Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
svedmalac
tag
válasz kertsa #52694 üzenetére
Közben volt felcserélélés valamikor?
Nekem a Quatrac lett krva hangos 10ezer után, pár hete.
Azért bosszant, mert amúgy meg nagyon jó gumi.
Próbáltam oda-vissza 120km-en 2.8-on és 2.1-en, semmi különbség.
Már azon gondolkodok, hogy a gyári 16-os 225/60-at leváltom 225/55/17-re.
Százszor nagyobb választék és olcsóbb ár...[ Szerkesztve ]
HP ProDesk 600 G6, Dell E5450, Panasonic 50GT50, Xiaomi Mi9 Lite, Volvo S70 T5, Citroen 2CV és C5 X7
-
blakey
titán
válasz kertsa #52694 üzenetére
Az ilyeneket fotózni "kell". Nem olvastam ehhez hasonló hsz-t, sokan elégedettek vele, 3 hónapja nekem is olyanok vannak fent, azért kiváncsi leszek, hogy milyenek lesznek. szerintem is gyári hibásat foghattál ki.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kertsa
senior tag
válasz erik365 #52669 üzenetére
Szia!
A Nexen 4évszakos abronccsa az, amit soha többé nem fogok megvenni, de tuti, hogy Nexen más formában sem lesz. 16000km tudott nálam futni egy 2005 Suzuki Swift 1.3 Gs-en. A 4 abroncsból kettő darab hosszanti irányba szétrepedezett és kilátszott a szövet, és ez a rész nem érintkezett az úttal. A futófelületből még volt bőven a jelölés felett. Sajnálom, hogy nem fotóztam le, most megérte volna feltölteni ide. Ez az abrocs éves 4-5000km-hez való, városi használatra. 50-60km/h tempóhoz, nagypapáknak. Országúti használatra nem ajánlom, autópályára meg vegképp!!!
Elég friss a történés, mert a múlt hét szerdán derült rá fény, péntelen fel is került egy új szett nyári abroncs
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kollárnál valaki vett már használt felnit?
A racingbazáros ár a honlapjukon már nettó árként van feltüntetve. Akkor most mit kell náluk fizetni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Megnéztem a profilmélységet.
A gyári profilmélység 7mm volt
19000km után 5,5mm
1,5 fogyott el az 5,4-ből ami hátravan az 1,6mm-ig
Tehát 28%-nál jár, akkor még 72%-os.
Persze hogy a szemre 5,5 az valójában 5,4 vagy 5,6 azt nem tudni
De 2/3 fölött van az biztos.https://tinyurl.com/rasoapro
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz yodamester10 #52644 üzenetére
Vezettem ma az autót, mármint a párom 508-as Peugeot-ját, 450 km után, még 20km-t mentem a párom után. Tehát 470 km van most abroncsokban.
Nem tudok mást írni. Egyszerűen fantasztikusak! A hangja (ami nincs), a tapadása, a kanyar sebessége, a fékút mind mind még jobb lett, eszméletlen, látszik, hogy ezt az abroncsot tényleg fejlesztették!Ha lenne az "anyahajómra" ebben a méretben (285/30 R21, lecseréltetném, de nincsen Asymmetric 6 eagle f1, csak Eagle F1 SuperSport típus van, de lehet ez is frankó abroncs... Viszont nem biztos, hogy a most fent lévő Bridgestone Potenza Sport 285/30 R21 abroncsoknál jobb, mert ezeknek sincs hangjuk, kb 220-ig... és le szabályzásig, ami óra szerint 263-nál történik is még mindig halkan, vagy kulturáltan lehet(ne) beszélgetni a autóban.
Passz, mindenesetre az 508-as, mint az elején írtam, most szinte hangtalanul siklik a 235/40 R19 mérettel az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
BaLee
addikt
válasz rasotamas #52668 üzenetére
Hasonlításnak: én 2 hete adtam el a Bridgestone A005 4 évszakos garnitúrámat 205/55 R16.
Azok kb. 26 ezret futottak csak és 2019 eleji gyártásúak voltak. Profilmélység még 80-85% körüli volt. De télen már nem volt az igazi.Aktuális új árának feléért ment el, 65 ezret kaptam érte (100ért vettem, most 128 lett volna). Ráadásul 4 évszakosra elég gyér a kereslet amúgy is.
-
bigdady
nagyúr
Ez milyen dot szám hogy kell értelmezni? Vredestein
DOT 023 RBB705[ Szerkesztve ]
-
volandy
senior tag
Köszi, mindenkinek a segítséget.
Qru
avl
No.01
wwhy
Nem vettem négyévszakosat! Maradtam a két garnitúránál.
Dunlop Winter Response 2. DOT3321.
Goodyear Efficientgrip Performance 2. DOT1322.
Automaxnál vettem. Személyes átvételt akartam, hogy lássam mennyi idős a gumi. Ha régebbi lett volna, akkor nem hoztam volna el.
Ha ilyen keveset fogok menni, akkor legalább időben bírja, mert elkopni biztos, hogy nem fog.
Egyenlőre még „csak” felnin van, mert én rakom majd fel mert beleírom a felnibe is, hogy hova rakom mert a legutolsó gumicserénél összekeverte a szerelő annyira nyomogatta az okostelefonját. Rákérdeztem, amikor csinálta, de azt mondta, hogy ő tudja és nem keveri össze. A lényeg, hogy rossz helyre rakta a téliket. A télire már régen ráírtam, de a nyárira még nem. -
veterán
válasz szabonagyur #52673 üzenetére
2021 márciusban volt 190 szereléssel együtt, szóval reális, hogy most 200.
Hány kilométer futásra számíthatok, ha a 19000km már több, mint a negyede?https://tinyurl.com/rasoapro
-
félisten
-
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #52670 üzenetére
Tyű, egy ilyen, szerintem 75% gumi már csak 40%-ot ér?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
félisten
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
Valaki koptatott már el Nexen 4 évszakos gumit, az enyémekben most van 25ekm futás, az elsőkön már látszik azért az idő vasfoga de még minta bőven van. Most helyet cserének a hátsókkal (tudom hamarabb is lehetett volna) és még szerintem a jövő évet simán letudja.
Kinek mit tapasztalt tartósságban?1.4 T-jet M32
-
veterán
Kb milyen áron lehetne eladni egy szett Continental Premiumcontact 6 205/50 R17 93Y XL DOT0821, 2021 márciusban fölszerelt 19000-ret futott gumit?
Újonnan akkor 45 körül volt darabja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yodamester10 #52666 üzenetére
Dobd fel első körben 90-100-ért.
80-ért talán megremegne érte a kezem, ha nem számolnék a mostani szett eladásának macerájával és az átszerelésre "kidobott" 15 ezerrel. -
veterán
válasz yodamester10 #52664 üzenetére
Cserébe kapsz tőlem azonos méretben egy kevesebb, mint 2 éves Bridgestone Turanza T005 szettet. Nagyon jó a gördülési ellenállása, GTE-re optimális. (Tényleg kicsi az ellenállása, viszont kanyarban gyengébb a PS4-nél)
Na, milyen ajánlat?
Mit lehet érte kérni? Mennyi idős, mennyit futott?
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Annyira rákattantam erre a Goodyear-re,hogy feldobnám eladásra a mps4-es de nem nagyon adtam még el gumit szerintetek mit lehet érte kérni?
-
veterán
válasz yodamester10 #52660 üzenetére
Tűpontosan ilyet akarok
Azért a kerékívből nem kéne kilógni! Meg a tetőre kéne még minimum egy benzineskanna.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz szabonagyur #52659 üzenetére
Ennyire eltérni: mennyire? Pont ez az, hogy nincs valamennyire eltérés, vagy az van ami a hivatalos, vagy szabálytalan vagy.
Csak jó lenne ennek a mértékét megtudni.
Matricát nézik, coc papirt vagy mit? Váltót elfogadnak? Matrica nem tartalmaz felniszélességet és et számot. Meg eleve ki az ők? Lehet hogy egy műszakin, egy útszéli ellenörzésnél vagy a biztositonál más a mozi.
Passatra ok, de Alltrack Passtnak megvan a saját 3 mérete. Sima Passat felnit felrakhatok vajon?
Váltóméretet feltakhatok vajon?
A legnagyobb méretem (225/45 18) váltómérete az azonos átmérővel jóval ballonosabb 215/55 17, és felmenne a mostani felnimre, de nem hivatalos méret.A priuson kifejezetten átmérőnövelés lett volna a cél, gyári méreteket, váltókat hiába nézegetek.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #52654 üzenetére
Az nem számít, a kutya nem foglalkozik a felni méreteivel, ha normálisan néz ki, nincs ráfeszítve a kisebb szélességű gumi, és nem lóg ki a sárvédőív teteje alól. Nézd meg az én képemet a #52653-ban, azon sincs feltűntetve sem ET, sem szélesség.
És itt van még egy kép a kerekekről. A felnik szélesebbek egy féllel, mint a gyári darabok (6 vs 6,5), és az ET-jük is 10-zel kevesebb (53 vs 43), de ebbe soha nem kötött bele senki, csak a gumiméretet nézték mindig.
Vétel:
Kikerestem a Honda EPC-ből a cikkszámát, aztán az Unixon keresztül megrendeltem 2500 helyi valutáért. Gondolom, Toytoához is van valami ilyesmi adatbázisféle.
Mondjuk az én esetemben a 185-ös is teljesen gyári méret, csak a magasabb felszereltségé, nem én találtam ki egy random, nekem tetsző váltóméretet.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
veterán
válasz Reggie0 #52646 üzenetére
Amúgy innentől kezdve baromi érdekes a dolog:
Van egy Passat Alltrackem, coc papír szerinti méretek:
Sima Passat külső átmérővel, ez van most:
205/55 6,5X17 ET39, viszont a sima Passat az 6.5X17 ET42
Nagyobb külső átmérővel:
225/50 7X17 ET42
225/45 8X18 ET40
Emellett van még a tanksapkában egy pótkerékméret:
215/55 R16, ismeretlen ET számmalDe nem értem ezeket miért nem csak kiegészítő méretként adták meg a sima Passathoz képest, aminek a méretei:
215/55 ZR16 7Jx16 ET45
235/45 R17 7.5Jx17 ET47
205/55 R16 6.5Jx16 ET42
205/50 R17 6Jx17 ET45
235/40 ZR18 8Jx18 ET44Illetve vannak az Alltrackhez jobban hasonlító CC méretek:
235/45 R17 8Jx17 ET41
205/50 R17 6.5Jx17 ET39
205/50 R17 7Jx17 ET33
235/40 R18 8Jx18 ET41
235/35 ZR19 8JX19 ET41Namost ha én vennék egy váltó 215/55 gumit a 6,5 felnimre, az nem gyári, tehát szabálytalan.
Ha megvenném a 7x17 ET42 felnit (vagy neadjisten nem találnék csak ET40 vagy ET45-öt) de maradnék a 205-ös gumimon és csak ha elkopik, majd akkor vennék 225-öst, akkor megint csak szabálytalan, mert a nem megfelelő kombót használtam?
Ha sima Passat méretet vennék az megint szabálytalan?
Ha megvenném a CC 8X18 ET41 felnijét ami 1mm-el beljebb van az talán még oké.Nem igazán értem ezeket a megfontolásokat amik alapján ezeket meghatározzák. Leginkább mi volt polcon dolognak tűnik.
225 szélességhez 7" felni kell 17 méretben, 8" 18-ban tehát nagyobb felniből szélesebb kell
205 szélességhez 6,5" széles kell 16-ban, 6" 17-ben, tehát nagyobb felniből keskenyebb kell
A le se szarják és a nagyon szigorúan veszik közt jó lenne valami konszenzust találni.
Szóval még ha az ember szabálykövető akar is lenni akkor sem könnyű a dolga.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz yodamester10 #52644 üzenetére
Akárhol olvasom, ezt az abroncsot magasan dicséri most mindenki.
-
Qru
MODERÁTOR
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz focvis #52629 üzenetére
Kösz mindenkinek , remélem ezen a héten még jobb infókkal szolgálhatok.
Mert én most "megjegyeztem", hogy milyenek voltak az abroncsok (tapadás, hang, komfort, gördülési ellenállás...), ezen a héten a párom bele fog rakni legalább 400-500km, szóval kíváncsi leszek hétvégén, Mikor vezetni fogok, hogy milyenek lesznek az abroncsok. -
-
veterán
válasz focvis #52637 üzenetére
Ez egy amerikai cég ajánlása, aki ugyan ilyen lift kiteket gyárt.
Mint mondtam egyelőre marad ez, aztán meglátjuk.
De ezek szerint nem létezik olyan, hogy Prius 16-os felnivel műszakival, mivel nem volt gyárilag, hiába váltó a 205/55 R16.
Hogy a 195/65 R15 helyett 205/75 R15-tel kivágnak az tiszta sor, de hogy egy 205/65 R15 vagy legalábbis a gyárinál picit nagyobb szemet szúrna, nem hinném.https://tinyurl.com/rasoapro
-
tboldi
nagyúr
válasz rasotamas #52636 üzenetére
“Emelni kell valahogy, nincs mese.”
Én meg szívesen raknám lejjebb a Jazz-t még 1-2 centivel, viszont akkor már nem tudnék kijárni az udvarról, a mínusz 3 cm még éppen jónak bizonyul. Na, meg egyértelműen be van írva a forgalmiba a rugó típusa, ettől sem nagyon térhetek el.
De amúgy nem akadtam még fent sehol (kopp-kopp), csak az első lökhárító gumikoptatója ért le ritkán egy-egy emelkedőre fel, vagy lejtőn lehajtáskor. De azért van haspáncél a motor alatt, így nyugodtabb vagyok.Meg az Ypsilon alá sem ártana egy szett H&R, de nem egy egyszerű menet bepapírozni.
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
senior tag
válasz rasotamas #52636 üzenetére
"Emelni kell valahogy, nincs mese."
A hasmagasság megemelése (nem tudom milyen módszerrel) megfelelő dokumentáció nélkül illegális. Mint ahogy a gyárilag engedélyezett kerékméretektől való eltérés is az.
"Falun lakunk, néha van olyan helyzet, hogy kéne némi hasmagasság."
Autócsere. -
veterán
válasz rasotamas #52636 üzenetére
Az a gyártói ajánlás gondolom nem a Toyota ajánlása.
Elvileg ezekkel a méretekkel készült az autó: 185/65R15, 195/65R15, 215/45ZR17. [link]
Szerintem kivágnának műszakiról az általad felsorolt méretekkel. Már csak anyagi megfontolásból is maradnék a legballonosabb 195/65R15 méretnél ha már terepjáró lesz a Priusból. -
veterán
válasz yodamester10 #52635 üzenetére
Emelni kell valahogy, nincs mese. De mint írtam "nagyobb gumiméretre váltás nem létszükséglet, előbb látni akarom a lift kittel milyen lesz a kocsi, illetve ha nagyobb méretet raknék is fel, a 635 és a 690mm közt létezik azért aranyközépút is, valamilyen megfizethető gumival".
Falun lakunk, néha van olyan helyzet, hogy kéne némi hasmagasság. A mostani 40mm emelés mellé egy 205/75 R15 gumi adna még további 27mm-t. Pl múlthéten szabit kellett kivennem hogy kivigyem a feleségemet Passattal fodrászhoz, mert az kiköltözött egy földúton megközelíthető kültelki ingatlanba, ami Priuszal megközelíthetetlen.Másik fórumban sem értelek néha,mindig a bonyolult dolgokat választod.
Ez talán az alaptermészetem. Mindig keresem a kiskaput, az okosmegoldást, a vékony mezsgyét, a határhelyzeteket, a jót olcsón kis mókolással megoldást.A fent vázoltaktól függetlenül attól még áll, hogy érdemes-e felnit cserélnem a 17-esre.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Sziasztok! Feleségem Prius3 autójával kapcsolatban kérdeznék.
Jelenleg gyári 6x15 alu+dísztárcsa felni van rajta szűk 4 éves 195/65 R15 (átmérő 635mm) Nexen Blue 4évszakos gumikkal, még tavaszig biztosan elmegy.
Jövő hónapan fog kapni az autó egy 40mm-es futómű emelést, mivel állandóan leér mindenhol, van ahol csak a sárhányó amit le lehetne venni ugyan, de volt már, hogy egy kapubeálló köldökvasa leszakította a kipufogót, vagy átmentem egy elütött állatka felett az úton és nagyot koppant.
Az emelés teret ad nagyobb gumi felszerelésére, a gyártói ajánlás szerint akár 215/70R15 (682mm), 215/65R16 (686mm), 215/60R17(690mm) méretekben.
Viszont 215 nem megy fel a gyári 6 col széles felnire, de még az emelő kit gyártójának promófotóin is ez az eredeti felni van 205/75 R15 gumikkal (689mm).
A nagyobb gumiméretre váltás nem létszükséglet, előbb látni akarom a lift kittel milyen lesz a kocsi, illetve ha nagyobb méretet raknék is fel, a 635 és a 690mm közt létezik azért aranyközépút is, valamilyen megfizethető gumival.
Most adódott egy lehetőség gyári 17 felnire cserélni a gyári 15-öst. A felni menne egy az egyben, az enyém sem makulátlan, a dísztárcsákon van pár karc:
Viszont aki felajánlkozott cserére az ő 7x17 felnijei elég ramaty állapotban vannak:
A gumijai valami kínai 1 éves 4évszakosak és 55-ért adná a felnicserén felül a 215/45 R17 gumikat, az én gumijaim nem kellenek neki.A Prius csoport alapvélekedése szerint amúgy nem túl komfortos a 17-es felni.
A felnicsere egyik hozománya lenne, hogy felmehetne 215/225 széles gumi is, nem csak 205 mint a 6" széles felnire.
A másik, hogy van nekem egy Passatom amin a jelenleg bő egy éves 205/55 R17 alapméretes gumi van, amit a jövőben cserélnék nagyobbra (215/55 R17, 225/50 R17, 225/45 R18 ahogy sikerül).
Ez eladni túl új, de a Priuson még el lehetne használni.Szóval a felmerülő dilemma:
- Cseréljem-e egyáltalán a 15 felnit a Priuson
- És ha igen akkor most, vagy még használjam el a gumiját?
Merthát el lehetne használni ezt a 15-öst, és akkor szétnézni a lehetőségek közt, addigra kopik a Passat gumija is, kb 2023 tavaszi szezonra lesz elhasználva a Prius négyévszak és a Passat téli is, bár ekkor a nyári még jó állapotban lesz.Még egy kérdés: Személyautóval mehet az ember terepgumikkal műszakira? Milyen hátránya van?
Ez nagyon tetszik:[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
175/70 r14 méretben keresek négyévszakost, mj most az ajánlott? 20e/db körüli áron.
1.4 T-jet M32
-
veterán
-
Killer01
őstag
Infó a Michelin Primacy 4+ gumiról 205/55/16 méretben, így 3000 km után:
Az első 400-500 km után lefelé görbült a szám. kb olyan volt az autót vezetni, mintha légpárnással közlekednék, semmit nem éreztem az útból, zéró visszajelzés. Már azon gondolkodtam eladom a f@szba, és veszek Vredi ultrac-ot....
Aztán vagy bekopott, vagy összeszoktunk .. vagy mindkettő Az tény, hogy nem versenygumi (bár a másfél tonnás 140 lovas családi egyterűm se nevezhető versenyautónak, de van vele élet 150 km/h felett is ) viszont se szárazon se esőben nem tudtam határig autózni vagy zavarba hozni. Most sem lett reszponzív gumi, érezhetően a komforton van a hangsúly (amiben brutál jó) de ha ezt a tapadási teljesítményt tudja hozni az élettartama alatt akkor nagyon megérte. Kanyarokban nagyobb terhelésnél jön meg csak a hangja, akkor ilyen surrogó zajt kelt (egyáltalán nem volt zavaró) egyébként nagyon halk gumi (nyilván a felmart aszfalt szintű felületen ez se tud csodát tenni). Szóval részemről megvenném újra, kíváncsi leszek hogy változik az évek alatt és mennyi futásteljesítményt tud hozni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Addig nem akartam írni róla, amíg nem próbáltam ki, de már bejáratás előtt is (kb 80 km van eddig a gumikban) , csak azt tudom mondani, hogy ezek az abroncsok tényleg azt nyújtják, amit a gyártó ígér. Sok teszt elolvasása után, lényegében tesztgyőztes mindenhol ezért megrendeltem. Ma felrakták és hát komolyan, fantasztikus, az autó szinte siklik csendben, a tapadása elsőosztályú, a fékút rövidebb, egy kisebb felülkormányzást tapasztaltam a Pirelli-k után.
Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok elfogult, rögtön leírom, ha valami szar, de ezek az EAGLE abroncsok, ez igen! Meghajolok a Goodyear vadonatúj Eagle F1 Asymmetric 6 abroncsai előtt most, mert nem számítottam rá, hogy ennyire jó lesz. A 4 abroncs, majd 300 ezer volt.Aztán majd kiderül, hogy teljesít a jövőben, remélem még jobb lesz 200 km után...
[ Szerkesztve ]
-
szabeska
addikt
Sziasztok!
Van Budapesten olyan gumis üzlet, aki árul új Nexen nyári gumikat (nem a legdrágább helyet keresem ) és fel is szerelik? 2004-es Fiesta Ambiente
[ Szerkesztve ]
F1
-
tasiadam
veterán
válasz szabonagyur #52611 üzenetére
En nekem a Marso ponton azt mondtak, hogy jogilag az van leirva, hogy felfele es lefele 1" elteres lehet a gyari merettol (felniben) de a szelesseg es a magassag az a gyari mereten belul kell legyen. Pl 18asra nem kapsz ugyse 205ost. Ezert kaptam 225 55 r16 helyett 215 55 r16ot, mert siman jo, nem tul peremes es kaphato is. Es igy nem kene gond legyen.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
bigdady
nagyúr
-
bigdady
nagyúr
válasz szabonagyur #52611 üzenetére
Köszi. akkor Vredestein 195/60 vagy 195/50? Vagy akkor az mindegy is kb?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
bigdady
nagyúr
Használati csak ajánlott guminyomást ír a 146. oldalon: [link]
195-ösből akkor rakhatok 50-est vagy 60-ast, de 65 már sok mert nincs a listában?
Úgy látom kb 23-25e mindegyik toplistás, így a crossclimite2 és pl continental allseasoncontact is (mondjuk csak a /65-ös, mert a /60-asok már sokkal drágábbak... )[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bigdady #52607 üzenetére
Amelyik olcsobb azt a meretet vedd, nincs erdemi kulonbseg koztuk.
Csak jovahagyott/gyari meretet lehet feltenni kukonben megbukik muszakin, megnuntethet a rendor, es ha kart okozol a biztosito is belekothet.4evszakosbol a Vtedestein Quatrac a bestbuy most.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bigdady
nagyúr
Sziasztok!
Egy fiestán kéne cserélnem a gumikat, a télit már le se vettem róla tavaly sem mivel kb 5-6000 km-t megy egy évben.
Van ajánlott 4évszakos vagy a top 20-ban lévőből amit az összefoglalóban olvasok bármit választhatok és kész? Vagy ördögtől való és csak nyári téli külön mindenképpen? (Egy pl michelic crossclimate 2 elég jó minden soron ahogy látom)A nyári felnin van (és így 4évszakos is erre lenne): 195/50R15 (esetleg magasabbat nem lenne érdemes? )
Téli: 185/60R15Köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
Elemental
addikt
Köszi!
Egyelőre lassabban indulok el, nyújtóm a fékutat, kisebb a kanyarsebesség. Kicsit tatásan nyomom.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Hecht GG 950 aggregátorok
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest