Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bobalazs
nagyúr
válasz Gyuri27 #19897 üzenetére
Én meg biztos nem adnám vissza egy héttel a vásárlás után.
Ott rohadjon meg ha hülye az eladó, viszek neki ásót, vagy kötelet hogy eláshassa magát.
Emlékszem ilyenből régen nem volt ügy, ki volt írva hogy a pénztártól való távozás után... stb.
Egyébként meg ha rosszul adna vissza a pénztáros, akkor az is az én hibám lenne? Nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
- Ismét kiszáll a tabletpiacról a Google?
- Házimozi belépő szinten
- DIGI Mobil
- Ukrajnai háború
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Építő/felújító topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest