- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
zolynet
addikt
válasz oettinger01 #51303 üzenetére
Üdv itt is!
FN2-t még a HHC-nél néztem, hogy nagyon kellemes "kis" fékek vannak rajta, nomeg az egész úgy egyben van, pofás!Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
válasz oettinger01 #51303 üzenetére
Szép outó(k).
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz oettinger01 #51303 üzenetére
Az Accord kéne.
-
TaylorPro
addikt
Amatőr kérdés. Télen hogy szoktatok parkolni? Télen kerüljük a kéziféket mert befagy esete. Jazz 2006. Sokszor nem elég sebességben hagyni mert elkezd gurulni és muszáj a kézifék. Ötödikbe vagy hátramenetbe érdemes hagyni lejtőtől függően ha jól tudom.
Pixel 8 Hazel
-
Bandi18
tag
válasz TaylorPro #51314 üzenetére
Én általában télen/nyáron kerülöm a kéziféket, nehogy berohadjon. Egyszer jártam úgy mikor még csak 2 hónapja volt nálam a verda, hogy unibrakes betétek voltak hátul, 2 napig volt behúzva a kézifek (4-5 kattanás) és amikor indultam, akkor hallottam hogy összegyógyult a betét és a tárcsa. Azóra is kopik a nyoma. Szóval sík terep és sebesség
-
nagyúr
Télen nyáron behuzom a kezifeket, nekem meg soha nem fagyott be.
-
BigBlackDog
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #51320 üzenetére
Novoth Tibi (TC égéstér) egyszer azt mondta, hogy a vezérlésnek nem tesz jót, ha csak sebességben hagyjuk, mert ily módon azt terheli az autó súlya. Inkább használjuk a kéziféket, hiszen azért van. De ha mindenképpen sebességben akarjuk hagyni, akkor az esetleges gurulás irányával megegyező fokozatba, tehát előre 1-es, hátra rüki.
Azért van benne ráció.
-
demars
addikt
válasz tboldi #51321 üzenetére
Így van! Nagyobb lejtőn, hegyes -dombos vidéken nyilván többet kap a vas, váltó, többi ketyere. Olyankor én is kézi fékezek. De nálunk sík a terep, volt amikor azt is elfelejtettem simán eltolhatták volna.
Egyébként meg a vezérlés faszulásrol: ha forgatod 7000 -ig aztán váltasz, szerinted nem kap a vezérlés?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #51321 üzenetére
Szerintem először a kézifékkel kell rögzíteni, aztán lehet sebességbe tenni. Így nem a hajtáslánc fogja a helyén tartani az autót, viszont, ha mégis valami történik a kézifékkel, vésztartalékként még mindig ott a sebességbe tett váltó. Legalábbis szerintem. (Mintha automatáknál is lenne olyan "szabály", hogy először kézi és csak azután tesszük P-be. Gondolom ott is hasonló a szabály mögötti működés.)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #51322 üzenetére
és Jaffa75
Én mondjuk ki-beszálláskor is megmozgatom az autót a 120 kilómmal, már csak ezért is behúzom mindig.
Egyébként nem feszül annyira váltáskor, sokkal inkább a digitális gázpedálkezeléstől. És a Jazz nem forog 7k-ig, csak 6-ig.
(#51324) BigBlackDog: Az igazság az, hogy én is mindig sebességben hagyom, még ha eddig nem is úgy jött le (egy szóval nem írtam, hogy csak és kizárólag kézifékezek). Mindkettő rögzít egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
TaylorPro
addikt
Köszi az infót mindenkinek!
Pixel 8 Hazel
-
demars
addikt
válasz tboldi #51325 üzenetére
Ez a kézifék misztikum igazából a dobfékek miatt alakult ki. Dobféknél a pára, víz stb ugye nehezen vagy egyáltalán nem tudott kiszáradni és akkor össze is fagyott a cuccos. Picit tolatva kellett megindítani az 1200-es zsigulit, amikor rottyant egyet akkor tudtuk, hogy kiengedett a fék
Tárcsafék ennyire nem érzékeny, viszont érdemes a kézifék bowdent befújni kis szilikonnal, vagy WD40-elAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TaylorPro #51314 üzenetére
Vezérlésnek nem tesz jót ha folyamatosan feszül egy fix pozícióban, mert így egy irányból éri terhelés hosszan amit amúgy arra terveztek, hogy forgás közben kapja a terhelést. Szóval inkább a kézifék.
tboldi: Ezt jó tudni én mindig a fordítva csináltam, ha orral lefelé álltam a lejtőn akkor rüki ha farral akkor 1-es. Mondjuk én vettem a Homasitában kerékéket (legolcsóbb műanyagot, így nem fáj annyira ha ellopják)...
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #51328 üzenetére
Sajnos a nem rendszeresen szétszedett, karbantartott tárcsafék is meg tud rohadni, és nekem szerintem pont úgy szakadt le a betét hogy beállt a tárcsával és tolatásnál nem is pattant ki, csak tolta maga alatt az álló kereket, mikor meg előre indultam olyan volt mint egy durrdefekt. Onnantól már nem nagyon volt alkalmas.
A tárcsaféknél nem is a fagyás, hanem a rozsda gyógyítja össze a tárcsával a betétet. Egyébként érdekes, de a gyári Honda tárcsa mindig megrozsdált eső után, és meg is tapadt a betét, a céges busznál dettó, ellenben az EBC tárcsák kevésbé hajlamosak a rozsdára, nagyon vizesnek kell lennie, hogy megkapja a felszínét, és a betétekkel még sose rozsdált össze.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz Aladdin #51334 üzenetére
Zsír.
Nekem meg kiégett a jobb helyzetjelzőm, belepróbáltam az egy kimarado philips xtreme ledet. Hát...durván sokkal fényesebb. Azonban nagyon elüt a tompított izzószíntől, meg túl feltűnő, és nem szép. Jól döntöttem hogy nem terveztem beletenni. Kapott sima w5w Hella izzót. Viszont az új meg fényesebb mint a régi. Amúgy a Hella pont feleaddig bírta mint a gyári valami. A hellának az izzószál közepéből simán kihullott a közepe
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
17/8j col széles felnire 215/45 ös gumi szerintetek túl keskeny? 225/45 kéne rá? (nyárra lesz nyílván)
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz TaylorPro #51339 üzenetére
Kíváncsi vagyok meddig bírja nálad. Tungsramról olvastam valahol lehúzó cikket. Ezért döntöttem az osram mellett. Több mint egy éve használom, nincs vele gond. Emelt fényű és azt írták, hogy ez nem húzza addig mint a sima. Viszont nagyon jó fénye van, nekem ennyi többlet kiadást megér.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #51346 üzenetére
Most nem keresek vissza, írta, hogy előbb felmelegszik a víz.
Rövid verzió.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #51346 üzenetére
Hogy gyorsabban elérje az üzemi hőfokot a motor. A Jazz-be nekem is jó lenne vmi ilyesmi télre...
#nincsbennetarcsi
-
BlacKSouL
addikt
válasz yodamester10 #51346 üzenetére
Így mínuszokban nem 50 km után lesz üzemmeleg hanem csak 20. De mivel mínuszokban sosem éri 35-40 fokos hűtőlevegő, mint amit nyáron el kell viselnie, ezért túl úgysem melegszik tőle. Nekem bevált.
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest