-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
válasz Jester01 #3811 üzenetére
Joguk van hozzá, annyiért adják, amennyiért nem szégyellik. Régi trükk. Amíg a darabszámok, meg a leosztott árak stimmelnek és korrektül kiírják, addig semmi gond vele.
mod: Mellékesen nyamm, ilyenről írni éjjel...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Jester01 #3813 üzenetére
Persze, mert ajándék, a szokásosnál több van benne eggyel. Az ajándék nem jelenti feltétlenül azt, hogy olcsóbb, mint ugyanabból az egyes kiszerelés ugyanott.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
BigBlackDog
veterán
válasz Jester01 #7424 üzenetére
Igen, ez az én saram, ezt elismerem, tudom jól. Nem is ez a bajom, ahogy írtam is, nem panaszkodni akarok, csak érdeklődök a számlán szereplő feltételek "tisztességéről".
Elsősorban erre a problémámra próbálok gyógyírt találni. Véleményem szerint megoldás lehetne, hogy vagy a számláról kerül le ez a pont és aláírok egy külön papírt átvételnél, vagy fizetés előtt már át lehet nézni a terméket.
Te hogy látod ezt a helyzetet? -
kisfer
aktív tag
válasz Jester01 #7421 üzenetére
Fel is hívtam a boltost akitől vettem a hdd-t és ő meg felhívta a nagykert, visszavittem a vinyót csak most várnom kell arra míg a nagykernek lesz Samsung HD502HJ vinyója.
Hál istennek nem ajánlották fel a pénzvisszafizetést, úgy hogy kivárom az időt amíg kapok egy ugyanolyan hdd-t mint amim meghibásodott.Köszönöm a segítséget.
Informatikai hálózattelepítő és üzemeltető és Számítástechnikai szoftverüzemeltető állást keres!
-
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz Jester01 #7549 üzenetére
Akkor még szomorúbb vagyok, hogy miért nem nálunk vásárol mindenki... Fene gondolta volna, hogy a "kollégáknak" ilyen egyszerű feladatok is gondot okoznak
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Jester01 #7556 üzenetére
A számlán csak annyi van,hogy LED TV.
A garpapíron az van, hogy UE40S870. Viszont a TV-n van egy matrica vonalkóddal és ezzel a szöveggel. De azon a matrican, amin az van,hogy model: ott az UE40C6900 van. És hát a tudása is a C6900-é.Ezek ugye ilyen javított vagy csomagolás sérült cumók. A dobozon is úgy van rajta az S870, hogy rá van matricázva.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Jester01 #7558 üzenetére
Ezen úgy van,hogy van egy nagy matrica, három vonalkóddal. Itt van a model code, ami jó hosszú, de az eleje az ue40C6900..... ez alatt van két vonalkód, két sorszámmal, amiben betű is van.
Ezek alatt van egy ilyen 1cmx4cm-es matrica, ami ilyen utólagos, itt van az, hogy UE40S870, egy vonalkód, alatta egy sorszám...és ez van a garlevélen. Tehát ami a garlevélen van, az mind ez a matrica tartalma. A fenti nagyéról semmi. (nem egyezik egyik sorszám se)
-
-
Plazma185
csendes tag
válasz Jester01 #7623 üzenetére
Akkor kérek legalább egy ugyanolyan teljesítményű kártyát.
Ha nem tudnak adni, akkor pedig akkor pedig eredeti vételárat adják vissza.
Igazából szükségem lenne egy kártyára, mert csak ősszel terveztem cserélni a komplett gépet, ez a régi meg megy majd szüleimnek netezős gépnek.De az alaplapon nincs int. vga.
Ha visszaadnák az eredeti vételárat, akkor máshol olcsóbban tudnék venni vga-t, de boltot meg nem akarom megszívatni.Köszi a segítséget.
-
SOAD19
addikt
válasz Jester01 #7641 üzenetére
Köszi, értem, akkor máskor érdemes nagyon utánanézni, hogy milyen a kiszemelt áru Bár, ez megvolt, leellenőriztem a gyártó oldalán, meg rákerestem google-vel az adott színű pólóra, de mindenhol csak a gyártó képe volt fent, és miután megjött a póló utána kezdtem el mélyebben kutatni és találtam meg a linkelt képet, ami a tényleges színt mutatja. Az is megnyugtatott a weboldalnál, hogy szürkéskékként volt megnevezve... Na, mindegy, végülis nem bukok túl sokat, csak már így is húzós volt az összeg ezért a pólóért .
-
Josi
senior tag
válasz Jester01 #7656 üzenetére
Ezt mondom én is.
A kötelező jótállási időben a jogszabály az irányadó, de néha jobb lenne ha eltérnének tőle.
Pl vársz 3 hetet amíg megjavítják, és ennyivel nő a garanciaidő, vagy mindjárt a kezedbe nyomnak egy újat, de nem indul újra a garancia.
A vevő szempontjából melyik lenne a jobb?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
dethroner
veterán
válasz Jester01 #7656 üzenetére
Ismét csak azt tudom mondani, hogy ár és garancia idő függő minden.
Azért vettem ezt a terméket, mert a gyártó bízik magában és garantálja, hogy 5 évig problémamentes lesz. Ha mégsem és új terméket kapok, akkor azt illik úgy tekinteni hogy ismét 5 évet vállal. Csak akkor van értelme 5 év garanciát adni, ha egy termék az esetek 99%-ban ki is bír annyit.
Ha csak a kötelező 1 év lenne a garancia, akkor a francnak kéne 12 ezerért csap, a legelső tesco-s csapot megveszem, 2000-ért. 1 év múlva ha a gari lejár és elromlik, kidobom, 5 év alatt még akkor is csak 10000 az 5 csap, szemben a mostani 1db-ért 12000-el.
De így vagyok más termékkel, pl vga-val is. Ha veszek, akkor is csak olyan gyártótól, amelyik 3 év garit ad.. Lehet akármilyen jó mondjuk egy másik márka egyedi hűtője, számomra a hosszabb garancia a fontos és ezzel a plusz 1 év biztonság.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
D.Orion
veterán
válasz Jester01 #7699 üzenetére
Több sérülés is van rajta, van ami biztos, hogy a futárnál sérült és van ami tuti a boltban is ilyen volt már. Mind1, én nem várok 3 hetet egy új kerékpárra, inkább kijavítjuk itt ezt.
Ma például átfordítottam és a váz alsó felén is van egy szép karc, az is tuti, hogy a boltban is rajta volt már.
[ Szerkesztve ]
-
Turbolada II
őstag
válasz Jester01 #7815 üzenetére
Ha önként többet vállalnak egy évnél, akkor az önkéntes vállalás teljes időtartamát kell figyelembe venni.
Az más kérdés, hogy ilyen esetekben sokszor a gyártóval kell egyezkedni.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz Jester01 #7817 üzenetére
Lehetnek ilyen feltételek, de csak 1 év után, a garancia pedig újraindul. Azért valljuk be az elsőt leszámítva ezek nem igazán megterhelőek a fogyasztóra nézve. A Ptk. üti az ÁSZF-et.
Az első megoldás viszont lehet tisztességtelen piaci magatartás, mert a fogyasztó hátrányára tér el.
[ Szerkesztve ]
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Turbolada II
őstag
válasz Jester01 #7819 üzenetére
Azért hál Istennek a legtöbb gyártó nem 1 évet vállal, ezért általánosítottam. A 2-3 év már elvárható szint.
"A szabadság az, ha szabadságunkban áll kimondani, hogy kettő meg kettő négy (kivéve Prohardver :D). Ha ezt megtehetjük, minden egyéb magától következik." 1984 "Magyar" Telekom, ja nem csak sima.
-
Speedhs
őstag
válasz Jester01 #7998 üzenetére
Visszaveszem, engem e miatt ne akarjanak feljelenteni, de megérdemelne két nagy pörgörúgást a kcsög ! Nekem eddig ilyen gondom egyszer sem volt, erre neki tönkremegy fél óra alatt mindkettő! Ráadásul kis tizenéves és itt fenyegetőzik.
Szuper, ezek után én nem 4x nézem meg kivel üzletelek, hanem 34x -
MODERÁTOR
-
jeni
félisten
válasz Jester01 #25787 üzenetére
Vannak páran akik megveszik és akár 1 hónapig bele se szagolok és felteszik a polcra. Sokan nem egyszerre ,nem egyidőben veszik meg az új gépre valót.
Én sem szoktam azonnal beépíteni,mert többször keresem hol olcsóbb a boltban. Van mikor egybe olcsóbb és kényelmesebb is.
Ennek ellenére nincs kizárva,hogy a vevőnek tényleg nem volt benne a vásárolt alkatrész a bontatlan dobozban. Mikor kibontotta akkor derült ki,hogy még sem tartalmazza. -
Ajándékok
aktív tag
válasz Jester01 #25922 üzenetére
Ebben biztos vagy?
Én egy telefont vettem, amivel telefonálni szeretnék egész nap, amíg hazaérek. Fele akku kapacitással erre nem alkalmas.
Ha a gar.időn belül válik használhatóból használhatatlanná, akkor az eladónak kell róla gondoskodnia!
Egy 3 év garos műszaki cikk, nem nyalóka, hogy gar.időn belül elfogyjon. Ha mégis elfogy, azt nevezik gyári hibának vagy hibás teljesítésnek.Nagy raktár kis helyen! Anyagáron eladó ~200m hosszú rakódófelületű gördülő polc rendszer. A helyigénye csak 3.6m*1.4m. Akár egy lakáscserét is megspórolhat vele!
-
jeni
félisten
válasz Jester01 #27279 üzenetére
gyakran későn viszik be a rendszerbe,postánál ,csomagküldő cégnél ez van,hogy már rég fel lett adva de még mindig az előrejelzés van.
a Foxpostnál és az MPL postánál órákig van,hogy még a feladó előrejelezte státusz van.
egy ilyen kis bolt, kis webáruház ha van valami eladó,hirdetett portékája azt igyekszik már gyorsan feladni,hogy pénzéhez jusson.
a lényeg,hogy sikeres legyen a biznisze a BB9000 részére annak ellenére,hogy személyesen szerette volna átvenni a boltban.
Új hozzászólás Aktív témák
- 9gen PC(i3-9100f/512gn SSD/Rx570-8gb/16gb ddr4)
- Apple gyártói garanciával, bontatlan, iPhone Se 3 kártya-független, apple világgaranciával
- AKCIÓ!!! GAMER PC SZUPER ÁRON: Új i7-12700KF/14700KF - RTX 3060 Ti - Új 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- Dell Latitude 7390 i5-i7 / 8-16GB RAM, ssd, jó akku - számla, 6 hó garancia
- Szép! HP ZBOOK 17 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 17,3" i7-9850H 64/512 QUADRO RTX 5000 16GB FHD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest