- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
bubtor
csendes tag
Sziasztok!
Nekem is ugyanez a helyzet. 2008.11.11-én vettem edigitalban az 5005-öst, egyik este tökéletesen szólt, rendeltetésszerűen kikapcsoltam, majd másnap este hiába nyomkodtam a power gombot, nem kapcsolt be. Megnéztem a biztosítékot, ki volt égve. Másnap vettem bele újat, 15 ft (2 Amperos kell bele), az is kiégett kapásból. Na mindegy, gondoltam semmi baj, nincs még egy éve, hogy vettem, biztos megoldják gariban. Elővettem azt a mappámat, amiben a számlákat+garileveket tartom. Na itt kicsit csalódtam: ehhez csak számlám volt, garancialevelem nem. 100%-ig biztos vagyok benne, hogy nem is kaptam (mindig gondosan megőrzöm a műszaki cikkek papírjait). Miután olvastam a hozzászólásod a fórumban, lelkileg felkészültem rá, hogy nagy harc lesz érvényesíteni a garanciámat az üzletben. Ezzel ellentétben viszont szerencsére pozitívan csalódtam. Visszavittem az Erzsébet körúti üzletbe, és készséggel irányítottak a szervizbe, ahol a számla ellenében felvették garanciális javításra. Azt mondta a szervízes, hogy a Genius fogja javítani és kb 2 hétbe fog telni. Várom a hívásukat, majd megírom a fejleményeket!
Új hozzászólás Aktív témák
- A HyperOS 2.0 egyik legnagyobb vizuális újdonsága!
- Okos Otthon / Smart Home
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Milyen routert?
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest