- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Microsoft Excel topic
- Elnyomja a riválisokat a Visa, beperelte az USA
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bittorrent topik
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
Üdv!
Kicsit off ezért elnézést.
Egyik barátom és barátnője nemrég nyitottak számlát az OTP-nél, 1-2 napos eltéréssel.
Másnap újságolták, hogy kötelező volt a számlához folyószámla-hitelkeretet beállítani.
Mivel nem tudtak mit tenni ezért hittek az ügyintézőnek és belementek.
Ilyenről még életemben nem hallottam, ezért mondtam nekik, hogy menjenek csak vissza másnap és mondják le a dolgot. Be is mentek és ott azt közölték, hogy sajnos nincs mit tenni amíg tart a hitelbírálat addig nem tudják lemondani (3 hónap), és egyébként is kötelező, no meg nincs is semmilyen díja. (Ami persze nem igaz.)
Ugye csak viccel az ügyintéző? Nem gyengén félretájékoztatják az ügyfelet és nem csak egyedi eset, mert mind ketten más-más ügyintézőnél voltak.
Ilyen esetben lehet-e valamilyen szervhez esetleg fordulni?Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Hát pont ez az.
Másodjára is mikor le szerették volna mondani, fél órát viaskodott az ügyintéző velük, de a legkülönbözőbb kifogásokkal és érvekkel jött. Nem jutottak egyről a kettőre ezért eljöttek. Sajnos túlságosan is béketűrő emberek. Ha legközelebb is ez lesz akkor panaszt teszünk, de ez az eljárás akkor sem normális. -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Esetleg tudja valaki, hogy milyen új számlacsomagok érkeznek a KH -hoz, mert nézeggettem a hírdetményt és az Okos számlacsomagokra azt írja 04.02-án megszűnik az értékesítésük. Lehet csak a szememet szúrja ki, de én nem látom.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
A CIB kártyázó számlacsomagoknál a bankkártyás vásárlásba beletartozik szerintetek a Paypalos fizetés is?
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Természetes, hogy annyit költhetsz róla amennyi rajta van, de hogyha nem saját devizában vásárolsz, akkor az árfolyam változásból eredő különbözetet simán be fogják terhelni a számlára.
Vásárláskor, mondjuk az euró 300 Ft és az termék ára így 10000 Ft, de mikor valójában beterheli a bank a számlát, akkor az árfolyam már 305 Ft a termék pedig 10200 Ft. A 200 Ft-os különbség pedig negatív egyenleget fog eredményezni. -
Huroq
senior tag
Ma a CIB bankba a céges ügyintézés közben említették, hogy kb. 1 hónapon belül náluk is elérhetők lesznek a paypassos MC kártyák. Hátha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Erste banknál érdeklődtem korábban, hogy a PayPassos vásárlásokról miért nem jön KártyaŐr SMS. A válasz mert off-line történik az engedélyeztetés. Ezzel nincs gond megértettem. Viszont most belegondoltam, hogy eddig egyetlen webshopos vásárlásomról sem jött SMS, hogy zárolták az összeget. Ez így normális vagy nálam van valami elcsúszva?
-
Huroq
senior tag
Pont ezek a kérdések merültek fel bennem is.
Az előző válaszukban mikor a paypassra kérdeztem rá, akkor az volt a kifogás, hogy ez az eladó terminál beállításaitól függ mihez kér engedélyt a banktól és mihez nem, illetve mivel dombornyomott a kártya ezért offline a tranzakció. Ezzel még akár meg is tudnék békélni, de hogy a webshopos rendelésekrő sem kapok semmit az már tényleg furcsa. Most várom a válaszukat kíváncsi leszek. -
Huroq
senior tag
válasz eastsider #7366 üzenetére
Érdekes. Ezek szerint valami nálam nem stimmel.
Nem tudok semmilyen limitről a szerződésen se találok semmi ehhez hasonlót.
Annyi volt a kérésem, hogy állítsuk be az SMS Max csomagot, pont azért mert elég sok kártyás vásárlásom van és így jobban megéri.
Egyébként felmerült benne egy olyan kérdés, hogy az oké nem kapok SMS-t a paypassos vásárlásokról a zárolásnál, de a valós számlaterhelésről akkor miért nem jön valami értesítés?
Eddig az volt a bajom más bankoknál, hogy mindenről küldenek akár 2 db SMS is nem kis költséget generálva, itt meg az ellenkezője a problémám. -
Huroq
senior tag
Megoldódott az ERSTE SMS Max csomagos téma.
A tájékoztatásuk kérem alássan az, hogy az SMS Max csomaghoz nem volt megrendelve a KártyaŐr szolgáltatás. Hát ez a no comment kategória. Számlanyitáskor megrendelem a szolgáltatást ami elméletileg arra jó (tájékoztatásuk szerint), hogy mindenről jöjjön SMS és próbáljam az üzenetküldésből eredő kiadásaimat optimalizálni, de nem ... külön kell megrendelni ezen belül még a szolgáltatást, amiről első körben miért is tájékoztatnának, helyette inkább azzal jönnek, hogy a PayPass tranzakció offline és azért nem jön semmi értesítés. Komolyan nem hiszem el, hogy az inkompetens ügyintézőket állandóan kifogom.
Vásároltam ma 3-4 helyen direkt PayPassal és érdekes mód ahol eddig elvileg offline volt a terminálos tranzakció, ott most hirtelen online -ra változott. Varázsütésre működnek a dolgok. -
Huroq
senior tag
válasz basaharc502 #7569 üzenetére
Ilyen szolgáltatás az Erste Banknál is van, bár feltételekhez kötött és a kereskedőnek regisztrálva kell lennie.
Az internetes vásárlás biztonsága
"Amennyiben Ön rendelkezik Maestro / MasterCard bankkártyájához Internetes Vásárlás Ellenőrző SMS kóddal, valamint az internetes elfogadó hely regisztrálva van a kártyatársaságnál (fenti logó alapján),úgy a bankkártya adatainak megadását követően az alábbiakkal egészül ki a vásárlási folyamat:
- A bankkártya adatok megadása után megjelenik egy képernyő, amely tartalmazza a tranzakció adatait és egy beviteli mezőt, amelynek megnevezése: „SecureCode”
- Fenti képernyő megjelenésével egyidőben a Kártyabirtokos mobiltelefonjára, SMS-ben kap egy tranzakció megerősítő, egyedi kódot.
- Az SMS-ben megküldésre kerülnek a tranzakció adatai (kártya típusa, vásárlás ideje óra-perc pontossággal, vásárlás összege a vásárlás devizanemében), amelyeknek meg kell egyezni a képernyőn szereplő tranzakciós adatokkal.
- Amennyiben a képernyőn megjelenő tranzakciós adatok és az SMS-ben megküldött tranzakciós adatok megegyeznek, az SMS-ben megküldött, egyedi kódot kell megadni a képernyő „SecureCode” megnevezésű mezőjében. A vásárlás csak ezen kód megadásával lehet sikeres.
- Az Internetes Vásárlás Ellenőrző SMS kód szolgáltatást igényelheti bármely Erste bankfiókban, valamint TeleBankon keresztül." -
-
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #7623 üzenetére
Szerencsére már csak a céges részét látom. Pár éve megszüntettem a lakossági számlát náluk, akkor sajnos még nem volt mobil app része. A JAVA netbank felület és a PayPass/PayWave hiánya szerintem majdnem, hogy 2017 elején megbocsájthatatlan dolog. Kb. 0 Ft -ot költenek fejlesztésre.
Jelenleg tökéletes számomra az Erste Priv. L számla. A kezdeti minimális félreértés után kb. 0 -hoz konvergál a havi költségem. Persze az éves kártya díj itt is játszik.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #7629 üzenetére
A paypass nem biztonságos dologhoz nem fűznék hozzá sok mindent, mert mindenkinek szíve joga ezt eldönteni, de az én véleményem az, hogy bőven biztoságos főleg SMS értesítés mellett, (498 Ft az Ersténél a korlátlan SMS) a kényelemről már nem is beszélek. Mindenki úgy használja a kártyáját ahogy neki szimpatikus.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ismerősömnek érdeklődök.
Kinézte magának az OTP -nél a Prémium+ számlacsomagot, de jelenleg másik csomagban van.
Ha csomagot váltana, akkor is érvényes rá az 1. évben az ingyenes bankkártya, vagy csak akkor ha új számlát nyitna? -
Huroq
senior tag
Itt pontosan le van írva, hogy hogyan is történik a beváltás:
"A vásárlást megelőzően látogasson el Erste NetBankjába és válassza ki a kívánt üzletkategóriát, majd adja meg a levásárolni kívánt Erste Forint összeget (a minimum beváltható összeg: 5000 Erste Forint). Ezt követően pedig nincs más teendője, minthogy a kiválasztott üzletkategóriához tartozó üzletben Erste Max Hitelkártyájával fizet, a levásárolt összeg ugyanis a vásárlást követő fordulónapon automatikusan jóváírásra kerül a vásárlás(ok) összegéből. A pénzvisszatérítés korlátlan ideig, több részletben és akár az üzletkategóriába tartozó több üzletben is levásárolható, ráadásul ezekkel a vásárlásokkal Erste Forintokat is gyűjt."
A kereskedések kódját pedig a dokumentum végén lehet megtalálni:
Igazából erste forintoknak hívják őket, de majdnem olyan mintha pontok lennének.
-
Huroq
senior tag
Kb. 1,5 hete az Erste levont a számlámról majdnem 5 ezeret kártya újragyártás címszóval és rá pár órára jóvá is írta. Gondoltam nem foglalkozom vele biztos tévedésből csinálta.
Tegnap jött levél tőlük amibe természetesen benne volt az "új" kártya, ami 100%-ig ugyan az mint ami eddig is volt, csak minimálisan ki van tolva az érvényességi idő.
Az indok a levélben, hogy kiemelkedően sok kártyás vásárlásom volt/van és ők díjmentesen újracserélik nekem, mert ezzel a megújult kártyával még többet tudok vásárolni.
Ezen jót mosolyogtam, mert lecserélték az MC Standardet egy MC Standardre.
Megnéztem a napi vásárlások számát illető limit sem nőt, tehát nem nagyon értem mitől tudnék többet vásárolni ezzel, mint a régivel, de legalább szép új.Az Erstének ennyi pénze van vagy én nem tudok csak valamit ezzel kapcsolatban?
-
Huroq
senior tag
Ma jól megszívattam magam. Életembe nem hagytam el bankkártyát, de ma mégis.
Erste MC Standard letiltás díja: 13.500 Ft
Egész kellemetlenül érintett... -
Huroq
senior tag
Köszönöm a jó tanácsokat, de sajnos szinte 100% volt, hogy kirántottam a zsebemből valahol a városba. Maximálisan az én hibám volt. Nem először fordult elő, hogy kirántom, de eddig mindíg észrevettem. Most volt egy kissebb tanulópénz.
Más:
A CIB - be voltam tegnap ügyet intézni és rákérdeztem a PayPass -ra. A hölgy elmondta már az alkalmazottaknak ilyen kártyájuk van és tesztelik. A bevezetési dátum 06.18. amire nagyon kíváncsi leszek. Elvileg a csere sem autómatikus lesz, bár remélem azért mégis. -
Huroq
senior tag
válasz windlord #7857 üzenetére
Minden SMS ingyenes. De külön kell kérni, hogy mindenre aktiválják.
"A csomag minderre választ ad: SzámlaŐr, KártyaŐr, TeleBankŐr, Interaktív egyenlegközlő, HitelŐr szolgáltatásunkat, az elsődleges telefonszám esetében fix havidíjért veheti igénybe, az SMS-ek számától függetlenül."
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Ma édesanyám be akart menni megszüntetni az Erste Privilégium L számlát és közölte vele az ügyintéző, hogy kb. 8000 Ft -ot fizetnie kell számlavezetésre + kártya díjra + sok más kitalált ilyen-olyan díjra.
Kért róla részletes kimutatást ha hazaértem meglesem, mert vicc kategória ez a díj.
Az OTP -nél nem fizettem ennyit mikor megszüntettem a számlát.
Úgy érzem a full ingyenességet a távozó ügyfelektől akarják behajtani... -
Huroq
senior tag
Természetesen feltöltöm ha hazaértem.
Közben beszéltem még anyummal, nagyjából azt mondta, hogy kiterhelnek +1 hónap számlavezetési díjat, mert 30 nap a felmondási idő és akkor nem teljesítjük a feltételeket + a kedvezményes 1. éves kártyadíjat is ráterhelik + egyéb díjak, ami majd csak a papírból fog kiderülni valószínűleg. Nem tudom milyen eljárás ez, de más banknál a felmondás alatt lévő számlákat átrakják technikai számlának.
Nagy következtetést nem vonnék le a dologról míg nem olvastam el, de hogy terhelhet ki egy bank 1 havi számlavezetési díjat, amikor ha az ügyfél szeretné is teljesíteni a feltételeket, de nem engedik mert felmondás alatt van és a számla már használhatatlan.Nem baj mazochista vagyok és azért kicsit utána járok majd a témának.
-
Huroq
senior tag
Egy kis frissítés:
Amit anyum kapott papírt az így néz ki (google drive) van még pár oldal, de semmi extra infóval a lényeg szerintem látszik. A kiszámolt fizetendő díj 0 Ft mindenhol (még a számlaegyenleg is, pedig 9 kemény forint van még rajta), ellentétben a az elmondottak alapján 8200 Ft -os díj helyett. Anyum elmondása szerint nem is 1 hanem 2 hónapi számlavezetést kellett volna fizetni, mert az ügyintéző állítása szerint a kedvezményes számlavezetés visszamenőleges. Ami természetesen nem igaz, mert ha aktuális hónap 15. és következő hónap 14. között teljesíted a 150 ezres jóváírást, akkor az, az azutáni hónap díjmentességét biztosítja. Ha ezen túl lépünk még felsorolt biztosítási díjat is, ami soha nem lett kötve bár az csak pár százas tétel volt, amit nem is tudom honnan vett.
Kihagytam az elejéről, de a számlához kapcsolódó bankkártyát bevonta, majd csak ez után szólt hogy ja, amúgy 8 ezeret kell fizetni csak úgy szűnik meg a számla. Ekkora jött az a rész, hogy részletezze mit is kell fizetni. Édesanyám sajnos nem figyelte, hogy mindenhol 0 Ft van írva, de mindegy is.
Következő lépcső, hogy felhívta a TeleBankot, hogy tájékoztassák mennyibe is fáj a számlazárás. A következő mókás dolog, hogy hosszas tanakodás után senki nem tudta megmondani. Javaslat... mennyen vissza a bankfiókba ott tudják.Ahogy mesélte anyum, én az egészen szakadtam a röhögéstől, hogy ennyire inkompetens bagázst a szél se tudna összehordani.
Holnap bemegyek anyummal, mert szerencsétlent csak félretájékoztatják, na meg meg is akarják kopasztani.Bocsi a hosszú posztért, holnap még jelentkezem hátha valami infó azért kiderül.
-
Huroq
senior tag
Ma megjártam anyummal a bankot.
Kiszámolták újra mennyit kell fizetnie. KÉP
Első a tranzakciós illeték, amit nem értettem hisz aktuális hónapban gyűlt össze ennyi amit ugye nem kell kifizetni ha teljesíted a feltételeket. Természetesen teljesült.
A számlavezetési díjba nem megyek bele, legyen annyi amennyi.
Következő díjtétel balesetvédelmi biztosítási díj. Na ezt ott helyszínen meg is jegyeztük, amire jött a válasz biztos megrendeltük hisz nem számlázná a rendszer. Mondom akkor nézzük már meg hogy vontak -e bármi hasonlót a közel/távoli múltban. A válasz természetesen nem volt. Mondom akkor mégse rendeltünk semmi ilyet. Erre annyi volt a reakció, hogy írjunk panaszt. Ő nem tud segíteni helyszínen.
SMS csomag már csak hab a tortán, bár hülye voltam, hogy nem kapcsoltattam ki az egészet még előtte.
A 8317 Ft tegnap még csak 8200 Ft volt, mikor megkérdeztük mitől nőtt, nem azt mondta, hogy 1 nappal több az időarányos számlavezetési díj, hanem hogy kamatozott a tartozás. Már bele sem akartam menni milyen tartozás, mert akkor nem érek be a munkahelyemre. Azért elmondanám mind ezt egy fiókvezető helyettes adta elő, arrogáns lekezelő hangnemben.Gondoltam ha már lúd legyen kövér én is megszüntetem a számlát számolja csak ki mennyit kell kifizetnem.
Erre jött is a válasz, hogy 3000 valamennyit. Mondom rendben csináljuk. Kéri a bankkártyámat, amit mondom hogy nincs hisz a letiltáskor újragyártották amit még nem küldtek meg. Akkor nem lehet megszüntetni jöjjek vissza ha megvan a kártya. Mondom és a kettő közötti számlavezetési díjat ki fogja kifizetni? A válasz, hogy senki ez így működik nem lehet mit tenni. Közben megjegyezte kikérő hangnemben miért kértem új kártyát ha tudtam hogy meg akarom szüntetni a számlát. Mondom egy ahhoz semmi köze nincsen, kettő mert még nem tudtam előtte hogy megszívatják az anyámat.Biztos én is hibáztam sok mindenben, de még mindig úgy vélem én vagyok az ügyfél tehát elvárnám a normális ügykezelést, illetve a megoldások felajánlását és nem csak a széttárt karokat meg a nemleges válaszokat (na meg a bunkó stílust). Most irkálhatok panasz leveleket, ami valószínűleg a szarnak egy pofon.
Ezzel a pitiáner hozzáállással olyan messzire fogom kerülni az ERSTE bakot amennyire tudom. Szüntettem már meg sok számlát 4-5 banknál is de ilyennel még nem találkoztam. -
Huroq
senior tag
Csak, hogy korrekt legyek az Erste számlazárással kapcsolatban.
3 x voltam a Rákoskresztúri fiókba mind a háromszor valami kifogással elutasítottak egész gusztustalan stílusban. Elmentem a 8. kerületbe hátha több sikerrel járok és láss csodát végtelenül udvarias volt mindenki. Mindenben segítettek még a kártyás balhét is elintézte nekem úgy, hogy nem kellett volna neki, de szívességből megcsinálta. Nem vártam volna kedvességet csak minimális udvariasságot, de le a kalappal előttük. Nem tudom miért kellett heteket szivatniuk a "kedves" ügyfélszolgálatosoknak máshol. -
Huroq
senior tag
Ha "véletlen" nem kötöttél bármiféle biztosítást, akkor az aktuális hónap tranzakciós illetékét terhelik ki + esetleges SMS díjakat és kb 1,5 hónap számlavezetési díjat. Ez nagyjából 3k körül volt nekem, anyumnak azért lett 8k, mert a meg sem rendelt biztosítást kiszámlázták, ami miatt panaszt tettünk.
-
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #7907 üzenetére
Igen tök jó lett a frissítés, csak épp nagyon sok ügyfelet hibaüzenettel "nem megfelelő PIN kód" kitilt és törli a regisztrációját. Most hívtam a CIB 24 -et és dolgoznak az elhárításon, mert belső rendszerek is meghibásodtak. Egyenlőre nem tudják a hiba okát, de azt javasolták késő délután/este fele hívjam őket újra.
-
Huroq
senior tag
Igen. Átnyálaztam én is és valóban nincs benne erről infó, de amikor voltam benn és rákérdeztem, akkor előjött, hogy nekem gold kártyám van és pont azért emelkedik az éves díja 06.19 -től, mert paypassos lesz.
Mikor én akarok kártyával fizetni, akkor egyből fordítja felém a terminált, hogy érintsek, de szemfülesen már dugom is be a kártyát és ütöm a pint. Általában meglepettek, de gyorsan le szokott zajlani. Még nem szoltak, hogy ne nyúlkáljak.
-
Huroq
senior tag
válasz olloczky #7959 üzenetére
Hogyan történhetett azt nem tudom, de annyira nagy baj nem lett volna ha véletlen sikeres vásárlást hajtanak végre a kártyával. Erre van a "chargeback" amit a számlavezető banknál lehet kezdeményezni. Ilyenkor simán törlik a vásárlást és már meg is oldódott a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós kamerák
- Háztartási gépek
- Android 14-re vált a Nokia X10 és az X20
- Magyarországra is megérkezett a Xiaomi Smart Band 9
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- HP OMEN Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -40% Ryzen 5 5600H 16/512 RTX 3060 6GB FHD 144Hz!
- Intertek CM-118-A1 filteres kávéfőző
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
- Új Asus Rog Strix G15 Gamer Tervező Laptop 15,6 -30% Brutál Ryzen 7 6800HS 16/512 RTX 3050 FHD 300Hz
- HP OMEN Transcend 14-fb0796ng - ÚJ 14" OLED GAMER notebook - Intel Core Ultra 9 185H, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen