Aktív témák
-
D@ni88
addikt
válasz tjokai #19699 üzenetére
áhh látom, nem érted, ha pl nem teszik be a 7es motort, akkor van egy zsír új motorjuk. Csak egy futamra volt használva. Most tök mind1, hogy később használják vagy most, úgyis használni kell. Nem egyszerre megy vele 3 futamot, hanem hanyagolják közben. Ennyi.
De gondolom erre is meg van a magyarázat. Mert volt 2 motorerős pálya, és gondolom nem akarták szétgyilkolni 1 motorral.
Neked is tökmind1 hogy 2db 5ezresed van, vagy 1db 10ezresed. A motorral lefutott kilométerek játszanak, amit a táblázat szerint még optimális.Amúgy igen, Massanak már gondja volt az 1es motorral, azt biztonságból lecserélték Alonsonak is. De valószínűleg szabadedzéseken azt használta.
BMW001: ezt próbálom én is megértetni, de hát látod mennyi eredménye van.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz tjokai #19703 üzenetére
Igen, rászóltak futam alatt, hogy használja a kettest, mert és váltson gyorsabban, mert a vonatozásban abban a katlanban elkezdett melegedni az olaj. Gondolom Massa kigyorsításkor elég keményen nyomta, és mivel szélárnyékban autózott, nem kapott elég levegőt a hűtő. Ez előfordul. A váltóhoz nem tudok hozzászólni, sajnos megeshet. Én pont az miatt jobban is izgulok. De a motorokkal normális esetben nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tjokai
senior tag
válasz MPowerPH #19705 üzenetére
Ha jól belegondolunk, idén jóval kevesebb elfüstölt motort lehetett látni futamokon, mint az elmúlt években!Megbízhatóbbak lettek az erőforrások mindenképpen!Bízok abban is, h nem szól bele a technika ördöge a vb cím kiosztásába, azt döntsék el a pilóták, h melyikük a legrátermettebb a 2010-es szezonban!
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #19707 üzenetére
Azon mit kell filózni?
mod: Vagy betesznek egy másik futamot esetleg annak a helyére. Korea megszívta, későn kezdték a pályát aszfaltozni, még nem elég szilárd egy F1-es versenyautó számára. Egy ilyen gép a pár hetes aszfaltot is simán kikapná a helyéről.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tjokai
senior tag
válasz Nowhereman #19707 üzenetére
Éppen most olvastam a híreket, lehet h a Koreai nagydíjat törlik a versenynaptárból ebben az évben!Már elkelett volna készülnie a pályána de még ez nem történt meg....október 24-e a verseny időpontja, ha a mostani Japán nagydíj után nem készül el a Koreai pálya, (azaz október 11-e utánra),akkor törlik a futamot, abban az esetben maradna 3 futam
Üdv!
-
MPowerPH
félisten
Már Ecclestone sem biztos benne, hogy lesz Koreai Nagydíj
Ez mindent elmond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz D@ni88 #19697 üzenetére
Ez a táblázat azért messze nem ennyire egyszerű.
-A csapatoknak egyetlen dolgot kell bejelenteniük nyilvánosan, amikor megkezdik egy új motor használatát a szabályokban meghatározott nyolc db.-ból. Azt hogy mely versenyeken pontosan hányas számú motor futott, az esetleges váratlan cseréket (ahol régebbi motort vesznek elő és tesznek be egy versenyre), vagy azt hogy az egyes régebbi motorok pontosan mely versenyeken futottak ez a táblázat nem tartalmazza.
-Tehát ha ránézel a táblázatra pl.Mark Webber Spa 6; Monza 6, ez azt jelenti, hogy Monzáig összesen 6db. motort használtak fel. De nem 100%, hogy Monzában ugyanaz a motor futott mint Spa-ban.
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #19678 üzenetére
Webber-nek köze nem volt az ideális ívhez...az ott volt ahol Hamilton fékezett és el akart fordulni, Webber mivel megtámadta ezért keresztezte...egyedül ezért lehet bizonyos pillanatban az ideális íven tetten érni.
..és Mark-nak minden oka megvolt ahoz hogy fékezzen, miért?
-mert nem volt ideális íven, ideális esetben kb. ott veszik azt a jobbost ahol Hamilton befért mellé ahol ő volt, viszont már húzódnak is ki jobbra, hogy a következő balost jól kezdjék meg.
Webber nem tudott jobbra menni mert akkor be kellett volna soroljon Hamilton mögé, így megtámadta a poros részről.
Szal azért kellett volna fékezni mert törte volna a kanyarívet, és azért kellett volna fékezni mert nem a legjobban felgumizott részen vette a féket....és nem mellesleg azért is mert tudnia kellett hogy nem fog beférni....ő látta. -
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #19718 üzenetére
Nem értek egyet. Ilyenkor nincs ideális ív, mondhatsz akármit is. Egymás mellett voltak a kanyarban. Webber a belső ív -en volt a kerékvetőn, lassan fordult. Hamilton elvitte az orrát. Ez történt. Ezt kár is szépíteni.
Nézd vissza Kubica vs. Schumi esetet. Ugyan ez történt, csak ott Kubica kicsit szélesebben vette a kanyart. Schumacher ugyan úgy fogta a belső ívet, mint ahogy Webber. Schumi érdekes módon elfért, gondolom Kubica hagyott neki elég helyet. Ők szépen eljöttek. És nem kellett besorolnia Hami mögé, mivel nem volt egyértelműen mögötte.Don't Tread On Me
-
D@ni88
addikt
válasz MPowerPH #19719 üzenetére
Egyetértek. A rendben lezajlott kifékezés is úgy megy, hogy belsőívre fékez a hátulról érkező, ezért hiába van a másik az ideális íven, mivel aki meg akarja előzni, ott van mellette. Ezért ívet kell módosítania, és így tovább.
Az meg hogy Hamilton nem várta hogy visszatámad, az nem mentség, és ezt elismerte.
Ennyi erővel én is mondhatnám ZH-n, hogy bocsánat tanár úr, nem vártam ezt a kérdéstWebber tette a dolgát és visszatámadt. Hamilton meg azt hitte, hogy az Ő nagy arca mellé nem fér már el egy másik egoista arca Aztán Bumm. Elismerem hogy Webbert se kell félteni ha ütközésről van szó, de erre fel lehet készülni, hogy akkor is bepróbálkozik, és úgy ahogy nem kéne.
Ez pedig a nagy Hamilton tábornak, hogy kicsit jó napjuk legyen:
(kicsit már idegesít hogy ő mindent mindig jól csinált, mert ugye Monzában és itt sem hibázott )
Leírom összegezve: Hamilton bácsi, annyira jól ment, hogy túlteljesítette a kocsi, és a gumi határait, és azt hitte hogy már 140%-ra megelőzte, mert ugye annyival többre becsüli magát, hogy Ő aztán úgy tud előzni, hogy más soha, visszatámadni meg lehetetlen. -
AMD Power
titán
Renault: Räikkönennek bizonyítania kell, hogy motivált
Jövőre Kubica-Kimi?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
D@ni88
addikt
válasz Henkei #19723 üzenetére
Hát a SPA-i manőverről nem tehetett, ott pl ő fékezett csak normálisan aztán beleszállt Barichello. Onnantól az a hátsó kerék se volt 100as, aztán lehet annyi hiányzott ahhoz hogy ne csússzon meg ott a kocsi, agy hogy még meg bírja fogni. Amúgy igaz, hogy Alonso is sokat hibázott, de most elég konstansnak tűnik
-
hobizoli
nagyúr
válasz #70869248 #19718 üzenetére
LH tudott volna kijebb is fordulni...ha akar, es akkor most nem megint a hosszucici rossz vegen lenne. Majd megtanulja, hogy tobbet esszel, mint erovel...
Ahhoz hogy MW be tudjon LH moge sorolni az kellett volna, hogy LH elengedje el a feket es akkor MW jobban lassul, de amig egymas mellett mennek, addig ezt nem lehet, MW meg nyilvan nem bir ennel jobban fekezni, mert F1-ben nincs kis fekezes. Ez nem az utca, itt a satufek van csak, a csuszashataron tartva.több drón kell ;P
-
Nowhereman
őstag
válasz D@ni88 #19724 üzenetére
Ott Alonso nem fékezett normálisan. Simán elrontotta a féktávot, aztán ahelyett mint minden normális versenyző áteresztette volna magát a bukótéren, gondolta, hogy feltalálja a spanyolviaszt és nyomott egy padlóst, amivel megállt valahol a beton szélén. Aztán csak annyi kellett, hogy a mögötte lévő is ugyanúgy túlússzon a kanyaron, ahogy ő tette. Ebben 100%-ig saját magát okolhatja.
Utánam a kondenzcsik!
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #19727 üzenetére
Miről beszélünk. Arról, hogy Spaban, majdnem Alonso volt az egyetlen, aki eltalálta a féktávot, és lazán befordult volna, ha nincs a vaddisznó Barrichello?! Gyereke, néha mér fáj ez a sok butaság, de tényleg. Rajta kívül az élmezőny egésze rontott ott.
Alonso egy fehér Sauber miatt nem tudott ott elfordulni, azért sodródott ott ki. Az utána érkezők már mind szépen vették a kanyart.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#70869248
törölt tag
válasz hobizoli #19726 üzenetére
Nézd ez olyan ha nem akarok geccem későn fékezni akkor van az a féktáv amikor meg tudok állni, ha a legkésőbb akarok fékezni akkor meg egyértelmű hogy annál jobban már nem lehet.
Hamilton meg ha szélesen fordul akkor rázókövön gyorsít ki...így is ráesett, illetve rálökték....na pont annyival kellett volna szélesebben fordulni hogy lehetőleg Webber ne találja el...és akkor ugyan így a rázókőre kerül és szevasz. -
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #19730 üzenetére
Az egyenesben csak kevéssel volt előtte Hami, a kanyarban pedig pont azért ért előrébb, mert Webber fékezett, hogy be tudjon fordulni szűken.
De lehet meg kellett volna állnia, megvárni még kb. 5 autót és utána továbbhajtani.Hamilton meg ha szélesen fordul akkor rázókövön gyorsít ki. Erről vitatkozhatnánk, de a korábban linkelt képeken elég jól látszott, hogy milyen kevés hely maradt neki, ahogy Webber "elnyúlt" a rázókövön. [link]
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
válasz PazsitZ #19731 üzenetére
Itt már lökve van, a hátulját lökte.
ugye ide próbált meg befékezni Webber:
és ez lett belőle:
A rázón egyértelmű volt hogy megdobja, rossz ötlet volt a visszatámadás, nem volt helye.
Hamilton meg ha szélesen fordul...ahhoz elég szélesen hogy Webber ott így beférjen(!!), akkor a rázón gyorsít ki.szerk:
hobizoli
tudod hova érkezett volna Webber ezzel a kanyarvétellel??...Hamilton-nak kb. olyan széleset kellett volna fordulni amilyen viccesnek tűnik[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz PazsitZ #19734 üzenetére
?
igen....ha ezt képes vagy kérdezni akkor én ezt képes vagyok válaszolniDe ha még egyszer elolvasod amit írtál, és megnézed a képet, akkor persze nem kell indexelni meg lehet bátran támadni...hajrá bele a közepébe hátha sikerül.
aztán ha nem akkor a másik csukta be az ajtót....csak ez nem az a helyzet...itt Webber megtámadta Hamilton-t...és nem volt hely ahova megtámadja ez a helyzet.
bárkibe akibe szálltak már be így csak csodálkozik, hogy aztán mit hittél mi lesz?[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz #70869248 #19733 üzenetére
1. akkor fékez webber, amikor akar
2. ha hamilton abból indult ki, hogy márpedig ő elment és még véletlenül sem kell semmire számítania, akkor egy amatőr balfasz és inkább rajthoz se álljon többet.
2. hamilton is szépen szűkre vette, szóval nem is akart ott helyet csinálni, hogy esetleg elkerüljön bármit is, szóval ne sajnáljuk már meg fújjunk annyira webberre.
egyiket sem kell félteni, még mindig versenybaleset...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
plömplöm
őstag
válasz #70869248 #19733 üzenetére
tökéletesen látszik a képeken, hogy hamilton túl szűkre vette, nem értem hogy mi a gond. így mindenki tudna előzni, hogy én behúzom a gépet, az ott lévő meg a fülét-farkát húzza be. csak kevesen próbálkoznak vele. ez nem a nagykörút, ahol a másik félti a dukkót és inkább beengedi a lelkes nagyarcút, hanem verseny van. ezért ez egy versenybaleset.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #19742 üzenetére
Amikor Gyula elkezdi visítani a luisz hemliton-t, akkor kellett volna akkorát lebaszni neki, hogy kiessen a liftből. Ez az ember meg se próbálja magára erőltetni az objektivitás álcáját...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #19743 üzenetére
áááá...sztem köze nincs Hamilton-hoz, én inkább Alonso-ra tenném, de akkora ló, hogy még azt is kinézem belőle hogy pártatlan -
Stirlitz
senior tag
válasz Motion_Blur #19743 üzenetére
Egyetértek!
-
Nerd
aktív tag
Jó a zene.
-
Viktor77
titán
Tényleg, arról van valami infó, hogy Grassi kap valami orbitális fenékberúgást? Vagy esetleg bocsánatot kér, mert autóversenyezni nem tud?
Senna meg a másik fele. Azt nyilatkozta, későn lengették a sárga zászlót, nem vette észre, hogy elötte valaki beleállt a falba. Érdekes módon, az elötte haladó, akinek meg aztán végképp nem lengettek semmit, észrevette, és ki tudta kerülni.
Még mindig azt mondom, ami már jó párszor elhangzott. Ilyen újonc csapatokra (és pilótákra), nincs szüksége a Forma-1-nek. Nem az első, nem a msáodik eset, hogy beleszólnak a világbajnokság végkimenetelébe
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Viktor77 #19749 üzenetére
Főleg így nincsen értelme, hogy megrekedtek egy szinten (ami nagyon közel van az év eleji szintjükhöz) és képtelenek tovább csökkenteni a távolságot. A Virgin és Lotus 5-6mp-et kapott időmérőn, a HRT meg 8-9et! Az nagyon sok még egy viszonylag hosszú pályán is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...