- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz TaylorPro #51800 üzenetére
Én már vettem és be is pingáltam vele egy csomó kavicsnyomot. A legutóbbi mosásnál észrevettem 2 újabbat, de majd csak akkor festegetek, amikor már viszonylag meleg lesz az idő.
Egyébként BBD-hez hasonlóan én is csak a basecoat-ot használtam. Először kipróbáltam a clearcoattal, de szerintem kevésbé feltűnő a javítás nélküle.
[ Szerkesztve ]
-
TaylorPro
addikt
válasz tboldi #51801 üzenetére
Én is majd akkor akarok kozmetikázni ha már jó idő lesz.
Más: jazz 2006 váltógomb. Ezt találtam ami új: [link]
Ez az egyel újabb Fit Sportban van ahogy keresgéltem ez jött le. Ott kék a műszerfal világítás dizájn, a váltógombon is kékek a számok. Szerintetek milyen ez a váltógomb? Szerintem illene a Jazz 2006-ba is. Kompatibilis, ugyan az a menetes gomb kell az első és a második Jazz váltókra. Tehát tuti jó rá amit linkeltem. Árban lehet beáldozom. Találtam egy helyet ahol gyári cuccok vannak, és kb 20 ropi egy Jazz golflabda váltógomb. Vicc. Itt: [link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Hazel
-
hülyegyerek
addikt
Én is rendeltem gyári hibajavító festéket, de a javított folt minden esetben sokkal sötétebb lett, mint a gyári szín. Egy idő után abba is hagytam a javítgatást.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #51805 üzenetére
Lehet, hogy ki van fakulva a fényezés.
Nálam pontosan olyan színű a javítás, mint az autó. -
Kobe
veterán
válasz TaylorPro #51800 üzenetére
Azt hagyjatok ki a tortenetbol, hogy a kocsi szine es lakkozasa az evek multan valtozik, fakul, mattul, ugyanugy ahpgy a nap kiszivja a muszerfalat, ugy a festest is csak levesbe latvanyosan.
Jo a gyari festek, csak eppenseggel a decire kevert boltit ugy keszitik, hogy szinmerovel bemerik az arnyalatot &egy kisebb darabrol (pl tankfedorol) es ahhoz keverik hozza.
A gyari meg siman elterhet 1-2 arnyalstnyit mire felpingalod
Ilyen szempontbol, javitoleszletek teren a carcolor a legjobb, naluk nem csak a festelet kapod es gyufaszallal felkaparod, vagy vakolokanallal, hanem adnak mindent, csiszolot, rongyokat, mindent a javotashoz. 11K korul van egy profi csomag es az kb 1 elemre (vagy 15000 kavicsfelverodesre ) eleg
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboldi #51806 üzenetére
11 éves a verda, szóval esélyes, hogy már fakult annyit, főleg a csillaggarázs miatt. Amúgy a fényező is kb. harmadszorra találta el nagyjából az árnyalatot, mikor a szárnyat fújta, szóval ez a szín nem szerencsés ilyen szempontból.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
tboldi
nagyúr
válasz hülyegyerek #51809 üzenetére
A másik topikban olvastam, hogy nyáron el akarod adni, de egy polírozással valószínűleg tudnál rajta javítani.
-
TaylorPro
addikt
Jöhetne erről egy link hogy hol és hogyan szerezhető be.
Más: Itt vannak gyári cuccok, találtam is váltógombot Jazz-re még tűréshatáron belül, ingyen szállítással:
Bontóban 5000Ft egy váltógomb. Ez kb 11000Ft. Erős a késztetés hogy vegyek. A kormány már húzós. 56 ropi.
Pixel 8 Hazel
-
hülyegyerek
addikt
válasz tboldi #51810 üzenetére
Így van, a nyáron lecserélem. Gondolkozok rajta, hogy költsek e a parkolási sérülések kijavítására, meg polírozásra, de szerintem a lustaság fog győzni. Én személy szerint az őszinte autókat szeretem, amik nincsenek kiglancolva az eladásra és látszanak rajtuk az esetleges hibák, meg hogy nem most jönnek a fényezőtől egy totálkár javítása után.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
BigBlackDog
veterán
Sajnos búcsúzok a topiktól, elment a háztól a Civic. Bő másfél év alatt eléggé megszerettem, kicsit még mindig sírok utána. Nem mondom, hogy soha többet Honda (sőt!), de úgy érzem, hogy mostanában kicsit elszálltak a szép Accordok, CRV-k használtpiaci árai (legalábbis a 1.5-3M Hufos ársávban), így -nekem- kiestek a látóteremből. 9gen Civicet nem éreztem volna igazán előrelépésnek, talán majd egyszer egy 10gen esetleg összejön...
Az UFOról sokat nem tudok írni. A típussal kapcsolatos tapasztalataimat már párszor megosztottam, hiba meg a nálam töltött idő alatt nem jött elő. Voltak idegesítő apróságok (pl. pocsék hangszigetelés/hangos motor, a nyikorgó kuplungpedál, amíg meg nem zsíroztam), de alapvetően egy megbízható gépezetként tekintettem rá, akire számíthattam mindig. Szóval kicsit ilyen "se veled, se nélküled" érzésem van.
Majd egy errefelé tévedő modit kérnék szépen, hogy vegyen ki az összefoglalóból! Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
BlacKSouL
addikt
Kiderül ki a keménymag
Nekem is gyári hibajavítóm van, gyári festésre, tökéletes színhűség. Maximum a felület kráterességéből látni a javítást. Igaz, full garázsos, keveset mosom, sokat ápolózom, és bézs, vagyis aranymetál. Amúgy meg a téli mocsokkal színazonos
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
pitama
tag
válasz BigBlackDog #51814 üzenetére
Én meg ma lettem Honda tulajdonos . Akkor melegváltás.
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #51818 üzenetére
Már nepper lettél, hogy most Zafira eladó?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #51819 üzenetére
Nem, csak meghozta a Volvo a hatását a szülőknél is.
-
Kobe
veterán
7gen honda accordban elegge kifényesedett a könyöklőm, illetve a vezetőoldalon az ajtón levő kartámasz része a belső ajtóborításnak.
Tippek, hogy honnan lehetne jó minőségű könyöklőt,kartámaszt beszerezni (újonnan mondjuk, bontottal ami szintén fényes, nem vagyok előrébb) ?
+amit keresek az belső ajtóborítás, illetve annak a műanyag elemei, pl a nyitófogantyú, amin ez a szénszálas hatású ezüst mintézat van, nem tudom ezt lehet e külön beszerzeni vagy csak egyben a telejs borítással...
Csepeli bontóban kárpitos egységek nincsenek, már próbáltam
-
Kobe
veterán
-
tboldi
nagyúr
Szombaton be is pattintom őket, ha az oktatóm rábólint.
És ne tévesszen meg senkit az olajszűrő dobozára írt 4000 Ft, a webshopban olcsóbb.(#51826) -=Libria=-: Ha VTN-nel csináltatod, meg sem lehet mondani, hogy az nem gyári.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #51816 üzenetére
Nekem is a gyári van, azzal nincs színhelyesség probléma (igaz nincs is kifakulva a fényezésem), annyi, hogy ugye nem tudom olyan szépen felvinni mint a fényezőrobot.
-=Libria=- : Nem tudom, hogy az egyben van-e az Acc-ban de ha igen akkor jóval olcsóbb lesz rá a fólia. egy sötétebb szolid fóliától nem lesz boyraceres.
#nincsbennetarcsi
-
pitama
tag
válasz BigBlackDog #51818 üzenetére
Igen 7gen . A parkolóban nem fotózom,de ha elmegyek egy szép helyre valamikor, akkor lövök pár képet.
Más: Takarításra valami tippetek? Személy szerint csináltatnék valahol egy külső belső tisztítást, de a kétkezi munkának se vagyok ellenére
-
tboldi
nagyúr
válasz pitama #51829 üzenetére
Autóápolós topik összefoglalóját olvasgasd.
Amúgy grat!
-
vbbb
őstag
Üdv!
Van valakinek 1.3 Hybrid Civic (113hp, Salon, 2008)? Kellene valami nagyobb családi kocsi, és maradnék a Honda mellett, mert megkedveltem.
-
vbbb
őstag
Egy Accord talan jobb valasztas lenne? Az igazat megvalva en tobbnyire varoson belul kozlekedem, a 2 literes nem nagyon lenne kihasznalva. Nyaranta jarunk haza kocsival es most bovul a kis csalad, kellene a tobb hely. Gondolkodtam, hogy megtartom a regi Civic-em varosi kozlekedesre, de tul nagy luxus lenne a ket kocsi. Nem konnyu.
-
Qru
MODERÁTOR
Egy Hybrid tulajt ismertem neki városban (BP) olyan 7,5 körül evett de a tesztekben is 7-8 literes fogyit írnak (pl: [link]). Hiába a hibridség mivel nem tud elektromosan indulni és az akksik miatt elég nagy az önsúlya így irreális elvárás 4-5 literes fogyasztást várni tőle.
Na most egy Jazz elvan városban 5,5-6-ból vígan, így sztem 0 azaz nulla létjogosultsága van. Plusz ugye a Jazz jobban pakolható, variálható az ülés stb-stb.#nincsbennetarcsi
-
gerner1
veterán
válasz BlacKSouL #51834 üzenetére
Nekem a mostani CRV előtt, volt FN2 -es 1.8 (2009), és az az FD hybrid is (2011-es). Jazzből van egy 2007 -es 1.4 CVT -énk.
Számomra picit különös az a 6L -es fogyi az 1.8 -cal. Én annyit csak akkor tudtam realizálni, ha szigorúan országút, és max 90-100 -as tempó. Városban (itt BP -en) inkább 7,7-8,5 között, de inkább 8L körül, és ezekben semmi "jaszkari" nem volt, csak a forgalom ritmusához igazodás.
A hybrid ilyen szempontból sokkal jobb volt városban. 6L körül volt stabilan az éves átlagom. Nagyon jó benne a stop-start rendszer (is), és érzésre pont úgy megy mint az ezzel azonos sedan 1.6 -os verziója. A max forgatónyomaték pedig alapjárattól rendelkezésre áll. Országúton is tartható a 6L simán, és ezért az eredményért itt sem kell "tojás lábbal" küzdeni. Ugyanakkor, aki szeret rendszeresen 110, vagy az fölött haladni (tehát ezzel a habitusall sokat is kell előznie) annak többet fog enni. Nem "szereti" a pályát sem, mert 110 felett ennek is láthatóan megemelkedik a fogyasztása. Nálam 130-ra állva 6,8-7,3 között kért, de érdemes inkább a 7 körüli értékekkel kalkulálni. Szóval, pályán, ha 130 -nál rendszeresen oda-oda lép neki az ember, hogy ne ragadjon be a külső sávbsn előtte haladó lassabb mögé, akkor valóban összejön a 8L is.
Szóval érezhető, hogy nem erre találták ki .A Jazz nálunk van 1éves kora óta. 16e Km -rel vettük, és most van benne ~118e. Városban az éves átlag 6,7L. Ennél sajnos, egyrészt nincsen stop-start (csak a legújabb generációban, és a hybridekben), másrészt városban használva (átlag napi ~40km) többnyire be sem tud melegedni, nyáron pedig klíma (mert nem díszenek van). Országúton 90-100 -zal (2 felnőtt + némi csomag) 5,8 - 6,4 között, de inkább 6L, amit többnyire szintén a dimbes-dombos dunántúlon realizálunk, tehát nem -javarészt- sík terepen. Pályát ez sem szereti (bár tudja). 110 -től, láthatóan változik a fogyasztás felfelé.
Értelemszerűen alacsonyabb városi értékek is reálisak lehetnek, egy lényegesen kisebb városban, vagy olyan településen, ahol többnyire nem ~2-3nanomásodpercenként áll az ember a dugóban (mert az -ott- nincs). Országúton pedig fontos megemlítendő körülménynek tartom, hogy az sík terepen történik, vagy például hegyvidéken, mert nagyon eltérő eredmények jönnek ki mindkét körülménnyel akkor is, ha a vezetési szokás egyébként mindenben azonos. A pályával kapcsolatban pedig az a véleményem, hogy ezek a HONDA -k az észak-amerikai sebességlimitekhez vannak igazítva, mert azt a 70-75Mph -det tartva jó a fogyasztás, felette viszont nem (ezt tapasztalom a mostani CRV -vel is (2015), pedig ez diesel).
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz gerner1 #51839 üzenetére
Japánban is 110 az autópálya korlát. Nem véletlen az egyikben sem, hogy addig jól fogyasztanak, viszonylag csendesek, afölött meg minden hatávnyozottan rosszabb.
A szigorúan országút 90-100 esetében 4,6 volt a mutatott átlag, ez nagyjából sík terep, 2 ember és csomagok. Rátéve az átlagos csalást, legyen 5,1
Azt gyanítom, hogy a 3-5 ajtósok 2005-2008 között, illetve a 4 ajtósok 2008-ig más vezérlést kaphattak, mert annakidején a céges '06-os 4 ajtós, és az ugyanilyen korú 5 ajtós is bőven 7 liter körüli átlagokat hoztak, vezetőtől függetlenül, vagyis minimum 1 literrel többet. Az meg köztudott, hogy 2008-ban pár dolgot megváltoztattak a rendszerben, csak külsőre nem, ezért nem hívták hivatalos ráncfelvarrásnak. Viszont a céges 4 ajtós 2006-os egész máshogy ment, mint a 2008-as. Előbbiben pl. VSA sem volt széria, még az ES-ben sem, utóbbiban már igen. Előbbiben a kuplung olyan 80 ezertől nagyon felkeményedett, utóbbiban még 148-nál is puha. Illetve a régebbi sokkal nyersebben, vadabbul ment, az új meg sokkal kiegyensúlyozottabb. Kb. ugyanez volt érezhető a régi Passat és a CC között is. A Passat egy vaddisznóként ment, a CC sokkal kifinomultabban. Pedig papíron azonos teljesítményűek voltak. A CC is jobban fogyasztott majdnem 1 literrel.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #51838 üzenetére
5 litert max egy Amprea vagy egy HSD fog enni. Legutóbb 6,2-t mértem klasszik városi használat mellett, úgy hogy pár elugrom a sarki boltba út is volt benne. Szóval nem olyan gáz. Tegyük, hozzá, hogy ez ugye a takarékosabb 1,2-es motor és a keskenyebb 175-ös gumival mérve.
#nincsbennetarcsi
-
TaylorPro
addikt
Jazz 1.4 2006 185K friss olajcsere után 6.8L ír a gép. Klíma megy a szélvédőfűtés miatt, faszán tolja le a párát. Volt 7.2L is, de olajcsere után stabil 6.8L. Nyáron meg a meleg miatt kell a klíma. Sosem gondoltam volna hogy télen is kell klímázni a pára miatt, viszont nagyon hatékony.
Pixel 8 Hazel
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz yodamester10 #51844 üzenetére
remélem jó választás volt
Az.
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #51844 üzenetére
Kérünk még képeket majd a termékről is.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz yodamester10 #51847 üzenetére
Há' hogy néz ez ki? Leglettelték a kopást? Mehet az alapozó, aztán a szín.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
válasz ---Lasali--- #51849 üzenetére
Minden Zimmerman n tárcsa gyárilag szürke védőbevonatot kap.Kérdezd tboldi-t.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest