-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Radomer #37197 üzenetére
Van értelme. Az 1.6-os EP2 szinte fapados egy 2.0 VSA-hoz képest. Ha a többletfogyasztás nem okoz gondot, akkor mindenképpen a VSA-t venném. Az ESP (VSA) előnyeit viszont átlagos felhasználási módban nem fogod tapasztalni. Vészhelyzetben segít(het), hogy ne ess le az útról.
LógaGéza: Legjobb tudomásom szerint nincs gyári tempomat EP2-höz, legalábbis a magyar piacon nem volt elérhető. Mondjuk a xenon sem, pedig az létező extra tőlünk nyugatabbra.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Peter.70
őstag
Ha tavaly nézték meg a hűtő vizemet és -50 fokos volt, és nem töltöttem rá, akkor még nagy hibát nem követtem el ha az idén nem ellenőriztem?
-
-
honda23
aktív tag
Azért nem kell túlozni, max egyszer kellett korrigálom az ep3-mal, ha nem tudtam először valahová beparkolni, viszont az az elektromos szervo az odabaxott minden eddigi autóhoz. Plusz az első futómű is, sokkal stabilabb volt vele az autó, főleg kanyarokban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Radomer
aktív tag
Elérhető valahol normális alvázszám dekodoló a neten?
Köszi!
-
demars
addikt
válasz honda23 #37213 üzenetére
Nagyon jó a szervo az tény, de az is, hogy szűkebb parkolókban sajnos nehezebb ezzel beállni!
Szégyen vagy sem én inkább korrigálok, mint sem meghúzzam az enyémet, vagy másét...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
senior tag
válasz sunny84 #37196 üzenetére
A legtöbbre ráírják, hogy ne legyen kitéve szélsőséges hőmérsékletnek +5 - +30 fok között érdemes tárolni, de szerintem semmi baja nem lesz attól, hogy most egyszer megfagyott. Tavasszal ha mosol majd úgyis meglátod, én tuti nem dobnám ki addig, legalábbis a sonax meg a turtle van olyan drága, hogy ne dobáljam csak úgy ki.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
JoolsNOS
veterán
3 nap 180km...első check engine jelzés
A szerelő megnézte, katalizátor. Remélhetőleg azért mert sokat állt az autó utána meg nagyon lightosan kezdtem használni. Vegyesben hidegben 5.8 volt az addigi átlagom computer szerint. Azt mondta nyomjam neki egy kicsit. Most az utolsó 20 km-t megnyomtam jobban, (fel is ment 6.2re az átlag) remélem nem lesz vele gond később. Ha igen akkor csere a katalizátor, meg lehet pluszban egy bünti, mert az első nagyobb gyorsításnál a városban lehet belefutottam a trafiba 80al...Remélem ennél már csak jobb jön.I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Radomer
aktív tag
válasz !Overdose! #37216 üzenetére
Közben találtam az összefoglalóban egy alkatrészoldalt ahol rá tudtam keresni.
Xenonra cserélt már valaki 2003-2005 civicben?
-
Radomer
aktív tag
Én is csatlakozom a Civic-esek táborába hamarosan, ha az adóhatóság is úgy akarja.
Végűl az 1.6i LS maradt az állapota miatt, mert a 2.0 VSA elől törött volt. Illetve a mostani gazdája csak fél évig használta de beleőlt nem kevés pénzt. Úgy éreztem azt inkább nem kell piszkálni, a többi VSA meg kívűl esett a kereten.
Egy valamit nem értek a hátsó ajtónál a rozsdát a szigetelésen belűlről, valaki találkozott már hasonlóval? A szigetelés ép.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz Radomer #37222 üzenetére
A képen nem látszik valami jól, de ha a szigetelés elég újszerű akkor lehet, hogy cserélték... és akkor meg is van, hogy mi okozhatta a rozsdát!
Ha "csak" ennyi rozsda van rajta akkor nincs mitől tartanod... Ki kell javíttatni, festetni és nem lesz vele gondod!
Amúgy gratula a járgányhoz!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Radomer
aktív tag
válasz demars #37223 üzenetére
Köszi szépen. Már alig várom hogy a papírokkal is kész legyenek a srácok és vihessem is elkölteni rá egy talicska pénzt.
D16V1 a motorkódja ha jól néztem a netről. Swiftnél nagyon bevált a gyári gagyi gyertya helyett az NGK iridium IX, de ehhez a motorhoz nem találok alternatívát. Valaki próbálkozott már Iridium gyertyával Civichz Gen 7.?
-
JoolsNOS
veterán
Jazznél ködlámpát csak adott lökhárítóba lehet szerelni?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Radomer
aktív tag
válasz SzalaiG #37225 üzenetére
Pont ez a fúrcsa az egészben, mert 177e km van benne óra szerint, de se az belsején nem látszik se máshol hogy ennyi lenne benne.
Egyszer egy autószerelő haver egyszer meg én is körbenéztem és sehol nincs azt az egy helyet kivéve rozsda rajta.Forgalmi szerint egy ehte német csajszié volt az autó és eléggé vigyázott rá. Javarésztcpályán használta szerintem an annyira nincs a belső rész lekopva.
Ha nálam lesz a verda majd teszek fel belső képeket róla.
-
Radomer
aktív tag
Azt nem tudom Hondánál mennyit számítana, de a swift 1.3 16 V nél elég sokat.
Hidegen jellemzően indulásoknál meg meg torpant a motor nagyobb gázzal lehetett kiküsszöbölni, ill beindítás is lasabb volt a gyári gyertyával.
Magasabb fordulaton 3000 rpm felett az iridium előnye kétségtelen. Sokkal nyomatékosabb az autó. Előzésnél még párom is meg tudta mondani melyik gyertya volt épp a kocsiban.Egyelőre nem találtam kiváltót a gyári helyett, de lehet a type-r iridium gyertyája jó lehet.
-
LógaGéza
addikt
válasz Radomer #37229 üzenetére
Hát nem tudom, nekem még ilyen hideg időkben is hármat teker és indul...
Ha esetleg érdekel, akkor küldök egy telószámot PÜben, én általában tőle szerzek be mindent az autómhoz, biztos vagyok benne, hogy tud segíteni.Type-R gyertyában nem vagyok biztos, teljesen más motor (D16V1 vs K20A2).
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
válasz Radomer #37229 üzenetére
Lehetetlen. A gyári gyertyád hibás volt, nem volt jó a hézag vagy ilyesmi. Az IR gyrtya egyedüli valós előnye a hagyományosnál nagyobb csereperiódus.
Egyébként az NGK-nak van hagyományos-IR váltótáblázata. Ha a szerint nincs IR, akkor nincs. Hondába pedig csak NGK-t.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Radomer
aktív tag
válasz !Overdose! #37231 üzenetére
Köszi szépen az infókat. Az lehet sajnos hogy nem volt jó a swift gyári.
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #37231 üzenetére
Ha ezt a gyárban tudták volna... nem tették volna bele a Densot
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #37231 üzenetére
Nem kötözködni akarok, de ha valaki rákeres az IR gyertyára mást olvashat... Nem azt mondom, hogy attól hű de jól megy majd a vas, de tény, hogy egy új gyertya jobb, erősebb szikrát ad... Az ir gyertya pedig (ha jók az infóim) attól lesz még inkább jobb, hogy hidegen, rövid távoknál is biztosan működik... Ezáltal nem lesz teljesítmény csökkenés, jobb lesz a tüzelőanyag felhasználás, és jót tesz a katalizátornak, lambda szondának...
Persze ez neten fellelhető infó!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Z0mbi
senior tag
Hi
Japan szivo tulaj lettem! es buszke vagyok ra! (eddig) -
Z0mbi
senior tag
válasz tboy93 #37240 üzenetére
kocc...meg kell a szivo japan kore egy kaszni
3dik generacios CR-V 2.0 fekete Csaladikent fog uzemelni. Eddig imadjuk.
A valtas ket nemet utan jott, elegem lett hogy mindenfele baromsagra egy vagyont kellett fizetni. igy inkabb a kozhelyes szivo japant neztuk, es magamnak is majd szaladgalni valami ilyet kene nezni. Ugyhogy jo lesz ha itt joba leszek mindenkivel -
honda23
aktív tag
Gyertyával kapcsolatban, csakis NGK, ebből iridium pedig csak a k20a2-be, k24a3-ba megy, az enyémbe is sima NGK megy, k20a6-ba. Az sem mindegy, milyen hőértékű gyertya, mert ha kisebb a hőértéke, a motor túlmelegedhet, ha nagyobb a hőértéke, a motor nem melegszik be, ahogy kell, ebbe a hibába is sokan bele estek. Mindig az ajánlott gyári gyertyát kell a Hondákba rakni, abból is az NGK-t, nem a Densot...
Nekem mindegyik Hondám eddig elsőre pöccre indult, én még olyat nem is hallottam, hogy harmadszor indul el egy 7 gen civic, ott akkor gyújtásprobléma lehet, vagy aksi, gyertyahézag, önindító stb.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
NoLF
addikt
válasz Radomer #37229 üzenetére
Egesz egyszeruen rossz volt a gyertyahezagos, be volt kopve olajjal stb. Ha annyia szar lenne a gyari gyertya akkor nem azt tettek volna bele a gyarban... Szvsz. Nem akarok senkit lebeszelni az irodium gyertyarol felreertes ne essek, de egy gyertya miatt nem lesznek plusz loeroid soha. Ha nem versenyautod van...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
BlacKSouL
addikt
válasz !Overdose! #37246 üzenetére
A gyári kézikönyv szerint Denso vagy NGK is jó bele, meg is van adva mindkettőnél a pontos típus, most nem megy fejből. Viszont ami gyárilag benne van (2006-os modellektől legalábbis) az a Denso.
Erre mondta a hatvani Honda "márkaszerviz" hogy az nem jó, az szar.... Hát persze, a gyári az szar. Amit ők kurvadrágán tudnak helyette eladni, az meg jó. Köszönjük Emese.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Z0mbi
senior tag
válasz EQMontoya #37243 üzenetére
MX-5 egy haveromat dumaltam ra. meg is vette ki is probalhattam. tolem az tavol all. jo jo de ...meh.
Elso autom egy 323 volt az uj mazdak szepek de a skyactive dolgot hogy mennyire tuti (marmint az osszes valtoztatas vele kapcsolatban) majd csak ~5 ev mulva derulnek ki. Nem akarok betatesztelo lenni. Ezert lehet valami honda szivo benya lesz. Talan Civic. meglatjuk. Csak nyaron lesz aktualis
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házimozi belépő szinten
- Politika
- alza vélemények - tapasztalatok
- Autós topik
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen