- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz hobizoli #19800 üzenetére
Nem tudom, nem fogom méltatni Stoddart-t mert az amit aláíratott B. Zsolt-l az szemétség volt sztem.
Msá kérdés hogy így is el lett fogadva...de már akkor bele lehetett pillantani abba hogy mi is megy itt Stoddart, vagy éppen Briatore berkeiben 'fiatal versenyzők menedzselése' alatt..Az hogy egy gumi működik vagy sem, az nem kell hogy sokmásodpercben mérhető legyen, Heidfeld és Kubica, Massa vs. Kimi...voltak isőszakok amikor azonos képességű autóban sem tudták jó működésre bírni a gumikat.
Stoddart azt mondta hogy gyorsabb volt 1mp-vel...lehet hogy igaz, de az a gumi akkor sem a Minardi-ra lett fejlesztve....és ez nem egy kittes csomag, hanem a prototipus osztályban két gumigyártó versengése, és azok közül az egyiknek a fő adujára fejlesztett gumi.szinte kizártnak tartom hogy tökéletesen tudta volna használni a Minardi...mert akkor vagy óriási tartalékok vannak még abban a gumiban (nem jellemző), vagy nagyobb igénybevételnél nem ideális.
folyt. köv holnap du.
jó éjt.[ Szerkesztve ]
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19799 üzenetére
Mellebeszelsz... A pillangohatasnak kozel sem az a lenyege, hogy nem dontesz. Nem azt mondja, hogy ne donts. Azt mondja, hogy dontesed sok mas dologra van hatassal, ezert nem mondhatod azt, hogy olyan dontest hoztal amivel a legkevesebb kart okoztad, mert nem tudhatod, hogy a dontesednek mik a kovetkezmenyei. Egyszeruen nem igazolhatod egy dontes helyesseget azzal, hogy ez okozza a legkevesebb kart.
"A lehető legkisebb kárt okozzam a döntésemmel ha nem vagyok benne 100%-ig biztos."
Ugye ketfele eset van. Az egyik, amikor 100%ig eldontheto, hogy az esetnel ki volt a hibas. A masik meg amikor mindketten hibasak valamekkora mertekben. Ha a te gondolatmenetedet kovetjuk es "igazsagosak" akarunk lenni, akkor minden olyan esetben, ahol nem egyertelmuen eldontheto, hogy ki a hibas egy esetben, a dontest az alapjan kene meghozni, hogy mi volt az eset vegkimenetele? Tedd a szivedre a kezed es mond azt, hogy ebben az esetben, ha Webber esik ki az eset utan, akkor itt kardoskodnal, hogy hat minimum velemenyes az eset, meg kene buntetni Hamiltont, hogy a leheto legkisebb hatasa legyen az esetnek a pontversenyre. Ertsd mar meg amit probalok mondani, arra hogy egy megmozdulast szabalytalannak minositek-e vagy nem, nem lehet semmi hatasa annak, hogy ki hogy jart az eset utan. Nem mondhatjuk azt hogy ha versenybaleset volt amibol az egyik fel szerencsesebben jott ki mint a masik, akkor a szerencsesebbik felet megbuntetjuk. Akkor minden versenybaleset utan ahol az egyik fel palyan marad buntetni kene.''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
Male
nagyúr
Nem akarok belefolyni a vitátokba, de azért egy megjegyzés ehhez:
"Akkor sikerult olyan iteletet hozni amivel nem szolnak bele a VB alakulasaba? Nem sikerult. Miert nem sikerult? Mert nincs olyan itelet amivel nem szolnak bele."Az is egy ítélet, hogy versenybalesetnek minősítik... és azzal is beleszólnak a VB-be. ( ha ezek után Webber nyeri a VB-t 1 ponttal Alonso előtt, akkor az meg pont ezen múlt, ha már így matekoztok )
-
BITBOYS
addikt
Veled értek egyet, mivel nekem is ez jön le.
Két versenyautó összeütközött, sajnos az egyiknek fel kellett adnia a futamot. Mivel nem történt egyértelmű szabálytalanság versenybalesetnek minősítették. Ha nem esett volna ki Hamilton most ez a vita se lenne. Szerencsétlen véletlen történt, hogy pont ott találta el ahol.Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
shev7
veterán
"Az is egy ítélet, hogy versenybalesetnek minősítik... és azzal is beleszólnak a VB-be."
Olvasd el figyelmesebben mit irtam... Pont ezt mondom, hogy nincs olyan itelet, amivel nem szolnanak bele, ezert amikor egy esetet a birok megitelnek, akkor azt kell figyelembe venniuk, hogy ott mi tortent, nem lehet a dontes kimenetelebe beleszolasa annak, hogy a VB hogyan alakul a dontesuk fuggvenyeben.
Hol van a kovetkezetes szabalyalkalmazas, ha azt mondjuk, hogy ha Hamilton esik ki, akkor meg kell buntetni Webbert, ha viszont Webber esik ki akkor meg kell buntetni Hamiltont? Vagy egyertelmuen egy felelos van az esetben, akkor ot buntetni kell. Vagy nem egyertelmu, de akkor nem szabhatod ki a buntetest annak fuggvenyeben, hogy mi tortent az eset utan. Mi van ha Hamilton nem esik ki egybol, de az utkozes miatt kenyszerul kiallasra 10 kor mulva. Akkor rogton az eset utan nem jar buntetes Webbernek, de 10 kor mulva mar igen? Ez nevetseges.
[ Szerkesztve ]
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
D@ni88
addikt
Nevezz meg öt dolgot, amit utálsz.
Liuzzi: A túlkormányzottságot, az F-csatornát, a kínai kaját, a wasabit és a hazug embereket.[ Szerkesztve ]
-
popp
tag
Ez az Eddie Jordan kezd már lassan sok lenni számomra[link].
"Csak tegyük fel őszintén ezt a kérdést magunkban: ha Michael Schumachert nem Michael Schumachernek hívnák, akkor az idei teljesítménye alapján vajon jövőre is helyet kapna a Mercedes GP-nél? Én úgy tippelem, aligha. "
Ezzel egyet kell értsek, de ez a kulcs, MS bizony MS.
"Rendben van, idén év elején hozott egy bátor döntést, de az autója nem volt elég jó, így kudarcot vallott. Most még fájdalom és veszteség nélkül visszavonulhat. De ha ráhúz még egy évet, és akkor se tud majd nyerni, azzal elpusztítja saját magát és azt a legendát, ami körülveszi"
Bullshit! Szerintem semmivel nem járna jobban, ha most felállna még akkor sem, ha jövőre is ugyanez lesz. Saját magát és elveit hazudtolná meg, amit egész pályafutása alatt hangsúlyozott, mégpedig, hogy soha ne add fel, a legvégsőkig küzdeni kell.
Igazából szerintem nincs azon mit szégyelni, hogy 41 évesen eljárt már felette az idő mind gyorsaságban, alkalmazkodóképességben, mind motivációban és kikap az erőtől duzzadó huszonéves tehetségektől, főleg egy ilyen sűrű mezőnyben, mint a mai."A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
Stirlitz
senior tag
válasz prmcsk #19793 üzenetére
Már bocs, de nem hogy láttam-e gokartot, hanem építettem is. Egy KF1 gokart tömege 65 kiló plusz a versenyző súlya. Egy F1-es gép versenyzővel 650kg. Az arány nem 1/6-a, számolj utána. (80kg-os vezetővel számolva, persze egy anorexiás vagy gyerek esetében más.) Gumit láttam-e kérdésel nem tudok mit kezdeni, igen láttam. Többféle méretben és fajtában és gyártmányban is. Azzal meg, hogy te a pályán rajzolsz és így melegited, szintén nem tudok mit kezdeni. Egy normál autó teljesen átlagos gumijait is ellehet melegiteni, hogy puha lesz. Tudod amikor ömlik a füst a kerékjáratból... A széles nyomtávval pedig nehezebben borulsz oldalra, viszont még mindig remekül csúszol. 4 kerékkel. Vagy elfogadod vagy nem, ez van. Hagyjuk, nem tudjuk egymást meggyőzni, legyen inkább béke, én ettől még nyugodtan alszom
[ Szerkesztve ]
-
D@ni88
addikt
Brawn nyilatkozata:
"A gyors kanyarokban ugyanolyan jó, mint korábban. A lassabb fordulókban viszont nem tudja olyan jól használni a gumikat, mint Nico. Jövőre a Pirelli abroncsok jobban kedveznek majd Michael vezetési stílusának, ezért majd jobban felmérhetjük, hogy valóban gyengébb-e, mint Nico."
Ezt honnan veszi, hogy jobban fekszik neki a Pirelli gumija?
-
Integra
titán
azért örülök, hogy 4-5 nap alatt eljutottunk, a webber vs hamilton történettől a prmücskük gokartozik és ezért megakirály vs f1 autó szar és lassú és szarul kanyarodik sztoriig
amúgy azt tudjátok, hogy versenybaleset volt?!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz D@ni88 #19811 üzenetére
Lehet Heidfeld súgta...
popp:Irígykednek csak. Hidd el, hogy a Merci minden tellhetőt meg fog tenni, hogy az öregnek behúzzák a nyolcadikat. A legnagyobb (német) F1-es pilóta német csapatban. Olyan ziccer, amit nem lehet kihagyni.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
popp
tag
válasz TESCO-Zsömle #19816 üzenetére
Igazából nem hiszek benne, hogy valaha is vissza fog térni a régi formájába, sztem VB-ért nem fog tudni menni, de én fogok a legjobban röhögni ha rámcáfol. Nekem már az is elég lenne, ha lenne pár nagyon jó versenye, ahol megcsillantaná régi fényét, esetleg nyerne még 1-2 futamot és akkor már azt mondanám érdemes volt visszajönnie. Amit viszont minimálisan elvárok tőle, hogy sokkal jobban pariban legyen Rosberggel, mert ez az év még úgyis csalódás számomra, hogy kihagyott 3 évet és szoknia kell a dolgokat egy olyan mercivel, ami gyenge és amúgy sem fekszik neki. A régi Schumi sohasem kacsintgatással és pofavágással akarta felhívni magára a figyelmet.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
Nowhereman
őstag
Nos Suminak a korával nincs gond. Szerintem, ha valaki formában tartja magát, akkor 45 évesen is a toppon lehet. Mostanság nem nagyon volt rá példa, no de majd Barichello...
A gond az elvárásokkal van. És tegyük hozzá, hogy Sumi most a pontvadászatban le van maradva, mint egy kétes jövőjű újonc - miközben a 8. VB-t remélték tőle sokan.
A realitás, hogy Lauda egykor fiatalabb korban kisebb szünet után egy évig a második vonalban autózott, temérdek tesztkör után is leginkább fejjel nyerte meg a VB-t. Sumi berozsdásodott - mert lehet mondani hogy a gumik, meg minden - de Sumi fénykorában az alkalmazkodásáról is híres vont! És ugye a rozsdaoldó tesztek? A zérus szintjén. Szóval innét megverni az ifjú titánt...Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz Nowhereman #19820 üzenetére
jah, a fizikumával aztán nincsen gond, szeretnék én 45 évesen úgy kinézni (a fejet leszámítva persze) és olyan formában lenni, mint ő.. ezt csak elismerni lehet!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
popp
tag
válasz hunnylander #19821 üzenetére
Ha ezek tényleg tegnapi fotók, akkor nem úgy fest, hogy itt 3 hét múlva verseny lesz.. Hamilton idegrohamot fog kapni, hogy még ezt is megszívja.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
IreN!CuS
őstag
Hogy jön ide Hamilton vagy miért csak ők említed?flame szagú a dolog.....
Néztem időjárás előrejelzést igaz még csak péntekig mutatja viszont esőt mutat érdekes és izgalmas lenne ha vizes lenne a pálya.[link]
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
popp
tag
válasz IreN!CuS #19824 üzenetére
Flame szagú? Nem volt ilyen hátsó szándékom vele, de akkor magyarázkodom, miért őt emeltem ki. Azért, mert 3 versennyel ezelőtt még vezette a bajnokságot, sőt egész évben ő az egyik, aki a legtöbbet volt az élen, de az elmúlt két verseny finoman szólva sem úgy jött össze neki, ahogy azt eltervezte (legalábbis gondolom nem a duplanullát célozta meg ). És, ha valóban elmarad a koreai verseny máris kisebb esélye van ledolgozni a 20 pontos hátrányát. Nyilván Vettelnek és Buttonnak sem jön jól, de ők már ezer éve nem álltak az élen, Alonso meg közelebb van a tűzhöz meg most a ferka is nagyon erős. Röviden ennyi.
"A MOSFET-ek karakterisztikája olyan egyenes, hogy attól bármelyik elektroncső sírva fakadna. A csöveké viszont épp olyan mértékben görbe, ami az emberi fülnek kellemes."
-
#70869248
törölt tag
te egyszerűen nem érted mit mondok...és tudod miért, mert feszt azt gondolod, hogy ha Hamilton lenne Webber akkor mást mondanék.
De nem.
Mindent leírtam már amiből meg kellene értened mit gondolok erről, így feladom, ha még is meg akarod érteni akkor sokszor olvasd el amit leírtam, és próbálj felülemelkedni azon hogy ellenkezel.
A pillangó szitut sem vágtad, le látom, mert nincs táptalaja nálad az én elgondolásomnak.
Így meg nem fogok vitázni, ahhoz nekem több kell puszta ellenkezésnél a másik féltől. -
D@ni88
addikt
válasz hunnylander #19821 üzenetére
nem értem én ezt, a sok kicsi sárga nem igaz hogy nem halad.
Ok, értem én hogy késésben vannak, de pl dupla annyi munkással/géppel csak be bírnák hozni.
Mert nehogy azt mondják már hogy se a lelátókat se az aszfaltot meg még egy csomó más dolgot nem tudtak befejezni. Nem azzal van a gond hogy valamivel elmaradtak, hanem úgy kompletten az egésszel...
Jah és ha tényleg elmaradna a futam, amit én nem szeretnék, azzal szinte csak Webber és Alonso járna jól. Webber a pontelőny miatt, Alonso meg -1 futam a motornak -
venember83
nagyúr
Szingapúri videó volt letölthető formátumban? Csak a vitát vettem észre a témán belül, lehet, hogy elsiklott felette a figyelmem...
-
hunnylander
őstag
válasz D@ni88 #19827 üzenetére
Nekem úgy tűnik, hogy szűkösen állnak a pénzzel és erőforrásokkal (munkások, gépek).
Ide már vészmegoldások kellenének, gyorsítani a munkálatokat; plusz munkaerő, plusz gépek. De erre szerintem nincs anyagi keret. Tudomásom szerint nem a koreai állam az építtető és lehet, hogy fel se ismerik, hogy mekkora égés lesz az országnak, ha nem tudják megrendezni a nagydíjat. Dél-Korea építőiparban a topon van és más országokban is valósítanak meg komoly beruházásokat dél-koreai cégek. Tudomásom szerint még az Abu Dhabi projektben is benne voltak. Viszont ott volt pénz bőven.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
-
MPowerPH
félisten
Eddie Jordan: Brawn helyében én kirúgnám Schumachert
Miért nem szállnak már le Schumiról? Nem értem a szekálás tárgyát, ez az első szezon, ő 3 -at tervezett be. Eddie befoghatná a száját, Schumi csak a mostani jelenlétével többet használt az F1 -nek, mint ő egész munkássága alatt. És szerintem a Mercedesnek is sokat tud segíteni, ekkora tapasztalattal csak kevés pilóta bír. Egyébként megvárnám én a már nem Jenson -ra igazított versenygépjárművet is, lehet nagyot fog fordulni a világ. Csak nézd meg a Meki -t. Az Hamiltonra van fejlesztve, Jenson szenved...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
puttputt
őstag
válasz hunnylander #19833 üzenetére
Tényleg, rohanva olvastam csak el a címet.
Most mondd, hogy felületes vagyok. Na ja, most az voltam.
Meg lehetne freudi elszólás is.Kösz a korrekciót. Nehogy a végén szegény másik "Eddie"-t szidják.
A kontextus azért maradhat.[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #19831 üzenetére
[link] Ő is kirúgná a mostani év alapján.
Mindenki többet várt tőle ahogy ő maga is magától, ennyi. Ha egy fiatalabb pilóta kerül ki az f1-ből és visszatér még huszonévesen az f1-be azt is kirúgnák. Három év kihagyás max az első pár futamon mentség, utána fejlődni kéne..de inkább leszakadást látni egyre jobban. Klien is kihagyott pár évet, de azonnal gyorsabb volt mint Bruno, minden területen.
Én ha valamit akkor ezt utálom, azért mert nagy név attól még a jelenben ugyanolyan elbírálás alá kell helyezni mint bárki mást. Az hogy a gyárnak így is megéri (lehet tényleg jól fejleszt és pénzügyileg sem biztos hogy mínuszos az alkalmazása..) az már az ő magánügyük. Nekem semmi bajom. De képzeld el a szitut egy mhelyen, ahol egy régi nagy ász visszatér, valaki kárára (vagy kirúgás, vagy nem kerül be) majd átlagon alul teljesít, és megvonják a vállukat hogy márpedig milyen jó neve van...nem is kell elképzelni, sok ilyen van és én ott nem azt látom hogy örülnének az emberek. Szóval ha kritikát kap azt egy valakinek köszönheti: magának. Fejlődni illett volna.
Ettől függetlenül engem baromira nem zavar, lehet hogy lassú de legalább agresszív, de nem akkor amikor lekörözik. Én azt nem értem, hogy év eleje óta semmit nem lépett előre, sőt. Ennyire nem tehet mindent a pirelli gumira...vagy úgy van vele, hogy csak az ő maga saját stílusában képes a győzelemre, újat már nem tud elsajátítani olyan szinten, hogy ott legyen az elejében. Akkor viszont egy teszt az új gumikkal és lehet szögre akasztani a sisakot, ha nem lenne jobb..bátor dolog.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #19836 üzenetére
Sztem még a jövő évet meg kell neki adni, akkor egy olyan autóval fog rajthoz állni ami alapvetően jó neki.
Úgy gondolom hogy az egész Merga 'leseggelt' kicsit az idei évet tekintve, és jövőre dolgoznak, mert elég nagy arculcsapás lehetett hogy csak 5. erő lettek...mert a Renault is verné őket ha 2 Kubica ülne a 2 autóban. -
HARDVERAPRÓD
Tegnap a BME-n a K épület felől mentem az E-be. Útközben nagy tumultust vettem észre, melynek közepéről egy elég szépen duruzsoló motor hangját halottam. Egy BME-sek által épített kis versenyautó szólt. Aki BME-s és szeretne csapattag lenni, szerintem még nem késő. Honlapjuk.
essexboy
-
MPowerPH
félisten
válasz Peat;) #19836 üzenetére
Szerintem ez nem így működik. Nem szabad elfelejteni, hogy az autó karakterisztikája nem Schuminak kedvez. Ezért tartom elhamarkodottnak ezeket a megnyilvánulásokat. Én azért megvárnám azt a köv. évet, és nem a gumik miatt. Schumi sítlus pont az ellenkezője Button -énak, mégis egy olyan autót vezet, amit Jenson -re építettek. Rosberg jó pilóta, nincs mese, hozzá valszeg közelebb áll ez a stílus, és talán könnyebben is tud alkalmazkodni a körülményekhez. Ha megnézed, volt pár olyan pálya, ahol Schumi elemében volt, és ment a szekér, csak közbejött egy olyan esemény, amiről nem tehetett. Ez azt jelentheti, hogy ott sikerült eltalálni az autó beállítást. Itt azzal van a legnagyobb probléma, nem sikerül magára állítani az autót. Mindig küzd a gumikkal, gyorsan elkoptatja őket, míg Rosberg-nek nincsenek ekkora problémái.
Azért Schumit nem szabad senkivel sem összehasonlítani... A névnek óriási reklámértéke van. Ez érezhető a pályákon is, mivel sok szurkoló csak miatta látogat ki futamokra, és biztosan a Mercedes is megérzi, szponzorok sem közömbösek a Schumacher névvel szemben. Ráadásul az óriási tapasztalata miatt a fejlesztések terén is hasznos lehet a Mercedesnek.Szóval én azt mondom csöndben kellene lenni, és azt kellene nézni, hogy mit tud majd azzal az autóval jövőre, amit a csapattal együtt fejleszt. Aki már leírta, az életében nem volt Schumacher fan. Nem csak akkor kell egy pilótának szorítani, amikor megy a szekér, és nyeri a futamokat. Hanem akkor is mellette kell állni, amikor nem találja magát, és végig szenvedi az évet. Aki nem így tesz, az nem igazi szurkoló, ez a véleményem.
Don't Tread On Me
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #19840 üzenetére
Nem kéne kavarni a dolgokat. Te egy levest főzöl a drukkerségből, az idei évi teljesítményből, a feltételezett jövő évi teljesítményből, a múltból. Majd ezzel akarod felmenteni valahogy az idei évet..ez így hektikus, és nem valami tényszerű hogy finom legyek. Mint mondtam én nem a fikázók sorába álltam be...ahogy Jordan sem. Nem a múltját nem az értékeit, nem a jövőbeni teljesítményt kritizálták, hanem az ideit. Nem kell felfújni a kritikákat és belegondolni olyanokat amelyek nem igazak, mindenki elismeri amit letett az asztalra. Azzal ismerik el leginkább, hogy most ilyen kemények vele ilyen teljesítmény láttán.
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19826 üzenetére
megint mellebeszelsz...
De pontosan ertem, hogy mit mondasz, azert mondom, hogy hulyeseg. Mindent leirtam mar amibol meg kene ertened miert gondolom igy, masnak sikerult.
"mert feszt azt gondolod, hogy ha Hamilton lenne Webber akkor mást mondanék."
Latod te nem erted. Nem azt mondtam, hogy ha Hamilton lenne Webber, hanem azt hogyha ugyanezen eset utan Webber esett volna ki. Nagy kulonbseg. Ha nem erted, akkor olvass, ertelmezz."mert nincs táptalaja nálad az én elgondolásomnak." Persze, hogy nincs, mert ertelmetlen. Sokadszor mondom, ha nem tudod egy eset utan egyertelmuen azt allitani, hogy X volt a hibas (tehat az eset versenybaleset) akkor a szankcio nem fugghet attol, hogy Y kiesett-e vagy nem. X nem szabalytalanabb, nem sujthato komolyabb buntetessel csak azert mert Y kiesett.
[ Szerkesztve ]
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
PazsitZ
addikt
Valóban jelen esetben már teljesen mindegy, hogy marad egy évet még vagy most száll ki.
Nem akarok lenni az én megmondtam ember, de úgy rémlik tényleg megmondtam anno: Azzal, hogy visszajön csak veszíthet. Bejött. Persze attól még ő az aki annyi címet összegyűjtött, csak picit imázsromboló az eredményeket látni a neve mellett.De ami az egészben becsülendő, hogy nem kényszerűségből a pénzért jött vissza, hanem mert vissza akart jönni.
(#19843) b-type: Tényleg nem akarlak megsérteni, de fura, hogy hozzád mérve senki nem megfelelő vitapartner.
- http://pazsitz.hu -
-
shev7
veterán
válasz #70869248 #19843 üzenetére
LOL. Igazad van, amig erdemben nem tudsz hozzaszolni a temahoz tenyleg tok felesleges. Masoknak sikerult megertenie mirol beszelek, szoval nem hiszem, hogy velem lenne a problema.
Majd ha sikerul elvonatkoztatnod a konkret esetrol, es megerted mirol beszelek akkor majd folytathatjuk.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
#70869248
törölt tag
válasz PazsitZ #19844 üzenetére
hát elvárnék egy megfelelő szintet, az ziher
...Viszont azt nem értem te miért hozakodsz elő ezzel, még mindig én lehetnék berágva mert csak egy oldallal ezelőtt olyan dolgokat hoztál fel nekemszegezve hogy én állítottam ami egyszerűen nem volt igaz..és cáfolj meg ha nem így volt. (emlékeztető:[link])
...ha viszont nem tudsz megcáfolni akkor enyhén szólva is visszás hogy most meg bekóstolsz egy szemforgató szmájlival megtámogatva...engem, mert meghatározom hogy számomra meddig tűnik vállalhatónak, és mikor fejezek be egy vitát.Egy vitának számomra nem arról kell szólnia hogy a másik véleményét alapból kezdésnek lehülyeségezzem, majd ebben a szellemben, egy úgymond 'harcról' szóljon....mert én ezt letojom, én azt a vitát szeretem aminek nem az a vége hogy ki győzi le a másikat, hanem új elgondolásokat, nézőpontokat kapok, míg az enyéim kivilágosodnak részleteikben.
Ennyi.
...és ezt a vitát én már több hozszólással ezelőtt jeleztem hogy le szeretném zárni, mivel semmit nem látok benne.
...szal ha úgy látod,...talán megbántva mert sérelmeztem hogy olyan dolgokat tulajdonítottál nekem amit nem állítottam, és hát ezt szóvá is tettem, ..szal ha ezek után úgy látod hogy én sokat képzelek magamról (feltételezem erre utaltál ki nem mondva), akkor látod ez sem érdekel.
ezekre nincs időm...sokszor vitázom itt többekkel, de ha folytatom akkor részemről mindig van benne valami érdekes.
Ebben viszont már régen nincs.
sértéseket privátban kérem ismételten!ON:
megjelent a görbetükör
[link][ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #19849 üzenetére
Egyébként Gyulánk a futamon rendesen beoltott a 20mp-s kerékcserével, nem?
visszaemlékezve valahogy így számolt...23 rémlik, egyedül Walter említette meg hogy hosszú a pitbejárat.
Elolvasva a GT-t...és megvilágosodva Alonso/Vettel együttes kerékcseréjéről, pont ezen filózgattam...Webber átugorhatja Button-t, de Hamilton már megmenekült...(mert kivül volt 24mp-t), aztán mikor Webbo' rádiójában a mérnök azt mondta hogy Hamilton-nal van pariban ha az kereket cserél, akkor Gyula betudta ezt biztatásnak
...pedig tényleg úgy volt.