Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz attisx #19299 üzenetére
Nem kell felhúzni magad... egy szokásos bulvár cikk.
A többieknek is módosítani kellett a padlólemezt... nem hinném, hogy titokban szóltak volna nekik... mivel nyilvános volt, hogy mi lesz az új teszt, semmi értelme nem lett volna.
Büntetni ilyenért meg nem lehet utólag. -
Motion_Blur
félisten
A Mclaren szívesen leigazolná Vettelt
Remélem Vettel inkább Alonso utódja lesz a Ferrarinál 3-4 év múlva.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #19305 üzenetére
Egy lassan 100%-ig gyári csapattá váló angol istálló német pilótát akar? Ezt nehezen tudom elhinni, különösen az angol öntudatot ismerve. Szerintem itt pusztán arról van szó, hogy pont egy német újságnak nyilatkozott. Biztos foglalkoztatja a gondolat, de amíg vannak jó angol pilóták addig nem lesz ilyenről komolyabban szó.
Vettel-t én is szívesen látnám a Ferrarinál, hátha lenne egy szép évtizedünk megint.
[ Szerkesztve ]
-
shteer
titán
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #19305 üzenetére
Ez csak simítás a belga utáni leminősítés után. Kötve hinném, hogy kellene nekik Lonzi után egy másik primadonna Lajos mellé, Lajos helyet meg még annyira se...
Utánam a kondenzcsik!
-
D@ni88
addikt
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #19314 üzenetére
Az autóról lelépő áramlatok is lassíthatnak...nem lehet azt mondani hogy nem probléma.
Alonso orra (mármint az autó orra ) viszont egy különleges...többféle töréstesztnek is megfelelő kőkemény cucc.
Arra piszok kemény előírások vannak.Franc tudja mi volt igazából, de az ziher hogy az sem mindegy hogy hogy távozik a légáram az autó elemeiről...elég ha megnézed a szabadon álló kerék után maradó zűrzavaros légörvényeket..brutál.
Egyébként ja, Hamilton csak magát törte össze, de ehhez mázli is kellett bőven, mert simán felröppenhetett volna Massa hátulja is...nüanszon múlott, egy ereszd el a hajam féktávon, és már íven..
Szal lazán benne volt hogy Massa is kiszáll..[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Ken Block @ Monza kicsit beteg a csávó
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
bobsys
addikt
válasz Motion_Blur #19317 üzenetére
ez biztos monza?
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
hossszú
őstag
válasz Motion_Blur #19317 üzenetére
Kicsit beteg? Szerintem brutálisan problémás eset.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
dokar
addikt
válasz bobsys #19318 üzenetére
benézte, valószínűleg a parabolica jutott eszébe, de itt volt a tépés:
http://hu.wikipedia.org/wiki/Autodrome_de_Linas-Montlh%C3%A9ryextra - SEXRay
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #19271 üzenetére
Érdekes hogy Vettel szupert ment, míg Webber csalódást. Kb annyi volt köztük a különbség, hogy Webber letekert motorral is előzgetett és a taktika, más nem nagyon. Vettel épp úgy nem tudta megelőzni az előtte haladókat hogy Webber sem Hülkenberget sokáig. Tiszta pályán egyértelműen látszódott, hogy Webber gyorsabb mint Hülkenberg (amikor visszakapaszkodott Vettelre a rossz rajt és Schumi előzés után), Vetteltől is csak ennyit láttunk, valószínű ugyanazt tudták volna kb tiszta pályán. Webber e mellett még időmérőn is jobbat ment. A rajtnál meg problémák vannak Red Bullnál, azt nem hinném hogy mindkét pilóta ennyit hibázna.
Vettel a taktikával nyert ennyit, nem az előzésekkel és támadó vezetéssel. Vettelnek kellett volna a legjobban a pont, mégsem támadott. Taktikával szerzett pontot, okosan, mint egy vb élmenő aki őrzi az előnyét, olyan tavalyi Buttonos módon. Rosberg is azért lett meg mert hibázott. Másképpen is max a 4. lett volna, de a mentalitás nagyon nem mindegy, van hogy a vetélytársakat le kell előzni a pályán és ez nem megy Vettelnek idén.
Webber szemlátomást össze volt zavarodva, Hülkenberget nem bírta elviselni, ennek ellenére előzgetett legalább a szörnyű rajt után. Egy gyenge futamon is agresszívabb volt mint Vettel. De Alonso, Button, Massa is eléggé dodzsemmre vették a figurát. Ez azért elég komoly gond a németre nézve, én úgy érzem kételkedik magában vagy nemtom. Tiszta unalmas fomrájában lévő Kimi, üres pályán megy mint a rakéta, egyébként meg gondok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
Remélem most nem kérdezek hülyeséget, de a legutóbbi futamnál tűnt fel, hogy a ferrari valami spec első emelőt használ a kerékcserénél és így oldalról tudja kihúzni a kocsi alól. Ez valami újítás vagy mi? A többi csapatnál nem láttam ilyet csak a hagyományos szemből emelő hardware-t.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
BITBOYS
addikt
válasz Zoza24 #19324 üzenetére
Szuper, mert mikor megláttam és felkiáltottam, hogy ...ez meg milyen cucc volt? csak legyintettek. Lehet fel se fogták az újítást. Így valamivel kisebb a hibalehetőség +gyorsabb az egész procedúra.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
D.Orion
veterán
(#19317) Motion_Blur: Mint a videó végén is látható srácnak bizony két kerékkel kevesebb van. Ez egy örült.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #19322 üzenetére
Én nem igen csípem Vettel-t, és pláne nem Webber-rel szemben...bár én Hamilton drukker vagoyk, még is örülnék ha Webber nyerné az évet, mert ő nem 'sztár' versenyző, nem fiatal, ellenben viszont kemény.
Hamilton-nál tök mindegy hogy sztár vagy sem, ő akkor is ugyan ilyen versenyzői habitussal bírna ha le se tojnák.
Neki csak árt a médiafigyelem....mármint nem a pénzügyeiben persze, hanem a döntési szabadságában.Na mindegy,...a lényeg az hogy nem igen vagyok oda Vettel-ért, de a teljesítményt az akkor is elismerem, ha olyantól érkezik akik kifejezetten nem bírok...pl. Capirossi-t de nem kedveltem mikor kilökte Harada-t a VB-ért (1-2-ben mentek az utcsó körben, de a 2. hely nem volt elég Loris-nak, így lelökte Tetsu'-t a pályáról), aki viszont (mint a legtöbb ázsiai versenyző) ritka jó felfogásban motorozott,..de Loris-ban is meg kellett kedvelni a mindig jelen lévő eltökéltséget, és amennyire piszkosul feltette rá az életét.
ezeket úgy is átugrottad, és csak a magam kedvéért írtam
ezt kell csak elolvasni
De Vettel többet kihozott a helyzetből, és nem feltételezem hogy azokon a gumikon olyan egyszerű lett volna akkora tempót menni, én azt gondolom, hogy amikor feltette magának a feladatot, akkor nem hagyott benne a pályában semmit, és inkább a feszített tempó miatt, és határ tapogatása miatt veszthetett tizedet egy körben.
Vettel-nek nem volt dolga...csak ez az egy, és ezt hozta.
Ez van.
Mark-nak volt dolga...de nem csinálta, Hulkenberg és a Cosworth...na és ezt nem tudom túl magasra tenni.
Meg kellett volna előznie..ez van, de eltökölte..de olyan csúnyán, hogy nagyon.
Mit kell tökölni?...amikor meg megelőzte akkor elment mint a szél mellette.
Arra várni hogy majd a kerékcsere alatt meglépi??!..aztán azt sem tudta összerakni.
Nem volt jó futama,...nálam aztán biztos nem.
Még jó hogy MS-t megelőzte...ha már visszabukott a rajtnál 8-nak...és nem a csapaton múlott, mert ott mindenki jól dolgozott, villámgyors kerékcserét csináltak.
Ők megverték a Williams-t a munkájukkal, Webber viszont alulmaradt Hulkenberg-l és a Cosworth-s Williams-l szemben amikor fontos lett volna.
Szal tökölt mögötte, és aztán mikor fontos összerakni a nyers tempót hogy átugorja a kerékcserénél, akkor Hulkenberg jobb volt nála.
pont.
...Vettel meg átugorta, és ezzel megint odatette a csapatnak a lehetőséget hogy elbizonytalanodjanak Mark-ban.
Webber nincs olyan helyzetben, a VB-t tekintve sem, és a csapaton belüli pozícióját nézve sem, hogy csak úgy vezetgessen, ütni-verni kell, nem tökölni.. -
Sanya595
senior tag
Remélem látjuk még Kimi-t az F1-ben.
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #19329 üzenetére
Nem kéne ezen leragadni.
Webbo csak azt csinálta amit a mérnöke mondott. Ha előznie kellett, akkor előzött, ha gyors köröket kellett hoznia - hozta, ha gumit kellett kímélnie, akkor kímélt. Sumi és Brawn is így hozták össze a VB-ket. Csak most már nehezebb taktikázni - és el is taktikázták keményen. És ha nem figyeltél fel rá azokban az években, Sumiék se a kerékcserére építettek, hanem az eltólódás miatti tiszta körökre.
Hülkenberget pedig pedig sorozatos sikánlevágásért meg lehetet volna büntetést, de még figyuszt se kapott. És kétszer is rázárt sikán után Webberre, mikor az jobban gyorsított ki az aszfalrótról, mint ő a rázókőröl. Az a sok idő a taktikai és itélethozatali kivárással ment el haszontalanul az idő, nem pedig azzal, hogy Webbo képtelen lett volna Hulkot legyűrni.Hogy mi a levonás: nos, a Sumi féle melékvány lehetőségek beszűkültek, a Hamilton féle brute force kerül előtérbe. Valszeg Webber-Pilbeam duó is át fogja értékelni az eshetőségeket, és legközelebb valami agresszívabbal próbálkoznak az ilyen szituban.
Ebben megállapodhatunk. Hogy Webboban el kezdtek volna kételkedni? Nos a RB vezérkara egy percig sem gyógyult ki a Vetteldependenciából, és tény, hogy elszalasztott egy remek a lehetőséget, hogy még szilárdabban vezesse a VB-t és hogy Vettelt még mélyebbre ássa, haladékot adott a vezérkarnak, hogy ráfanyarodjanak a mostohagyerek támogatására.Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #19331 üzenetére
..látod ha szidtam Hamilton-t, az pont ilyenek miatt volt, de nem az olyanok miatt mint odaverte Monza-ban az utolsó körben mert meg akarta támadni a 2. helyet..vagy ilyesmi.
Nem, én ha kifogásoltam az pont az olyan miatt lett amit most te is írsz...egy versenyzőnek tudnia kell dönteni, például:
- kijönni akkor is ha a csapata másként dönt, ha érzi hogy nagyon szétment a hátsó gumi, és túl nagy a rizikó 3 futammal a vége előtt óriási eséllyel a VB címre....lehet hogy a csapat arra játszik hogy már azon a futamon megnyerje,...ehelyett kicsúszik a pit bejárat után a sóderágyba.
- nem hazudni,..lehet hogy Dennis azt akarja, de a végső döntést akkor is a versenyző hozza meg, és qvára nem hozom hátrányba egy rivális versenyzőtársam (Trulli), csak azért mert a csapat bizonytalankodott, aztán meg mismásolt.
- Lehet hogy mindenki betojt az utolsó futamon a 3 versenyes motortól, és szeretnék ha az 5. helyen befutna elegerészve hozná a VB címet....de ettől még nem kell felvenni egy számára teljesen idegen 'elfélem a futamom' stílust.
...a mostani Massa-ba belemenést nem veséztem, de ez kőkeményen a saját döntése és hibája volt, nem veséztem mert sztem orrba vágta éppen eléggé, és leesett neki is hogy az első kör-ben nem kell mindjárt elvérezni...és ha el is csesztem a futamot a rossz aero csomag választásával, attól még később bármi lehet, illetve legalább fussam végig a futamot hogy tapasztalatok és adatok legyenek...mert aztán ez is őt szolgálja.Szal Mark lehet hogy a mérnökei szerint versenyzett, de tudnia kell...rá kell éreznie mikor dönt ő...még ha talán nem is jól.
Döntött pl. taktikai húzásokban Button példamutatóan jól az év folyamán, és meggyőződésem hogy döntött MS rosszul az év folyamán uezen a területen.
Mindegy...a könnyű kérdéseket persze hogy mindenki meg tudja oldani, a csapat is....a nehéz kérdések eldöntése jár kockázattal, nincs értelme sajnálkozni utólag.
..és Monza-ban Mark-nak sztem erősebbnek kellett volna lennie.[ Szerkesztve ]
-
vagamo
őstag
ezt a videót láttátok már, Nem F', de szenzációs:
Elképesztő brutális videó Ken Block-tólMinden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
P00By
nagyúr
-
D.Orion
veterán
Eléggé off, de úgy rémlik, hogy most hétvégén lesz valami őrült autós program Angliában. Nem tudja valaki, hogy ezt közvetíti-e valami autó? Úgy rémlik, hogy 60as évek versenygépei lesznek minden kategóriából.
-
IreN!CuS
őstag
Fent van az új videó www.formula1.com
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
hossszú
őstag
Na ne ezt már tényleg nem kellene.
Briatore lesz a Ferrari új vezetője?„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Oliverda
félisten
válasz hossszú #19343 üzenetére
Briatore ugyanakkor a visszatérését firtató kérdésre is rejtélyesen nyilatkozott: "Meglátjuk, mit hoz a jövő" - mondta. "Nem leszek ott Szingapúrban. Teljesen boldog vagyok otthon, jól érzem magam és elégedett vagyok a dolgokkal, ahogy vannak."
Ohhh...pedig ha már Szingapúrban ő lenne a Ferrari új vezetője akkor biztos lenne az Alonso győzelem. Persze csak miután Massa-t már sikeresen belekenték valamelyik a falba.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
DopeBob
addikt
-
puttputt
őstag
válasz Oliverda #19344 üzenetére
Ott a pont.
Egyébként lehet, hogy csak rájött; jobban áll neki a piros mint a sárga vagy a kék...
Ilyen "súlyos" indokok kellenek, hogy...Kieg.: Azért sem lenne "lelkiismeret furdalásuk", mert Massa már gyakorlott "kaszkadőr". Szegény párának... már csak egy ilyen konspiratív akció hiányozna neki a teljes élethez.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
SzalaiG
addikt
De megállt a topic. Gond van?
Tippek - esély latolgatások?
Szerintem Webber - Alonso - Button hármas lesz a hétvégén.
-
horatiocain
csendes tag
hajrá Ferrari,ebben az évben sem nyujtanak vmi kimagaslot,de talán az utolso futamon elindul vmi Kimi meg sztem jövöre tényleg visszajön és nem csak sima hirek ezek...sokak nagy örömére
Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...