Hirdetés
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Flashcash #49818 üzenetére
Az a5.hu-ról van. A Red Bull a napokban dönti el, átpártol-e a Mercedes-hez
-
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #49780 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű, mert ugye az is lényeges, hogy mennyire kell lekorlátozniuk a motort, az adott futamon mennyire várható domináns teljesítmény a csapattól. Meg elvileg játszhatnak olyannal is, hogy a pénteki-szombat délelőtti tesztre egy olyat raknak be, ami már a végét járja, így nem kell a versenyre szánttal körözniük. Persze ha az is behal, akkor az szintén szívás és időveszteség.
Azért ha belegondolsz, bevállalni a büntit, és a jelenlegi mezőnyben a tizensokadik helyről indulni egyenlő azzal, hogy gyakorlatilag esélytelen a pontszerzésre. Ha az időmérőn pole-ra megy a minél jobb rajthelyezés érdekében, akkor kb. egy stratégián lesz az első nyolc-tízzel, de valahonnan a 10-13. helyről indul legjobb esetben is, ahol már ott vannak a nehéztankos versenyzők, neki meg könnyű autója van a Q3-ba bejutás miatt. Ha a jó versenytaktikára megy, és nehéz autóval vág neki a Q3-nak, akkor meg a 17. helynél nem nagyon indul előbbről. Akkor már talán érdemesebb egy jó időmérő után leszabályozva végigmenni a versenyen, és akár a 2-3. helyről visszaesni a 6-7-re. -
wildrain
addikt
válasz
Flashcash #49775 üzenetére
Nem biztos, még kihozhatja az alapból is. Az ausztrál meg a török motort csak egyszer használta. Nem tudni, hogy most melyik füstölt el, de ha a táblázatba a 6-os motor van beírva erre a versenyre, akkor a hétvégét valószínűleg valamelyik régebbivel kezdte el, tehát van még egy félig használtja. Így öt versenyre kell két újat használnia, ami esetleg összejöhet leszabályozva, vagy ha valahol kiesik, és egy későbbi következő versenyen visszarakják ugyanazt a félig elhasznált motort.
Az mindenesetre biztos, hogy törhetik a fejüket azon, hogy hogyan tudnak a legjobban gazdálkodni a motorokkal. -
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #49775 üzenetére
"Az RTL szakértője, Christian Danner szerint előfordulhat, hogy az Adrian Newey által tervezett autók kedvezőtlenül hatnak a motorok élettartamára, mivel a brit mérnök tervezte McLaren autókban is gyakran elfüstöltek az erőforrások."
Lehet benne valami szvsz. Nem emlékszek rá hogy a gyári Renault-nál előfordult hasonó az idén.
Webber alatt füstölt már el Renault motor az idén?
-
escie
őstag
válasz
Flashcash #47327 üzenetére
nem vagyok teljesen biztos abban, hogy tiszta volt a tudata, meg ha maganal is volt...
mar meg nem mondom, hogy hol, de irtak, hogy papaszem haematomaja van, vagy mi, tehat mindket szeme korul veralfutas. szerintem kapott akkora fulest a srac, hogy azt sem tudja, fiu-e, vagy hany?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Flashcash #43227 üzenetére
viszont igen hülye példát sikerült összehoznod.
Szerintem nem egy futam alapján kellene egy versenyzőt leírni. És még messze nincs vége az évnek. Nem is beszélve arról, hogy Kubica a KERS miatt, illetve a saját súlya miatt jelentős hátránnyal kezdte az évet még Heidfeldhez képest is.
Button az elmúlt 8 évben egy jó versenyzővé vált, de nem világbajnokká. Ha idén mégis az lesz, az csak annak lesz tudható, hogy az autó alatta jobb és megbízhatóbb, mint a többiekké. És az álláspontomon nem változtatok: Nála vannak a mezőnyben sokkal jobb versenyzők is csak rossz kocsiban ülnek. Pl: Hami, Kubica, Alonso.
Ha ő akkora tehetség lett volna, akkor az már 8 évvel ezelőtt is kiderült volna.
Sőt ebben a VB címben sem biztos hogy hiszek. Az év eleji lendület gyorsan elfogyhat ha nincs pénz. És az pedig nem nagyon dől befelé eddig. A tőkeerős csapatok közül a Ferrari és a Red Bull máris a fejére nőt. Persze lehet hogy holnap olajat találnak a gyáruk alatt, vagy találnak befektetőt is, de ez egyre sürgetőbbé válik. Egyenlőre VB kocsi, jó sofőrrel. -
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #41953 üzenetére
Na igen, ennyi erővel ne is legyen.
Egy csapattárs egy VB-t nyerhető autóban pontokat kell hogy raboljon a többiektől, ne annak kelljen örülni hogy legalább nem végez előrébb..
Kovalainen nem veszélyeztet senkit, nem alkalmas csapatmunkára sem....a vetélytársak szempontjából kovalainen mintha nem is lenne.
....ami már a necces kategória, mert mint írtam régebben ha Hamilton kiesik pár futamra, akkor a McLaren Kovalainen-re kénytelen támaszkodni.
Szal lassan felmerül a kérdés hogy mi is az amiért ő ül ott...mi is az amiért legyártanak két autót. Ezt egy autóval is tudnák, max a gártók versenyében nem lennének esélyeik a többi, jól müködő, csapattal szemben. ...és még talán a következő évi 40millás kalap is önnyebben teljesíthető lenne. -
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #41846 üzenetére
Massa egyébként nehezebb autóval vágott neki a versenynek, mint a később, kettős győzelmet arató Brawn GP-s pilóták, és nagyszerűen is kapta el a rajtot, ennek ellenére nem maradt kint sokkal tovább a két riválisánál. Ám, hogy ennek vajon mi lehetett az oka, arra a brazil sem tudott magyarázatot adni: "Nem tudom, talán a fogyasztás. Nem tudom."
Akkor már a tegnapi időmérőn sem volt jó a benzinkút..?
-
Ijk
nagyúr
válasz
Flashcash #41797 üzenetére
A versenymérnök értelmesen rászólt Massára időben, hogy tessék spórolni. Massa ennek ellenére ment még 2-3 gyorskört, pedig Alonsot lehetett volna tartani. Viszont Massa reakciója is érthető, nehezére esett feladni a pozícióját.
Massa Vettelel ugyanakkor jött ki a boxba. Tudták a Ferrarinál, ha elvesztik a boxban, elvesztik a versenyt Vettellel szemben. Azt meg nyilván nem tudták előre, hogy annyit fognak pöcsölni a redbullnál, pedig befért volna még néhány körre való.
Kicentizték, aztán a vége felé látták, hogy többet zabál a kocsi.( ennek az okát nem tudom, lehet benne van, hogy Vettel elég sokat ment mögötte szélárnyékban.)
Szóval szerintem nagyot nem hibáztak, csak egyszerűen hülyén jött ki, főleg, hogy rendszeresek a hibák. -
sekli
addikt
válasz
Flashcash #41461 üzenetére
Ez tényleg nagyon komoly teljesítmény, de azért ez nem biztos, hogy jó döntés volt a részéről... ilyen állapotban versenyezve kockáztatott egy pontért egy balesetet, amiben nem csak ő, de bárki más is megsérülhet. Valahol e között és a kiszállunk jégrémet enni között van az ésszerű döntés szerintem...
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Flashcash #41420 üzenetére
Hát akkor meg azért nem idegeskedhet, ő maga rontotta el. Bár ez nem tiszta. Ő a saját maga mérnöke vagy mi. Neki a vezetésre kéne figyelnie.
Legalább nem ingadozó a teljesítménye, stabilan semmire nem jó.
Már csak az kéne, hogy Barika lerajtolja Vettelt és akkor megvan ez a verseny is.
Ahhoz képest, hogy KERS-el megy a Ferrari, jó az autó.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #40684 üzenetére
Igen McLaren-nél most az az érdekes helyzet áll elő, hogy motorban nem tudják megverni a Brawn-t
...már eddig is vigyorogtam azon hogy a mezőny egyik legmegbízhatóbban gyors motoroját szerezte meg a Brawn...úgy hogy elvileg nem szabadott volna.
..és most ez is baj.
Mert elvileg két csapatot szolgálhat ki egy erőforrásgyártó, és a Brawn már a 3. lett....és nem döglik meg a motor még a nagym@rha melegben sem, mert bírja
Szal valóban fejlesztésekben kell megverni, de úgy hogy a KERS benne legyen ám...azaz nagyon feltette nekik a lécet a Brawn. Kivették az egyik legjobb motort, van egy remek autójuk kicsit bevállalós diffúzorral, és eszük ágában sincs, nem is volt betenni a KERS-t.
Azaz elvileg a McLaren, ha a tiszta felállást nézed, verhető állapotban van...nagyon kevés olyan dolog van amibe kapaszkodhatnak. Mindehez vegyük hozzá a teszttek tíltását.
Nagyon kemény
A hátrányból kell előnyt kovácsolni...azaz náluk a KERS jól müködik, az autó egyensúlya jó, az autó jól viselkedik...egyébként kb. ezt szeretnék a legutóljára hallani a fejlesztőmérnökök.
Minden tök jól müködik, az autó vezethetősége kitünő....csak 1 másodperccel lassabbak vagyunk
De én is bízok abban hogy sikerül, amennyiben nem kapnak eltíltást, és Hamitlon nem töri össze magát, akkor sikerülhet is.
Kovalainen-nel semmi esetre sem, és ez már nagyon veszélyes...ha valami történik Hamilton-nal, akkor a McLaren mélyrepül egy nagyot. -
Male
nagyúr
válasz
Flashcash #39680 üzenetére
Remélem egy hét múlva már nem csak magyarázkodás lesz, hanem összehoznak legalább pár pontot...
Amúgy valahol lehet követni, hogy ki-hogy áll a motorokkal? (Pl a Ferrarikba most melyiket tették, stb.)
A közvetítésről hogy valami pozitívat is mondjak: Jó volt, hogy kiraktak nyilatkozatokat normálisan lefordítva.
Az viszont borzalmas, ahogy Palik a másik leüvöltésével, megalázásával próbálja elrejteni a saját felkészületlenségét, tudatlanságát.
-
-
Zoza24
senior tag
válasz
Flashcash #39220 üzenetére
én azt figyeltem,hogy míg a red bullok a q2-höz képest 1-1,1 secet lasultak q3-ra,addig brawnok csak 0,8-1 secet...tehát nem biztos hogy a red bullok nagyon könnyűek lennének...
Alonso viszont sztem lággyal fog rajtolni s max 10-12 kört lesz kint...lesz ott emiatt kavarodás sztem -
Peat;)
veterán
válasz
Flashcash #38954 üzenetére
Ahogy a Ferrarinak meg Rönyónak egyaránt.
Ugyanakkor a Red Bull jóval ezen csapatok előtt jár, ha nem törik az autót akkor nem maradnak le, 3.-4.-ek az erősorrendben...az hogy ezt nem tudják kihasználni meg Vettelt megbüntetik olyanért amiért pl Hamiltont büntiznék akkor megint jönne a Mózli ősei márpedig.. szóval ez már egy másik dolog, eddig nem jött össze nekik. A másik csapat a Mclaren, ők meg pont azért mert nem kell radikálisan átalakítani az autót, illetve legutóbb ezt olvastam. Azóta ki tudja. Érdekes a dolog, Williams-nek meg Toyotának én örülök mondjuk, azt már többször leírtam melyik csapatnak nem. Kb a miatt amit a fazon (Dízeles, elnézést nem emlékeztem nevére) írt az előbb...egy szponzor meg egy brawn = vb autó..hát persze, meg a honda milliárdjai.
-
"B"
tag
válasz
Flashcash #37777 üzenetére
képzlem az ábrázatokat amikor látták a kijelzőn hogy mélyrepülésbe esik a pozició..sajnálom meg minden de attól nem lesz gyors köre Massának
,nem is értem hogy gondolták..
A nyilatkozat mindenesetre korrekt
Kimi remélem tud pontokat gyűjteni,meglátjuk mennyire lesz elég a ferkó a többiek ellen...
-
Peat;)
veterán
válasz
Flashcash #37559 üzenetére
Azért hihetetlen, hogy anno a debüt után pár héttel már ugyanígy megvetettem azt amit képvisel ez a srác a médiában, mint most, anno frankón leírtam mi van vele..pedig nem vagyok hű de jó emberismerő, de ami ordít az ordít. Ez is bemagolt pr maszlag amihez annyit tett hozzá hogy félrevezették, Trullitól elnézést kért már egyáltalán? Vagy ő nem számít mert nem drukker akik veszik pólókat és akiknek a számával a szponzoroknál állítják, hogy a legnépszerűbb csapatok egyike az övék.
A két fasisztázó a fórumban elnézést kért már? Csak beleolvastam de láttam hogy van. Vagy csak ezek az "enyhe" gyanusítgatások mennek továbbra is? Egyáltalán mi az hogy fasisztának állítanak be valakit egy sportfórumon következmények nélkül?! Miért kell idáig süllyednie a fórumnak?
-
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #37365 üzenetére
"Mind a versenyző mind a csapatmenedzser azt állította, hogy nem történt ilyen utasítás. A versenyigazgató egyértelműen rákérdezett Hamiltonnál arra, hogy szándékosan engedte-e Trullit előzni. Hamilton ragaszkodott ahhoz hogy nem tett ilyet."
Ezt a felvételt vajon miért nem hozzák nyilvánosságra?
Mi van ha nem is létezik...? Tudom hogy ez már nagyon conspiracy theory de nem lehetetlen.
venember83: Max az übermens, úgy mozgatja az embereit mint a sakkbábukat. Az FIA-nál minden úgy van ahogy ő akarja.
-
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #37363 üzenetére
Index... szemetes konténer. Mindig is az volt legyen szó IT-ről, politikáról vagy bármi másról.
Whitmarsh: A McLaren hibázott, de nem hazudott
"Azon a meghallgatáson nem történt hazugság. Mi, a csapat hibáztunk"- utalt Whitmarsh arra, ami a McLaren közleményében is olvasható, vagyis, hogy nem vitatták meg a versenybírákkal a rádiós beszélgetéseket, amelyekről úgy gondolták, az illetékesek már rég meghallgatták azokat."
-
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #37352 üzenetére
Inkább azt rakják fel amiben az ellenkezőjét állítják
Amúgy meg egyértelműen az a cél hogy kicsinálják. Ha lesz rá módjuk kizárják és 100 évre elveszik a szuperliszenszét. Az eset lassan kezd erősen hasonlítani a Senna vs. Balestre ügyhöz.
Azt tudtátok hogy mózli apja kemény fasiszta volt?
"Mosley is the son of Oswald Mosley, former leader of the British Union of Fascists (BUF), and Diana Mitford. He was educated in France, Germany and Britain before going on to attend university at Christ Church, Oxford, where he graduated with a degree in physics. In his teens and early twenties Mosley was involved with his father's post-war political party, the Union Movement (UM). He has said that the association of his surname with fascism stopped him from developing his interest in politics further, although he briefly worked for the Conservative Party in the early 1980s."
Nem esett messze az alma a fájától...
-
bdav
őstag
válasz
Flashcash #37316 üzenetére
nemtom, nekem ordas nagy kamunak tűnik h. McMerciék hazudnak a meghallgatáson, pont azért mert a rádióbeszélgetés nyilvános. Ennyire nem amatőrök
Plusz továbbra is szánalmasan LOL és meg vagyok döbbenve h. a tényleges rádiózás meghallgatása előtt hoztak egy ítéletet a versenybírók.
-
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #37316 üzenetére
Már reagáltak. Kivonatosabb cikk: Whitmarsh says McLaren did not lie
Valaki nem mond igazat, publikálni kellene azt a transzkriptet.
-
bdav
őstag
válasz
Flashcash #37288 üzenetére
azért ez egy eléggé dilettáns hozzáállásra valla a versenybíráktól. Ott van a rádiófelvétel, nyilvánvalóan hozzá tartozik az ügyhöz, mi a f****t képzelnek ezek hogy az összes bizonyíték / adat megvizsgálása nélkül hoznak egy döntést, majd kicsit később mégis megnéznek mindent aztán homlokegyenest másként határoznak. pffff....
mod: hunny hát eléggé egyszerre írtuk be majdnem ugyanazt
-
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #37288 üzenetére
A dilettáns stewardok magukat vezették félre, aztán amikor rájöttek, hogy igazságtalanul és túl szigorúan büntettték Trullit, rákenték az egyész ügyet a McLarenre, hogy Trullit rehabitálhassák, holott ők követték el a hibát, azzal, hogy Melbourneben elhamarkodottan a rádióbeszélgetések meghallgatása nélkül döntöttek.
-
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #37288 üzenetére
Ez is csak azt bizonyítja hogy mekkora viccparádé az FIA és az egész race control "team". Állítólag az összes csapat összes beszélgetése nyilvános. Gondolom véletlenül felejtették el akkor meghallgatni. Ugyanmár...
A safety car sztori is nagyon átlátszó volt meg ez is az. Őket kéne büntetni inkább mert finoman fogalmazva sz@rul végzik a munkájukat. Persze ez az amit sosem fognak majd beismerni inkább másokat büntetnek.
-
hunnylander
őstag
válasz
Flashcash #37288 üzenetére
Az ügyben félreértések sora húzódik, nem igazán hazugságok, hiába is egyszerűsitik sokan annak. A dolog ennél sokkal összetetebb és az igazság a részletekben rejlik, és nem is csak rejlik, hanem el is veszik.
Aki vádolná Lewist, hogy miért engedett a csapatnak; nem is akart engedni, mert a McLaren pitwallal ellentétben Lewis nem akarta visszaengedni Trullit, ez benne van a rádióbeszélgetésben is...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #32210 üzenetére
ááá én nem gondolom annak egyáltalán, sőt kifejezetten félrevezető. Kovalainen oké hogy ne legyen Hamilton előtt, de mögötte igen. De Kovalainen nem volt Hamilton előtt és mögötte sem, hanem valahol éppen bóklászott.
3 kiesése van...Massa-nak is (az egyiket értékelték mivel százalékon belül volt).
4 alkalommal befutott de nem szerzett pontot, meg a 7. és 8. hely.
3 alkalommal volt dobogón,
-Hungaroring:..kell-e mondani?
-Monza: Kimi+Hamilton 14-15 hely a rajton
-Malaysia: mittoménEz gyenge szereplés, Kimi nyert futamot...persze hogy nyert az év elején még ki tudta mi lesz, de még az utolsó futamon is azért csak rabolt pontot Hamilton-tól..majdnem elég is lett.
Kovalainen mit csinált? volt egy elengedése az év közepén...amikor Hamilton amugy is jóval gyorsabb volt nála.
A ferrari csapat sokkal erősebb a versenyzőpárost tekintve...csak így tudták megnyerni a gyártók versenyét úgy hogy ilyen látványos csapathibák és müszaki hiba volt.Kovalainen jelen pillanatban nem segített Hamilton-nak..max azzal hogy nem volt előtte, de ehez nem kell versenyző, amit hozott a csapatnak azt pedig sokan a mezőnyből megcsinálták volna ezzel az autóval.
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #30757 üzenetére
Rossz vezetőnek egyáltalán nem mondanám, lehet hogy uaz vele a probléma mint Kimi-nél.
...mert ott sem a csapatban keresgélünk.Amennyiben Vettel-Alonso kaliberű csapattársról beszélünk, úgy a Ferrari-nak is kevesebb pontja lenne, vagy nem kap Massa győzelmet Spa-ban.
Mindenképpen versenyzőt cserélnék, sajnos a McLaren van annyira jó autó, hogy nincsen második esély (nálam). Mert ha sokat szöszölök Kovalainen lelkén, akkor nem lesz kit a helyére hozni, Alonso lehet marad a Renault-nál (amugy sem hiszem hogy visszajönne), Vettel-t viszi a Ferka ha megkínálják, Rosberg lassan kialszik (remélem nem)
Ez a jó autó hátránya -
borsi
tag
válasz
Flashcash #28670 üzenetére
Persze lehetett volna Ferrari 1-2, igaza van Massának. Sok minden más is lehetett volna, mégis ez lett.
Massa egy igazi lúzer, ez van. Az esélyesek közül neki drukkolok, de néha feleslegesnek érzem. Hiába végez profi munkát, versenyez szívvel lélekkel, olyan mintha mindenki ellene lenne. Van még esélye a végső győzelemre, de ez már nem rajta fog múlni. Hamiltonnak hibáznia kell, mert Massa csapattársa nem tud/nem akar pontokat rabolni tőle. Ez is hozzátartozik a lúzerséghez, kölcsönkenyér neki nem jár vissza.(Massának)
ALONSO
Hatalmas mázlija volt Alonso-nak ez igaz. De ehhez kellett az agresszív stratégia, amit bevállaltak a korai tankolással, az első etapos lágy gumival. A végén Alonso kemény gumikkal nyomult, a többiek a lággyal szenvedtek. És az sem volt baj, hogy igencsak érezte ezt a pályát. És különben is, bátraké a szerencse. -
Peat;)
veterán
válasz
Flashcash #28670 üzenetére
Ilyen kis behúzom a farkam állapottal nem lesz vb soha Massa. Ilyenkor igenis oda kell szólni a csapatnak, nem úgy ahogy Alonso tette amikor a Renaultnál bénáztak neki, de elfogadni az állapotot melyben töketlenkednek...
Egyébként önmagához képest messze Massa teljesít a legjobban idén, a másik két rivális meg hibázgat rendesen. Valaki elmondhatná neki, hogy ha nem idén lehet hogy soha... -
prmcsk
addikt
válasz
Flashcash #25312 üzenetére
Elfogultság nélkül kéne ezt sokaknak nézni...
Nem lehetett semmiféle előny, mert kimi keresztbe megy hami előtt a bal külső pozícióba, mert arra számított, hogy hami belül nem tudja úgy bevenni a jobb kanyart, hogy ne kerüljön a kanyarkivezetőn a külső ívre, ő meg kívülről a belső ívre "esve", megelőzi őt.
Na ez nem jött össze...
-
simonzé
addikt
válasz
Flashcash #20129 üzenetére
Pont ezt mondom, hogy a megnyert futamok végén valahogy sikerül őket is bejátszani. A futamok alatt soha. Ez pedig csalás, akár tetszik akár nem.
Pl. Ha én odatelefonálok a csapatfőnöknek, (beépített emberként) hogy Hami a tapadásra panaszkodik, akkor ő ebből tudja, hogy a tapadást kihasználva kell megelőzni Hamit. Volt ilyen, lesz ilyen. De fordítva lehetetlen, mert a Ferrarit soha, SOHA nem játsszák be futam közben.
Aktív témák
- GIGABYTE AORUS GeForce RTX 3070 MASTER 8G GDDR6/256bit
- Asus TUF Gaming FX707VI i7-13620H RTX 4070 32GB DDR5-5600 Crucial 1TB PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD
- Mac Studio / M1 Max 10C CPU / 24C GPU / 32G RAM / 512GB / Garancia
- Samsung Galaxy Z Flip5 8/256 karcmentes
- LG OLEDevo 48C2 / Smart, 4K, 120Hz, 1ms, 48" / GARANCIA(2027.10.29.)
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 10700 / RTX 3060Ti / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest