- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #694 üzenetére
argh Wild...a szóhasználat nem szerencsés
Győzni? Massa?...ez olyan mint Baumgartner pontszerzésére azt mondani hogy kiharcolta..
persze végig kellett menni, ahogy persze Massa-nak is végig kellett menni, de győzni?
mégha dopping, vagy csalás...de 20-30-40 t'köm tudja hány mp hátránnyal befutni, úgy hogy a z első helyen befutót azért büntették meg mert harcolt a másodikkal...
ez nem győzelem, az egy második hely volt, de megkapta az első helyet...a pályán nem harcolt érte, mert nem győzte le azt akitől elvették.Massa megörökölte azt az első helyet, a győzelem szóra kiráz ahideg...pedig bírom Massa-t
-
Oliverda
félisten
válasz wildrain #839 üzenetére
Ja, mert tesztelni nem szokták összel és télen... (máskülönben ez-> nem véletlenül volt ott)
A másik meg az hogy állítólag über kemény büntit kap a Renault ha bebizonyosodnak a vádak és ha netán kizárják őket versenyekről akkor Alonso előtt máris szabad lesz az út. Egy esetleges Fizikó gyengélkedés pluszban ehhez és máris veheti fel az új rucikat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz wildrain #842 üzenetére
"Egyébként értettem a szmájli jelentését is"
Nekem nem ez jött le, de mindegy.
Btw ha a Renault eltiltanák akkor nem kizárt hogy azzal a lendülettel fel is bomlik a szerződés és akkor már olyan matricákat ragasztanak rá amilyet csak akarnak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #965 üzenetére
Van egy igen lényeges különbség...itt a versenyző szavait támasztják alá a telemetriai okoskodással, MS esetében a versenyző állítását vetették el telemetriai okoskodás alapján.
Azaz Piquet elmondta hogy csapatutasításra, szándékosan ídézte elő a balesetet, ehez stimmel a telemetria.
vs.
A versenyző azt mondta hogy hibázott, majd a telemetria alapján rámondták hogy hazudik és valójában szándékos volt.Ez az utóbbi akkora baromság hogy soha nem lett volna szabad hogy előforduljon, talán bizonyos kanyarokban lehet erre támaszkodni, de Monaco huplis aszfaltján pláne azon a szakaszon ez egyszerűen a tények hozzágörbítése volt a feltételezéshez...persze sztem.
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #967 üzenetére
Értelemszerűen nem lehet pálcát törni hiszen mi még a telemetriát se láttuk.
Viszont Piquet sértettségére nem nagyon van magyarázat...elzavarták na és, mehet máshova, a GP2-ben jó versenyző volt, és egy új csapatnál más körülmények között sok esélye lehet. Mert egyébként nem lassú.De ezzel az esettel? ...sztem, és ez csak az én elképzelésem, ilyen fokú elkeseredés mögött valóban állhat egy igazságtalanság.
Az apját belekeverte, a nevüket megjáratják a médiában egy ilyen piszkos esettel, a saját pályafutását sorodta a szakadák szélére....
Ehez hozzájárul, hogy kegyetlen jól összejött ez a baleset a Renault-nak, két körrel később vagy hamarabb már nem jön ki a futamgyőzelem.
Nem igen vágom miért menne bele Piquet egy ilyen nehéz harcba, ahogy azt sem érteném hogy miért vágná falhoz pontosan kiszámolva az autóját, abban bízva hogy ez majd jól jön le a csapatnál..Mint versenyző vége szvsz....pl. a motorosoknál azért tudnak annyira egymás s'ggében menni, centikre fordítani a másik hátsó kerekétől az ő első kerekét, mert bízik a másikban.
Pályaautózásnál szvsz detto...én legalábbis nem akarnék egy olyan versenyző közelében menni aki akár belém is hajt csapatutasításra, illetve 1mp-vel előtt leparkol okosba a pályán.
Szal ez nagyon kemény..[ Szerkesztve ]
-
BITBOYS
addikt
válasz wildrain #969 üzenetére
mod: bocs, szórakoznak a nickemmel.
[ Szerkesztve ]
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #969 üzenetére
Full statement given by Nelsinho Piquet to the FIA regarding the 2008 Singapore Grand Prix
Komoly ügy.
(#971) Motion_Blur: Juj de spórolósak. India megint hasítani fog.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz wildrain #969 üzenetére
A betyárbecsületről már nem is beszélve. Én a helyében inkább örülnék hogy ilyen légyfing teljesítménnyel eddig ott lehetett a csapatnál. Arról nem is beszélve hogy egy ilyen eset után én biztosan nem alkalmaznám őt egyik csapatfőnök helyében sem.
Amúgy hány évre visszamenőleg lehet így balhét csinálni?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
-
Motion_Blur
félisten
válasz wildrain #1150 üzenetére
A próféta szóljon belőled!
Kíváncsi leszek, hogy az első hármas mennyire tud meglógni a mezőnytől az első etapban. Ha Kimi tud majd menni Hamiltonnal és a többiek valamiért nagyon leszakadnak (szal bukják az 1 kiállás előnyét), akkor még a győzelemre is lehet esélye. De továbbra is azt mondom, hogy a dobogó is gyönyörű eredmény lenne!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #1160 üzenetére
a pit-n végigmenni 25 mp (ennyit írnak rá).
Egyébként a fogyasztást is 3kg/kör alatt írják... paddocktalk 2.42, az F1fanatic 2.52 míg az A5 mondjuk 2.66-l számolt.Szal ki kell számolni mennyit kell tankoljanak a hátralévő körben, azt hozzáadni a pit időveszteségéhez és kész is
(+/- 10 kör a fogyasztási szórás alapján )
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #1173 üzenetére
Előzések tekintetében KERS-s autó előzhet a Roggia sikánjára érkezvén, ha KERS nélküli autó mögött van az első sikánban, és előzhet az Ascari-ra érkezve ha jól sikerül a 2-s Lesmo.
KERS nélküli autónak marad az Ascari utáni egyenes ha jól sikerül, és a nagy egyenes megszélárnyékolva.Olyanra nincs esély szárazon mint ami Hamilton-Kimi közt történt, hogy a Roggia és a Lesmo 1 között előzte meg Hamilton.
-
-
madstunt
addikt
válasz wildrain #1814 üzenetére
Az EJ198-ra az lett mondva hogy szép és én helyeseltem egy illusztrációval megtámogatva...
(bocsánat hogy a magyartot kissé töröm)venember: én is ezen a véleményen vagyok.meg amúgy is nem biztos hogy jót tenne egyáltalán a csapathangulatnak ha lenne köztük komolyabb rivalizálás
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
-
-
proof88
addikt
válasz wildrain #2117 üzenetére
Na igen, de Palik mindent túldramatizál. Így izgalmasabbnak tűnik a Forma-1. Teccenek látni?
Amúgy ja, baj akkor van, ha jár a motor, de áll az autó. Egyébként SC alatti tempó elég jó nekik a hűtéshez, elvileg hűvösebb is olyankor a motor kicsit, mint versenytempóban.
Persze az SC-s tempó tényleg nem elég a gumik optimális hőmérsékleten tartásához.Ez a féktávon megérkezik, kigyorsításnál elnyúlik téma meg már hányszor és hány ember által ki lett már tárgyalva, hogy alap, hogy az elöl lévő autó fékez korábban és nem azért érkezik meg rá a mögötte levő, mert jobban fékez, hanem mert ő IDŐBEN később fékez, de nem jobban... kigyorsításnál meg nyilván az elől lévő gyorsít ki előbb, de NEM a kanyar kijáratához képest előbb, hanem időben... ezért áll vissza a kanyar előtti távolság a kanyar után. De Palik ezt már évek óta nyomja. Nem is értem. Persze kivételes esetre volt ma is példa, akinek már túlmelegszik a fékje az nyilván nem optimálisan fékez.
Amúgy nekem nincs gondom Palik szóhasználatával, "leszélesedett", stb. ezek nem zavarnak, mert értem és istenem... mi is mondunk olyanokat, hogy a proci "kihajtja" a vga kártyát... de amikor liheg és kitalálja, hogy nem lehet lefordítani a rádió üzenetet (ma pl Lewisnál a futam elején, KERS), az milyen már...
Amúgy ha nem akar valaki külföldi streamet hallgatni, az is jó megoldás lehet, ha a Live Timingos közvetítést olvastatja fel egy progivalSuzukát akarok!
-
hunnylander
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2150 üzenetére
hátja.
..ez a Brawn dolog viszont egyre neccesebb...nálam az egyik leggázabb VB cím lesz ha ez így marad.
Ráadásul Rubinho jobb mint Button szvsz, nagyon nincs rendben...az oké hogy a Brawn behúzza, ez a dolguk. De valamit még kellene villantani a végére hogy ez a VB cím okés legyen. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2158 üzenetére
Nem..nem azzal van a baj hogy Button behullámzott, Rubinho és Button öszehasonlításban talán.
Itt az zavar hogy behintették a KERS-t amivel aztán mindenki elkezdett foglalkozni, és már tavaly is nyílvánvaló volt hogy a kiscsapatok nem igen lesznek versenyképesek a pénz miatt, kivéve ha a vásárolt motorjukhoz megkapják. Ellenben azok akik bírták pénzzel azok bele is ölték. A McLaren és a Ferrari pláne hisz ők, és a drukkerik is, kiemeltként kezelik a másikat.
Majd jött hogy nem mindenkinek kell beszerelni és a súlyhatár is marad, és még teszttilalom van. ...és akkor még a diffúzor ügy, amiről meggyőződésem hogy pl. a Ferrari-nál elkaszálták volna, és uígy a McLaren-nél is. De a 'kis pénz (is lehet) nagy foci' elképzelésbe pont bepasszolt.A Ferrari és a McLaren sem felejtett el autót készíteni, és ha ők a tavalyi formában állnak rajthoz akkor ez az idény messze nem ilyen....azért itt valami nagyon nem klappol ám.
...és még így, a tesztilalom ellenére is felálltak, csak a Ferrari már beáldozza az idei évet, a McLaren meg csinálja, de matematikai esélyük sincs se a gyártók se az egyéni versenyben.
Alakulhatott volna másként is, de mindenképpen az eddig 'eredménytelennek' tünő csapatok közt dőlt el a VB.
Ebből az egész KERS-ből mi lett? a McLaren meg a Ferrari kifejlesztette nekik, és élesben be is tesztelték. Olyan mint a Formula 2...elkezdték nagy dérrel-durral mert szükségük volt rá, aztán hagyják gurulni...lett is egy egészen alacsony színvonalú sorozat olcsóért.Nálam nagyon nem frankó ez az idei VB, és ezért kellene még hogy verjen a Brawn, ...verje meg a McLaren-t akkor is amikor az megint erős...
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2165 üzenetére
absz. másként látom.
A KERS hátránya csak az első teszteken lett nyílvánvaló...ahogy a slick mizéria is (maradtak a bordás gumik méreténél, ami aztán detto egyensúlyproblémákat generált). A Brawn se a Honda se a McLaren KERS-ből nem kért, a Red Bull-nak detto nem kellett a Renault KERS-e, ahogy a Force India sem kért a McLaren szerkezetéből.
A fejlődést a McLaren és a Ferrari képviselte, és a Renault hébe-hóba, a sok pénzből hozott cuccuk nem működött és nem tudták eladni sem...vagy beáldozzák vagy megpróbálnak előnyt kovácsolni belöle.
De leírtam már az előbb.., nálam ez egyáltalán nem a mesebeli történet, ahol a Dávidok legyőzték a Góliátokat. -
Pá
addikt
válasz wildrain #2167 üzenetére
"De azt nem értem, miért úgy adod ezt elő, mintha a McLaren vagy a Ferrari kényszerítve lettek volna arra, hogy fejlesszék a KERS-t. Nem voltak kényszerítve, ez az ő egyéni döntésük volt, hogy megpróbálják. Annyi történt, hogy egy kicsit jobban belenyúltak a szarba."
Én ezt másképp látom, sztem eléggé kibabráltak a Ferkával és a Mekivel.
Amikor Ők kitartottak a KERS mellett, még arról volt szó, hogy jövőre és azután is lesz, ráadásul nagyobb teljesítménnyel stb. Így tudták, hogy nélküle versenyképesebbek lehetnének a szezon elején, de beáldozták azt a későbbi előny érdekében.
MÍg a többi csapat, amikor látta mlyen jól megy a Brawn, Toyota pánikba esett, gyorsan kiszerelte a kocsijából, aztán megszavazta, hogy hagyják inkább a fenébe. Nekem ez kifejezetten ellenszenves és nem is tartom sportszerűnek.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2172 üzenetére
...gondolj bele miért szavazna arról a McLaren hogy ne használhassa a sok pénzén kifejlesztett KERS rendszerét, és mások, akiknek eladhatná, se használják?
A FOTA egység fontos, de ha a McLaren-n és a Ferrari-n múlna biztos hogy lenne KERS, hisz akkor térülne meg a belé fektetett energia.
Nem hiszek a Dávidokban a technikai sportokban...pláne ha az összes Góliát rosszul szerepel....pláne a mai F1-ben.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #2178 üzenetére
Teljesen mindegy mennyire tudatosan statisztálnak, vagy nem.
tesztpálya-szélcsatorna-tesztlehetőség, költségvetési korlát..stb. Közben a nagycsapatok adjanak olcsóért motort-váltót.
Egyszerűbb a más zsebéből költeni vagy megvonni, mint mondjuk a televíziós pénzekből megtámogatni a kiscsapatokat...
Majd meglátjuk mi lesz Mosley után..
Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080