen felfeküdni a tárcsán. Nekem pl. úgy feltartotta, hogy a tárcsa két szélén már hozzá sem ért semmi. Ez látszik a betét két szélén a rozsdás sávokból. És egy vékony csíkban tárcsára szoruló üvegkemény valami nem fog fékerőt produkálni...
Ja, és a fenti képek a nem egészen 2 éves ebc szettről készültek, amely egyébként jól karbantartva szépen teszi a dolgát. A következő szétszedéssel nem fogik két évet várni. A motor csak hajt, vagy élvezetet ad, de a fék a legfontosabb biztonsági berendezés. Ne hanyagoljuk el.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
Most már időszerű a szelephézag állítása, már hangja is van.
Ha hazaértem Esztergomból, meg is rendelem a cuccokat.
-
BigBlackDog
veterán
válasz flegga92 #53453 üzenetére
Az utolsó néhány sorban írt dolog érdekes azért. Nem sok márkánál tudok olyanról, hogy 250e km felett ilyen vékonyságú olaj is még "jó" a motorba (és nem szivárog ki, nem fogy az olaj), Hondás köröken viszont már több ilyen esetről is hallottam. Pedig elvileg, ha a motort kímélve használják legalább a bemelegedés időszakában, akkor szerintem nem kéne még 200-300e km után annyira lepusztulnia, hogy vastagabb olaj kelljen bele.
-
flegga92
senior tag
válasz kand Úr! #53452 üzenetére
A féltengelyt leírtam, csere szerviztől függ 1-1,5 óra + műkiállítás. Nyeles tengely csapágy már húzósabb 60-90k között van, érdemes kuplungot is cserélni. Vagy a saját váltódat újítod fel, vagy veszel egy felújítottat (ha jól tudom a csepeli bontónál van) ha kész a csere le kell adnod a tied. 120-180e km között szokta megadni magát, de ez a külföldről behozottaknál nem ellenőrizhető.
Még az előbb kifelejtettem, hogy a központi zár motor szokott meghalni benne, itthon is van utángyárott 4500-5000 között, de kínából 2000 Ft-ból meg van és itthon is ugyan azt kapod.
Nekem lassan egy éve van meg, volt vezérlés csere (Contitech szett + GMB vízpumpa (gyári beszállító)), szelephézag állítás, fő/vezérmű tengely szimmering csere ha már úgyis bontva van a vezérlés, illetve a szívósor itt is kokszolódik mint a Jazz-nél. Takarítás után mintha +20 ló előkerült volna. Ez összesen 98k-ba fáj anyaggal, munkadíjjal.
Ezen kívül volt egy főtengely jeladó csere, ebből csak a gyári jó, ez bontottan 8k+5k szerelés volt.
Olajból 0w20 0w30 5w30 amit beletennék km állástól független. Én 5w30-al vettem, ment bele a 0w30 de legközelebb megpróbálom a 0w20-at.
Az én vasamban 280.000 km van, szóval nem kell tőle félni.szerk:
kuplung pedál szokott nyikorogni, meg kattogni, ezt néha megoldja a zsírzás néha nem. Nem érdemes cserélni mert fél év múlva újra előjön, legalábbis a TC népitéleten sokan írták akik újonnan vették.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz lazac_ #53450 üzenetére
Végignéztem a galériát, és volt egy ilyen gondolatom, hogy lehet, hogy innen a topikból ment valaki a City-vel.
Én még csak motoros tréningen voltam, az is jó volt, csak sajnos egy korábbi balesetből kifolyólag a bokám nem bírta olyan sokáig a behajlított pózt, félidőben abba kellett hagynom.
[ Szerkesztve ]
-
lazac_
tag
Hogyan lehet City-t "ültetni"? Nyomd ki a fékpedált a motortérbe 50km/h-ról...
[link]
BTW jó móka volt a tréning, de baromi rövid/kevés az egy alkalom, cserébe nem olcsó (bár a Totalcaros ár jóval a listaár alatt volt), itthon a belső kamerás felvételeim visszanézéséből meg annyit megint megerősítettem magamban, hogy éles helyzetben továbbra is 99-100% között a közlekedésre kell figyelnem, különben esély nincs a korrekcióra...[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz kand Úr! #53444 üzenetére
Szia!
Nekem 3 ajtós Sport van ez egy kicsit másabb, mint az 5 ajtós, így erről tudok mesélni neked. Ennek keményebb a futóműve és gyárilag 3 cm-el alacsonyabb. Kanyarokban stabil, elég szépen lehet vele venni a kanyarokat. A fordulókör nem az erőssége, kb a céges terepjáró, megszokást igenyel, elég hamar belejöttem.
Hátul hatalmas hely van benne, eddig mindenki aki ott ült, ezt hozta fel először. Csomagtartó nem túl nagy, de 3 táska bőven befér.
Fékkel én sem voltam megelégedve, de a topic kedvence a Zimmermann fékbetét megoldotta.
Ha néha csapatni is akarsz akkor 1.6 vagy a 2.0 VSA (ritkább mint a Type-r). Előbbi sem egy erőgép, de abban legalább van V-tec picit segít rajta.
Típushibak: nyelestengely csapágy (felengedett kuplungnál hallod) jobbos féltengely törik ha gyári még és rajta van a rezgés csillapító gumi (FB csoportban 25e az erősített féltengely), manuális klímás hőmérséklet állító eltörik és drága pótolni (automata klímásnál nincs ilyen gond). Ha Facelifteset veszel a hátsó szövet dob betét mögé nézz be ott rohad, FL előtt nincs ilyen gond. -
kand Úr!
csendes tag
Sziasztok!
A kozeljovoben autovasarlast tervezek, tobb marka, tipus tetszik, de a topiknal maradva itt a 7gen civicrol erdeklodnek. Bocs ha hulyesegeket kerdezek, de erdekelne pl a vezethetosege, gondolok itt: a manoverezokepessegre/fordulokorre, fekek mennyire hatekonyak(ezekrol felemas velemenyeket olastam), mennyire lehet kilatni belole, hetkoznapi hasznalatra mennyire praktikus? Gyerekulest hatra beoperalni mennyire maceras? Csomagtarto merete megfelel-e egy 3 tagu csaladnak? Nem koltoztetesre gondolok de a havi bevasarlasok esetleg kirandulasokhoz 3 nagyobb sportaska belefer-e kenyelmesen?
Es meg egy olyan, h vezetesi elmenyt talalok-e benne? Nem boyracerkedni szeretnek, csak amolyan neha ha apanak telelesz anyaval es kicsit csapatna maganyosan
Elso korben ezekre lennek kivancsi. Halas lennek ha tudnatok segiteni mert hamarosan eljon a vasarlas ideje es meg tanacstalan vagyok. -
flegga92
senior tag
válasz Andre90 #53434 üzenetére
Szia!
Nálunk a céges kocsikba van (Opel, VW). Opelekben rendszeresen beriaszt indokolatlanul, ha nincs GPS jel, felhős idő, vagy magas épületek közelében állsz elég sokat kell szórakozni mire beindítod. Nálunk van kártyás azonosítás is.
VW-vel tök jól működik az Opellal kevésbé. -
őstag
válasz Andre90 #53434 üzenetére
Nekem toyota iq-ban volt. Nem volt vele gond és nem lopták el Az scross-ban is lett volna, de éppen átvételkor hoztak be egy scrosst aminek a pajzs hazavágta a központi rendszerét. Ezért én akkor nem szereltettem be. Viszont a sztorihoz hozzá tartozik hogy tudomásom szerinte egyedi beépítési hiba volt és a pajzsosok vállalták a felelősséget. Szóval lehet hogy kapnak majd még egy esélyt (bár néhány megoldásukat joggal köpködik, lásd vacak nem vízhatlan dobozban elektronika), vagy a már említett blue16.
-
Andre90
tag
Sziasztok!
Használ közületek valaki Pajzs Technológiájú védelmet az autójában? A tapasztalatok érdekelnének, hogy mennyire tud jól együttműködni a Civiccel, mennyi kompromisszumot kíván a hétköznapok során. Esetleg más megbízható védelmi rendszert tudtok ajánlani? Egyelőre erősen hajlok a Pajzs felé. -
demars
addikt
válasz BlacKSouL #53428 üzenetére
Te legalább megnézed... Én megkérdezek valakit, aki tuti rávágja, hogy 120 vagy 130... izé legyen 130 akkor tuti jó lesz!
Viccet félre téve, szervizben nem szarakodnak, ezer a dolguk, annyi melójuk van mint a sár. Mindenféle vacakkal beállítanak, nem nézegetik a manualokat, a két érték közül az egyikkel lehúzzák aztán csókolom.
Ha viszont sikerül tárcsát is cserélnem, lehet kap új csavarokat és anyákat is. Az anyák elég viseletesek, csupa rozsda körbe mind ( egy szettem van, téli kerekekhez is azt használom). Mivel gyárilag krómosak nem akarom otthon fújkálni, úgy sem maradna meg rajta semmilyen festék.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboldi #53425 üzenetére
Ő tipikusan az a srác, aki utánajárás nélkül azért rajong vakon, amit elsőként a keze ügyébe kap. Szülei levedlették a Jazz-t, hát megkapta és azóta a szó legrosszabb értelmében Honda-b*zi. 180-al nyilván nem ment, ezt csak mondja, meg még sok mást is (legendás gyorsulások, terepezés ültetve, stb ). És te vagy a hülye, ha mondod neki, hogy blődségeket beszél
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #53424 üzenetére
Még az 1.4-es sem tud 170-nél többet, de 140 fölé is már elég nyögvenyelősen megy a légellenállás miatt, a 180 lehetetlen.
Mondjuk vagány felni, és "elállított" futómű (-3 centis progresszív rugók, semmi más) nálam is megvannak. Esetleg még a fóliát vehetjük matricának.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboldi #53422 üzenetére
Baja nincs, sőt! A kis egykettest úgy hajtja mintha 500 lóerős Mustang lenne. És úgy is vélekedik róla. Sportkipufogó üvölti a levegőbe mind a 78 gyári lóerőt, "vagány" felnik, matricázás, elállított futómű, lógó kárpit, régóta cserés fékek, még régebb óta törött lökhárító és repedt szélvédő. Az igénytelenség netovábbja, de persze "éjszaka az elkerülőn megfutotta a 180-at", amivel nem lehet vitatkozni.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
flegga92
senior tag
válasz demars #53406 üzenetére
Téli szett felrakásakor én is zsíroztam a tőcsavarokat, majd nyomatékkulcsal meghúztam 110-re (gyári érték 7g-nél 108). Mentem vele kb 40 km-t, hogy ráellenőrizzek az összes le volt lazulva 3 csavar elég szépen, majdnem egy egész fordulat kellett neki. Utána nem volt gond, tartotta egész télen.
Most a nyárit zsír nélkül tettem fel, kb 100 km-t mentem vele, nem lazult le.Soha többet nem fogok zsírozni, mert nagyobb baj is lehetett volna belőle, ha nem állok meg és húzok utána.
-
demars
addikt
válasz tboldi #53413 üzenetére
Már nem is tudom enyémhez mennyi az előirt érték. Azt mondta öcsi, hogy ők is 120 vagy 130 al húzzák meg (nem mindegy, hogy csavar, vagy anya).
Az biztos, hogy a 130 az bőven elég...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Johnny_vT #53408 üzenetére
Hali!
Annyira nem ismerem egyik típust sem (bezzeg ha GD Jazz-t keresnél... ), de pár gondolatot megosztanék:
- A Volvo sorötöse nagyon jó motor és a hangja is különleges, de ne szűkítsd a keresést kizárólag a 170 lovasra, mert minden porcikájában megegyezik a 140 lovassal, egyedül csak a szoftver különbözik, amit simán át lehet írni az egyikről a másikra.
- A 8. generációs Accordban nem ugyanaz a 2.4-es van, mint az elődben, és vannak is vele bajok (erről olvastál is ugye). A 7-est még nyugodtan megveheted a nagyobb motorral, azzal nincs gond.
- A Lexus pedig prémium márka prémium alkatrészárakkal. Egy Hondát azért könnyebb fenntartani.[ Szerkesztve ]
-
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Tovább szűkült a keresési listám. Ki szeretném kérni a ti véleményeteket is. Két árkategóriában nézelődök:
4000-6000 euró környékén Honda Accord 7 2.0i vagy 2.4i benzinessel vs. Volvo S60 2.4i (170) soröt benzinnel
8000-10000 euró környékén Honda Accord 8 2.4i benzinessel vs. Lexus IS 250 V6
Meglátjuk meddig bírom még az F Astrával, de ha nagyon nem, akkor az alacsonyabb ársávból választok. Mit gondoltok, miben jobb/rosszabb a 7. Accord a Volvo ellenében? Heti 3-4 városi út, illetve kb. kéthavonta 800+ km-es német autópályázásra használnám.
Vagy legyek több türelemmel és válasszak a másik árkategóriából? A 2.4-es Honda motorjáról hallottam rosszakat, ugyanaz van mindkét generációba csomagolva? Honda és Lexus közül melyiket preferálnátok? (Hülye kérdés, ez egy Honda csoport, tudom... )
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #53406 üzenetére
Nekem egyszer valaki megzsírozta a csavart, persze azóta nem, de ami rajta volt, maradt vékonyan, azóta már megkopott, megszáradt nagyjából. Nem hinném hogy valaha lelazult, bár az tény, sosem mértem nyomatékot leszedéskor. Haveromnak csontszáraz a csavar is, meg a csavar felfekvő kúpja is, és neki 140 Nm-re kell húzni, hát letekeréskor odabasz az ember kezének mikor nagy reccsenve megindul. Nekem simán csak elindul lefelé. Viszont idén lehet, hogy kézzel túlhúztam a csavarokat, ugyanis nyomatékkulcs nélkül raktam fel, és mikor később pártíz km után már nyomatékkulccsal ránéztünk, egyetlen csavarnál sem húzott már rajta. Vagyis lehet, hogy inkább le fgom lazítani mind, úgyis a fékekre muszáj ránéznünk, és akkor már csak nyomatékra húzom vissza.
A csavart zsírozni azért sem jó, mert túlhúzhatod. Húzod nyomatékra, de csak nem szorul, még mindig megy, még mindig megy, és addig húzod, hogy elszakítja a menetet.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #53385 üzenetére
Én szintén megkenem picit. Az agy végződésénél körbe picit, ott tud egybe rohadni. Cserekor csiszoló papírral adok neki, a rozsdát kicsit leszedem. Majd ujj heggyel teszek rá zsírt, ahogy írtad nagyon vékonyan. A felniket meg szilikonnal szoktam lekenni ott ahol a tárcsával érintkezik. Ott is csak keveset adok neki, ráadásul akkor mikor elteszem őket pihenni, szóval nem fognak berozsdálni és minimális kenésük lesz.
A kerék csavarokat (tőcsavarok) is szoktam zsírozni, de azt mondják a szakik, hogy azt nem szabad. Manual tiltja, visszalazulás miatt. Most kihagytam.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
i-sti
senior tag
A váltógombom nagyon kopottas. A gyűrű megtette a hatását.
Mennyire bonyolult a cseréje? Illetve a szoknya kb 1-2cm lentebb van mint a gomb ez így jó? Szerintem rögtön a gomb után kellene kezdődjön a szoknya.Erre a váltógombra gondoltam mint csere darab:
54102SAA013ZA
Valakinek tapasztalata/képe ?Novum Forum Siculorum
-
lazac_
tag
válasz JoolsNOS #53401 üzenetére
Jelen! Nálunk ellepték a mosókat az autók, sorállás volt mindenhol, én csak az üvegeket mostam le egy benzinkútnál, hogy kilássak hazafelé menet. Inkább ez a homok, mint az őszi gyűlöletes pára... bár a City ezerszer jobb, mint a Twingo-m volt, pláne most, hogy 12év után először fel lett töltve a klímája. Itthon a tetőablak már jobban zavar...
Nálam a hátsó kerekek rohadtak fel, amíg nem kapott lehelletvékony zsírréteget.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest